Heb je hier al bericht over gekregen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:07 schreef Kn0x het volgende:
Bij studentmobiel is de Milestone al te bestellen. Ik heb een mail gestuurd met de vraag wanneer deze dan binnen komt, dus dat wacht ik even af. Als deze gelijk leverbaar is, dan ga ik hem gelijk bestellen.
Ik adviseer vaak een iPhone veelal veel simpeler, maar iedereen z'n ding.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:10 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Goed bezig hoor. Maar de "mainstream" kent alleen maar "iPhone". Mijn nichtje had laatst een mobiel gekocht met een touchscreen (Een of ander LG-ding). Mijn tante zei telkens dat ze een "iPhone" had gekocht....![]()
Daarnaast zijn heel veel mensen nog onbekend met Android, maar ik heb er een paar keer mee gewerkt en het werkt minstens zo fijn als de eerste keer dat ik een iPhone in m'n handen had. Daarnaast kan het vele dingen beter dan de iPhone dat ooit zou kunnen.
quote:Op maandag 22 februari 2010 19:16 schreef Fortitude het volgende:
Zag pas een vacature voor Java developer. Gaven ze een iphone bij.Waar android zo'n mooie java api heeft.
Nee nog steeds niet. StudentMobiel is niet de snelstequote:Op maandag 22 februari 2010 17:27 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Heb je hier al bericht over gekregen?
Wordt denk ik toch een Milestone namelijk, vond het touchscreen op de Hero behoorlijk vervelend typen. Denk dat dit ook bij de overige toestellen het geval is.
quote:Provider/Looptijd/Belbundel/internet/Maandbedrag/Toestelprijs
Vodafone
24 mnd. /275 min - 550 SMS/inclusief GRATIS internet /¤ 34,60 /Gratis
Hi
24 mnd. /400 min - 800 SMS/¤ 9,95 p/mnd /¤ 37,95 /¤ 72,-
Telfort
24 mnd./ 500 min/geen ¤ 10,- nu/¤ 2,50 1e 6 mnd /¤ 39,95 /Gratis
T-mobile
24 mnd. /450 min - 450 SMS/geen ¤ 9,95 nu/¤ 2,95 1e 12 mnd /¤ 35,95 /¤ 12,-/
Op het eerste gezicht lijkt het moeilijk om tegen mensen die opzoek zijn naar een iPhone om te praten naar een andere telefoon. Echter sinds de android toestellen krijg ik iedereen die ik in mijn winkel krijg 'om'. Het enige voordeel van de iPhone waar ik nou eenmaal geen weerwoord op heb is design. Veel mensen vinden de iPhone nu eenmaal mooi. Tjah en tegen smaak kan ik geen argumenten tegenover stellen. Persoonlijk vind ik de HD2 veel mooierquote:Op maandag 22 februari 2010 15:10 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Goed bezig hoor. Maar de "mainstream" kent alleen maar "iPhone". Mijn nichtje had laatst een mobiel gekocht met een touchscreen (Een of ander LG-ding). Mijn tante zei telkens dat ze een "iPhone" had gekocht....![]()
Daarnaast zijn heel veel mensen nog onbekend met Android, maar ik heb er een paar keer mee gewerkt en het werkt minstens zo fijn als de eerste keer dat ik een iPhone in m'n handen had. Daarnaast kan het vele dingen beter dan de iPhone dat ooit zou kunnen.
Goh... Nog een Hero-eigenaar?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:39 schreef Fortitude het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)it-voor-android.html
Om maar weer is de nadruk te leggen hoe gaar het wel niet is wanneer je een verouderde android versie hebt.
Op de plaatsing van de camera na, is de HD2 idd een mooi toestel. Heb zelf een Hero en een iPhone 3GS, en ik vind de iPhone simpelweg soepeler draaien. Los van het feit dat het een gesloten platform is.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:12 schreef skittelman het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht lijkt het moeilijk om tegen mensen die opzoek zijn naar een iPhone om te praten naar een andere telefoon. Echter sinds de android toestellen krijg ik iedereen die ik in mijn winkel krijg 'om'. Het enige voordeel van de iPhone waar ik nou eenmaal geen weerwoord op heb is design. Veel mensen vinden de iPhone nu eenmaal mooi. Tjah en tegen smaak kan ik geen argumenten tegenover stellen. Persoonlijk vind ik de HD2 veel mooier
Aantal gedownloade apps of aanbod? Apple-store is iig geen 25% gratis aanbod, maar de helft.quote:
no shit, een abo om iets op de market te zetten is ook een stuk goedkoper dan in de app store.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Aantal gedownloade apps of aanbod? Apple-store is iig geen 25% gratis aanbod, maar de helft.
Logischerwijs zou je lijkt mij niet belachelijk veel bij moeten betalen voor de Desire, als je de Legend al gratis krijgt.quote:Price details
EXpansys has spilled details of UK release date and UK pricing of all three phones, with the HTC Desire the most expensive handset at £449.99.
The HTC Legend is in second place, costing £399.99, followed closely by the HTC HD Mini at £349.99. All HTC handsets have a 12 April UK release date.
hoezo kom jij erop dat de hero niet de snelste is? van de nu in NL verkrijgbare smartphone's is de Hero nog steeds de snelste. En als de camera echt een issue voor je is zou ik niet naar de desire/legend/bravo kijken. Er is nog geen een HTC telefoon met een fatsoenlijke camera. Ik zou dan eerder kijken naar de SE X10quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:12 schreef svefn het volgende:
Aangezien ik er geen ervaring mee heb, vraag ik het maar eens hier.
Ik was rond aan het kijken voor een telefoon, en kwam uit op de HTC Hero. Oa omdat hier geen flits op zit en 't niet de snelste is, viel mn oog op de HTC Legend (die notabena te krijgen is bij hetzelfde abbo als dat ik bij de Hero op het oog had http://shop.www.hi.nl/hist/RAPRD/HTC-Legend/THTLEGNDsi.html ).
Nóg een googlesessie leerde mij dat over een tijdje de HTC Desire uitkomt. Nu mijn vraag: kan ik dus verwachten dat over een tijdje bij datzelfde abbo de Desire wordt aangeboden, met 70 euro oid bijbetaling?
edit: ik kom bij die plusminus 70 euro door deze prijzen:
[..]
Logischerwijs zou je lijkt mij niet belachelijk veel bij moeten betalen voor de Desire, als je de Legend al gratis krijgt.
dream hier. idd zonde van al die verschillende android versies die in omloop zijn. schilletje van de fabrikant prima, maar zorg ff dat we wel gewoon kunnen upgraden!quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:51 schreef Sodeju het volgende:
Milestone is verkrijgbaar op Studentmobiel.nl!
Whoah, niet eens zo belachelijk duur icm Student online 25 (44 euro bijbetaling).quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:51 schreef Sodeju het volgende:
Milestone is verkrijgbaar op Studentmobiel.nl!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |