das een micro SD kaartje, denk dat er verschillende opties zijnquote:
1GB in de telefoon zelf en 8GB op het SD kaartje dat je erbij krijgt.quote:
Nope.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:19 schreef makkie88 het volgende:
[..]
das een micro SD kaartje, denk dat er verschillende opties zijn
heeft de x10 nou een toetsenbord of niet?
Okay, geen enorme verschillen dus. Denk dat ik dan toch voor de Desire ga, een stuk mooier imo, en ook wat goedkoper. Alleen jammer van de camera.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:29 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
En het scherm is ietsjes groter met een hogere resolutie, daarin tegen heeft de HTC Desire weer een beter type scherm.
Uiteraard, maar als je de keuze hebt ga je toch voor de beste camera lijkt me?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:33 schreef Dionysiou het volgende:
Als ik goede (high res) foto's wil maken koop ik wel een Canon/Nikon/Panasonic camera..
vind die amoled nou niet echt zo goed als ze bewerenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:29 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
En het scherm is ietsjes groter met een hogere resolutie, daarin tegen heeft de HTC Desire weer een beter type scherm.
daarvoor ontwikkelde googlequote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:49 schreef BasNijmegen het volgende:
De X10 geen FM radio.... hmmm minder
Nexus one geen RSS reader..... hmmm minder
Wat is SyncML?
Wat lul jij toch steeds onzin. De Legend wordt helemaal niet Vodafone-only. Ik snap echt niet waarom iedereen hier in dit topic dingen aan het verzinnen is.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:57 schreef skittelman het volgende:
[..]
[..]
Als ik nou zou mogen kiezen zou ik 100% voor de X10 gaan. Er van uitgaande dat de update naar 2.1 snel zou komen. Daarnaast vind ik het volledige on-screen toetsenbord (dat ik steeds vaker gebruik vooral bij lange smsjes) zo goed (icm autocorrectie) dat ik niet eens een echt tobo zou willen.
De Legend word vodafone-only dus die keus lijkt me ook niet moeilijk
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat lul jij toch steeds onzin. De Legend wordt helemaal niet Vodafone-only. Ik snap echt niet waarom iedereen hier in dit topic dingen aan het verzinnen is.
ik grijp het niet uit de lucht hoorquote:HTC kondigt aan dat Vodafone de Desire, Legend en HD Mini in beperkte marketen gaat aanbieden, met Vodafone 360 voorgeïnstalleerd op de HTC Legend. The Legend zal in Europa exclusief beschikbaar zijn op het Vodafone netwerk. De HTC Desire zal beschikbaar bij consumenten in alle Europese en Aziatische markten in het begin van Q2, en de HTC Desire zal exclusief beschikbaar zijn in Australië op het Telstra netwerk. De verbeterde versie van de HTC Sence excperience zal ook aangeboden worden als een gratis update op de HTC Hero in Europa en Azië.
QWERTY toetsenbordquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
NL/USA internationaal toetsenbord? Niet AZERTY of QWERTZ
En van welke site is deze Babelfish-kromme vertaling afkomstig dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:07 schreef skittelman het volgende:
[..]
[..]
ik grijp het niet uit de lucht hoor
Met andere woorden; je bent volledig afhankelijk van Motorola voor toekomstige updatesquote:Motorola raadt sommige ontwikkelaars aan om geen Motorola Milestone, maar een Google Nexus One of een Android Dev Phone aan te schaffen. De smartphonemaker ontmoedigt de installatie van custom roms en heeft de telefoon daartegen beveiligd.
Applicatieprogrammeurs zijn van harte welkom bij Motorola, maar systeemontwikkelaars die hun toestel graag opnieuw willen flashen of van een custom rom willen voorzien, kunnen beter geen Motorola Milestone aanschaffen, zegt Motorola op zijn blog.
Dat is toch al heel lang bekend? Ik vind het niet zo'n probleem trouwens, ik ga toch geen custom ROM's draaien.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:53 schreef Devolution het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)e-ontwikkelaars.html
[..]
Met andere woorden; je bent volledig afhankelijk van Motorola voor toekomstige updates
Dus je koopt em contant?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:21 schreef Dionysiou het volgende:
Ik zit er aan te denken de HTC Desire te pre-orderen bij CoolBlue en dan de silver editie. (exclusief)
x10 =/= x10miniquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:06 schreef Flugel83 het volgende:
Wie kwam er trouwens mee dat de X10 geen FM heeft![]()
http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/xperiax10mini?cc=nl&lc=nl
Ik gebruik zowel Co-Pilot, als Waze.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:56 schreef lekzzz het volgende:
Heb ik gedaan en dan krijg je CoPilot en TomTom. Vroeg me meer af wat mensen zoal gebruiken als navigatie.
Van Tweakers:quote:
quote:Zojuist de knoop doorgehakt en de HTC Desire besteld bij Phoneplaza.nl icm. een eenjarig Vodafone B/S/W 350 abonnement. Voor de telefoon incl. verzendkosten was ik maar ¤95,- kwijt. Dat komt, rekening houdend met de toestelkosten, op ¤48,17 (¤40,25 + (¤95,- / 12)) per maand.
Heb nog even getwijfeld om voor een eenjarig Vodafone B/S/W 450 abonnement te gaan, want dat kwam op gemiddeld op ¤53,13 per maand. Verleidelijk, maar het is toch weer ¤60 meer op jaarbasis...
Wat me uiteindelijk heeft overgehaald voor Vodafone te kiezen is toch wel het snelle internet wat op een Android-telefoon een must is en dan zit je qua prijs met een Bel/SMS/Web abonnement bij Vodafone goed.
Ik kan niet wachten =) !
Ik hoef geen SUPER camera te hebben maar wil er wel foto's mee kunnen maken. Heb nu een N95 en die maakt nette foto's. Vandaar dat ik ook naar de X10 aan het kijken was.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:24 schreef svefn het volgende:
Dat laatste dat je zegt, daar kan ik me in vinden
Maar de Desire kun je écht niet als camera gaan gebruiken hoor! Ik heb eens wat rondgekeken, onder goede omstandigheden is de boel wel redelijk scherp, maar daar heb je ook alles mee gehad.
Waarom neemt hij 1000 extra SMS'jes bij Vodafone en niet bij de rest?quote:
Geen flauw idee..quote:Op zondag 7 maart 2010 20:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom neemt hij 1000 extra SMS'jes bij Vodafone en niet bij de rest?
Ok, dan is het wel een optie iddquote:Op zondag 7 maart 2010 20:47 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ik hoef geen SUPER camera te hebben maar wil er wel foto's mee kunnen maken. Heb nu een N95 en die maakt nette foto's. Vandaar dat ik ook naar de X10 aan het kijken was.
Ik zit ook nog steeds in de oriëntatiefase hoor, zoals je al zegt een hoop geld. Maar goed ik heb dus geen haast.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:40 schreef svefn het volgende:
[..]
Ok, dan is het wel een optie idd
Ik wacht iig nog even met iets bestellen. Onder andere omdat ik nog steeds een beetje met de vraag zit of het wel verstandig is om al met al zo veel geld uit te geven voor een telefoon (+ abbo)
jahoor geen probleem, ik heb zelf op me hero mcguider maps 2009 draaien en werkt prima!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:58 schreef lekzzz het volgende:
oke er zit natuurlijk googlemaps op die htc's. Maar iemand ook enig idee of je er een andere navigatie op kan zetten? Ik gebruik nu op m'n N95 bijvoorbeeld McGuider
Inderdaadquote:
Nee ik ook nietquote:Op maandag 8 maart 2010 07:39 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ik zit ook nog steeds in de oriëntatiefase hoor, zoals je al zegt een hoop geld. Maar goed ik heb dus geen haast.
quote:
I feel your pain!quote:
Ik wacht nu al sinds september 2009.... ik kan echt niet nog langer wachtenquote:Op maandag 8 maart 2010 12:48 schreef DennisMoore het volgende:
D'r zijn ook niet echt geruchten over wéér nieuwe Androids he? Waarop je evt zou kunnen wachten (zoals eind vorig jaar). Mja, dat Scorpion-ding ofzo, maar da's nog te vaag.
Dus dan wordt het toch een keuze tussen de genoemde toestellen. Of... even wachten op de Hero-update naar nieuwste Android, en dan nog een half jaar wachten ofzo. Dan zijn er vast wel weer wat nieuwe toestellen in aantocht.
Je kunt wel op Tweakers kijken: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1379476quote:Op maandag 8 maart 2010 15:09 schreef P.F het volgende:
Er is zeker geen algemeen Samsung Spica topic?
Vaak dmv een long-press... lang met je vinger 't veld of 't woord ingedrukt houden.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:40 schreef Joooo-pi het volgende:
Even een vraag. Ik heb ook net een android en tot nu toe is het echt super. Maar kan ik ook tekst knippen/plakken?
Hé bedankt, het werkt!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vaak dmv een long-press... lang met je vinger 't veld of 't woord ingedrukt houden.
Op andere plaatsen had ik het al een paar keer gebruikt, maar dit miste ik nog.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Op wel meer plaatsen in Android kan long-press leuke dingen doen.
abductionquote:Op maandag 8 maart 2010 19:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Op andere plaatsen had ik het al een paar keer gebruikt, maar dit miste ik nog.
Wat zijn verder de aanraders?
Ik heb nu:
ConnectBot, super om met ssh mijn ubuntu machine te besturen
PackageInstaller
Uninstaller
Seesmic
Opera
Freecell en Tetris
kan m niet vinden in de marketquote:Op maandag 8 maart 2010 15:45 schreef gday het volgende:
Zojuist heb ik een app in de Market gezet: Buienalarm.
Heb ik dit weekend gemaakt omdat ik niet tevreden was over de Regendetector die al eerder te vinden was. Probeer 'm uit en laat het me weten als iets niet goed werkt oid!
Hm, ik heb zojuist een nieuwe versie erop gezet. Kun je die ook niet vinden? De Tattoo draait op 1.5 of niet?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:35 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
kan m niet vinden in de marketik heb een tattoo ?
1.6 dacht ik, maar wel met een lagere resolutiequote:Op maandag 8 maart 2010 23:11 schreef gday het volgende:
[..]
Hm, ik heb zojuist een nieuwe versie erop gezet. Kun je die ook niet vinden? De Tattoo draait op 1.5 of niet?
Mooi nieuws!quote:Nieuwe Android NDK vanaf nu beschikbaar
De derde versie van de Android Native Development Kit (NDK) is nu beschikbaar. Met deze ontwikkelingsomgeving kunnen Androidontwikkelaars gebruik maken van andere programmeertalen dan Java, namelijk C of C++. Deze talen worden veel gebruikt voor het ontwikkelen van toepassingen waarbij veel efficiëntie van de telefoon wordt vereist, zoals processorintensieve apps of games.
Hieronder vind je de verbeteringen die r3 (Revision/Revisie 3) ons brengt.
De nieuwe versie wordt slechts aangeduid met r3, omdat er voorheen wat onduidelijkheden waren wat betreft de naamvoering van deze ontwikkelingsomgeving. App-ontwikkelaars waren bang dat hun applicaties niet zouden werken op nieuwere firmwareversies, omdat de NDK slechts op versie 1.6 stond. Vanaf nu worden nieuwere versies aangeduid met een revisienummer, om aan te geven dat het versienummer van de ontwikkelingsomgeving volledig los staat van de firmwareversie.
Behalve de naam zijn er twee echte verbeteringen te vinden. Ten eerste maakt de nieuwe versie van de NDK gebruik van een nieuwere versie van GCC (4.4.0). De upgrade naar de nieuwere versie van GCC zorgt ervoor dat de machinecode die gegenereerd wordt door het omzetten van de programmeercode wat compacter en efficiënter is. De tweede verbetering is dat het nu ook officieel mogelijk is om gebruik te maken van OpenGL 2.0. Dit zou er voor moeten zorgen dat het makkelijker is om applicaties die oorspronkelijk ontwikkeld zijn voor andere platformen (bijvoorbeeld de iPhone) geschikt te maken voor Android. Ook kan er gebruik worden gemaakt van belangrijke technische verbeteringen in OpenGL. Let wel op dat alleen de toestellen met Android 2.0 of hoger gebruik kunnen maken van OpenGL 2.0-functies.
Als je geïnteresseerd bent in revisie 3 van de NDK, kun je deze hier vinden.
Ongetwijfeldquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:33 schreef lekzzz het volgende:
@P.F. veel plezier met je nieuwe aanwinst, het zal vast een heule verbetering zijn![]()
das balen, heb ik ooit met een iPhone gehad na drie maanden. Meteen stuk en belachelijk om te reparerenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:53 schreef Erasmo het volgende:
Het touchscreen van mijn G1 is overledenHet blijft nu regelmatig op 1 plek een aanraking voelen terwijl dat niet zo is...
Als ik hem openschuif doet hij het nog wel gelukkig, maar nog even en dan komt er wrs toch een droidquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:07 schreef lekzzz het volgende:
[..]
das balen, heb ik ooit met een iPhone gehad na drie maanden. Meteen stuk en belachelijk om te repareren
(was een USA versie dus geen garantie)
Ik heb hem ook tijdelijk gehad, Smsjes sturenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:00 schreef P.F het volgende:
Heb de spica galaxy besteld, heb namelijk nu deze telefoon en ik wordt echt gek:
[ afbeelding ]
ik zie elke dag op google lattitude hoe lang mijn oude telefoon al gestolen is en ik kan er niet meer tegenquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:17 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik heb hem ook tijdelijk gehad, Smsjes sturen![]()
![]()
![]()
had je al android?quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:20 schreef P.F het volgende:
[..]
ik zie elke dag op google lattitude hoe lang mijn oude telefoon al gestolen is en ik kan er niet meer tegen!!!
laat het snel donderdag zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |