quote:
Het kan wel hoor: het is nu weer terug naar zee aan het stromenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:08 schreef N-E-R-D het volgende:
Had ik nu maar een walking fridge, durf niet naar de koelkast te lopen
Dit dus!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:09 schreef Toverheks het volgende:
Wonderlijk toch, wij zitten hoog en droog en kijken nu mee naar de andere kant van de wereld.
Dat is Chongquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:10 schreef D. het volgende:
Kunnen ze die palmboom niet ff aan de kant zetten
Heb je wel eens een golfje gemaakt in je badkuip? Laat staan wat een aardbeving doetquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het meest wonderlijke vind ik dat het met zo'n rotgang over de Pacific is geraasd. Dat is eigenlijk ongelooflijk
Heb ik in topic één al verzonnenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:11 schreef Pino112 het volgende:
Hoe weten jullie dat die pipo Chong heet?
Op TT101 ook helemaal niéts over de naderende stoenamie.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:11 schreef Tommy.Cooper het volgende:
CNN is bij mij alleen over chili, heeft iedereen dat?
hoeveel meter is datquote:
Jij blijft gewoon samen met ons brakenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja kut, heb niet zo'n zin in nachtbraken eigenlijk. Schiet op met dat ding.
Ah, toen was ik er nog niet,quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb ik in topic één al verzonnen
zekerquote:
Teletekstquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Op TT101 ook helemaal niéts over de naderende stoenamie.
thanksquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon samen met ons braken
Het is 9 meter en geen 10quote:
Ik zit hier ook in mijn t-shirt hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:12 schreef Kwaliteit het volgende:
Ze zitten daar in t-shirtjesik ben jaloers
Ja hè hè, ik moet dit zien! Maar ik heb liever dat-ie binnen een uur komt dan om half drie vannacht.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon samen met ons braken
nogmaals thanksquote:
Ik geloof alleen Chongquote:
Moet dat de hele tijd zo groot?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:14 schreef Dynd het volgende:
Ik sta klaar, hij mag nu wel komen!
[ afbeelding ]
Je moet ook méé lezenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Gewoon teveel om terug te lezen
Welke link is dit??/quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:14 schreef Dynd het volgende:
[ afbeelding ]
wat is de links van die rechts onder?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:14 schreef Dynd het volgende:
[ afbeelding ]
1 feet = 30,48 cm ,dus om en nabij de 9 meterquote:
http://www.ustream.tv/channel/waikiki-beach-surfquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:15 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
wat is de links van die rechts onder?
quote:
Wat in t vat zit, verzuurt niet, zeg ik altijd maar zoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hè hè, ik moet dit zien! Maar ik heb liever dat-ie binnen een uur komt dan om half drie vannacht.
Ja ja ja liever koekjes bakken we niet.
* weer cola inschenkt.
Schiet even op danquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:16 schreef Anonymousz het volgende:
als ik nu me tanden ga poetsen komt de tsunami ik voel aan me water
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:16 schreef DuchessX het volgende:
Weet iemand wat dat voor voertuig is bij het water steeds?
Wel iemand die zijn hond uitlaat langs het strand.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:17 schreef Guard het volgende:
Nog surfers gespot die wel een tsunami willen "riden"?
Uhuh. Net effe naar de koelkast gelopen, is er al weer vijftig keer gepost. Da's niet bji te lezen al dat gelul hier.quote:
Of dat een ander eilandje de volle laag krijgtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:18 schreef Sautor het volgende:
Het zou grappig zijn als die reporter en die ramptoeristen straks al een gek gillend wegrennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |