Btw, ik zat er 1 euro naastquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:12 schreef svefn het volgende:
Nu mijn vraag: kan ik dus verwachten dat over een tijdje bij datzelfde abbo de Desire wordt aangeboden, met 70 euro oid bijbetaling?
Vind de prijs (vooral vergeleken met de legend) ook nogal meevallen. In totaal betaal je voor de hele meuk (abbo + gsm) zo'n 600 euro, dan lijkt het me wel verstandig om voor 70 euro meer een veel meer future-proof gsm te kiezenquote:Op zondag 28 februari 2010 09:49 schreef Merkie het volgende:
Best goedkoop die Desire. Ben wel benieuwd hoe duur de Nederlandse Milestone gaat zijn.
quote:Op zondag 28 februari 2010 02:49 schreef junkiesietze het volgende:
en check dus http://www.bambuser.com
Net zoiets als www.qik.com of www.ustream.tv?quote:Op zondag 28 februari 2010 02:49 schreef junkiesietze het volgende:
en check dus http://www.bambuser.com
Raar eigenlijk dat ik bij verlenging van m'n Vodafone abo meer moet betalen dan bij afsluiten van een nieuw abo...quote:Op zondag 28 februari 2010 09:42 schreef svefn het volgende:
Hier een lijstje met de prijzen van de Desire icm een abonnement: http://www.smartphonestunts.nl/smartphones/htc/htc-desire
Ja nogal.. Sowieso een raar systeem. Het kan nog gekker: bij Hi krijg je met 1 jaar verlengen de telefoon goedkoper dan bij een nieuw abbo, en bij 2 jaar verlening is-ie opeens wat duurder dan bij een nieuw abbo.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Raar eigenlijk dat ik bij verlenging van m'n Vodafone abo meer moet betalen dan bij afsluiten van een nieuw abo....
heeft geen invloed op elkaR tenzij je wilf rooten en developenquote:Op zondag 28 februari 2010 11:09 schreef lekzzz het volgende:
Ik wil er misschien ook eentje aanschaffen maar ben een Mac gebruiker dus twijfel nog. Weet nog niet echt hoe een Mac met android omgaat.
wat wil je weten?quote:Op zondag 28 februari 2010 14:25 schreef lekzzz het volgende:
iemand al ervaring met een android telefoon en een iMac?
Zou ideaal zijn! Contract is gister opgestuurd dus ik verwacht het toestel toch wel vrijdag of volgende week maandagquote:Motorola start deze week met uitrollen van Android 2.1
Motorola gaat deze week starten met het uitrollen van Google Android 2.1 voor de Motorola Droid, zo liet Motorola via haar facebook pagina weten. We weten helaas nog niet of dit ook voor de Europese versie (Motorola Milestone) geldt!
Er was een aantal maanden terug ook al een nieuwe ROM. Ik snap t ook niet. Ze zetten er helemaal niet bij wat nieuw is. Moet je 'm nou erop gooien of niet.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:38 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
iemand toevallig wat meer info over deze rom update voor vodafone magics:
http://www.htc.com/nl/SupportDownload.aspx?p_id=246&cat=2&dl_id=882
is 24-02-2010 uitgekomen.
Wordt je telefoon als een harde schijf gezien?quote:Op zondag 28 februari 2010 14:36 schreef Firenzo het volgende:
![]()
[..]
wat wil je weten?
edit; ik lees iets over synchronisatie.Bij mij gat alles nu goed. Ik laat mij iCal naar mijn gmailcalendar syncen, en dat kan evt ook met de contacten.
edit2; wat is eclair toch prettig. weer een extra niveau'tje verfijning
Hoe kom je hierbij? Als ik zoek op de tekst die jij citeert vind ik een nieuwsbericht van 8 februari. Oftewel: dit is inaccuraat en achterhaald nieuws, de update is namelijk uitgesteld vanwege nieuw gevonden bugs.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:40 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Zou ideaal zijn! Contract is gister opgestuurd dus ik verwacht het toestel toch wel vrijdag of volgende week maandag
Ah oke, er stond geen datum bij. Wordt dus nog even wachten merk ik.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij? Als ik zoek op de tekst die jij citeert vind ik een nieuwsbericht van 8 februari. Oftewel: dit is inaccuraat en achterhaald nieuws, de update is namelijk uitgesteld vanwege nieuw gevonden bugs.
quote:Op zondag 28 februari 2010 09:42 schreef svefn het volgende:
Hier een lijstje met de prijzen van de Desire icm een abonnement: http://www.smartphonestunts.nl/smartphones/htc/htc-desire
[..]
Btw, ik zat er 1 euro naast
Bij KPN welquote:
Ik zit bij Hi en doe vaak Youtube nog nooit extra kosten gehad :|quote:Op zondag 28 februari 2010 23:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij KPN welHeb laatst nog per ongeluk meer moeten betalen omdat ik een streaming radio ding wou afluisteren
! Besefte me net op tijd dat dit stom was.
Het is heel lang geleden dat ik een update van Google/HTC ontvangen heb (dat was 1.5 of 1.2 ofzo) maar bij de ROM updates die ik nu gebruik (CyanogenMod) hoef ik alleen de telefoon opnieuw te starten, update installeren, nog een keer herstarten en daarna staan al mijn instellingen, programma's, smsjes etc. er nog gewoon inquote:Op zondag 28 februari 2010 22:54 schreef Schanulleke het volgende:
De mensen die destijds donut hebben ontvangen als update: betekent een update van het OS dat je alles opnieuw moet installeren?
D'r zijn bij Hi ook meerdere abonnementen natuurlijk. Hier eindeloos online en nog nooit extra kosten of waarschuwingen voor de FUP.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:18 schreef Gras_eter het volgende:
[..]
Ik zit bij Hi en doe vaak Youtube nog nooit extra kosten gehad :|
Ik vind dat heel raar, ga er later nog even extra naar kijken...quote:Op maandag 1 maart 2010 07:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
D'r zijn bij Hi ook meerdere abonnementen natuurlijk. Hier eindeloos online en nog nooit extra kosten of waarschuwingen voor de FUP.
Dat was 1 jaar geleden... Ik zal de huidige voorwaarden eens bekijken.quote:i-mode video streaming 0,139 MB 0,03
die aanbieding vna 30,19 voor het abonnement van 34 euro vind ik vrij netjes.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:19 schreef svefn het volgende:
Damn, Vodafone is nog duurder dan ik dacht trouwens. Zelfs als je 26 euro p/m betaalt, krijg je maar 100minuten/200 smsjes en kost het toestel bovendien ook nog 200 euro.
Als je een Over The Air update krijg zoals Donut op een standaardandroidtelefoon raak je niks kwijt. Als je een ROM-update van internet moet halen raak je wel alles kwijt. Met niet-standaardandroidtelefoons (Sense enzo) raak je volgens mij altijd alles kwijt.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:54 schreef Schanulleke het volgende:
De mensen die destijds donut hebben ontvangen als update: betekent een update van het OS dat je alles opnieuw moet installeren?
'k Vind ze leukquote:Op maandag 1 maart 2010 15:09 schreef BluesRebel het volgende:
Wat heeft iedereen met die Androidpoppetjes?Ik vind het echt één van de lelijkste logo's ooit van een merk. Ze hadden 'iets meer robot' moeten nemen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:52 schreef Schanulleke het volgende:
Verder moet Apple natuurlijk sowieso niet zo principieel zeiken, hun hele Ipod hadden ze destijds van Creative geript, op het design na.
@Firenzo, had je nog een paar antwoorden voor mequote:Op zondag 28 februari 2010 16:14 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Wordt je telefoon als een harde schijf gezien?
Wilde dus weten hoe je icalender synct maar dat is via gmail, gaat dat rechtstreek of moet je eerst im-/exporteren?
Gebruik je bluetooth of usb?
Kan je contacten synchroniseren?
genruik mn hero ook met mn macbook.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:04 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Wordt je telefoon als een harde schijf gezien?
Wilde dus weten hoe je icalender synct maar dat is via gmail, gaat dat rechtstreek of moet je eerst im-/exporteren?
Gebruik je bluetooth of usb?
Kan je contacten synchroniseren?
@Firenzo, had je nog een paar antwoorden voor me
Ah bedankt voor je antwoorden, ben al een stuk verder nuquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:22 schreef skittelman het volgende:
[..]
genruik mn hero ook met mn macbook.
icalender is een beetje overbodig geworden sinds ik android heb, de google calender is gewoon veel handiger. Alle afspraken die er nog instaan kun je gewoon exporteren naar google calender en die gaat automatisch naar je android.
Ik gebruik zelf altijd usb (laad hij gelijk op)
Contacten exporteer je naar een cvs die je weer in google contacts zet die hem dan ook automatisch op je android zet.
als ik mn android inplug via usb ziet hij hem als een usb massaopslag unit.
Die update die eerst in december zou komen bedoel je?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef Merkie het volgende:
Halverwege maart komt de Hero-update toch.
HTC heeft nooit gezegd dat hij in december zou komen, wel dat hij medio maart komt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:12 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Die update die eerst in december zou komen bedoel je?![]()
* Pandora73 tikje gefrustreerd is
zit je nou uit je nek te lullen of zit ik nou elke dag voor niks naar updates te zoeken?quote:
http://www.htcheroblog.com/2010/02/09/march-release-date-for-htc-hero-android-2-1-update-pinned-down/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+HtcHeroBlog+(HTC+Hero+Blog)quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:50 schreef skittelman het volgende:
[..]
zit je nou uit je nek te lullen of zit ik nou elke dag voor niks naar updates te zoeken?
ergens een bron waaruit je opmaakt dat 2.1 voor de hero pas in april komt?
@lekzzz
gebruikte met mn oude winmo toestel missingsync, werkte wel(hij deed wat hij moest doen) alleen het bleef nog al eens hangen(eens per week). Geen idee of dat aan winmo of aan het programma lag. Nu sync ik automatisch via google en dat werkt in mijn geval beter. iCal kan ik alleen op mn MacBook zien Google Calender overal waar internet is en waar geen internet is, is mn android.
uh lol maart bedoelde ik in mijn post waar jij op reageerdequote:Op donderdag 4 maart 2010 01:50 schreef skittelman het volgende:
[..]
zit je nou uit je nek te lullen of zit ik nou elke dag voor niks naar updates te zoeken?
ergens een bron waaruit je opmaakt dat 2.1 voor de hero pas in april komt?
@lekzzz
gebruikte met mn oude winmo toestel missingsync, werkte wel(hij deed wat hij moest doen) alleen het bleef nog al eens hangen(eens per week). Geen idee of dat aan winmo of aan het programma lag. Nu sync ik automatisch via google en dat werkt in mijn geval beter. iCal kan ik alleen op mn MacBook zien Google Calender overal waar internet is en waar geen internet is, is mn android.
Laat even weten wat je er van vindt... Ik twijfel nog sterk tussen de X10 of de Milestone.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:24 schreef Sodeju het volgende:
Morgen krijg ik mijn Milestone binnen![]()
Ben erg benieuwd!
In welke winkels is mijn vraagquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:49 schreef BasNijmegen het volgende:
Waarom duurt het in Nederland zo lang voordat nieuwe android phones in de winkel liggen.
De desire pas in April in de winkels?
update naar 2.1 komt zeer snel naar de X10 en die malle SE interface is gewoon uit te zetten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:31 schreef Merkie het volgende:
X10 zou ik niet nemen, malle SE-interface en Android 1.6.
Ja, dan doel ik dus op die datum he. 9 van de 10 keer wil het dan alsnog langer duren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:53 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Gewoon winkels als phone house etc
Hoe kom je daarbij? Voor zover ik weet is het niet eens zeker dat de X10 2.1 krijgt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:22 schreef skittelman het volgende:
[..]
update naar 2.1 komt zeer snel naar de X10 en die malle SE interface is gewoon uit te zetten.
X10 wordt qua hardware het beste android toestel van het komende kalenderjaar.
het is de laatste kans van SE. Als de X10 flopt gaat de stekker eruit. Ik hoop voor ze dat er weinig kinderziektes in zitten dan geef ik ze echt een kans.
Inmiddels in bezit, mooi ding. Android is echt goed ook. Alhoewel er nog een update moet komen naar 2.1.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:09 schreef Gnarp het volgende:
Woensdag wordt mijn eerste Android phone bezorgt als het goed is![]()
Niet de mooiste of duurste maar volgens veel recensies een prima ding met een goede kwaliteit/prijs verhouding. Een Samsung galaxy 'spica' I5700 (wel een lange naam zeg). Ik ben benieuwd!
Zat ik ook erg tussen te twijfelen. Voor mij was het keyboard doorslaggevend. Zal morgen ff posten hoe het toetsenbord aanvoelt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:47 schreef Renesite het volgende:
Milestone... desire... bah bah even mailen maar
NL/USA internationaal toetsenbord? Niet AZERTY of QWERTZquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:17 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Zat ik ook erg tussen te twijfelen. Voor mij was het keyboard doorslaggevend. Zal morgen ff posten hoe het toetsenbord aanvoelt.
ja ik ken het best wel, ik twijfel ook zoquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:26 schreef Dionysiou het volgende:
Pff.. een toestel kopen is niet makkelijk..
Ik twijfel best wel..
- Milestone
- X10
- HTC Legend of Desire
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:26 schreef Dionysiou het volgende:
Pff.. een toestel kopen is niet makkelijk..
Ik twijfel best wel..
- Milestone
- X10
- HTC Legend of Desire
Als ik nou zou mogen kiezen zou ik 100% voor de X10 gaan. Er van uitgaande dat de update naar 2.1 snel zou komen. Daarnaast vind ik het volledige on-screen toetsenbord (dat ik steeds vaker gebruik vooral bij lange smsjes) zo goed (icm autocorrectie) dat ik niet eens een echt tobo zou willen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:59 schreef lekzzz het volgende:
[..]
ja ik ken het best wel, ik twijfel ook zo
Waarom zou je dan voor de X10 boven de Desire gaan? Vind de Desire een stuk mooier. Het enige voordeel van de X10 lijkt me de camera.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:57 schreef skittelman het volgende:
[..]
[..]
Als ik nou zou mogen kiezen zou ik 100% voor de X10 gaan. Er van uitgaande dat de update naar 2.1 snel zou komen. Daarnaast vind ik het volledige on-screen toetsenbord (dat ik steeds vaker gebruik vooral bij lange smsjes) zo goed (icm autocorrectie) dat ik niet eens een echt tobo zou willen.
De Legend word vodafone-only dus die keus lijkt me ook niet moeilijk
X10 wordt zeker niet de beste van het hele jaar. Hij zal zeker nog een paar keer overtroffen worden. Er gaan bijvoorbeeld al geruchten over een HTC met een 1.5GHz (dual core?) Snapdragon processor. De grap is dat erg veel geruchten in dit wereldje waarheid zijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:22 schreef skittelman het volgende:
[..]
update naar 2.1 komt zeer snel naar de X10 en die malle SE interface is gewoon uit te zetten.
X10 wordt qua hardware het beste android toestel van het komende kalenderjaar.
het is de laatste kans van SE. Als de X10 flopt gaat de stekker eruit. Ik hoop voor ze dat er weinig kinderziektes in zitten dan geef ik ze echt een kans.
En het scherm is ietsjes groter met een hogere resolutie, daarin tegen heeft de HTC Desire weer een beter type scherm.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:00 schreef svefn het volgende:
[..]
Waarom zou je dan voor de X10 boven de Desire gaan? Vind de Desire een stuk mooier. Het enige voordeel van de X10 lijkt me de camera.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:33 schreef Dionysiou het volgende:
Als ik goede (high res) foto's wil maken koop ik wel een Canon/Nikon/Panasonic camera..
Hmm vodafone-only, dat is wel jammer. Heb geen voadafonequote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:00 schreef svefn het volgende:
[..]
Waarom zou je dan voor de X10 boven de Desire gaan? Vind de Desire een stuk mooier. Het enige voordeel van de X10 lijkt me de camera.
quote:Naast Facebook- en Twitter-integratie zal de X10 ook ondersteuning voor Hyves bieden, zo heeft Sony Ericsson laten weten. De fabrikant zal de Android-smartphone vanaf eind maart aan winkels en providers uitleveren.
das een micro SD kaartje, denk dat er verschillende opties zijnquote:
1GB in de telefoon zelf en 8GB op het SD kaartje dat je erbij krijgt.quote:
Nope.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:19 schreef makkie88 het volgende:
[..]
das een micro SD kaartje, denk dat er verschillende opties zijn
heeft de x10 nou een toetsenbord of niet?
Okay, geen enorme verschillen dus. Denk dat ik dan toch voor de Desire ga, een stuk mooier imo, en ook wat goedkoper. Alleen jammer van de camera.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:29 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
En het scherm is ietsjes groter met een hogere resolutie, daarin tegen heeft de HTC Desire weer een beter type scherm.
Uiteraard, maar als je de keuze hebt ga je toch voor de beste camera lijkt me?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:33 schreef Dionysiou het volgende:
Als ik goede (high res) foto's wil maken koop ik wel een Canon/Nikon/Panasonic camera..
vind die amoled nou niet echt zo goed als ze bewerenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:29 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
En het scherm is ietsjes groter met een hogere resolutie, daarin tegen heeft de HTC Desire weer een beter type scherm.
daarvoor ontwikkelde googlequote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:49 schreef BasNijmegen het volgende:
De X10 geen FM radio.... hmmm minder
Nexus one geen RSS reader..... hmmm minder
Wat is SyncML?
Wat lul jij toch steeds onzin. De Legend wordt helemaal niet Vodafone-only. Ik snap echt niet waarom iedereen hier in dit topic dingen aan het verzinnen is.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:57 schreef skittelman het volgende:
[..]
[..]
Als ik nou zou mogen kiezen zou ik 100% voor de X10 gaan. Er van uitgaande dat de update naar 2.1 snel zou komen. Daarnaast vind ik het volledige on-screen toetsenbord (dat ik steeds vaker gebruik vooral bij lange smsjes) zo goed (icm autocorrectie) dat ik niet eens een echt tobo zou willen.
De Legend word vodafone-only dus die keus lijkt me ook niet moeilijk
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat lul jij toch steeds onzin. De Legend wordt helemaal niet Vodafone-only. Ik snap echt niet waarom iedereen hier in dit topic dingen aan het verzinnen is.
ik grijp het niet uit de lucht hoorquote:HTC kondigt aan dat Vodafone de Desire, Legend en HD Mini in beperkte marketen gaat aanbieden, met Vodafone 360 voorgeïnstalleerd op de HTC Legend. The Legend zal in Europa exclusief beschikbaar zijn op het Vodafone netwerk. De HTC Desire zal beschikbaar bij consumenten in alle Europese en Aziatische markten in het begin van Q2, en de HTC Desire zal exclusief beschikbaar zijn in Australië op het Telstra netwerk. De verbeterde versie van de HTC Sence excperience zal ook aangeboden worden als een gratis update op de HTC Hero in Europa en Azië.
QWERTY toetsenbordquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
NL/USA internationaal toetsenbord? Niet AZERTY of QWERTZ
En van welke site is deze Babelfish-kromme vertaling afkomstig dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:07 schreef skittelman het volgende:
[..]
[..]
ik grijp het niet uit de lucht hoor
Met andere woorden; je bent volledig afhankelijk van Motorola voor toekomstige updatesquote:Motorola raadt sommige ontwikkelaars aan om geen Motorola Milestone, maar een Google Nexus One of een Android Dev Phone aan te schaffen. De smartphonemaker ontmoedigt de installatie van custom roms en heeft de telefoon daartegen beveiligd.
Applicatieprogrammeurs zijn van harte welkom bij Motorola, maar systeemontwikkelaars die hun toestel graag opnieuw willen flashen of van een custom rom willen voorzien, kunnen beter geen Motorola Milestone aanschaffen, zegt Motorola op zijn blog.
Dat is toch al heel lang bekend? Ik vind het niet zo'n probleem trouwens, ik ga toch geen custom ROM's draaien.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:53 schreef Devolution het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)e-ontwikkelaars.html
[..]
Met andere woorden; je bent volledig afhankelijk van Motorola voor toekomstige updates
Dus je koopt em contant?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:21 schreef Dionysiou het volgende:
Ik zit er aan te denken de HTC Desire te pre-orderen bij CoolBlue en dan de silver editie. (exclusief)
x10 =/= x10miniquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:06 schreef Flugel83 het volgende:
Wie kwam er trouwens mee dat de X10 geen FM heeft![]()
http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/xperiax10mini?cc=nl&lc=nl
Ik gebruik zowel Co-Pilot, als Waze.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:56 schreef lekzzz het volgende:
Heb ik gedaan en dan krijg je CoPilot en TomTom. Vroeg me meer af wat mensen zoal gebruiken als navigatie.
Van Tweakers:quote:
quote:Zojuist de knoop doorgehakt en de HTC Desire besteld bij Phoneplaza.nl icm. een eenjarig Vodafone B/S/W 350 abonnement. Voor de telefoon incl. verzendkosten was ik maar ¤95,- kwijt. Dat komt, rekening houdend met de toestelkosten, op ¤48,17 (¤40,25 + (¤95,- / 12)) per maand.
Heb nog even getwijfeld om voor een eenjarig Vodafone B/S/W 450 abonnement te gaan, want dat kwam op gemiddeld op ¤53,13 per maand. Verleidelijk, maar het is toch weer ¤60 meer op jaarbasis...
Wat me uiteindelijk heeft overgehaald voor Vodafone te kiezen is toch wel het snelle internet wat op een Android-telefoon een must is en dan zit je qua prijs met een Bel/SMS/Web abonnement bij Vodafone goed.
Ik kan niet wachten =) !
Ik hoef geen SUPER camera te hebben maar wil er wel foto's mee kunnen maken. Heb nu een N95 en die maakt nette foto's. Vandaar dat ik ook naar de X10 aan het kijken was.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:24 schreef svefn het volgende:
Dat laatste dat je zegt, daar kan ik me in vinden
Maar de Desire kun je écht niet als camera gaan gebruiken hoor! Ik heb eens wat rondgekeken, onder goede omstandigheden is de boel wel redelijk scherp, maar daar heb je ook alles mee gehad.
Waarom neemt hij 1000 extra SMS'jes bij Vodafone en niet bij de rest?quote:
Geen flauw idee..quote:Op zondag 7 maart 2010 20:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom neemt hij 1000 extra SMS'jes bij Vodafone en niet bij de rest?
Ok, dan is het wel een optie iddquote:Op zondag 7 maart 2010 20:47 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ik hoef geen SUPER camera te hebben maar wil er wel foto's mee kunnen maken. Heb nu een N95 en die maakt nette foto's. Vandaar dat ik ook naar de X10 aan het kijken was.
Ik zit ook nog steeds in de oriëntatiefase hoor, zoals je al zegt een hoop geld. Maar goed ik heb dus geen haast.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:40 schreef svefn het volgende:
[..]
Ok, dan is het wel een optie idd
Ik wacht iig nog even met iets bestellen. Onder andere omdat ik nog steeds een beetje met de vraag zit of het wel verstandig is om al met al zo veel geld uit te geven voor een telefoon (+ abbo)
jahoor geen probleem, ik heb zelf op me hero mcguider maps 2009 draaien en werkt prima!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:58 schreef lekzzz het volgende:
oke er zit natuurlijk googlemaps op die htc's. Maar iemand ook enig idee of je er een andere navigatie op kan zetten? Ik gebruik nu op m'n N95 bijvoorbeeld McGuider
Inderdaadquote:
Nee ik ook nietquote:Op maandag 8 maart 2010 07:39 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ik zit ook nog steeds in de oriëntatiefase hoor, zoals je al zegt een hoop geld. Maar goed ik heb dus geen haast.
quote:
I feel your pain!quote:
Ik wacht nu al sinds september 2009.... ik kan echt niet nog langer wachtenquote:Op maandag 8 maart 2010 12:48 schreef DennisMoore het volgende:
D'r zijn ook niet echt geruchten over wéér nieuwe Androids he? Waarop je evt zou kunnen wachten (zoals eind vorig jaar). Mja, dat Scorpion-ding ofzo, maar da's nog te vaag.
Dus dan wordt het toch een keuze tussen de genoemde toestellen. Of... even wachten op de Hero-update naar nieuwste Android, en dan nog een half jaar wachten ofzo. Dan zijn er vast wel weer wat nieuwe toestellen in aantocht.
Je kunt wel op Tweakers kijken: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1379476quote:Op maandag 8 maart 2010 15:09 schreef P.F het volgende:
Er is zeker geen algemeen Samsung Spica topic?
Vaak dmv een long-press... lang met je vinger 't veld of 't woord ingedrukt houden.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:40 schreef Joooo-pi het volgende:
Even een vraag. Ik heb ook net een android en tot nu toe is het echt super. Maar kan ik ook tekst knippen/plakken?
Hé bedankt, het werkt!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vaak dmv een long-press... lang met je vinger 't veld of 't woord ingedrukt houden.
Op andere plaatsen had ik het al een paar keer gebruikt, maar dit miste ik nog.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Op wel meer plaatsen in Android kan long-press leuke dingen doen.
abductionquote:Op maandag 8 maart 2010 19:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Op andere plaatsen had ik het al een paar keer gebruikt, maar dit miste ik nog.
Wat zijn verder de aanraders?
Ik heb nu:
ConnectBot, super om met ssh mijn ubuntu machine te besturen
PackageInstaller
Uninstaller
Seesmic
Opera
Freecell en Tetris
kan m niet vinden in de marketquote:Op maandag 8 maart 2010 15:45 schreef gday het volgende:
Zojuist heb ik een app in de Market gezet: Buienalarm.
Heb ik dit weekend gemaakt omdat ik niet tevreden was over de Regendetector die al eerder te vinden was. Probeer 'm uit en laat het me weten als iets niet goed werkt oid!
Hm, ik heb zojuist een nieuwe versie erop gezet. Kun je die ook niet vinden? De Tattoo draait op 1.5 of niet?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:35 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
kan m niet vinden in de marketik heb een tattoo ?
1.6 dacht ik, maar wel met een lagere resolutiequote:Op maandag 8 maart 2010 23:11 schreef gday het volgende:
[..]
Hm, ik heb zojuist een nieuwe versie erop gezet. Kun je die ook niet vinden? De Tattoo draait op 1.5 of niet?
Mooi nieuws!quote:Nieuwe Android NDK vanaf nu beschikbaar
De derde versie van de Android Native Development Kit (NDK) is nu beschikbaar. Met deze ontwikkelingsomgeving kunnen Androidontwikkelaars gebruik maken van andere programmeertalen dan Java, namelijk C of C++. Deze talen worden veel gebruikt voor het ontwikkelen van toepassingen waarbij veel efficiëntie van de telefoon wordt vereist, zoals processorintensieve apps of games.
Hieronder vind je de verbeteringen die r3 (Revision/Revisie 3) ons brengt.
De nieuwe versie wordt slechts aangeduid met r3, omdat er voorheen wat onduidelijkheden waren wat betreft de naamvoering van deze ontwikkelingsomgeving. App-ontwikkelaars waren bang dat hun applicaties niet zouden werken op nieuwere firmwareversies, omdat de NDK slechts op versie 1.6 stond. Vanaf nu worden nieuwere versies aangeduid met een revisienummer, om aan te geven dat het versienummer van de ontwikkelingsomgeving volledig los staat van de firmwareversie.
Behalve de naam zijn er twee echte verbeteringen te vinden. Ten eerste maakt de nieuwe versie van de NDK gebruik van een nieuwere versie van GCC (4.4.0). De upgrade naar de nieuwere versie van GCC zorgt ervoor dat de machinecode die gegenereerd wordt door het omzetten van de programmeercode wat compacter en efficiënter is. De tweede verbetering is dat het nu ook officieel mogelijk is om gebruik te maken van OpenGL 2.0. Dit zou er voor moeten zorgen dat het makkelijker is om applicaties die oorspronkelijk ontwikkeld zijn voor andere platformen (bijvoorbeeld de iPhone) geschikt te maken voor Android. Ook kan er gebruik worden gemaakt van belangrijke technische verbeteringen in OpenGL. Let wel op dat alleen de toestellen met Android 2.0 of hoger gebruik kunnen maken van OpenGL 2.0-functies.
Als je geïnteresseerd bent in revisie 3 van de NDK, kun je deze hier vinden.
Ongetwijfeldquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:33 schreef lekzzz het volgende:
@P.F. veel plezier met je nieuwe aanwinst, het zal vast een heule verbetering zijn![]()
das balen, heb ik ooit met een iPhone gehad na drie maanden. Meteen stuk en belachelijk om te reparerenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:53 schreef Erasmo het volgende:
Het touchscreen van mijn G1 is overledenHet blijft nu regelmatig op 1 plek een aanraking voelen terwijl dat niet zo is...
Als ik hem openschuif doet hij het nog wel gelukkig, maar nog even en dan komt er wrs toch een droidquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:07 schreef lekzzz het volgende:
[..]
das balen, heb ik ooit met een iPhone gehad na drie maanden. Meteen stuk en belachelijk om te repareren
(was een USA versie dus geen garantie)
Ik heb hem ook tijdelijk gehad, Smsjes sturenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:00 schreef P.F het volgende:
Heb de spica galaxy besteld, heb namelijk nu deze telefoon en ik wordt echt gek:
[ afbeelding ]
ik zie elke dag op google lattitude hoe lang mijn oude telefoon al gestolen is en ik kan er niet meer tegenquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:17 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik heb hem ook tijdelijk gehad, Smsjes sturen![]()
![]()
![]()
had je al android?quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:20 schreef P.F het volgende:
[..]
ik zie elke dag op google lattitude hoe lang mijn oude telefoon al gestolen is en ik kan er niet meer tegen!!!
laat het snel donderdag zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
waarom zou je in godsnaam maaslandfm willen luisteren?! Is hij niet te vinden met tunewiki/a online radio?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:54 schreef Tim86 het volgende:
Is er eigenlijk een app waarmee je een radiolink als deze kan streamen? http://www.maaslandfm.nl/maaslandfm.asx
Ik had een nokia 6220 classic, wel met lattitude, dus ik zag 3 dagen later waar de dief wasquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:20 schreef makkie88 het volgende:
[..]
had je al android?
goeie tip voor anti diefstal: Wave Secure! werkt! haha ik deed me simkaart een keer verkeerd om er in, toen ging ie gillen! alleen met passcode stopte ie
heb je 'm in de spreekwoordelijke kraag gevat?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had een nokia 6220 classic, wel met lattitude, dus ik zag 3 dagen later waar de dief was!!!!!!!
Ja ik wil!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:21 schreef Dionysiou het volgende:
Foto's van de Desire bruin en zilver.
http://www.flickr.com/photos/robertwebbe/4422197388/
http://www.flickr.com/photos/robertwebbe/4421423507/
Nou het was op de ceintuurbaan dus helaas niet in een dorpje in een doodlopende straat..quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:41 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
heb je 'm in de spreekwoordelijke kraag gevat?
Bruin blijf ik mooier vinden. Dat zilver is zo... 'glossy'.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:21 schreef Dionysiou het volgende:
Foto's van de Desire bruin en zilver.
Mijn oude motorola: max. 8 smsjes in de inboxquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:17 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik heb hem ook tijdelijk gehad, Smsjes sturen![]()
![]()
![]()
Daarom MOET HET een desire worden, evt. een milestone (als ik echt niet met de touchscreen kan) IPhone ga ik gewoon niet meer op wachtenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:09 schreef BasNijmegen het volgende:
Het gevaar zit 'm ook in het feit dat het wachten nog lang duurt. Wanneer er in die tussentijd een ander mooier en beter toestel gepresenteerd worden, dan heb je de spreekwoordelijke poppen aan het dansen. Keuzes...............
Desire for surequote:Op woensdag 10 maart 2010 19:38 schreef Merkie het volgende:
X10? Die is wat mij betreft allang passé. Legend of Desire is de vraag.
Niet mooi.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:44 schreef lekzzz het volgende:
geen X10, waarom passé, help me over de streep te trekken
Als je een iets lagere budget hebt en niet zoveel wilt uit geven voor een toestel dan de Hero. Kan je wat meer missen dan de Desire. En als je 50 euro beter kan besteden de Legend.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:01 schreef Pandora73 het volgende:
Oke mensen, vertel...
Stel je mag in april een toestel uitzoeken. Welke neem je dan? De al vertrouwde Hero, met tegen die tijd ook 2.1, of de Legend, of de Desire, of...
Ik ben de weg kwijt
Je bedoelt toch niet dit he: Sony Ericsson Xperia X10 geleverd met Android 2.2?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:56 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik wil jullie aanraden om de komende uren www.androidworld.nl in de gaten te houden. Er zit iets leuks aan te komen
Dus de Legend is 50 euro goedkoper als los toestel bedoel je?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:04 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Als je een iets lagere budget hebt en niet zoveel wilt uit geven voor een toestel dan de Hero. Kan je wat meer missen dan de Desire. En als je 50 euro beter kan besteden de Legend.
Nee, maar wat het wél is kan ik nog niet zeggenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:06 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet dit he: Sony Ericsson Xperia X10 geleverd met Android 2.2?
Om Android zelf is op dit moment niet bijster veel te doen. Dat krijgen we weer bij nieuwe versiesquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Gaat dit topic verder wel over android of gaat het alleen om het toestel dat je hebt?
Heeft het iets met een zoetige snack te maken?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:28 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, maar wat het wél is kan ik nog niet zeggen
Je komt er vanzelf achterquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heeft het iets met een zoetige snack te maken?
Omdat ik zondag niet bij de wedstrijd kan zijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:13 schreef skittelman het volgende:
[..]
waarom zou je in godsnaam maaslandfm willen luisteren?! Is hij niet te vinden met tunewiki/a online radio?
Zo zo.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:16 schreef Incolumis het volgende:
SEAWX10, sony ericsson android world x10?
nou ik heb hem ingevuld hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je komt er vanzelf achter
Hou dit ook maar in de gaten:
http://twitter.com/#search?q=%23SEAWX10
quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:20 schreef skittelman het volgende:
[..]
nou ik heb hem ingevuld hoor
erg moeilijke vragen
vraag 1 zijn 3 verschillende antwoorden mogelijk :Squote:Op donderdag 11 maart 2010 00:20 schreef skittelman het volgende:
[..]
nou ik heb hem ingevuld hoor
erg moeilijke vragen
daarom heb ik ze alle 3 ook genoemd, kan alleen maar extra punten opleverenquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:47 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
vraag 1 zijn 3 verschillende antwoorden mogelijk :S
Losse prijs hangt natuurlijk samen met de prijs bij een abbonement.. Tenzij je ze alledrie gratis krijgt bij hetzelfde abonnement, maar dan heb je (voor de hero en legend iig) een onnodig abbo gekozen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:10 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Dus de Legend is 50 euro goedkoper als los toestel bedoel je?
Het gaat toch in combinatie met een abonnement hier hoor. Dus losse prijs kijk ik niet echt naar.
Maar waarom is dit jouw advies? Hardware, specs, looks?
Helaas zeggen hardware en specs mij niet zo veel. Ik heb geen verstand van processoren enzo. Daarom vraag ik ook adviesquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:02 schreef svefn het volgende:
[..]
Losse prijs hangt natuurlijk samen met de prijs bij een abbonement.. Tenzij je ze alledrie gratis krijgt bij hetzelfde abonnement, maar dan heb je (voor de hero en legend iig) een onnodig abbo gekozen.
Hardware kun je opzoeken, specs kun je opzoeken, looks kun je beoordelen
Ik weet het niet precies, maar op tweakers staan er iig 50 pagina's over volgeschreven. Dus, wie tijd te veel heeft: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1310344quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:40 schreef Pandora73 het volgende:
Qua internetverbinding was Vodafone toch de beste provider? Daarna T-Mobile en dan Hi of zo?
Oh, verzekering doe ik niet. bedoel, wordt-ie gestolen koop ik gewoon een nieuwe, maar dan een hero of zo. Eigen domme fout misschien wel. De telefoon gaat toch bijna altijd in mijn binnenzak (de eerste tijd) Na een tijdje broekzak. Het is mij nog nooit overkomen dat-ie gestolen wordt uit mijn broekzak.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:26 schreef Dionysiou het volgende:
CoolBlue heeft een review geplaatst op YouTube over de Legend..
Heb trouwens een verzekering afgesloten bij mijn mob tegen diefstal
Het is echt niet raar dat hij bij een nieuw abbo goedkoper is. Providers hebben liever nieuwe klanten natuurlijk, die zijn ze veel meer waard.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:27 schreef svefn het volgende:
Oh heb net hetzelfde gepost in het Desire-topic. Wat raar dat het goedkoper is als je een nieuw abbo afsluit! Hier is het trouwens nog een euro per maand goedkoper, studentenkortingHeb me wel nog niet echt verdiept in internet bij Hi, geen idee of dat zo optimaal is. Anyways, 350 smsjes + internet voor 25 euro per maand is relatief niet heel veel als je dat ding er voor 50 euro bij krijgt.
Jawel.quote:
Ik zit ook bij Vodafone. Maar had eerst een Xperia X1. Die verkocht en kreeg een nieuwe vanwege mijn klachtenbrief etc.een HTC HD2 die verkocht en nu voor de HTC Desire. Dus in feite heb ik een sim only.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel.
Desire > vodafone bij voorkeur
Anders
Desire > KPN
Anders
?!?!?!!!
Dacht eerder aanquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:00 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik zit ook bij Vodafone. Maar had eerst een Xperia X1. Die verkocht en kreeg een nieuwe vanwege mijn klachtenbrief etc.een HTC HD2 die verkocht en nu voor de HTC Desire. Dus in feite heb ik een sim only.
Als ik jou was;
- Desire
- X10
- Legend
Hmm, Milestone vind ik qua design niet mooi. En typen gaat tegenwoordig ook heel goed met een touchscreen.. helemaal als het capacitive is. En je zit niet vast aan de updates van Motorola.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dacht eerder aan
Desire
Milestone
Iphone
Legend...
Waarom de legend zo laag... dunno
donequote:Op donderdag 11 maart 2010 20:44 schreef svefn het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, maar op tweakers staan er iig 50 pagina's over volgeschreven. Dus, wie tijd te veel heeft: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1310344
http://layar.com/ bedoel je?quote:
Market op je telefoon.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:45 schreef P.F het volgende:
Waar kun je het beste kijken als je zelf andere programmas wil downloaden?
Las laatst in een onderzoek dat Android de meeste gratis applicaties heeft (meer dan de helft) gevolgd door Palm.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:57 schreef P.F het volgende:
O ja! Ik dacht dat alles geld zou kosten, dat valt mee!
Achterhaalde marketinggedachte is dat, maar gelukkig beseffen de meeste bedrijven tegenwoordig wel dat klanten behouden op lange termijn veel winstgevender is dan ze op deze manier benadelen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:17 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Het is echt niet raar dat hij bij een nieuw abbo goedkoper is. Providers hebben liever nieuwe klanten natuurlijk, die zijn ze veel meer waard.
kan tot 4mnd van te vorenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:41 schreef lekzzz het volgende:
oe die ziet er wel top uit hoor, zwagertje krijgt morgen de legend. Maar ik denk dat ikzelf voor de Desire ga. Nu nog bedenken of ik hem nu al mag aanschaffen of tot m'n abonnement verlenging moet wachten. Dat kan pas in juni
Daar heb je ook wel weer een punt. Ach, boeiend, ik ben geen provider.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:12 schreef svefn het volgende:
[..]
Achterhaalde marketinggedachte is dat, maar gelukkig beseffen de meeste bedrijven tegenwoordig wel dat klanten behouden op lange termijn veel winstgevender is dan ze op deze manier benadelen.
Ook zonder abonnement?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:15 schreef lekzzz het volgende:
Nou ik heb de knoop doorgehakt, ik ga een desire bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |