Ah, wij hebben een megagrote vrieskist in de berging staan. Ik werd gek van het gebrek aan ruimte in de vriezer in onze keuken. We kopen altijd brood bij de AH, dus drie stuks in een keer, en dan is je vriezer alweer bijna vol. En dan zit de rest er nog niet eens in...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, da's waar, maar het moet allemaal in 1 keer op (ik krijg het tenminste niet fatsoenlijk ingevroren)Wel veel lekkerder, maar heb toch maar B&J meegenomen bij de AH, was in de bonus
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:01 schreef huuphuup het volgende:
oh GWS dat wilde ik nog zeggen. Gewoon je gemeente bellen en t gebeuren uitleggen? Ik weet niet hoe dat zit met grijze containers of ze daar moeilijk over doen ofzo. Wij hebben laatst besloten om papier apart weg te doen, normaal is dat zo'n gedoe omdat ik dan met stapeltjes papier naar het dorp moet om het weg te doen.
Gemeente gebeld, om een papierbak gevraagd en hop de volgende dag stond er een blauwe bak voor onze deur![]()
je houdt die ADHD aanval binnenshuis ?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:55 schreef Kleurdoos het volgende:can't touch this
TUDUDUDUD![]()
Ik heb een soort van ADHD aanval
typse!
ook voor de papierbak joh?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:03 schreef moussy het volgende:
[..]hier moet je er dan weer extra voor betalen..
Wij hebben 2 grijze en 2 groene bakken
Voor alles extra moet je hier betalenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ook voor de papierbak joh?![]()
mn ouders hebben ook 2 grijze containers en moesten idd ook betalen.
Ik ben er zo blij meet scheelt een derde aan afval zo'n beetje
afzetters!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:07 schreef moussy het volgende:
[..]
Voor alles extra moet je hier betalen
hey wij ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:10 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ja, dat van die aangifte zijn wij ook zeker van plan als die bak niet terug komt. We krijgen in April sowieso nieuwe containers, lees ik op de site van de gemeente.
HHW?quote:
Bij ons kwam de bak de week erna weer terug. Ook per ongeluk door een van de buren meegenomen. Daarnaast zijn ze ook erg makkelijk met het vervangen van bakken, want de vuilniswagens knijpen ze weleens fijn. Dus wellicht is dat met de jouwe ook gebeurd want we wonen in hetzelfde dorp.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Goed idee, huuphuup.We hopen nog dat ie terug komt, dat iemand doorheeft dat ie de verkeerde bak heeft meegenomen ofzo... Wordt er bij jullie dan apart papier opgehaald?
t is hier wel druk met dorpelingenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:22 schreef knuffelbeestje het volgende:
[..]
Bij ons kwam de bak de week erna weer terug. Ook per ongeluk door een van de buren meegenomen. Daarnaast zijn ze ook erg makkelijk met het vervangen van bakken, want de vuilniswagens knijpen ze weleens fijn. Dus wellicht is dat met de jouwe ook gebeurd want we wonen in hetzelfde dorp.
Nou, 't zit hem niet in geen plek hebben (heb een Amerikaanse koelkast en losse vrieskast en ik zou stiekem ook wel een vrieskist willenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:58 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ah, wij hebben een megagrote vrieskist in de berging staan. Ik werd gek van het gebrek aan ruimte in de vriezer in onze keuken. We kopen altijd brood bij de AH, dus drie stuks in een keer, en dan is je vriezer alweer bijna vol. En dan zit de rest er nog niet eens in...![]()
Zou er niet per ongeluk iets mis zijn gegaan? Gemeentes hebben die dingen toch gewoon op voorraad (hier althans wel), dus zou binnen een paar dagen bij je moeten zijn? 4 weken zonder lijkt me héél lang met kleine kindjes.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:08 schreef Macka66 het volgende:
Onze bak is ook weg. Bij de reinigingsdienst van de gemeente wisten ze te vertellen dat hij hoogstwaarschijnlijk is opgegeten door de vuilniswagen. Schijnt veel vaker te gebeuren. Ze hebben een nieuwe bak voor ons besteld en daar wachten we nu op (4 weken al).
k heb totaal geen probleem om te scheidden maar zet die bakken dan wat dichterbij.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:23 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik maak regelmatig een wandeling naar de lokale AH (het enige wat een beetje op fatsoenlijke loopafstand is, en afgebouwd is.), daar staat zo'n oranje bak. Dus dan gooi ik een broodzak die ik volgepropt heb met plastic in die bak. Mijn man neemt af en toe een lading papier mee, die heeft altijd beschikking over de auto, aangezien ik geen rijbewijs heb...
Gelijk ff bellen, dan zijn ze in elk geval op de hoogte want voor je een nieuwe bak hebt...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:30 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Al vier dorpelingen hier.Blijft wel de vraag wanneer we moeten bellen: moeten we nog even geduldig wachten of de bak nog terug komt, of meteen as maandag bellen...
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:29 schreef pinquit het volgende:
ik wil 500 days of summer kijken, maar die heb k helemaal niet
Goed idee.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:34 schreef Muks het volgende:
[..]
Gelijk ff bellen, dan zijn ze in elk geval op de hoogte want voor je een nieuwe bak hebt...
Wij ook en dat wordt dat eens per maand door de sportvereniging of school in de buurt opgehaald... maar dat moet dan weer bepaalde formaten hebben, mag niet nat zijn.. nou ja, laat maar...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:26 schreef mikoxx het volgende:
en papiercontainer? Da's handig! Wij moeten dat in een doosje bewaren.....
KDHD
das ook wel lwastigquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij ook en dat wordt dat eens per maand door de sportvereniging of school in de buurt opgehaald... maar dat moet dan weer bepaalde formaten hebben, mag niet nat zijn.. nou ja, laat maar...
nouja dat dusquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
das ook wel lwastig
hier is t de straat oversteken en in de ondergrondse container stoppen
k vind t wel een vorodeel dat je niet na hoeft te denken wanneer t weg moet enzo
Dit klinkt heel herkenbaar.. Of om te concluderen dat we het vergeten zijn wanneer de papierwagen al voorbij komt rijdenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:01 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier wordt het af en toe opgehaald, maar we vergeten het iedere keer klaar te zetten...
Jah, dan zie je hem opeens voorbij gaan. Oeps...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:07 schreef knuffelbeestje het volgende:
[..]
Dit klinkt heel herkenbaar.. Of om te concluderen dat we het vergeten zijn wanneer de papierwagen al voorbij komt rijden
en mannen ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Balen Estrys, doorkomende tandjes kunnen behoorlijk vervelend zijn...
Hmm moet je ongesteld worden? Dan ben ik meestal wat minder te genieten of kan minder hebben van de mannen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:46 schreef Estrys het volgende:
[..]
en mannen ookbah loop vandaag al de hele dag ruzie te maken
dat was twee uurquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:47 schreef Linda2205 het volgende:
een dagje zonder elkaar hielp niet?
En dat geloof ik ja, dat doorkomende tandjes vervelend zijn.Ik heb nu al 2 maanden een kies die probeert door te komen en dat is echt zo'n zeurend gevoel in je mond
Kijk, daar hebben een deel van het "probleem"quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:51 schreef Estrys het volgende:
[..]
dat was twee uuren een kind dat strontvervelend is werkt ook niet bevorderend
![]()
en mijn moeder vroeg nog of Seb kwam logeren, nee hoor die blijft lekker thuis spijt spijt spijt
Ik ben ongesteldik ging gisteren ook pas om half 1 naar bed en Seb was aan het spoken en voor zeven weer op.
Gesprek ging goed hoor, hebben verschillende offertes liggen nu.
Morgen is het vast beter ja!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:58 schreef Estrys het volgende:
ja misschien moet ik maar eens gaan slapen. Morgen is vast alles beter. Maar de meet was welIk ben verliefd op Lennon en Kobus
Ik ben weer alleen thuis vannachtquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:09 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb zo'n zeldzaam slecht humeur vandaag dat ik gok dat ik maandag wel met ontsloten baarmoeder richting HA kan met mijn grote spiraaldoos.
Ik heb zo'n zeldzaam slecht humeur vandaag dat ik gok dat ik maandag wel met ontsloten baarmoeder richting HA kan met mijn grote spiraaldoos.
Ja, maar we mogen gelukkig vuilniszakken buitenzettenquote:
ik spaar glas altijd opquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:24 schreef miss_sly het volgende:
kim
hier geen afvalscheiding, alleen glas gaat apart in de glasbak. Tenminste, meestal als mijn ouders oppassen op Senna en met haar gaan wandelenwij vergeten het altijd.
Grote doos? Laat me raden: Mirena?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:21 schreef k_i_m het volgende:
Nog zoiets he? Zegt de HA, ja, neem maar vantevoren extra ibuprofen en sterke pijnstillers enzo.
Right. Er moet een kind uit, en ik krijg niks aan pijnstilling. En als er een stuk plastic in moet gaat de pillendoos ineens open hoor.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:21 schreef k_i_m het volgende:
Nog zoiets he? Zegt de HA, ja, neem maar vantevoren extra ibuprofen en sterke pijnstillers enzo.
Right. Er moet een kind uit, en ik krijg niks aan pijnstilling. En als er een stuk plastic in moet gaat de pillendoos ineens open hoor.
Regen en vanmiddag veel wind en regen...quote:
Tis een soort van toernooi (even weer oefenen na de winterstop), maar met een biertje erbij moet het toch wel lukken. Rond 16.00 uur gaat de dansvloer open, dus voetjes van de vloer !quote:
Alhoewel, mijn club is een 5 minuten van zee. Misschien waaien we wel weg.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:01 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Tis een soort van toernooi (even weer oefenen na de winterstop), maar met een biertje erbij moet het toch wel lukken. Rond 16.00 uur gaat de dansvloer open, dus voetjes van de vloer !
Yeps... ik moet een pakje naar de videotheek brengen vandaag en wilde dat even op de fiets doen met Lennon. Ik ben ook niet van het voor de lol fietsen, maar met kinderen vind ik het wel leuk. Ik deed met Twan toen hij kleiner was ook af en toe een rondje singel.. zo'n 8 km. Wel met mooi weer trouwens. Ik heb daarentegen een hekel aan zomaar lopen.. ook met kinderwagen vond ik het niet leuk.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:35 schreef Kleurdoos het volgende:
voor de lol?
fietsen...nooit meer, na 3 jaar Ome Joops fietstour
Heb m wel 2 keer gewonnen en 1 keer 2e van 750 kinderen
De column staat op de site van Buitenhof.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:40 schreef Diaan73 het volgende:
Waar ging die column over Oxy?
ohh ik doe ook een hoop buiten de kerk om hoor, zo luister ik veel gospel en woon ik zo nu en dan een dienst van de evangelische gemeente bij.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik doe al tijden niets meer met de RKkerk, ik heb een hele andere weg gevonden.
Eerst vlekjes volgens mij ja. Koorts weet ik niet. Er is een waterpokkentopic, zal even kijken voor je. Denk je dat Jen waterpokken heeft?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:06 schreef Ticootje het volgende:
Even vraagje: begint waterpokken met koorts? En krijg je dan meteen daarna blaasjes, of zijn het eerst vlekjes en daarna blaasjes?
Hier begon het met vlekjes, eerst twijfelden we, maar de dag erna niet meer hoor. Hoop voor je dat Jen niet het niet heeft.... maar aan de andere kant: dan is ze er maar 'vanaf'. Succes, mocht het nodig zijn!quote:Op zondag 28 februari 2010 18:06 schreef Ticootje het volgende:
Even vraagje: begint waterpokken met koorts? En krijg je dan meteen daarna blaasjes, of zijn het eerst vlekjes en daarna blaasjes?
ik werd eerst verkouden daarna kreeg ik vlekjesop mijn borstbeen en prikogen, jeukerig. vervolgens blaasjesquote:Op zondag 28 februari 2010 18:42 schreef Ticootje het volgende:
Nou ze heeft 2 dagen koorts gehad. Nu is ze verkouden en heeft ook ontstoken ogen. (prutogen) maar ik zie dus op haar billen 2 plekken/blazen zitten en haar rug wat vage vlekjes en op haar buik ook.
Waterpokkentopic ken ik, maar daar staat niet echt het verloop.
Is inderdaad een goede column!! Leuk om te lezen.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:47 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
De column staat op de site van Buitenhof.
Ik ben zelf ''een soort van gelovige'', en ik zie echt met belangstelling, de discussies, en de onderwerpen zoals homo's op scholen, etc.
De kerk zet zichzelf wel heel erg, te kijk. Maar goed, als hun een ''eng'' leven willen, dan mogen ze dat, van mij doen.Alleen niet onder de naam van Jezus, alsjeblieft.
Wat wil je er mee doen? Misschien kan ik helpen...quote:Op zondag 28 februari 2010 19:56 schreef cattie het volgende:
Ticootje, volgens mij begonnen Ive´s waterpokken zo.
Is er iemand die mij kan helpen met het (simpel) bewerken van een foto?
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:30 schreef cattie het volgende:
Thanks voor de aanbiedingen! Ik heb saffier (die was als eerst) al een pmmetje gestuurd.
Die kreeg haar ogen niet open vanmorgen... Helemaal vast gekoekt... En natuurlijk dikke stress toen mama dat even wilde schoonmaken met een washand.quote:Op maandag 1 maart 2010 07:20 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Hoera, de bronchitis zet door
Ticootje, hoe is het met Jen?
Ach das sneu!quote:Op maandag 1 maart 2010 08:46 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Rewimo, beterschap!!
Ik dacht vanmorgen het is droog, leuk, ik breng Lennon met de fiets naar kdv... zodat ik meteen door kan fietsen naar het stationbegint ie te huilen onderweg... echt schreeuwen.. heeft nog even geduurd toen we er al waren. De leidster zei nog, Lennon zo ken ik je helemaal niet.We moeten meer gaan fietsen zodra het weer beter is. En zo maar even bellen hoe het nu gaat.
Waar????quote:
Als ik niet had hoeven werken zo was ik gekomen, dat gedruil ben ik nu wel zat.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kom maar hier heen Saffiertje! Hier schijnt de zon wel!
Ik had er wel ff behoefte aan dus het komt mij heeeeeel goed uit nu
quote:Op maandag 1 maart 2010 09:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
kwalen schmalen
Tis net als je schoonmoeder..dar leer je uiteindelijk ook maar mee leven
Werkze
HIER OOK!!!!quote:
Oh inderdaad, waarom moet dat?quote:Op maandag 1 maart 2010 09:53 schreef Spuuglokje het volgende:
Zo, net een onvrijwillig huisbezoek van de belanstingdienst achter de rug. Ik zag er als een berg tegenop (waarom moet dit?!?), maar het was heel gezellig met die meneer.We hebben vooral over onze kinderen gepraat.
Ik heb me geregistreerd als Queen of Cakes. Website is nog in aanbouw.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:03 schreef Lishe het volgende:
Wat leuk Spuug, je gaat dus iets heel leuks doen! Succes!
Nou niet zelf, hij hangt naast de deur buiten, van de gemeente, dat is die ivm die 6 min. zone. Peet heeft zich aangemeld als gemeentelijke hulpverlener en ik vind het zonde om zo'n ding aan de muur te hebben hangen en er niet iemand mee te kunnen redden als hij niet thuis is, dus heb ik me ook maar aangemeldquote:Op maandag 1 maart 2010 10:05 schreef Lishe het volgende:
Hebben jullie zelf een AED Mous? Eng lijkt me ook hoor. Ik heb BHV, maar ik wens dat ik nooooit zo'n geval tref. Volgens mij moet ik dan eerst even heel hard janken.
Maar: misschien redt je wel een leven
Dat dacht ik ook altijd, dat ik dat toch niet zou durven.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:05 schreef Lishe het volgende:
Hebben jullie zelf een AED Mous? Eng lijkt me ook hoor. Ik heb BHV, maar ik wens dat ik nooooit zo'n geval tref. Volgens mij moet ik dan eerst even heel hard janken.
Maar: misschien redt je wel een leven
Taartjskoninginquote:Op maandag 1 maart 2010 10:08 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb me geregistreerd als Queen of Cakes. Website is nog in aanbouw.maar ik ga dus kinderfeestjes geven (bij mensen thuis he, niet bij mezelf!), dan kunnen ze mini barbietaartjes maken of kikkers op een berg (als ze niet van barbies houden). En af en toe een taart in opdracht.
Oh nog moet ik er wel van schrikken van dat gedoetje met onze buurman hoor, zijn fijne mensen en nu ram ik hem de hele AED voor zn kop als ie het nog eens fliktquote:Op maandag 1 maart 2010 10:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, dat ik dat toch niet zou durven.
Maar toen ik een man in elkaar zag zakken bedacht ik me toch geen seconde om m`n auto aan de kant te gooien en die man te helpen.
Achteraf schrik je pas en denk je 'wat als'
kost maar 5 tientjes of zo hoor, en dan ieder jaar herhaling, dat is een tientje, hier dan. Ik krijg de cursus zelf door de gemeente betaald, de herhalingen moet ik zelf betalen.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:15 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind het wel gaaf hoor moussy. Bij mijn vorige werk gaven ze ook cursussen, daar had ik ook wel graag bij willen zitten. Maarja, die kreeg ik natuurlijk niet.
Gewoon ff in de gaten houden of ze bij jou in de buurt ook zo'n project startenquote:Op maandag 1 maart 2010 10:20 schreef k_i_m het volgende:
De helft kwam elke keer niet opdraven bij de cursus omdat ze er geen zin in hadden. Daar had ik best wel een plek van over willen nemen. Maar om het nou zelf te regelen terwijl ik niet meer bij zo'n apparaat in de buurt ben vind ik ook weer zowat.
Soppen maakt geen herriequote:Op maandag 1 maart 2010 11:06 schreef Kleurdoos het volgende:
jahullolullo's
ennnn weer aan de schoonmaak, maar kan pas verder als mn tuinkabouter wakker wordt
een lotusslachtoffer zeurt vaak, vooral die 65+ers die zich tóch liggen te vervelenquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:26 schreef Estrys het volgende:
Ik sla ook een flater. Bel ik naar de gemeente dat ik geen stempas heb gehad... Blijkt dat wpadie in november verkiezingen hebben ivm gemeentelijke herindeling. Ik vond al dat er zo weinig verkiezingstrijd was
Wij kwamen er gelukkig achter door op de website van de gemeente te kijken. Wij hebben ruim een jaar geleden al gestemd ivm gemeentelijke herindeling.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:26 schreef Estrys het volgende:
Ik sla ook een flater. Bel ik naar de gemeente dat ik geen stempas heb gehad... Blijkt dat we pas in november verkiezingen hebben ivm gemeentelijke herindeling. Ik vond al dat er zo weinig verkiezingstrijd was
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:26 schreef Estrys het volgende:
Ik sla ook een flater. Bel ik naar de gemeente dat ik geen stempas heb gehad... Blijkt dat we pas in november verkiezingen hebben ivm gemeentelijke herindeling. Ik vond al dat er zo weinig verkiezingstrijd was
Nou, normaal had ik er niet zo'n last van. Maar dit was een gepensioneerde ik weet het beter.quote:
owquote:Op maandag 1 maart 2010 10:08 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb me geregistreerd als Queen of Cakes. Website is nog in aanbouw.maar ik ga dus kinderfeestjes geven (bij mensen thuis he, niet bij mezelf!), dan kunnen ze mini barbietaartjes maken of kikkers op een berg (als ze niet van barbies houden). En af en toe een taart in opdracht.
ik denk dat je juist een goede beurt hebt gemaakt als enthousiast stemmerquote:Op maandag 1 maart 2010 12:26 schreef Estrys het volgende:
Klap op zn bek geven en er vervolgens een pleister op plakken.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, normaal had ik er niet zo'n last van. Maar dit was een gepensioneerde ik weet het beter.Echt! alsof het in geval van nood er om gaat of je visgraat wel allemaal precies gelijk zijn zeg!
Ik bedoel, als ik het nou verkeerd deed.
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:52 schreef Ticootje het volgende:
Klap op zn bek geven en er vervolgens een pleister op plakken.
Er zat er eentje bij mij in de groep tijdens de uitvaartopleiding. Die ging ook helemaal los tijdens een rollenspel oefening. Leuk, maar net een tikje over the top en degene tegenover haar was NOT amused.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:20 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik ken wel een paar mensen van onze kring die inderdaad niet uit te staan zijn, die willen de rol van de docent overnemen. Die zijn op sommige locaties dan ook niet meer gewenst. Mieren over hoeveel cm er overlapt moet worden doe ik ook niet, vaak gaat het verband er op de eerste hulp of bij de huisarts toch weer af. Bovendien word ik daarvoor niet ingehuurd.
Nou, zoeen was het dus. En ik lach verder niemand uit hoor, ik zou ook best Lotusslachtoffer willen zijn. Maar dan niet zo een irritante.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:20 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik ken wel een paar mensen van onze kring die inderdaad niet uit te staan zijn, die willen de rol van de docent overnemen. Die zijn op sommige locaties dan ook niet meer gewenst. Mieren over hoeveel cm er overlapt moet worden doe ik ook niet, vaak gaat het verband er op de eerste hulp of bij de huisarts toch weer af. Bovendien word ik daarvoor niet ingehuurd.
Jaquote:Op maandag 1 maart 2010 12:58 schreef lady-wrb het volgende:
o geven ze nog steeds die tomatensponsjes uit?
Omdat het kan!quote:Op maandag 1 maart 2010 13:54 schreef pinquit het volgende:
waarom juichen voor naar het postkantoor?![]()
jeuj!
![]()
oeh geweldigquote:Op maandag 1 maart 2010 13:48 schreef Estrys het volgende:
Nou, morgen voorlopige koopakte tekenen en donderdag keuken uitzoekenHoezo gaat het ineens snel?
Als je een EHBO-diploma hebt, kun je eens informeren bij een kring in de buurt of ze een cursus geven. Ik was twee jaar zoet, met om de week een ochtend(in het seizoen, dus september t/m mei). En daarna moet je ieder jaar herhalingslessen nemen(kringavonden, heel gezelligquote:Op maandag 1 maart 2010 13:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, zoeen was het dus. En ik lach verder niemand uit hoor, ik zou ook best Lotusslachtoffer willen zijn. Maar dan niet zo een irritante.![]()
Oh, naar het postkantoor Be
Een wittequote:Op maandag 1 maart 2010 14:47 schreef Diaan73 het volgende:
Goed nieuws voor de liefhebbers:
Bioscopen gaan Alice in Wonderland toch draaien
Estrys, het gaat inderdaad snel!! Weten jullie al een beetje welke keuken jullie willen hebben?
Nou om een hele simpele reden, ik vind het niet zo mooiquote:Op maandag 1 maart 2010 14:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Mooi! Waarom geen hoogglans? Ik vind het een verademing, een glad oppervlak. Mat was toch met groefjes ofzo. Vieze kindervingers+groefjes=niet leuk.
Het scheelt wel dat jullie weten wat jullie willen. Ik zou het echt niet weten...quote:Op maandag 1 maart 2010 14:56 schreef Estrys het volgende:
[..]
Een wittezo strak mogelijk, geen hoogglans en met een donker blad. Ik zat te denken aan bovenkastjes zoals dit is wel mooi. Dat blad is natuurlijk totaal onpraktisch wat betreft schoonmaken.
[ afbeelding ]
Hoewel ik dit blad wel heel mooi vind, maar dat kan niet bij die bovenkastjes. En of het een praktisch blad is moet ik ook nog bekijken.
[ afbeelding ]
Het gaat onze tweede keuken in 1,5 jaar tijd wordenquote:Op maandag 1 maart 2010 15:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het scheelt wel dat jullie weten wat jullie willen. Ik zou het echt niet weten...![]()
na 2,5 jaar in dit huis nog steeds niet.
Die bovenste is een soort van RVS-blad? Dat zou ik dan niet doen nee, dan blijf je aan het schoonmaken... Ik vind zelf een granieten blad wel mooi. Leuk dat die bovenkastjes een andere kleur hebben
Nee echt niet... dat is ook typisch iets voor mannen. Is toch goed? Nou dan gewoon dezelfde kopen?? Nee, zo werkt dat niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:02 schreef Estrys het volgende:
[..]
Het gaat onze tweede keuken in 1,5 jaar tijd wordenWe weten meer wat we niet willen. En het blad wat ik nu heb is mooi donker maar geeft kringen tot en met
Dus dat gaat het niet meer worden. M. wil eigenlijk gewoon hetzelfde als we nu hebben. Maar ik ben gek. Ga toch niet hetzelfde kopen
Een vierkante bak met ruitjes?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:11 schreef Brighteyes het volgende:
Met zo'n vierkante bak met ruitjes erin!![]()
Maar ja, dat moet wel in je huis passen natuurlijk.
Zon in de woonkamer!![]()
Ja precies...quote:Op maandag 1 maart 2010 15:11 schreef Brighteyes het volgende:
Met zo'n vierkante bak met ruitjes erin!![]()
Maar ja, dat moet wel in je huis passen natuurlijk.
Zon in de woonkamer!![]()
Oh das wel mooi ja!quote:Op maandag 1 maart 2010 15:13 schreef Estrys het volgende:
Gelukkig weet ik precies hoe ik alles wil hebben. En ik heb natuurlijk ook in de 'meubels' gezeten. En het is ook een beetje hobby. Moest er toch weer eens wat mee gaan doen![]()
Wat betreft raambekleding ben ik er ook al uit, vrees alleen dat het een rib uit ons lijf gaat kosten![]()
[ afbeelding ]
ow jaaaaquote:
Zo knap dat je precies weet hoe je alles wilt hebben. Ik weet het absoluut niet... en wat ik mooi vind, vindt Peace dan weer niet mooi. Ik weet wel dat ik heel graag de jaren70 stijl in de woonkamer zou willen... een beetje retro. Is helaas niet gelukt.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:13 schreef Estrys het volgende:
Gelukkig weet ik precies hoe ik alles wil hebben. En ik heb natuurlijk ook in de 'meubels' gezeten. En het is ook een beetje hobby. Moest er toch weer eens wat mee gaan doen![]()
Wat betreft raambekleding ben ik er ook al uit, vrees alleen dat het een rib uit ons lijf gaat kosten![]()
[ afbeelding ]
hahahahaquote:Op maandag 1 maart 2010 15:17 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nou van een duizend of 3 sta ik niet te kijken
M heeft geen mening over het interieur, die vind alles wel best. Behalve roze maar als ik dat echt zou willen dan is het ook wel best.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo knap dat je precies weet hoe je alles wilt hebben. Ik weet het absoluut niet... en wat ik mooi vind, vindt Peace dan weer niet mooi. Ik weet wel dat ik heel graag de jaren70 stijl in de woonkamer zou willen... een beetje retro. Is helaas niet gelukt.
Als je wasbak maar glimt.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:29 schreef Brighteyes het volgende:
Alleen jammer dat het zelden zo netjes en opgeruimd is als op die foto's.![]()
![]()
Tess ookquote:Op maandag 1 maart 2010 15:29 schreef Brighteyes het volgende:
*Sasha wakker maken gaat... die slaapt al sinds een uur of 13!
Ik vind wel. Ik heb een strakke witte keuken, met een hardstenen blad (doe-het-niet!! vatbaarvoor zuur!!) en zo'n bak. ik maak een foto, moment.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:18 schreef Estrys het volgende:
[..]
ow jaaaaAlleen ziet dat er niet uit in een nieuwbouwhuis in jaren 2010 stijl
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:32 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is inderdaad mooi geworden BEDe kastjes kon je gewoon zelf schilderen? Wij hebben nu beuken kleurige kastjes en die gaan me steeds meer tegenstaan.
![]()
Hmm nog geen inspiratie voor vloertegels.![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Hier was het berken oid, houtnerfidee en ik heb daar gewoon de schuurmachine op gezet. Nu zie je in de verf nog wel heel lichtjes die nerf, maar het valt niet eens op tenzij dichtbij zeg maar.
Estrys? Echt waar van je man?Arme man!
Ik heb nooit grondverf of primer of wat ook gebruikt.. Hij was wit, toen oranje, nu frambozen roodquote:Op maandag 1 maart 2010 15:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]dan ga ik dat ook gewoon (laten
) doen... heeft mn vader een leuke klus!! Eerst in de grondverf na het schuren, denk ik?
Gewoon eroverheen dus?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:40 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb nooit grondverf of primer of wat ook gebruikt.. Hij was wit, toen oranje, nu frambozen rood
Grondverf? Schuren?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:40 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb nooit grondverf of primer of wat ook gebruikt.. Hij was wit, toen oranje, nu frambozen rood
Ontvetten, schuren, afnemen, bij praxis gemengde verf er op kwakken holladijeee!quote:
Dat hoort gewoon zo...quote:Op maandag 1 maart 2010 15:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
kijk dan. Al die vlekken in het blad
mooi hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 15:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
kijk dan. Al die vlekken in het blad
Ik ben niet van het witte, ik vind dat zo saai.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:45 schreef Estrys het volgende:
Nou ik denk dat ik in de basis alles maar wit ga houden. *jan des bouvrie modus*
ik ook maar je moet vanuit een basis beginnen. en Nu klink ik als Michiel de zeeuwquote:Op maandag 1 maart 2010 15:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben niet van het witte, ik vind dat zo saai.Vooral voor bij ons zelf, bij anderen vind ik het vaak wel mooi staan trouwens.
lades dat vind ik ook fijnquote:Op maandag 1 maart 2010 16:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben zo blij met een witte keuken! Ik ken mij, ik ben een kleur zo weer zat. en dan zit je. Nu kan ik de muur gewoon over sauzen, de kast, mocht ik m zat worden in groen, ook een andere kleur. Fijn is dat.Ik zou meer lades doen, als ik weer een keuken zou uitzoeken. En een losse koelkast. Inbouw is gewoon echt te klein.
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:01 schreef Estrys het volgende:
[..]
ik ook maar je moet vanuit een basis beginnen. en Nu klink ik als Michiel de zeeuw
Ik had per ongeluk niet de juiste gecopypaste.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:09 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik zie geen verschil Diaan?Of zijn het per ongeluk dezelfde foto's?
ik hoop wel dat je het keukengordijn hebt gehouden trouwens.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:17 schreef Diaan73 het volgende:
De vrouw die er woonde, was/is Hongaars... en had een voorliefde voor dit soort tierelantijntjes. De band op de muur is goudkleuring.
Het is nu onherkenbaar geworden hoor...
Ja, ik vind de combi mooi. de andere kant op gefotoot is het wat meer strak.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:27 schreef Estrys het volgende:
Die keuken is wel mooi buuv maar toch nog te landelijk met die vak en dat blad. Maar we zien wel. Vanavond weer wat vt wonen doorspitten. Oe en vanavond cross over van CSI!
http://www.designfordelight.com/quote:Op maandag 1 maart 2010 16:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, ik vind de combi mooi. de andere kant op gefotoot is het wat meer strak.
[ afbeelding ]
Er zat nog een oude in mijn photobucket.![]()
Het liefst zou ik ook witte eams stoelen bij de tafel hebbenEn dan Barcelona-chairs in de woonkamer met een enorme kroonluchter.
Maar ja, dat kan ik niet betalen
Oeh even neuzen!quote:Op maandag 1 maart 2010 17:07 schreef Macka66 het volgende:
[..]
http://www.designfordelight.com/
Heb ik mijn izgs zijnde tweedehandse echte Alvar Aalto eettafelstoelen gekocht (eerst twee, later nog twee).
Nee, dat is inderdaad niet leuk meer. Maar doe eens een linkje?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
Pfff, vandaag mijn salontafel op marktplaats gezet. Nu al op pagina 10. Dat is toch niet leuk meer...![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:05 schreef Muks het volgende:
bah wij horen net dat de buuf borstkanker heeft..
Tof dat Amélie begint te eten! En ook nog hetzelfde idee!quote:Op maandag 1 maart 2010 17:28 schreef huuphuup het volgende:
oh ja, marktplaats...met kleding is het nog erger, na een dag sta je al ergens rond pagina 50.
Het is nog steeds keilicht en keizonnig buiten!!![]()
Ik ga strakjes met mn kind samen eten, ik een lasagne, zij een tomaat
die foto's ook die erbij staan, tis niet een beetje onscherpquote:Op maandag 1 maart 2010 17:47 schreef moussy het volgende:
Ja hoi MP Iemand nog 1000 knopen hebben en één gratis??
http://link.marktplaats.nl/317681685
(en ja staat al in MP sukkels)
Doe ik het linkje naar het FOK topic, is het minder spammen.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:14 schreef Raissa het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad niet leuk meer. Maar doe eens een linkje?
Ik ga `m eens even aan mijn wederhelft laten zien als ie thuis isquote:Op maandag 1 maart 2010 18:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Doe ik het linkje naar het FOK topic, is het minder spammen.
[TK] Salontafel laag - japanse stijl - kersen
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:52 schreef moussy het volgende:
Ik ga denk ik maar mailen dat ik alleen die ene gratis wil
Oh nooooooooo, ik zag laatst allemaal zwarte babykleding maar ik weet niet meer waarquote:Op maandag 1 maart 2010 18:25 schreef Kleurdoos het volgende:
zullen we vanavond mijn nichtje uitlachen @ take me out?
(enne nieuwe aflevering greys)
en ik heb een verrassing voor Vriendje, een shitload aan chinees. de gebakken banaan en koeloejoekeloekes is voor mijn
en en en ik heb weer teveel kleren voor elin gekocht(eindelijk een pikzwart minirokje + bolero gevonden)
en bonbons
en en en en en en en en! Wat van r kleertjes zwart gemaakt, wanneer verkopen ze nou eens fatsoenlijk zwart baby/dreumesspul?!
Doen, tegels is echt koud in de winter. Voor kleine kinderen om op te spelen is het te koud eigenlijkquote:Op maandag 1 maart 2010 19:09 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Huis en inrichting..
Wij moeten daar ook aan geloven geloof ik![]()
Eventjes een vraagje:
We overwegen een tegelvloer met vloerverwarming, maar aangezien wij zelden een verwarming aan hebben, zijn we bang dat we m bijna niet gaan gebruiken. Maar omdat onder andere hiermee de waarde van de woning ook weer kan stijgen, overwegen we m toch weer wel. Wat zouden jullie doen?
Muks, das rot nieuws!
Ik hoopte op een tekening van kersenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Doe ik het linkje naar het FOK topic, is het minder spammen.
[TK] Salontafel laag - japanse stijl - kersen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |