Xperia X10 heeft een groter scherm, vrijwel zelfde processor als de Desire maar heeft wel Android 1.6.. (waar toch wel weer een update naar 2.1 komt) maar toch.. en heeft een 8 MP camera.
Legend heeft een wat kleiner design, kleiner touchscreen wel met Sense interface maar heeft geen FM functie, internetten en muziek zal d'r goed op kunnen.. en heeft een minder goede processor als de X10 en de Desire.. en de Legend heeft een 5 MP camera en een AMOLED scherm.
Desire heeft een groter scherm, heeft net als de X10 wel een FM functie, heeft de zelfde processor als de X10 een snapdragon 1 ghz. Dat werkt natuurlijk retesnel icm met Android 2.1. En heeft ook een Sene interface. En heeft een 5 MP camera met flitser. En een AMOLED scherm.
Ik heb de Desire genomen

Ik had eerst een X1 van SE en daarom heb ik ook gekozen om de X10 niet te nemen. De prijs ligt ook wat hoger dan de toestellen van HTC.
Ik ga vooral YouTuben, Hyven, Mailen (GMail), Googelen, Muziek luisteren, Videotjes checken op de Desire. Wat er gewoon goed op gaat doen door de processor en de features. En Gamen gaat er ook wel smooth op

Dit is ieder geval beter dan een iPhone.. die specs zijn al wat verouderd (er komt al een 4G van de zomer)
[ Bericht 8% gewijzigd door Dionysiou op 07-03-2010 15:52:34 ]
[b]Op
zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.