Want? je hebt er een strandhuisje?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:03 schreef Anonymousz het volgende:
ben echt zenuwachtig
Maar niet zo snel schter elkaarquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Doet een beetje denken aan eb en vloed in de Elbe en in het Kanaal. Daar stroomt het net zo hard, zo'n vijf mijl per uur.
It's his magic shirt!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:04 schreef Guard het volgende:
Nathan Becker is live op twee verschillende plekken, op die stream en op CNN
zoietsquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dus ik moet eigenlijk nog max 2 uur wachten?
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:05 schreef YPPY het volgende:
Bizar, dat zoiets gewoon live te volgen is.
Wow!!!quote:
Dat is toch serieus lijkt mequote:
Tel daar een modderstroom bij en je krijgt een enorme ravage.quote:
Las laatst in NRC Wetenschapsbijlage dat de opwarming ook lag aan de grote hoeveelheid water in de stratosfeer tussen 2000 en 2007/8.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Na de sneeuw die we hebben gehad geloof ik dat dus echt niet meer
livequote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
Het water stroomt nu weer als een dolle terug of hebben we een terugblik?
Was een ringtone geloof ik, maar met geweldige timingquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:08 schreef Kally het volgende:
Ik hoorde een muziekje op de achtergrond, beetje a la Mission Impossible
quote:
Het kan wel hoor: het is nu weer terug naar zee aan het stromenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:08 schreef N-E-R-D het volgende:
Had ik nu maar een walking fridge, durf niet naar de koelkast te lopen
Dit dus!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:09 schreef Toverheks het volgende:
Wonderlijk toch, wij zitten hoog en droog en kijken nu mee naar de andere kant van de wereld.
Dat is Chongquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:10 schreef D. het volgende:
Kunnen ze die palmboom niet ff aan de kant zetten
Heb je wel eens een golfje gemaakt in je badkuip? Laat staan wat een aardbeving doetquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het meest wonderlijke vind ik dat het met zo'n rotgang over de Pacific is geraasd. Dat is eigenlijk ongelooflijk
Heb ik in topic één al verzonnenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:11 schreef Pino112 het volgende:
Hoe weten jullie dat die pipo Chong heet?
Op TT101 ook helemaal niéts over de naderende stoenamie.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:11 schreef Tommy.Cooper het volgende:
CNN is bij mij alleen over chili, heeft iedereen dat?
hoeveel meter is datquote:
Jij blijft gewoon samen met ons brakenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja kut, heb niet zo'n zin in nachtbraken eigenlijk. Schiet op met dat ding.
Ah, toen was ik er nog niet,quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb ik in topic één al verzonnen
zekerquote:
Teletekstquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Op TT101 ook helemaal niéts over de naderende stoenamie.
thanksquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon samen met ons braken
Het is 9 meter en geen 10quote:
Ik zit hier ook in mijn t-shirt hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:12 schreef Kwaliteit het volgende:
Ze zitten daar in t-shirtjesik ben jaloers
Ja hè hè, ik moet dit zien! Maar ik heb liever dat-ie binnen een uur komt dan om half drie vannacht.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon samen met ons braken
nogmaals thanksquote:
Ik geloof alleen Chongquote:
Moet dat de hele tijd zo groot?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:14 schreef Dynd het volgende:
Ik sta klaar, hij mag nu wel komen!
[ afbeelding ]
Je moet ook méé lezenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Gewoon teveel om terug te lezen
Welke link is dit??/quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:14 schreef Dynd het volgende:
[ afbeelding ]
wat is de links van die rechts onder?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:14 schreef Dynd het volgende:
[ afbeelding ]
1 feet = 30,48 cm ,dus om en nabij de 9 meterquote:
http://www.ustream.tv/channel/waikiki-beach-surfquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:15 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
wat is de links van die rechts onder?
quote:
Wat in t vat zit, verzuurt niet, zeg ik altijd maar zoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hè hè, ik moet dit zien! Maar ik heb liever dat-ie binnen een uur komt dan om half drie vannacht.
Ja ja ja liever koekjes bakken we niet.
* weer cola inschenkt.
Schiet even op danquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:16 schreef Anonymousz het volgende:
als ik nu me tanden ga poetsen komt de tsunami ik voel aan me water
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:16 schreef DuchessX het volgende:
Weet iemand wat dat voor voertuig is bij het water steeds?
Wel iemand die zijn hond uitlaat langs het strand.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:17 schreef Guard het volgende:
Nog surfers gespot die wel een tsunami willen "riden"?
Uhuh. Net effe naar de koelkast gelopen, is er al weer vijftig keer gepost. Da's niet bji te lezen al dat gelul hier.quote:
Of dat een ander eilandje de volle laag krijgtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:18 schreef Sautor het volgende:
Het zou grappig zijn als die reporter en die ramptoeristen straks al een gek gillend wegrennen
Als die chinees ons maar niet voor de gek houdt!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat in t vat zit, verzuurt niet, zeg ik altijd maar zo
Het is daar inmiddels al 12.19 toch?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:19 schreef mug89 het volgende:
THE ESTIMATED ARRIVAL TIME IN HAWAII OF THE FIRST TSUNAMI WAVE IS 11.19 AM HST SAT 27 FEB 2010
MIND YOURE STEP!!!!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:19 schreef mug89 het volgende:
THE ESTIMATED ARRIVAL TIME IN HAWAII OF THE FIRST TSUNAMI WAVE IS 11.19 AM HST SAT 27 FEB 2010
Ik heb net vluchten naar Honolulu zitten zoeken.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:20 schreef Qebbel het volgende:
Ik wil ook naar Hawaii. 't is daar vet lekker weer
Er is stiekem ook niets aan de hand.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:19 schreef Toverheks het volgende:
Op de Usestream of hoe dat ook heet zie ik gewoon mensen lekker andelen.
ja idd zonnetje tsunamitje drankje erbij en lekker kijkenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:20 schreef Qebbel het volgende:
Ik wil ook naar Hawaii. 't is daar vet lekker weer
Hoe loopt de chinese kalender is het bij hem al 1 april, (sorry Laysa)quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Als die chinees ons maar niet voor de gek houdt!![]()
Hij legt het allemaal leuk en enthousiast uit.
Ben nu al een beetje stoenamie moequote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Als die chinees ons maar niet voor de gek houdt!![]()
Hij legt het allemaal leuk en enthousiast uit.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Mothaaaa fuckaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe loopt de chinese kalender is het bij hem al 1 april, (sorry Laysa)
quote:
Wat een levenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:20 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ja idd zonnetje tsunamitje drankje erbij en lekker kijken
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:20 schreef mug89 het volgende:
als je digitaal hebt kun je ook gewoon CNN international kijken heis ff scherper dan die ustream shizzle
Je mag mij die titel wel geven, ik ben er wel eentjequote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In principe is het een natuurverschijnsel. Ik vind dat "ramptoerisme" erg overdreven.
ik ben klaar nog niks gebeurtquote:
no wayquote:
Sta je de hele tijd dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik ga maar even een biertje halen. Kan er net zo goed even lekker bij zitten
Nu al??quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ben nu al een beetje stoenamie moe![]()
Geen echte liefdequote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Beetje lullig, een trouwerij laten schieten om wat water
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Golfje begroetenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:20 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ja idd zonnetje tsunamitje drankje erbij en lekker kijken
quote:
omdat er net dit stond:quote:
Ja, zo valt alles in het waterquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Beetje lullig, een trouwerij laten schieten om wat water
04.00quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:23 schreef Pixie. het volgende:
Wanneer verwachten ze de eerste golf?
11 am stond er
hoelaat is dat ong bij ons?
Crapquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:23 schreef FANN het volgende:
ik kijk naar CNN.
is er die stream ongeveer hetzelde te zien?
er was net op CNN een klein gesprekje met een man (een toerist) en die
klonk nogal ontspannen, de enige klacht die hij had was dat zijn vrouw
toen ze naar veiliger oorden gingen, war ze nu dus blijkbaar zitten,
al haar kleren ingepakt had in de koffer maar niks van hemze hadden net ontbeten en zaten aan de cocktails.
Ik lag de pitten dus ik zal het meeste wel gemist hebben,
is die bevolking daar nou in veiligheid gebracht of niet?
Eerste keer dat ik hier kom geloof ikquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Meest succesvolle topic van dit subforum tot nu toe, trouwens
Ja! Dat was fucking spannend!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:24 schreef Jor_Dii het volgende:
CNN weet het ook wel goed te brengen hoor, net als bij de dood van Michael Jackson.. ook de hele nacht zitten kijken vanaf 22.00u 's avonds
Nah, dat was vanaf rond half twaalfquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:24 schreef Jor_Dii het volgende:
CNN weet het ook wel goed te brengen hoor, net als bij de dood van Michael Jackson.. ook de hele nacht zitten kijken vanaf 22.00u 's avonds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Jaloersquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
NeeMaar ik heb nu wel bier
ik was de hele nacht wakker enquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:24 schreef Jor_Dii het volgende:
DUM DUM DUM DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:28 schreef Gert het volgende:
Dadelijk zwemmen er haaien door de straten van Honolulu!
Tada
Tada
TADADADADADADADADA!!!!
Tududududududududuquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:28 schreef Gert het volgende:
Dadelijk zwemmen er haaien door de straten van Honolulu!
Tada
Tada
TADADADADADADADADA!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |