abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78310755
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:07 schreef Kn0x het volgende:
Bij studentmobiel is de Milestone al te bestellen. Ik heb een mail gestuurd met de vraag wanneer deze dan binnen komt, dus dat wacht ik even af. Als deze gelijk leverbaar is, dan ga ik hem gelijk bestellen.
Heb je hier al bericht over gekregen?

Wordt denk ik toch een Milestone namelijk, vond het touchscreen op de Hero behoorlijk vervelend typen. Denk dat dit ook bij de overige toestellen het geval is.
pi_78311284
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:10 schreef HalvinCarris het volgende:

[..]

Goed bezig hoor. Maar de "mainstream" kent alleen maar "iPhone". Mijn nichtje had laatst een mobiel gekocht met een touchscreen (Een of ander LG-ding). Mijn tante zei telkens dat ze een "iPhone" had gekocht....

Daarnaast zijn heel veel mensen nog onbekend met Android, maar ik heb er een paar keer mee gewerkt en het werkt minstens zo fijn als de eerste keer dat ik een iPhone in m'n handen had. Daarnaast kan het vele dingen beter dan de iPhone dat ooit zou kunnen.
Ik adviseer vaak een iPhone veelal veel simpeler, maar iedereen z'n ding.

Maar zelf neem ik ook een Android telefoon, omda Android ook tof is.
  maandag 22 februari 2010 @ 17:47:08 #228
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_78311335
Android en iPhone zijn allebei goed.
2000 light years from home
pi_78311536
Inderdaad, daarom heb ik al een iPhone en wil ik er een Nexus One bij (zakelijk).
pi_78314326
Zag pas een vacature voor Java developer. Gaven ze een iphone bij. Waar android zo'n mooie java api heeft.
  maandag 22 februari 2010 @ 20:13:32 #231
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_78317024
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:16 schreef Fortitude het volgende:
Zag pas een vacature voor Java developer. Gaven ze een iphone bij. Waar android zo'n mooie java api heeft.
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
  maandag 22 februari 2010 @ 22:29:24 #232
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_78324040
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:27 schreef Sodeju het volgende:

[..]

Heb je hier al bericht over gekregen?

Wordt denk ik toch een Milestone namelijk, vond het touchscreen op de Hero behoorlijk vervelend typen. Denk dat dit ook bij de overige toestellen het geval is.
Nee nog steeds niet. StudentMobiel is niet de snelste
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 10:18:35 #233
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_78334576
De Xperia X10 komt volgens belnu uit in week 17. Het is deze week, week 8, so you do the math.
quote:
Provider/Looptijd/Belbundel/internet/Maandbedrag/Toestelprijs

Vodafone
24 mnd. /275 min - 550 SMS/inclusief GRATIS internet /¤ 34,60 /Gratis

Hi
24 mnd. /400 min - 800 SMS/¤ 9,95 p/mnd /¤ 37,95 /¤ 72,-

Telfort
24 mnd./ 500 min/geen ¤ 10,- nu/¤ 2,50 1e 6 mnd /¤ 39,95 /Gratis

T-mobile
24 mnd. /450 min - 450 SMS/geen ¤ 9,95 nu/¤ 2,95 1e 12 mnd /¤ 35,95 /¤ 12,-/
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_78335199
http://tweakers.net/nieuw(...)it-voor-android.html

Om maar weer is de nadruk te leggen hoe gaar het wel niet is wanneer je een verouderde android versie hebt.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 12:12:33 #237
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_78338410
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:10 schreef HalvinCarris het volgende:

[..]

Goed bezig hoor. Maar de "mainstream" kent alleen maar "iPhone". Mijn nichtje had laatst een mobiel gekocht met een touchscreen (Een of ander LG-ding). Mijn tante zei telkens dat ze een "iPhone" had gekocht....

Daarnaast zijn heel veel mensen nog onbekend met Android, maar ik heb er een paar keer mee gewerkt en het werkt minstens zo fijn als de eerste keer dat ik een iPhone in m'n handen had. Daarnaast kan het vele dingen beter dan de iPhone dat ooit zou kunnen.
Op het eerste gezicht lijkt het moeilijk om tegen mensen die opzoek zijn naar een iPhone om te praten naar een andere telefoon. Echter sinds de android toestellen krijg ik iedereen die ik in mijn winkel krijg 'om'. Het enige voordeel van de iPhone waar ik nou eenmaal geen weerwoord op heb is design. Veel mensen vinden de iPhone nu eenmaal mooi. Tjah en tegen smaak kan ik geen argumenten tegenover stellen. Persoonlijk vind ik de HD2 veel mooier
Lege virente, virent cuncta
pi_78340613
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 10:39 schreef Fortitude het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)it-voor-android.html

Om maar weer is de nadruk te leggen hoe gaar het wel niet is wanneer je een verouderde android versie hebt.
Goh... Nog een Hero-eigenaar?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:15:23 #239
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78355266
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:12 schreef skittelman het volgende:

[..]

Op het eerste gezicht lijkt het moeilijk om tegen mensen die opzoek zijn naar een iPhone om te praten naar een andere telefoon. Echter sinds de android toestellen krijg ik iedereen die ik in mijn winkel krijg 'om'. Het enige voordeel van de iPhone waar ik nou eenmaal geen weerwoord op heb is design. Veel mensen vinden de iPhone nu eenmaal mooi. Tjah en tegen smaak kan ik geen argumenten tegenover stellen. Persoonlijk vind ik de HD2 veel mooier
Op de plaatsing van de camera na, is de HD2 idd een mooi toestel. Heb zelf een Hero en een iPhone 3GS, en ik vind de iPhone simpelweg soepeler draaien. Los van het feit dat het een gesloten platform is.

De iPhone werkt gewoon en is simpel, heel simpel in gebruik. Android oogt gewoon nog steeds een stuk rommeliger dan OSX. OSX is 'clean', en dat trekt mensen over de streep denk ik. Buiten wat je zegt over het design idd. Maar Android komt bij veel potentiële kopers over als een 'geek' OS. Een OS, leuk voor jongens en meisjes die graag het internet afstruinen naar tips en tweaks.

Nogmaals, ik heb niets tegen Android en haar toestellen, want toen ik de Hero zag was ik gelijk verkocht. En ik heb de Hero dagelijks in m'n zak. Maar wil ik 'grafische rust' en lekker een spelletje doen, dan pak ik m'n iPhone, die dan ook nog eens uitblinkt wat betreft z'n iPod functionaliteit. Want daar is hij samen met z'n games en internetten/mail toch wel heer en meester in.

En je hebt dat gezeik niet met die OS versies. De huidige iPhone firmware draait op alle drie de toestellen. Met grote regelmaat updates en features en alle apps draaien gewoon, ongeacht welke versie iPhone je hebt.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_78383183
Binnenkort ook Navigon voor Android: http://www.navigon.com/po(...)_MWC_MN_Android.html

Ik heb nu (nog) Co-pilot op m'n Hero draaien, maar deze ga ik absoluut in de gaten houden!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:52:33 #241
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_78384524
AndNav2 is ook erg goed
pi_78384878
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:18:49 #243
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78389779
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:04 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Aantal gedownloade apps of aanbod? Apple-store is iig geen 25% gratis aanbod, maar de helft.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  woensdag 24 februari 2010 @ 14:08:09 #244
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_78391802
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:18 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Aantal gedownloade apps of aanbod? Apple-store is iig geen 25% gratis aanbod, maar de helft.
no shit, een abo om iets op de market te zetten is ook een stuk goedkoper dan in de app store.
pi_78391978
Aangezien ik er geen ervaring mee heb, vraag ik het maar eens hier.

Ik was rond aan het kijken voor een telefoon, en kwam uit op de HTC Hero. Oa omdat hier geen flits op zit en 't niet de snelste is, viel mn oog op de HTC Legend (die notabena te krijgen is bij hetzelfde abbo als dat ik bij de Hero op het oog had http://shop.www.hi.nl/hist/RAPRD/HTC-Legend/THTLEGNDsi.html ).

Nóg een googlesessie leerde mij dat over een tijdje de HTC Desire uitkomt. Nu mijn vraag: kan ik dus verwachten dat over een tijdje bij datzelfde abbo de Desire wordt aangeboden, met 70 euro oid bijbetaling?

edit: ik kom bij die plusminus 70 euro door deze prijzen:
quote:
Price details

EXpansys has spilled details of UK release date and UK pricing of all three phones, with the HTC Desire the most expensive handset at £449.99.

The HTC Legend is in second place, costing £399.99, followed closely by the HTC HD Mini at £349.99. All HTC handsets have a 12 April UK release date.
Logischerwijs zou je lijkt mij niet belachelijk veel bij moeten betalen voor de Desire, als je de Legend al gratis krijgt.

[ Bericht 27% gewijzigd door svefn op 24-02-2010 15:35:06 ]
  woensdag 24 februari 2010 @ 17:12:00 #246
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_78399598
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:12 schreef svefn het volgende:
Aangezien ik er geen ervaring mee heb, vraag ik het maar eens hier.

Ik was rond aan het kijken voor een telefoon, en kwam uit op de HTC Hero. Oa omdat hier geen flits op zit en 't niet de snelste is, viel mn oog op de HTC Legend (die notabena te krijgen is bij hetzelfde abbo als dat ik bij de Hero op het oog had http://shop.www.hi.nl/hist/RAPRD/HTC-Legend/THTLEGNDsi.html ).

Nóg een googlesessie leerde mij dat over een tijdje de HTC Desire uitkomt. Nu mijn vraag: kan ik dus verwachten dat over een tijdje bij datzelfde abbo de Desire wordt aangeboden, met 70 euro oid bijbetaling?

edit: ik kom bij die plusminus 70 euro door deze prijzen:
[..]

Logischerwijs zou je lijkt mij niet belachelijk veel bij moeten betalen voor de Desire, als je de Legend al gratis krijgt.
hoezo kom jij erop dat de hero niet de snelste is? van de nu in NL verkrijgbare smartphone's is de Hero nog steeds de snelste. En als de camera echt een issue voor je is zou ik niet naar de desire/legend/bravo kijken. Er is nog geen een HTC telefoon met een fatsoenlijke camera. Ik zou dan eerder kijken naar de SE X10
pi_78400781
Misschien was dat dan een beetje voorbarig, maar bij veel dingen die ik heb gelezen zeggen ze dat een aantal zaken toch nog niet vloeiend gaan. Dit zou bij de Legend en vooral bij de Desire voor een groot deel verholpen zijn.

Ik verwacht trouwens ook niet echt een geweldige camera, maar zolang ik nog redelijk foto's in het donker kan maken is er wel mee te leven.

Die X10 klinkt goed idd, een beetje te goed eigenlijk. Ik weet niet hoe duur die gaat worden, maar ik ga er niet vanuit dat hij in dezelfde prijsklasse zal zitten als de legend/desire. Of heb ik dat mis?

EDIT: als ik het goed begrijp kost hij 240 euro bij het abbo dat ik op het oog heb http://www.belnu.nl/telef(...)Hi.htm?bundel_12=30. Volgens een andere site hoef ik dan echter 'maar' 120 euro bij te betalen ( http://www.2call.nl/A76T10807D24N1O462O419/ ) . Maargoed

[ Bericht 16% gewijzigd door svefn op 24-02-2010 17:45:52 ]
pi_78401153
Milestone is verkrijgbaar op Studentmobiel.nl!
pi_78401969
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 17:51 schreef Sodeju het volgende:
dream hier. idd zonde van al die verschillende android versies die in omloop zijn. schilletje van de fabrikant prima, maar zorg ff dat we wel gewoon kunnen upgraden!

* dwang *
pi_78402510
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 17:51 schreef Sodeju het volgende:
Whoah, niet eens zo belachelijk duur icm Student online 25 (44 euro bijbetaling).

Ik zie door de bomen het bos niet meer, denk dat ik binnenkort maar eens even het een en ander ga uitproberen in de Hi shop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')