abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78529137
can't touch this

TUDUDUDUD

Ik heb een soort van ADHD aanval

typse!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:58:55 #2
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_78529285
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:44 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jep, da's waar, maar het moet allemaal in 1 keer op (ik krijg het tenminste niet fatsoenlijk ingevroren) Wel veel lekkerder, maar heb toch maar B&J meegenomen bij de AH, was in de bonus
Ah, wij hebben een megagrote vrieskist in de berging staan. Ik werd gek van het gebrek aan ruimte in de vriezer in onze keuken. We kopen altijd brood bij de AH, dus drie stuks in een keer, en dan is je vriezer alweer bijna vol. En dan zit de rest er nog niet eens in...

Straks om negen uur: het wonder der geboorte. Het zag er mooi uit in de voorstukjes...

Annicka vind het ook een beetje twijfelachtig als wij stoeien, misschien een beetje jaloezie, of bang dat het niet zo goed bedoeld is als het eruit ziet?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_78529304
hahaha KD
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:59:21 #4
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78529307
goedenavond!!
Make love, not war ☮
pi_78529389
oh GWS dat wilde ik nog zeggen. Gewoon je gemeente bellen en t gebeuren uitleggen? Ik weet niet hoe dat zit met grijze containers of ze daar moeilijk over doen ofzo. Wij hebben laatst besloten om papier apart weg te doen, normaal is dat zo'n gedoe omdat ik dan met stapeltjes papier naar het dorp moet om het weg te doen.
Gemeente gebeld, om een papierbak gevraagd en hop de volgende dag stond er een blauwe bak voor onze deur
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 20:03:31 #6
7074 moussy
kuttekop
pi_78529508
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:01 schreef huuphuup het volgende:
oh GWS dat wilde ik nog zeggen. Gewoon je gemeente bellen en t gebeuren uitleggen? Ik weet niet hoe dat zit met grijze containers of ze daar moeilijk over doen ofzo. Wij hebben laatst besloten om papier apart weg te doen, normaal is dat zo'n gedoe omdat ik dan met stapeltjes papier naar het dorp moet om het weg te doen.
Gemeente gebeld, om een papierbak gevraagd en hop de volgende dag stond er een blauwe bak voor onze deur
hier moet je er dan weer extra voor betalen..

Wij hebben 2 grijze en 2 groene bakken
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:03:33 #7
12913 GreatWhiteSilence
pi_78529511
Goed idee, huuphuup. We hopen nog dat ie terug komt, dat iemand doorheeft dat ie de verkeerde bak heeft meegenomen ofzo... Wordt er bij jullie dan apart papier opgehaald?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_78529596
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:55 schreef Kleurdoos het volgende:
can't touch this

TUDUDUDUD

Ik heb een soort van ADHD aanval

typse!
je houdt die ADHD aanval binnenshuis ?
Anders heb ik nog wel een ADHD kind voor je (nou ja hij doet zijn best maar komt nog niet in de richting)
Kunnen jullie samen ADHD-en
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_78529599
ik moet trouwens toegeven dat elin nu al een uur speelt met zo'n activityplasticloopding waar je vormen in kan gooien en dat dan geluid maakt als t raak is. Eindelijk speelgoed dat r boeit dus.
Ook heeft ze zo'n lamp gekregen voor op de slaapkamer, die dan figuren op t plafond maakt, veel te duur enzo En een idiote beer die haar leert tellen, zingen, t alfabet etc. en en en en en ik heb MIJN haar poppenhuis binnen !!! loikloikloik, daar ga ik vanavond laat mee spelen ik ga netjes op tijd naar bed
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 20:05:42 #10
7074 moussy
kuttekop
pi_78529608
Oh ja en als hier je bak gejat is moet je eerst aangifte doen voor je een nieuwe krijgt.
pi_78529664
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:03 schreef moussy het volgende:

[..]

hier moet je er dan weer extra voor betalen..

Wij hebben 2 grijze en 2 groene bakken
ook voor de papierbak joh?

mn ouders hebben ook 2 grijze containers en moesten idd ook betalen.
Ik ben er zo blij mee t scheelt een derde aan afval zo'n beetje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 20:07:29 #12
7074 moussy
kuttekop
pi_78529690
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:06 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ook voor de papierbak joh?

mn ouders hebben ook 2 grijze containers en moesten idd ook betalen.
Ik ben er zo blij mee t scheelt een derde aan afval zo'n beetje
Voor alles extra moet je hier betalen
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 20:08:17 #13
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_78529719
Onze bak is ook weg. Bij de reinigingsdienst van de gemeente wisten ze te vertellen dat hij hoogstwaarschijnlijk is opgegeten door de vuilniswagen. Schijnt veel vaker te gebeuren. Ze hebben een nieuwe bak voor ons besteld en daar wachten we nu op (4 weken al).
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:10:11 #14
12913 GreatWhiteSilence
pi_78529792
Ja, dat van die aangifte zijn wij ook zeker van plan als die bak niet terug komt. We krijgen in April sowieso nieuwe containers, lees ik op de site van de gemeente.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 februari 2010 @ 20:10:46 #15
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_78529823
Hier ook, daarom hebben wij een compostbak. Zo'n ding is af en toe in de aanbieding bij Lidl voor 25 euro, en dat scheelt een heleboel geld wat we nu niet aan de gemeente hoeven te betalen. Ding staat ergens buiten Tuinafval gaat de tuin in (of de kachel), aardappelschillen ook en de rest smokkelen we wel in de gewone bak
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_78529837
Volgens mij kan i khier niet eens een blauwe bak krijgen maar goed hier halen ze het ongeveer bij de achterdeur op dus mij hoor je niet mopperen.
Nu nog het plastic bij de deur ophalen. Dat moeten we nu naar die oranje bakken brengen. En wat heb je veel plastic zeg (maar wel veeel minder grijs afval)
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_78529857
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:07 schreef moussy het volgende:

[..]

Voor alles extra moet je hier betalen
afzetters!

Macka 4 weken?!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:13:06 #18
12913 GreatWhiteSilence
pi_78529914
Opgegeten door de vuilniswagen! Dat dacht ik zelf ook een moment trouwens: als dat ding maar niet in de vuilniswagen verdwenen is. Was dus nog niet zo'n heel gekke gedachte dus...
pi_78529928
oh ja.. ik wilde dat om 21.00 uur ook zien!!
ff kijken of ik de dvdrecorder aangezwengeld krijg op RTL8
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78529953
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:10 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ja, dat van die aangifte zijn wij ook zeker van plan als die bak niet terug komt. We krijgen in April sowieso nieuwe containers, lees ik op de site van de gemeente.
hey wij ook
pi_78529959
Laten we speeeeeeeeeeeeleeeeen en liedjes ziiiiiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiingeeeeeeeeeeeeeeeeen kleuren als rood en blaaaaaaaaaaaaaaauwwwww geeeeeel en groeeeeeeeeeeeeeeeeeen

ennnnnnn de beer gaat op de kast
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 27 februari 2010 @ 20:15:54 #22
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_78530024
hier geen afval scheiding, ja glas en papier aan de overkant van de straat.
en nu dan ook plastic 2 wijken verderop inleveren

maar geen gft in de flat
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:17:08 #23
12913 GreatWhiteSilence
pi_78530074
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:14 schreef Muks het volgende:

[..]

hey wij ook
HHW?
pi_78530090
ik doe niet aan afval schiden
Helemaal niet nadat de vuilnisman een tas met papier in de vuilwagen gooide.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:20:17 #25
114177 Diaan73
pi_78530213
Afval scheiden, doe ik ook niet echt. Alleen gft en restafval. Papier ligt maar steeds in de weg en glas hou ik wel apart maar vergeet dat in de glasbak te doen. Resultaat: heel veel glas achterthuis in een vuilniszak.
Make love, not war ☮
pi_78530295
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Goed idee, huuphuup. We hopen nog dat ie terug komt, dat iemand doorheeft dat ie de verkeerde bak heeft meegenomen ofzo... Wordt er bij jullie dan apart papier opgehaald?
Bij ons kwam de bak de week erna weer terug. Ook per ongeluk door een van de buren meegenomen. Daarnaast zijn ze ook erg makkelijk met het vervangen van bakken, want de vuilniswagens knijpen ze weleens fijn. Dus wellicht is dat met de jouwe ook gebeurd want we wonen in hetzelfde dorp.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:23:53 #27
12913 GreatWhiteSilence
pi_78530331
Ik maak regelmatig een wandeling naar de lokale AH (het enige wat een beetje op fatsoenlijke loopafstand is, en afgebouwd is. ), daar staat zo'n oranje bak. Dus dan gooi ik een broodzak die ik volgepropt heb met plastic in die bak. Mijn man neemt af en toe een lading papier mee, die heeft altijd beschikking over de auto, aangezien ik geen rijbewijs heb...
pi_78530352
Wij scheiden een beetje gft, papier hebben we een container voor, en nu doen we ook aan plastic scheiden en dat scheelt een boel ruimte in de grijze container! Alles wordt opgehaald, wel zo makkelijk.
pi_78530356
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:22 schreef knuffelbeestje het volgende:

[..]

Bij ons kwam de bak de week erna weer terug. Ook per ongeluk door een van de buren meegenomen. Daarnaast zijn ze ook erg makkelijk met het vervangen van bakken, want de vuilniswagens knijpen ze weleens fijn. Dus wellicht is dat met de jouwe ook gebeurd want we wonen in hetzelfde dorp.
t is hier wel druk met dorpelingen

wij scheiden papier, glas, plastic, groen en overig. Weinig moeite en als ze gaan wegen over een tijdje en je naar gewicht moet gaan betalen, zijn wij al gewend
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 20:24:44 #30
43556 miss_dynastie
pi_78530362
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:58 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Ah, wij hebben een megagrote vrieskist in de berging staan. Ik werd gek van het gebrek aan ruimte in de vriezer in onze keuken. We kopen altijd brood bij de AH, dus drie stuks in een keer, en dan is je vriezer alweer bijna vol. En dan zit de rest er nog niet eens in...
Nou, 't zit hem niet in geen plek hebben (heb een Amerikaanse koelkast en losse vrieskast en ik zou stiekem ook wel een vrieskist willen ), maar denk dat ze te koud staan of zo, ik moet ijs altijd een beetje zacht laten worden en dan verliest het de substantie.
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:08 schreef Macka66 het volgende:
Onze bak is ook weg. Bij de reinigingsdienst van de gemeente wisten ze te vertellen dat hij hoogstwaarschijnlijk is opgegeten door de vuilniswagen. Schijnt veel vaker te gebeuren. Ze hebben een nieuwe bak voor ons besteld en daar wachten we nu op (4 weken al).
Zou er niet per ongeluk iets mis zijn gegaan? Gemeentes hebben die dingen toch gewoon op voorraad (hier althans wel), dus zou binnen een paar dagen bij je moeten zijn? 4 weken zonder lijkt me héél lang met kleine kindjes.
pi_78530387
mijn vriend scheidt ook afval

de helft in de bak en de helft ernaast
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 27 februari 2010 @ 20:25:54 #32
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_78530413
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:23 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik maak regelmatig een wandeling naar de lokale AH (het enige wat een beetje op fatsoenlijke loopafstand is, en afgebouwd is. ), daar staat zo'n oranje bak. Dus dan gooi ik een broodzak die ik volgepropt heb met plastic in die bak. Mijn man neemt af en toe een lading papier mee, die heeft altijd beschikking over de auto, aangezien ik geen rijbewijs heb...
k heb totaal geen probleem om te scheidden maar zet die bakken dan wat dichterbij.
daarnaast je zou plastic niet schoon mogen maken cq afwassen, maar je kunt mij niet wijs maken dat t niet gaat stinken enzo vooral in de zomer. hier kun je dna nog zelf wat vaker de boel wegbrengen
maar bij mn ouders word t eens in de 4 weken opgehaald. lekkere meurbende is dat dan
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:26:34 #33
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78530437
en papiercontainer? Da's handig! Wij moeten dat in een doosje bewaren.....

KDHD
pi_78530541
wij hebben helemaal geen grote vuilnisbakken, geen plaats hier. maar gelukkig wel containers op loopafstand
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_78530574
ik wil 500 days of summer kijken, maar die heb k helemaal niet
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:30:50 #36
12913 GreatWhiteSilence
pi_78530615
Al vier dorpelingen hier. Blijft wel de vraag wanneer we moeten bellen: moeten we nog even geduldig wachten of de bak nog terug komt, of meteen as maandag bellen...
pi_78530768
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:30 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Al vier dorpelingen hier. Blijft wel de vraag wanneer we moeten bellen: moeten we nog even geduldig wachten of de bak nog terug komt, of meteen as maandag bellen...
Gelijk ff bellen, dan zijn ze in elk geval op de hoogte want voor je een nieuwe bak hebt...
pi_78530799
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:29 schreef pinquit het volgende:
ik wil 500 days of summer kijken, maar die heb k helemaal niet

[ Bericht 23% gewijzigd door Lois op 28-02-2010 02:20:55 (Mag niet, foei) ]
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:39:32 #39
12913 GreatWhiteSilence
pi_78530950
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:34 schreef Muks het volgende:

[..]

Gelijk ff bellen, dan zijn ze in elk geval op de hoogte want voor je een nieuwe bak hebt...
Goed idee. Het is wel sneu trouwens, we hebben die bak net 6 maanden...
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:42:35 #40
12913 GreatWhiteSilence
pi_78531078
Ik kijk nu 10 jaar jonger in 10 dagen, ik heb ook overhangende oogleden. Dat wordt straks ook een sjaggo gezicht als ik ouder word...
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:43:52 #41
114177 Diaan73
pi_78531122
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:26 schreef mikoxx het volgende:
en papiercontainer? Da's handig! Wij moeten dat in een doosje bewaren.....

KDHD
Wij ook en dat wordt dat eens per maand door de sportvereniging of school in de buurt opgehaald... maar dat moet dan weer bepaalde formaten hebben, mag niet nat zijn.. nou ja, laat maar...
Make love, not war ☮
pi_78531349
Is echt ideaal een container voor papier.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 27 februari 2010 @ 20:52:37 #43
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_78531438
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:43 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Wij ook en dat wordt dat eens per maand door de sportvereniging of school in de buurt opgehaald... maar dat moet dan weer bepaalde formaten hebben, mag niet nat zijn.. nou ja, laat maar...
das ook wel lwastig

hier is t de straat oversteken en in de ondergrondse container stoppen
k vind t wel een vorodeel dat je niet na hoeft te denken wanneer t weg moet enzo
Today is life -

Dale Carnegie
pi_78531560
hier kun je het neerzetten voor de kerk,afgeven bij de basisscholen, afgeven bij de sportverenigingen en afgeven bij de gemeente dus mogelijkheden zat. Wij zetten het dus neer voor de Kerk, makkelijk altijd vaste dag in de maand dn vlak voor de deur

*gaat ff hamster in zijn kooi zetten*
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:01:16 #45
12913 GreatWhiteSilence
pi_78531749
Hier wordt het af en toe opgehaald, maar we vergeten het iedere keer klaar te zetten...
pi_78531960
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:52 schreef Ynske het volgende:

[..]

das ook wel lwastig

hier is t de straat oversteken en in de ondergrondse container stoppen
k vind t wel een vorodeel dat je niet na hoeft te denken wanneer t weg moet enzo
nouja dat dus

alleen wonen wij niet echt handig. Vroeger hadden we idd ook zo'n grote ondergrondse bak voor de deur staan. Nu hebben we een grijze container waar aanvankelijk echt álles in ging. Dat past niet Maar ik heb echt een hekel aan los papier in huis verzamelen en bewaren enzo en dan moet je het idd eens per maand ofzo verslepen naar een inzamelpunt
Nu staat er een grote container om de hoek van de deur. Kwestie van het papier er zo hup ingooien.

GFT afval scheiden doen we niet echt. Beetje halfslachtig restafval van de paprika's, uien enz enz? Nee. Bloemen en planten die weg moeten gaan wel in de groene bak. Ik ben daar nog wel wat te gemakszuchtig voor

En plastic apart zou ik best willen doen, maar er staan hier véél te weinig containers. Nog geen dag na het inzamelen puilt dat ding alweer uit en zet iedereen zn tasjes erop/ernaast enzovoorts. Dus mja. Ik hoop dat er een container ietsje dichter in de buurt komt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78531980
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:01 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier wordt het af en toe opgehaald, maar we vergeten het iedere keer klaar te zetten...
Dit klinkt heel herkenbaar.. Of om te concluderen dat we het vergeten zijn wanneer de papierwagen al voorbij komt rijden
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:12:59 #48
12913 GreatWhiteSilence
pi_78532222
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:07 schreef knuffelbeestje het volgende:

[..]

Dit klinkt heel herkenbaar.. Of om te concluderen dat we het vergeten zijn wanneer de papierwagen al voorbij komt rijden
Jah, dan zie je hem opeens voorbij gaan. Oeps... Dan mag mijn man weer met het papier slepen...
  Jubileum moderator zaterdag 27 februari 2010 @ 21:17:48 #49
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_78532393
Wij kijken rtl8, the miracle of birth. Iris is zeer wakker en naar beneden gekomen en die ligt helemaal dubbel bij het zaadcelletje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_78532713
Ik had zin in een avondje bankhangen met een kopje thee. Maar nu zit ik hier met een wakkere seb en duplo. Derde poepluier van de dag ruik ik. Leuk... tandjes...
ti amo più di ieri ma meno di domani
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:32:10 #51
12913 GreatWhiteSilence
pi_78532941
Balen Estrys, doorkomende tandjes kunnen behoorlijk vervelend zijn...
pi_78533470
wij scheiden het plastic van het overige grijzebakkenafval, maar puur en alleen omdat dan de luiers wel in de grijze bak passen.
Driekus is ook nog steeds zeeeeer wakker en knuffelig. Niet handig dus een meet in utrecht en dan zowel de heen als de terugweg slapen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_78533521
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Balen Estrys, doorkomende tandjes kunnen behoorlijk vervelend zijn...
en mannen ook bah loop vandaag al de hele dag ruzie te maken
pi_78533568
een dagje zonder elkaar hielp niet?

En dat geloof ik ja, dat doorkomende tandjes vervelend zijn.Ik heb nu al 2 maanden een kies die probeert door te komen en dat is echt zo'n zeurend gevoel in je mond
Lotte!
Noah!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:50:47 #55
114177 Diaan73
pi_78533712
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:46 schreef Estrys het volgende:

[..]

en mannen ook bah loop vandaag al de hele dag ruzie te maken
Hmm moet je ongesteld worden? Dan ben ik meestal wat minder te genieten of kan minder hebben van de mannen.

Hoe is het gesprek gisteren bij de hypotheekadviseur eigenlijk gegaan. Had ik je vanmiddag willen vragen, maar vergeten...
Make love, not war ☮
pi_78533736
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:47 schreef Linda2205 het volgende:
een dagje zonder elkaar hielp niet?

En dat geloof ik ja, dat doorkomende tandjes vervelend zijn.Ik heb nu al 2 maanden een kies die probeert door te komen en dat is echt zo'n zeurend gevoel in je mond
dat was twee uur en een kind dat strontvervelend is werkt ook niet bevorderend
en mijn moeder vroeg nog of Seb kwam logeren, nee hoor die blijft lekker thuis spijt spijt spijt

Ik ben ongesteld ik ging gisteren ook pas om half 1 naar bed en Seb was aan het spoken en voor zeven weer op.

Gesprek ging goed hoor, hebben verschillende offertes liggen nu.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:54:22 #57
114177 Diaan73
pi_78533874
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:51 schreef Estrys het volgende:

[..]

dat was twee uur en een kind dat strontvervelend is werkt ook niet bevorderend
en mijn moeder vroeg nog of Seb kwam logeren, nee hoor die blijft lekker thuis spijt spijt spijt

Ik ben ongesteld ik ging gisteren ook pas om half 1 naar bed en Seb was aan het spoken en voor zeven weer op.

Gesprek ging goed hoor, hebben verschillende offertes liggen nu.
Kijk, daar hebben een deel van het "probleem"

Okay, spannend!!
Make love, not war ☮
pi_78534039
ja misschien moet ik maar eens gaan slapen. Morgen is vast alles beter. Maar de meet was wel Ik ben verliefd op Lennon en Kobus
  zaterdag 27 februari 2010 @ 22:00:30 #59
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_78534153
Hallo .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Jubileum moderator zaterdag 27 februari 2010 @ 22:02:34 #60
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_78534246
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:00 schreef k_i_m het volgende:
Hallo .
hai
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 27 februari 2010 @ 22:02:34 #61
12913 GreatWhiteSilence
pi_78534247
Hoi

Slaap lekker Estrys
  zaterdag 27 februari 2010 @ 22:02:55 #62
114177 Diaan73
pi_78534264
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:58 schreef Estrys het volgende:
ja misschien moet ik maar eens gaan slapen. Morgen is vast alles beter. Maar de meet was wel Ik ben verliefd op Lennon en Kobus
Morgen is het vast beter ja!! Positive thinking!!

De meet was inderdaad En haha Lennon is wel een beetje jong hoor en nog jonger dan je zoon.. Seb was ook Hij loopt ook zo lief!!
Make love, not war ☮
  zaterdag 27 februari 2010 @ 22:03:58 #63
114177 Diaan73
pi_78534302
Heey Kim

Hier net buiten een hele harde knal... geen idee wat het was.
Make love, not war ☮
  zaterdag 27 februari 2010 @ 22:04:20 #64
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_78534319
Grote containers voor het hele blok op elke straathoek, oud papiercontainer elke 5 weken ofzo bij school (goede om de ouderbijdrage laag te houden ) en tegenwoordig zakken om plastic te bewaren, dat komen ze elke 4 weken ophalen. Mooi dat ik geen eetwaar verpakkingen er in ga doen, dat gaat stinken!

Maar die grote containers voor het de buurt zijn echt geweldig, stukken handiger dan kliko's iig
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 22:09:00 #65
14746 k_i_m
pi_78534504
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:02 schreef Lois het volgende:

[..]

hai
Ik ben weer alleen thuis vannacht . eh... .

.
In my life
Why do I smile
  zaterdag 27 februari 2010 @ 22:09:59 #66
14746 k_i_m
pi_78534541
Ik heb zo'n zeldzaam slecht humeur vandaag dat ik gok dat ik maandag wel met ontsloten baarmoeder richting HA kan met mijn grote spiraaldoos .
In my life
Why do I smile
pi_78534627
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:09 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb zo'n zeldzaam slecht humeur vandaag dat ik gok dat ik maandag wel met ontsloten baarmoeder richting HA kan met mijn grote spiraaldoos .
  Jubileum moderator zaterdag 27 februari 2010 @ 22:13:32 #68
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_78534697
quote:
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 27 februari 2010 @ 22:13:37 #69
114177 Diaan73
pi_78534698
quote:
Make love, not war ☮
  zaterdag 27 februari 2010 @ 22:19:09 #70
14746 k_i_m
pi_78534925
Ja, lachen jullie maar .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 27 februari 2010 @ 22:21:02 #71
14746 k_i_m
pi_78535001
Nog zoiets he? Zegt de HA, ja, neem maar vantevoren extra ibuprofen en sterke pijnstillers enzo.

Right. Er moet een kind uit, en ik krijg niks aan pijnstilling. En als er een stuk plastic in moet gaat de pillendoos ineens open hoor .
In my life
Why do I smile
pi_78535144
kim

hier geen afvalscheiding, alleen glas gaat apart in de glasbak. Tenminste, meestal als mijn ouders oppassen op Senna en met haar gaan wandelen wij vergeten het altijd.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 22:36:47 #73
141844 Macka66
pi_78535701
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:11 schreef huuphuup het volgende:

[..]

afzetters!

Macka 4 weken?!
Ja, maar we mogen gelukkig vuilniszakken buitenzetten
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_78535990
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:24 schreef miss_sly het volgende:
kim

hier geen afvalscheiding, alleen glas gaat apart in de glasbak. Tenminste, meestal als mijn ouders oppassen op Senna en met haar gaan wandelen wij vergeten het altijd.
ik spaar glas altijd op
om me vervolgens een enorme alcoholist te voelen als ik eens per jaar weer ns met 15 lege wijnflessen bij de glasbak sta
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 februari 2010 @ 22:44:56 #75
13151 crew  Rewimo
pi_78536059
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:21 schreef k_i_m het volgende:
Nog zoiets he? Zegt de HA, ja, neem maar vantevoren extra ibuprofen en sterke pijnstillers enzo.

Right. Er moet een kind uit, en ik krijg niks aan pijnstilling. En als er een stuk plastic in moet gaat de pillendoos ineens open hoor .
Grote doos? Laat me raden: Mirena? Neem die pijnstiller maar hoor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 22:46:09 #76
43556 miss_dynastie
pi_78536116
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:21 schreef k_i_m het volgende:

† In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 22:46:20 #77
141844 Macka66
pi_78536123
Je beschrijft het erg humoristisch, maar sterkte gewenst kim!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 23:22:10 #78
14746 k_i_m
pi_78537775
Dankje Macka!

Nog meer mensen in de ban van de Hawaii tsunami trouwens?
In my life
Why do I smile
pi_78537815
Hullohallo! We zijn naar een familiebuffet geweest en he was vette fun! Ik kan nu alleen geen pap meer zeggen *burp*
EN m`n pols doet geen pijn meer
On zeh laptop
  zaterdag 27 februari 2010 @ 23:23:57 #80
14746 k_i_m
pi_78537850
. taartje .
In my life
Why do I smile
pi_78537943
kimmie
On zeh laptop
pi_78537955
plastic word eens per maand opgehaald, veel te weinig naarmijn zin. Waar denken ze dat ik al die zooi ga bewaren? Papier ook eens in de maand door de sportvereniging, dat vind ik minder erg(lees: niet vies) maar ook niet erg handig. verder een groen en een grijsbak. En voor glas moet ik ff de straat uitlopen, maar dat vergeet ik altijd.
Hoi trouwens. Ik heb vergaderd over onze vakantie van volgend jaar zomer. 100 euro betalen pp, slapen in een tent (of caravan als we daar an kunnen komen voor weinig) en een krappe 2 weken hard werken voor nop
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 februari 2010 @ 09:09:16 #83
13151 crew  Rewimo
pi_78545012
Is dat voor je werk, Jelief?

Mogge trouwens 't Regent
  zondag 28 februari 2010 @ 09:12:35 #84
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_78545031
't regent zeker....vanmiddag eerste hockeywedstrijd, dat wordt verzuipen en spierpijn morgen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 februari 2010 @ 09:19:05 #85
13151 crew  Rewimo
pi_78545063
Veel plezier dan alvast, kp
pi_78545064
Ik wil echt lente!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 februari 2010 @ 09:41:19 #87
13151 crew  Rewimo
pi_78545172
Droog, zon
pi_78545281
quote:
Op zondag 28 februari 2010 09:41 schreef Rewimo het volgende:
Droog, zon
Regen en vanmiddag veel wind en regen...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 28 februari 2010 @ 10:01:18 #89
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_78545307
quote:
Op zondag 28 februari 2010 09:19 schreef Rewimo het volgende:
Veel plezier dan alvast, kp
Tis een soort van toernooi (even weer oefenen na de winterstop), maar met een biertje erbij moet het toch wel lukken. Rond 16.00 uur gaat de dansvloer open, dus voetjes van de vloer !
  zondag 28 februari 2010 @ 10:02:11 #90
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_78545315
quote:
Op zondag 28 februari 2010 10:01 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

[..]

Tis een soort van toernooi (even weer oefenen na de winterstop), maar met een biertje erbij moet het toch wel lukken. Rond 16.00 uur gaat de dansvloer open, dus voetjes van de vloer !
Alhoewel, mijn club is een 5 minuten van zee. Misschien waaien we wel weg.
  zondag 28 februari 2010 @ 10:19:44 #91
14746 k_i_m
pi_78545489
Mogge .
In my life
Why do I smile
pi_78545591
Mogge
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 februari 2010 @ 10:27:22 #93
13151 crew  Rewimo
pi_78545594
kim?
KD?
pi_78545604
Ik ga vandaag een H&Mtocht houden @ amsterdam binnenstad.
Lekker weer uitgezocht
  zondag 28 februari 2010 @ 10:33:05 #95
114177 Diaan73
pi_78545655
Goedemorgen

Ik hoop dat het vanmiddag droog is.. ik wil met Lennon gaan fietsen, mn voorzitje is eindelijk gekocht en ook gemonteerd!! Het is nu (net weer) droog.
Make love, not war ☮
pi_78545690
voor de lol?
fietsen...nooit meer, na 3 jaar Ome Joops fietstour
Heb m wel 2 keer gewonnen en 1 keer 2e van 750 kinderen
  zondag 28 februari 2010 @ 10:40:34 #97
114177 Diaan73
pi_78545755
quote:
Op zondag 28 februari 2010 10:35 schreef Kleurdoos het volgende:
voor de lol?
fietsen...nooit meer, na 3 jaar Ome Joops fietstour
Heb m wel 2 keer gewonnen en 1 keer 2e van 750 kinderen
Yeps... ik moet een pakje naar de videotheek brengen vandaag en wilde dat even op de fiets doen met Lennon. Ik ben ook niet van het voor de lol fietsen, maar met kinderen vind ik het wel leuk. Ik deed met Twan toen hij kleiner was ook af en toe een rondje singel.. zo'n 8 km. Wel met mooi weer trouwens. Ik heb daarentegen een hekel aan zomaar lopen.. ook met kinderwagen vond ik het niet leuk.
Make love, not war ☮
pi_78545796
Helleu!

Bagger geslapen dankzij pijnbeen. En een wederhelft die steeds onder luid gezucht en gesteun eruit ging vannacht voor kind en die nu nog ligt te slapen want ik.moest.er.wel.drie.keer.uit.vannacht!!
dat ik er ook drie keer uit ben geweest met mn pijnpoot en dat k gevoed heb vergeet ie even voor t gemak
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78546506
goedemorgen.

op je pijnpoot huup.

mehehe ik loop leeg ik heb sinds kort beenweeën tijdens de menstruatie, herkenbaar voor iemand?
  zondag 28 februari 2010 @ 11:58:13 #100
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78547236
Aww huup..dat suckt!
En Pinq..auw :|
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_78548107
he bahh wat naar pinquit...
  zondag 28 februari 2010 @ 12:37:14 #102
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_78548290
Mijn vakantie is bijna voorbij!
Maar terug naar mijn eigen ''huisje'' klinkt ook goed, hoor. Lekker rustig, en heerlijk werken morgen. Alleen, die regen .

En ik hoorde net een goede, column op NED 1, over de hosties voor homo's.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  zondag 28 februari 2010 @ 13:40:16 #103
114177 Diaan73
pi_78550271
Die regen is inderdaad niet leuk.

Ik wilde gaan fietsen met Lennon maar het weer is te vies.. ene keer droog dan weer harde regenbuien.

Waar ging die column over Oxy? Ik vind het trouwens belachelijk dat homo's geen hostie mogen komen halen. Hertrouwde hetero's ook niet... ik mag dus ook niet meer. Maar wat ik me dan afvraag... hoe kan een pastoor zien dat je homo of een hertrouwde hetero bent? Ze zullen het heus niet vragen als je ervoor staat, tenminste hebben ze mij nog nooit gevraagd.
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † zondag 28 februari 2010 @ 14:14:20 #104
43556 miss_dynastie
pi_78551325
Oi pinq, gelukkig niet herkenbaar, sterkte!
  zondag 28 februari 2010 @ 16:47:04 #105
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_78556560
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:40 schreef Diaan73 het volgende:
Waar ging die column over Oxy?
De column staat op de site van Buitenhof.
Ik ben zelf ''een soort van gelovige'', en ik zie echt met belangstelling, de discussies, en de onderwerpen zoals homo's op scholen, etc.
De kerk zet zichzelf wel heel erg, te kijk. Maar goed, als hun een ''eng'' leven willen, dan mogen ze dat, van mij doen. Alleen niet onder de naam van Jezus, alsjeblieft.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_78557632
Daarom ben ik dus blij dat ik PKN ben, wij hebben een homo-dominee gehad En iedereen is welkom in de kerk. Onze pastoraal medewerker was ook homo, niks mis mee
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 februari 2010 @ 17:23:57 #107
13151 crew  Rewimo
pi_78558027
Wij waaien momenteel zowat met huis en al weg Allebei onze computers vielen al 2x uit (leve de EEE ). 't Is echt bar en boos buiten.
  zondag 28 februari 2010 @ 18:03:19 #108
12913 GreatWhiteSilence
pi_78559246
Ik doe al tijden niets meer met de RKkerk, ik heb een hele andere weg gevonden.
pi_78559326
Even vraagje: begint waterpokken met koorts? En krijg je dan meteen daarna blaasjes, of zijn het eerst vlekjes en daarna blaasjes?
pi_78559337
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik doe al tijden niets meer met de RKkerk, ik heb een hele andere weg gevonden.
ohh ik doe ook een hoop buiten de kerk om hoor, zo luister ik veel gospel en woon ik zo nu en dan een dienst van de evangelische gemeente bij.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 februari 2010 @ 18:16:15 #111
13151 crew  Rewimo
pi_78559580
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:06 schreef Ticootje het volgende:
Even vraagje: begint waterpokken met koorts? En krijg je dan meteen daarna blaasjes, of zijn het eerst vlekjes en daarna blaasjes?
Eerst vlekjes volgens mij ja. Koorts weet ik niet. Er is een waterpokkentopic, zal even kijken voor je. Denk je dat Jen waterpokken heeft?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 februari 2010 @ 18:17:46 #112
13151 crew  Rewimo
pi_78559623
  zondag 28 februari 2010 @ 18:23:07 #113
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78559789
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:06 schreef Ticootje het volgende:
Hier begon het met vlekjes, eerst twijfelden we, maar de dag erna niet meer hoor. Hoop voor je dat Jen niet het niet heeft.... maar aan de andere kant: dan is ze er maar 'vanaf'. Succes, mocht het nodig zijn!
pi_78560388
Nou ze heeft 2 dagen koorts gehad. Nu is ze verkouden en heeft ook ontstoken ogen. (prutogen) maar ik zie dus op haar billen 2 plekken/blazen zitten en haar rug wat vage vlekjes en op haar buik ook.

Waterpokkentopic ken ik, maar daar staat niet echt het verloop.
  zondag 28 februari 2010 @ 18:51:27 #115
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78560671
dat klinkt als 5e of 6e ziekte tico. Weet zo even niet welke van de twee. Maar dat begint ook met een dag of 2/3 koorts en dan rode vlekjes die als het ware 'op de huid liggen'.
  zondag 28 februari 2010 @ 18:53:27 #116
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78560744
vijfde ziekte

zesde ziekte

Heb even zelf zo snel niet gelezen, spitsuur hier!
pi_78561385
Nou dan moet ik gewoon even hopen dat het blaasjes worden. 6e heeft ze al gehad, 5e zou ik nu even niet zo leuk vinden.
pi_78562000
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:42 schreef Ticootje het volgende:
Nou ze heeft 2 dagen koorts gehad. Nu is ze verkouden en heeft ook ontstoken ogen. (prutogen) maar ik zie dus op haar billen 2 plekken/blazen zitten en haar rug wat vage vlekjes en op haar buik ook.

Waterpokkentopic ken ik, maar daar staat niet echt het verloop.
ik werd eerst verkouden daarna kreeg ik vlekjesop mijn borstbeen en prikogen, jeukerig. vervolgens blaasjes
pi_78562470
Het stormt echt hier. Het te koop bord is zojuist uit de tuin geblazen. Ik vond hem al twijfelachtig staan en had het idee dat hij bij de geringste windvlaag om zou gaan, dus nu staat hij in de berging.
  zondag 28 februari 2010 @ 19:54:43 #120
114177 Diaan73
pi_78563099
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:47 schreef Oxymoron het volgende:

[..]

De column staat op de site van Buitenhof.
Ik ben zelf ''een soort van gelovige'', en ik zie echt met belangstelling, de discussies, en de onderwerpen zoals homo's op scholen, etc.
De kerk zet zichzelf wel heel erg, te kijk. Maar goed, als hun een ''eng'' leven willen, dan mogen ze dat, van mij doen. Alleen niet onder de naam van Jezus, alsjeblieft.
Is inderdaad een goede column!! Leuk om te lezen.

Hier stormt het inmiddels ook... ik had de ramen boven openstaan en kreeg bijna de deur naar de gang niet open door de wind van boven. Ik hoop dat het morgenvroeg weer normaal is. Als ik thuis zit, vind ik het niet zo erg maar om met dit weer te fietsen, vind ik niet echt geweldig.
Make love, not war ☮
  zondag 28 februari 2010 @ 19:56:47 #121
108648 cattie
lieve moeder
pi_78563179
Ticootje, volgens mij begonnen Ive´s waterpokken zo.

Is er iemand die mij kan helpen met het (simpel) bewerken van een foto?
  zondag 28 februari 2010 @ 20:08:32 #122
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_78563736
Pinq ik herken de beenweeen (en rugweeen ) maar al te goed met de menstruatie... Naproxen (Aleve) was het enige wat vroeger hielp, de laatste 2 jaar helaas niet meer.
want het doet verrekte zeer.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 28 februari 2010 @ 20:13:36 #123
114177 Diaan73
pi_78563942
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:56 schreef cattie het volgende:
Ticootje, volgens mij begonnen Ive´s waterpokken zo.

Is er iemand die mij kan helpen met het (simpel) bewerken van een foto?
Wat wil je er mee doen? Misschien kan ik helpen...
Make love, not war ☮
pi_78564009
Cattie, anders kan ik je misschien ook helpen.
  zondag 28 februari 2010 @ 20:15:49 #125
114177 Diaan73
pi_78564048
Ow ik denk MvD daar ook beter in is..
Make love, not war ☮
pi_78564389
Nee de vlekjes opbhaar rug zijn alweer weg. Vals alarm.

Ik heb geen idee of het waait hier. Ben vandaag niet buiten geweest.
  zondag 28 februari 2010 @ 20:30:02 #127
108648 cattie
lieve moeder
pi_78564725
Thanks voor de aanbiedingen! Ik heb saffier (die was als eerst ) al een pmmetje gestuurd.
  zondag 28 februari 2010 @ 20:32:52 #128
114177 Diaan73
pi_78564887
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:30 schreef cattie het volgende:
Thanks voor de aanbiedingen! Ik heb saffier (die was als eerst ) al een pmmetje gestuurd.
Make love, not war ☮
  zondag 28 februari 2010 @ 23:07:07 #129
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_78573596
Sorry Cattie, er ging iets nogal mis hier anders had ik eerder gereageerd! Ik heb je weer een pm-gestuurd.
Ylana
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 maart 2010 @ 07:20:39 #130
13151 crew  Rewimo
pi_78579570
Mogge

Hoera, de bronchitis zet door

Ticootje, hoe is het met Jen?
pi_78579675
En dan lig je nog lekker te slapen om 6.16 uur, wordt je wakker geschreeuwd van boven...

"Mammmmm, kan je snel brood voor me maken, ik heb de wekker niet gehoord "
Grmbllll

En bronchitis is niet fijn

Goodmoaning all
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  maandag 1 maart 2010 @ 08:37:25 #132
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78580061
quote:
Op maandag 1 maart 2010 07:20 schreef Rewimo het volgende:
Mogge

Hoera, de bronchitis zet door

Ticootje, hoe is het met Jen?
Die kreeg haar ogen niet open vanmorgen... Helemaal vast gekoekt... En natuurlijk dikke stress toen mama dat even wilde schoonmaken met een washand.
  maandag 1 maart 2010 @ 08:46:59 #133
114177 Diaan73
pi_78580167
Goedemorgen

Rewimo, beterschap!!

Ik dacht vanmorgen het is droog, leuk, ik breng Lennon met de fiets naar kdv... zodat ik meteen door kan fietsen naar het stationbegint ie te huilen onderweg... echt schreeuwen.. heeft nog even geduurd toen we er al waren. De leidster zei nog, Lennon zo ken ik je helemaal niet. We moeten meer gaan fietsen zodra het weer beter is. En zo maar even bellen hoe het nu gaat.
Make love, not war ☮
  maandag 1 maart 2010 @ 08:50:00 #134
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78580197
quote:
Op maandag 1 maart 2010 08:46 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen

Rewimo, beterschap!!

Ik dacht vanmorgen het is droog, leuk, ik breng Lennon met de fiets naar kdv... zodat ik meteen door kan fietsen naar het stationbegint ie te huilen onderweg... echt schreeuwen.. heeft nog even geduurd toen we er al waren. De leidster zei nog, Lennon zo ken ik je helemaal niet. We moeten meer gaan fietsen zodra het weer beter is. En zo maar even bellen hoe het nu gaat.
Ach das sneu!
  maandag 1 maart 2010 @ 08:54:53 #135
114177 Diaan73
pi_78580288
Ja, ook voor mij. Maar was dus niet het goede moment om voor het eerst te fietsen... wakker gemaakt worden, nog geen eten gehad krijgt hij op kdv, wind ... tja.. in het begin vond hij het nog wel leuk.
Make love, not war ☮
  maandag 1 maart 2010 @ 08:57:28 #136
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78580341
Ach jee, da's niet echt een lekkere start van je maandag, fietsen-met-sirene. Hopelijk is Lennon weer een beetje bijgetrokken.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 1 maart 2010 @ 09:13:24 #137
114177 Diaan73
pi_78580592
Ze hoorden me wel aankomen zo.. Ik heb net even gebeld, hij was nadat ik weg was vrij snel weer rustig en hij zat nu lekker te spelen. Hij moet denk ik nog gewoon wennen. Proberen maar elke dag een stukje te fietsen.
Make love, not war ☮
pi_78580599
Zooooo konden we een nacht doorslapen kunnen we allebei niet slapen door het hoesten en verstopte neus

Het gesprek bij de aannemer was positief. Alle opties die we willen kunnen nog (m.u.v. andere ramen aan de voorzijde, maar ik was toch al van gedachten veranderd) Ow ja moeten we wel deze week de keuken uit gaan zoeken, of in ieder geval de opstelling daarvan ivm de aansluitingen die in de vloer moeten komen. Nou ja dan ook maar meteen alles uitzoeken.
Als ze niet zoveel vertraging op hadden gelopen door de vorst waren de opties allemaal niet meer mogelijk geweest want dan was de vloer al gestort geweest.
  maandag 1 maart 2010 @ 09:21:00 #139
114177 Diaan73
pi_78580731
Estrys, wat fijn En veel plezier met het uitzoeken van de keuken!! Wel balen, dat jullie zo slecht geslapen hebben en verkouden zijn!!
Make love, not war ☮
  maandag 1 maart 2010 @ 09:34:17 #140
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78580966
DE ZON SCHIJNT!
  † In Memoriam † maandag 1 maart 2010 @ 09:36:02 #141
7074 moussy
kuttekop
pi_78581003
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
DE ZON SCHIJNT!
sht anders jaag je hem weg!
  maandag 1 maart 2010 @ 09:37:39 #142
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78581037
NEEEEEEEE! Dit zonnetje is er namelijk speciaal voor mij ^_^
  maandag 1 maart 2010 @ 09:41:47 #143
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_78581127
quote:
DE ZON SCHIJNT!
Waar????

Hier niet... of je moet die halve straal achter die wolk meetellen?
Ylana
  maandag 1 maart 2010 @ 09:43:15 #144
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78581164
Kom maar hier heen Saffiertje! Hier schijnt de zon wel!
Ik had er wel ff behoefte aan dus het komt mij heeeeeel goed uit nu
  maandag 1 maart 2010 @ 09:43:32 #145
56471 pinquit
oh my lama!
pi_78581170
zon
  maandag 1 maart 2010 @ 09:45:42 #146
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_78581219
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kom maar hier heen Saffiertje! Hier schijnt de zon wel!
Ik had er wel ff behoefte aan dus het komt mij heeeeeel goed uit nu
Als ik niet had hoeven werken zo was ik gekomen, dat gedruil ben ik nu wel zat. Hoe is het met de kwalen?

Pinq hoe is het met je weeen?

Ik ga me klaarmaken voor mijn werk. Tot vanavond dames!
Ylana
  maandag 1 maart 2010 @ 09:46:37 #147
56471 pinquit
oh my lama!
pi_78581243
mijn weeen zijn eindelijk klaar! pff, t was heftig. ben ook geloof ik in 3 dagen bijna alles verloren, tis nu bijna niks meer.
  maandag 1 maart 2010 @ 09:46:54 #148
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78581246
kwalen schmalen
Tis net als je schoonmoeder..dar leer je uiteindelijk ook maar mee leven
Werkze
  maandag 1 maart 2010 @ 09:50:32 #149
143848 huuphuup
Dorksided
pi_78581345
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
kwalen schmalen
Tis net als je schoonmoeder..dar leer je uiteindelijk ook maar mee leven
Werkze
hahaha

maar toch.

En ja hier ook een zonnetje (goh...)
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator maandag 1 maart 2010 @ 09:51:18 #150
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_78581368
quote:
DE ZON SCHIJNT!
HIER OOK!!!!

god wat had ik dat nodig
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † maandag 1 maart 2010 @ 09:52:48 #151
7074 moussy
kuttekop
pi_78581400
Ik heb de deur meteen vanmorgen om 7:45 open gegooid een extra deken over Cas gegooid, laat de lente maar komen!
  maandag 1 maart 2010 @ 09:53:13 #152
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_78581412
Zo, net een onvrijwillig huisbezoek van de belanstingdienst achter de rug. Ik zag er als een berg tegenop (waarom moet dit?!?), maar het was heel gezellig met die meneer. We hebben vooral over onze kinderen gepraat.
  maandag 1 maart 2010 @ 09:53:33 #153
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78581419
Ik voel met je meeeeeeee Lois
Zon Zon ^_^ Zon ZOOOOOOOOOOOOOON!
  maandag 1 maart 2010 @ 09:53:57 #154
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78581424
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:53 schreef Spuuglokje het volgende:
Zo, net een onvrijwillig huisbezoek van de belanstingdienst achter de rug. Ik zag er als een berg tegenop (waarom moet dit?!?), maar het was heel gezellig met die meneer. We hebben vooral over onze kinderen gepraat.
Oh inderdaad, waarom moet dat?
  † In Memoriam † maandag 1 maart 2010 @ 09:54:43 #155
7074 moussy
kuttekop
pi_78581438
Oi, de belastingdienst thuis leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker?
  maandag 1 maart 2010 @ 09:58:11 #156
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_78581508
Ach, ik heb me begin dit jaar bij de KvK ingeschreven voor workshops/kinderfeestjes, en nu is het standaard (sinds nog geen 2 jaar) dat ze dan een huisbezoek gaan afleggen om je te informeren over aangifte-/omzetbelasting. Ik vond het grote flauwekul omdat het toch een soort veredeld hobbyisme is, maar ja, die vrouw aan de telefoon was niet af te poeieren. Gelukkig zei die man die langskwam ook meteen 'Ik snap eigenlijk niet zo goed wat ik hier kom doen, u valt niet echt in de doelgroep', dus daar waren we gauw klaar mee. Normaal duurt zo'n gesprek anderhalf uur, nu was ie binnen een half uur weer weg, waarvan we dus 5 minuten over belastingdingen gepraat hebben.
  † In Memoriam † maandag 1 maart 2010 @ 10:00:32 #157
7074 moussy
kuttekop
pi_78581552
Owww, niks ernstigs dus!

Vanaf vandaag krijgen we melding via de 112 meldkamer als er iemand met rikketik klachten omgevallen is en we met een AED op moeten draven, ik vind het wel spannend en een beetje eng ook
  maandag 1 maart 2010 @ 10:01:10 #158
14746 k_i_m
pi_78581569
Ik heb echt zo heerlijk geslapen . tot 06.00 uur, want toen kwam meneer de houtzaag weer thuis en hier schijnt de zon ook .
In my life
Why do I smile
  maandag 1 maart 2010 @ 10:02:36 #159
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_78581594
Hier ook een zonnetje. Jammer dat de ramen dan meteen weer zo goor lijken.
  maandag 1 maart 2010 @ 10:03:47 #160
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_78581616
Wat leuk Spuug, je gaat dus iets heel leuks doen! Succes!

De zon! De Zon!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 1 maart 2010 @ 10:05:37 #161
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_78581647
Hebben jullie zelf een AED Mous? Eng lijkt me ook hoor. Ik heb BHV, maar ik wens dat ik nooooit zo'n geval tref. Volgens mij moet ik dan eerst even heel hard janken.
Maar: misschien redt je wel een leven
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 1 maart 2010 @ 10:08:21 #162
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_78581706
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:03 schreef Lishe het volgende:
Wat leuk Spuug, je gaat dus iets heel leuks doen! Succes!
Ik heb me geregistreerd als Queen of Cakes. Website is nog in aanbouw. maar ik ga dus kinderfeestjes geven (bij mensen thuis he, niet bij mezelf!), dan kunnen ze mini barbietaartjes maken of kikkers op een berg (als ze niet van barbies houden). En af en toe een taart in opdracht.
  † In Memoriam † maandag 1 maart 2010 @ 10:08:46 #163
7074 moussy
kuttekop
pi_78581716
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:05 schreef Lishe het volgende:
Hebben jullie zelf een AED Mous? Eng lijkt me ook hoor. Ik heb BHV, maar ik wens dat ik nooooit zo'n geval tref. Volgens mij moet ik dan eerst even heel hard janken.
Nou niet zelf, hij hangt naast de deur buiten, van de gemeente, dat is die ivm die 6 min. zone. Peet heeft zich aangemeld als gemeentelijke hulpverlener en ik vind het zonde om zo'n ding aan de muur te hebben hangen en er niet iemand mee te kunnen redden als hij niet thuis is, dus heb ik me ook maar aangemeld
  maandag 1 maart 2010 @ 10:09:33 #164
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78581729
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:05 schreef Lishe het volgende:
Dat dacht ik ook altijd, dat ik dat toch niet zou durven.
Maar toen ik een man in elkaar zag zakken bedacht ik me toch geen seconde om m`n auto aan de kant te gooien en die man te helpen.
Achteraf schrik je pas en denk je 'wat als'
  maandag 1 maart 2010 @ 10:11:01 #165
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78581755
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:08 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Ik heb me geregistreerd als Queen of Cakes. Website is nog in aanbouw. maar ik ga dus kinderfeestjes geven (bij mensen thuis he, niet bij mezelf!), dan kunnen ze mini barbietaartjes maken of kikkers op een berg (als ze niet van barbies houden). En af en toe een taart in opdracht.
Taartjskoningin Leuk!
  † In Memoriam † maandag 1 maart 2010 @ 10:13:19 #166
7074 moussy
kuttekop
pi_78581803
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook altijd, dat ik dat toch niet zou durven.
Maar toen ik een man in elkaar zag zakken bedacht ik me toch geen seconde om m`n auto aan de kant te gooien en die man te helpen.
Achteraf schrik je pas en denk je 'wat als'
Oh nog moet ik er wel van schrikken van dat gedoetje met onze buurman hoor, zijn fijne mensen en nu ram ik hem de hele AED voor zn kop als ie het nog eens flikt
  maandag 1 maart 2010 @ 10:15:43 #167
14746 k_i_m
pi_78581847
Ik vind het wel gaaf hoor moussy. Bij mijn vorige werk gaven ze ook cursussen, daar had ik ook wel graag bij willen zitten. Maarja, die kreeg ik natuurlijk niet .
In my life
Why do I smile
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 maart 2010 @ 10:17:52 #168
13151 crew  Rewimo
pi_78581885
Ik heb gisteren krokusjes gezien en hele echte verse groene blaadjes aan de bomen Lente! Kom maar op met die zon (hier nog niet gezien helaas).

Arme Lennon, je moest vast nog wennen aan fietsen, komt vanzelf hoor

Estrys, veel plezier met het uitzoeken van je keuken
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 1 maart 2010 @ 10:17:54 #169
7074 moussy
kuttekop
pi_78581887
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:15 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind het wel gaaf hoor moussy. Bij mijn vorige werk gaven ze ook cursussen, daar had ik ook wel graag bij willen zitten. Maarja, die kreeg ik natuurlijk niet .
kost maar 5 tientjes of zo hoor, en dan ieder jaar herhaling, dat is een tientje, hier dan. Ik krijg de cursus zelf door de gemeente betaald, de herhalingen moet ik zelf betalen.

Als er wat gebeurt worden we opgevangen door het maatschappelijk team van de ambulance, dat is ook wel fijn.
  maandag 1 maart 2010 @ 10:20:14 #170
14746 k_i_m
pi_78581936
De helft kwam elke keer niet opdraven bij de cursus omdat ze er geen zin in hadden. Daar had ik best wel een plek van over willen nemen. Maar om het nou zelf te regelen terwijl ik niet meer bij zo'n apparaat in de buurt ben vind ik ook weer zowat.
In my life
Why do I smile
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 maart 2010 @ 10:20:20 #171
13151 crew  Rewimo
pi_78581940
Spuug, wat klinkt dat leuk

mous, best spannend hoor, en ook een beetje eng inderdaad

(volgende keer meteen pagina 2 lezen - is handiger)
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 1 maart 2010 @ 10:23:28 #172
7074 moussy
kuttekop
pi_78582004
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:20 schreef k_i_m het volgende:
De helft kwam elke keer niet opdraven bij de cursus omdat ze er geen zin in hadden. Daar had ik best wel een plek van over willen nemen. Maar om het nou zelf te regelen terwijl ik niet meer bij zo'n apparaat in de buurt ben vind ik ook weer zowat.
Gewoon ff in de gaten houden of ze bij jou in de buurt ook zo'n project starten
  maandag 1 maart 2010 @ 10:30:31 #173
14746 k_i_m
pi_78582176
Ik zou eigenlijk niet eens weten waar ze hier in de stad hangen .
In my life
Why do I smile
  maandag 1 maart 2010 @ 10:35:38 #174
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78582296
Ik zal eens kijken bij mijn Gemeente. Wel goed natuurlijk!

En dan maar hopen dat als ik er niet ben er niet iemand om gaat. Ik heb ooit BHV gedaan. Met zo'n irritant Lotusgeval. Die ging mij vertellen dat de visgraat van het vingerverband wel netjes een halve cm breed moest zijn. Ik was echt koud 2 jaar van de HBO-V. Dus toen gevraagd wat belangrijker was: of het werkte of dat het lineaal netjes was? Oh ja, ik was zwanger, dus erg passief-agressief. uitiendelijk ook niet afgemaakt omdat ik iedere keer moest overgeven van de diesellucht in de (parkeer)kelder waar de oefenruimte was. Niemand rook het verder.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 1 maart 2010 @ 10:54:24 #175
12913 GreatWhiteSilence
pi_78582755
Ik ben zo'n irritant lotusgeval. Ik maak trouwens nooit opmerkingen over hoe het verband zit (behalve als het te strak zit, oid), dat mag de kader doen.
pi_78583072
jahullolullo's

ennnn weer aan de schoonmaak, maar kan pas verder als mn tuinkabouter wakker wordt
  maandag 1 maart 2010 @ 11:20:51 #177
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78583518
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:06 schreef Kleurdoos het volgende:
jahullolullo's

ennnn weer aan de schoonmaak, maar kan pas verder als mn tuinkabouter wakker wordt
Soppen maakt geen herrie
  maandag 1 maart 2010 @ 12:04:50 #178
14746 k_i_m
pi_78584913
Wat is een irritant lotusgeval? .
In my life
Why do I smile
  maandag 1 maart 2010 @ 12:09:45 #179
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78585111
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:04 schreef k_i_m het volgende:
same question here

Al komt de term me wel ergens bekend voor...
  † In Memoriam † maandag 1 maart 2010 @ 12:11:53 #180
7074 moussy
kuttekop
pi_78585207
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:04 schreef k_i_m het volgende:
een lotusslachtoffer zeurt vaak, vooral die 65+ers die zich tóch liggen te vervelen
  maandag 1 maart 2010 @ 12:12:34 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78585232
Lotus-mensen zijn mensen die slachtoffers spelen bij simulaties van ongelukken en rampen.
Dus van hysterische huisvrouwen tot flauwgevallen bakvisjes en alles daartussenin.
Oh, en lekker bloederige nep-wonden enzo.
  maandag 1 maart 2010 @ 12:19:23 #182
14746 k_i_m
pi_78585433
Oooooh, nep-acteurs .
In my life
Why do I smile
pi_78585602
ik ben ooit een lotusgeval geweest Op het kindertehuis was er dus zogenaamd brand en wij waren de slachtoffertjes. (8 tot 12 jarigen)

Mooi dat ze mij hebben laten liggen
(ik lag in de douche)
  † In Memoriam † maandag 1 maart 2010 @ 12:24:15 #184
7074 moussy
kuttekop
pi_78585639
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:19 schreef k_i_m het volgende:
Oooooh, nep-acteurs .
met arrogante schminkers
pi_78585730
Ik sla ook een flater. Bel ik naar de gemeente dat ik geen stempas heb gehad... Blijkt dat we pas in november verkiezingen hebben ivm gemeentelijke herindeling. Ik vond al dat er zo weinig verkiezingstrijd was
  maandag 1 maart 2010 @ 12:27:52 #186
114177 Diaan73
pi_78585770
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:26 schreef Estrys het volgende:
Ik sla ook een flater. Bel ik naar de gemeente dat ik geen stempas heb gehad... Blijkt dat wpadie in november verkiezingen hebben ivm gemeentelijke herindeling. Ik vond al dat er zo weinig verkiezingstrijd was

Nu eventjes pauze, het is druk vandaag.... zo ook nog ven naar buiten want de zon schijnt hier ook. Het waait wel hard.
Make love, not war ☮
  maandag 1 maart 2010 @ 12:29:45 #187
108648 cattie
lieve moeder
pi_78585842
quote:
Ik sla ook een flater. Bel ik naar de gemeente dat ik geen stempas heb gehad... Blijkt dat we pas in november verkiezingen hebben ivm gemeentelijke herindeling. Ik vond al dat er zo weinig verkiezingstrijd was
Wij kwamen er gelukkig achter door op de website van de gemeente te kijken. Wij hebben ruim een jaar geleden al gestemd ivm gemeentelijke herindeling.
  maandag 1 maart 2010 @ 12:43:31 #188
143848 huuphuup
Dorksided
pi_78586331
quote:
hihi muppet

Hier reed net een auto door de straat met zo'n megafoon op t dak weet je wel? Zn verkiezingsprogramma rond te schallen. Alleen het kreng reed keihard. Ik kon nog net alleen CDA horen
Goeie campagne man!

oh en ik heb een mooie orchidee voor mezelf gekocht, en de ramen staan open, het zonnetje scheen superlekker bij het boodschappen doen. Het voorjaar komt!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 1 maart 2010 @ 12:45:15 #189
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78586395
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:19 schreef k_i_m het volgende:
Oooooh, nep-acteurs .
Nou, normaal had ik er niet zo'n last van. Maar dit was een gepensioneerde ik weet het beter. Echt! alsof het in geval van nood er om gaat of je visgraat wel allemaal precies gelijk zijn zeg! Ik bedoel, als ik het nou verkeerd deed.
  † In Memoriam † maandag 1 maart 2010 @ 12:48:47 #190
37843 lady-wrb
kortaf
pi_78586498
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:08 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

ow hoe groot is jouw actieradius ?
  † In Memoriam † maandag 1 maart 2010 @ 12:51:51 #191
37843 lady-wrb
kortaf
pi_78586602
quote:
ik denk dat je juist een goede beurt hebt gemaakt als enthousiast stemmer
  maandag 1 maart 2010 @ 12:52:40 #192
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78586625
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:45 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Nou, normaal had ik er niet zo'n last van. Maar dit was een gepensioneerde ik weet het beter. Echt! alsof het in geval van nood er om gaat of je visgraat wel allemaal precies gelijk zijn zeg! Ik bedoel, als ik het nou verkeerd deed.
Klap op zn bek geven en er vervolgens een pleister op plakken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 maart 2010 @ 12:54:35 #193
13151 crew  Rewimo
pi_78586676
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:52 schreef Ticootje het volgende:
Klap op zn bek geven en er vervolgens een pleister op plakken.

Wij hebben een pas aangevraagd om in juni te kunnen stemmen. Woensdag mogen we niet meedoen. Maar zaterdag in Boxmeer wel een ballon voor Christan gescoord en twee schuursponsjes van de SP (waar ik verder niks mee heb maar altijd handig toch?)
  † In Memoriam † maandag 1 maart 2010 @ 12:58:59 #194
37843 lady-wrb
kortaf
pi_78586823
o geven ze nog steeds die tomatensponsjes uit?
  maandag 1 maart 2010 @ 13:13:00 #195
12913 GreatWhiteSilence
pi_78587320
Ha, jullie lachen ons lotus-slachtoffers wel uit, maar ik lach ook als ik 20 euro per uur vang voor een beetje aanstellen en kermen, met nepwonden.(waar ik best wel vaak complimenten voor krijg overigens, omdat het zo goed lijkt. )

En dat terwijl je de meeste tijd weinig meer doet dan wachten (het echte kermen en doen duurt vaak net een half uur ofzo? ) en gezellig met mede-lotussen zit te kletsen over van alles en nog wat.

Laatst meegedaan met die floodex oefening, twee dagen lang, 7 uur per dag. Tijd dat je daadwerkelijk bezig bent: 1 uurtje per dag. 40 euro verdient met werken, 240 euro verdient met kletsen met een stel acteurs van een toneelvereniging, die een sekte voor moest stellen.
  maandag 1 maart 2010 @ 13:15:48 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78587446
Ik lach niemand uit hoor!
Volgens mij is dat ook best leuk om te doen, maar je moet idd niet betweterig doen tov je hulpverleners, daar kom je niet voor zeg maar.
  maandag 1 maart 2010 @ 13:20:32 #197
12913 GreatWhiteSilence
pi_78587646
Ik ken wel een paar mensen van onze kring die inderdaad niet uit te staan zijn , die willen de rol van de docent overnemen. Die zijn op sommige locaties dan ook niet meer gewenst. Mieren over hoeveel cm er overlapt moet worden doe ik ook niet, vaak gaat het verband er op de eerste hulp of bij de huisarts toch weer af. Bovendien word ik daarvoor niet ingehuurd.
pi_78587877
@Huup: kleertjes zijn mee met Sonnetje!
  maandag 1 maart 2010 @ 13:39:36 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78588483
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:20 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik ken wel een paar mensen van onze kring die inderdaad niet uit te staan zijn , die willen de rol van de docent overnemen. Die zijn op sommige locaties dan ook niet meer gewenst. Mieren over hoeveel cm er overlapt moet worden doe ik ook niet, vaak gaat het verband er op de eerste hulp of bij de huisarts toch weer af. Bovendien word ik daarvoor niet ingehuurd.
Er zat er eentje bij mij in de groep tijdens de uitvaartopleiding. Die ging ook helemaal los tijdens een rollenspel oefening. Leuk, maar net een tikje over the top en degene tegenover haar was NOT amused.

Postbode is geweest! Dan kan ik strakjes als de heren wakker zijn naar het postkantoor!

Nu eerst zelf een tukkie doen. Ben kapot!
pi_78588892
Nou, morgen voorlopige koopakte tekenen en donderdag keuken uitzoeken Hoezo gaat het ineens snel?
  maandag 1 maart 2010 @ 13:48:58 #201
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78588931
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:20 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Nou, zoeen was het dus. En ik lach verder niemand uit hoor, ik zou ook best Lotusslachtoffer willen zijn. Maar dan niet zo een irritante.

Oh, naar het postkantoor Be
  maandag 1 maart 2010 @ 13:52:46 #202
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78589090
yay, BE naar het postkantoor
  maandag 1 maart 2010 @ 13:54:19 #203
56471 pinquit
oh my lama!
pi_78589153
waarom juichen voor naar het postkantoor? jeuj!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 maart 2010 @ 13:56:26 #204
13151 crew  Rewimo
pi_78589238
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:58 schreef lady-wrb het volgende:
o geven ze nog steeds die tomatensponsjes uit?
Ja
  maandag 1 maart 2010 @ 13:58:20 #205
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78589308
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:54 schreef pinquit het volgende:
waarom juichen voor naar het postkantoor? jeuj!
Omdat het kan!
  maandag 1 maart 2010 @ 14:17:15 #206
143848 huuphuup
Dorksided
pi_78590216
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:48 schreef Estrys het volgende:
Nou, morgen voorlopige koopakte tekenen en donderdag keuken uitzoeken Hoezo gaat het ineens snel?
oeh geweldig keukens
succes!

BE
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 1 maart 2010 @ 14:19:40 #207
12913 GreatWhiteSilence
pi_78590321
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:48 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Nou, zoeen was het dus. En ik lach verder niemand uit hoor, ik zou ook best Lotusslachtoffer willen zijn. Maar dan niet zo een irritante.

Oh, naar het postkantoor Be
Als je een EHBO-diploma hebt, kun je eens informeren bij een kring in de buurt of ze een cursus geven. Ik was twee jaar zoet, met om de week een ochtend(in het seizoen, dus september t/m mei). En daarna moet je ieder jaar herhalingslessen nemen(kringavonden, heel gezellig ), en je EHBO-diploma moet natuurlijk geldig blijven. Ow, en je moet niet kleurenblind zijn en vrij gezond van lijf en leden.
  maandag 1 maart 2010 @ 14:43:20 #208
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_78591362
Wat een vrolijke dag vandaag!

BE naar het postkantoor

Het zonnetje schijnt hier en de hemel is prachtig blauw

Ik ben vrij vandaag

Zulke dagen zijn goeddd. En van zo'n mooie lucht krijg ik zin om in m'n bikini op het dakterras te crashen, met een boek, een muziekje en een zonnebril, terwijl niemand me kan zien .. Toch een domper dan, dat het nog maar 5 graden is
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  maandag 1 maart 2010 @ 14:47:02 #209
114177 Diaan73
pi_78591512
Goed nieuws voor de liefhebbers:

Bioscopen gaan Alice in Wonderland toch draaien

Estrys, het gaat inderdaad snel!! Weten jullie al een beetje welke keuken jullie willen hebben?
Make love, not war ☮
pi_78591928
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:47 schreef Diaan73 het volgende:
Goed nieuws voor de liefhebbers:

Bioscopen gaan Alice in Wonderland toch draaien

Estrys, het gaat inderdaad snel!! Weten jullie al een beetje welke keuken jullie willen hebben?
Een witte zo strak mogelijk, geen hoogglans en met een donker blad. Ik zat te denken aan bovenkastjes zoals dit is wel mooi. Dat blad is natuurlijk totaal onpraktisch wat betreft schoonmaken.

Hoewel ik dit blad wel heel mooi vind, maar dat kan niet bij die bovenkastjes. En of het een praktisch blad is moet ik ook nog bekijken.
  maandag 1 maart 2010 @ 14:58:01 #211
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78591995
Mooi! Waarom geen hoogglans? Ik vind het een verademing, een glad oppervlak. Mat was toch met groefjes ofzo. Vieze kindervingers+groefjes=niet leuk.
pi_78592077
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Mooi! Waarom geen hoogglans? Ik vind het een verademing, een glad oppervlak. Mat was toch met groefjes ofzo. Vieze kindervingers+groefjes=niet leuk.
Nou om een hele simpele reden, ik vind het niet zo mooi
Mat is niet altijd met groefjes hoor, wij hebben nu ook mat.
  maandag 1 maart 2010 @ 15:00:17 #213
114177 Diaan73
pi_78592088
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:56 schreef Estrys het volgende:

[..]

Een witte zo strak mogelijk, geen hoogglans en met een donker blad. Ik zat te denken aan bovenkastjes zoals dit is wel mooi. Dat blad is natuurlijk totaal onpraktisch wat betreft schoonmaken.

[ afbeelding ]

Hoewel ik dit blad wel heel mooi vind, maar dat kan niet bij die bovenkastjes. En of het een praktisch blad is moet ik ook nog bekijken.
[ afbeelding ]
Het scheelt wel dat jullie weten wat jullie willen. Ik zou het echt niet weten... na 2,5 jaar in dit huis nog steeds niet.

Die bovenste is een soort van RVS-blad? Dat zou ik dan niet doen nee, dan blijf je aan het schoonmaken... Ik vind zelf een granieten blad wel mooi. Leuk dat die bovenkastjes een andere kleur hebben
Make love, not war ☮
  maandag 1 maart 2010 @ 15:01:45 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78592147
Pfff, vandaag mijn salontafel op marktplaats gezet. Nu al op pagina 10. Dat is toch niet leuk meer...
pi_78592176
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:00 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Het scheelt wel dat jullie weten wat jullie willen. Ik zou het echt niet weten... na 2,5 jaar in dit huis nog steeds niet.

Die bovenste is een soort van RVS-blad? Dat zou ik dan niet doen nee, dan blijf je aan het schoonmaken... Ik vind zelf een granieten blad wel mooi. Leuk dat die bovenkastjes een andere kleur hebben
Het gaat onze tweede keuken in 1,5 jaar tijd worden We weten meer wat we niet willen. En het blad wat ik nu heb is mooi donker maar geeft kringen tot en met Dus dat gaat het niet meer worden. M. wil eigenlijk gewoon hetzelfde als we nu hebben. Maar ik ben gek. Ga toch niet hetzelfde kopen
  maandag 1 maart 2010 @ 15:04:05 #216
114177 Diaan73
pi_78592220
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:02 schreef Estrys het volgende:

[..]

Het gaat onze tweede keuken in 1,5 jaar tijd worden We weten meer wat we niet willen. En het blad wat ik nu heb is mooi donker maar geeft kringen tot en met Dus dat gaat het niet meer worden. M. wil eigenlijk gewoon hetzelfde als we nu hebben. Maar ik ben gek. Ga toch niet hetzelfde kopen
Nee echt niet... dat is ook typisch iets voor mannen. Is toch goed? Nou dan gewoon dezelfde kopen?? Nee, zo werkt dat niet.
Make love, not war ☮
pi_78592290
ja typisch mannen he: ja maar deze is toch goed en mooi. Dag schat, kan ik eens wat anders dan doen we ook wat anders.
We kunnen nou niet zo'n hoge en zoveel bovenkastjes want dat is geen gezicht als de keuken halverwege de ruimte beneden moet komen. Dus dacht ik aan die lage kastjes zoals op het plaatje. Kan je toch wat kwijt. Trouwens bovenin kan ik toch niet eens bij, gebruik ik nu ook niet.

Overigens heeft mijn vent ook geen idee van wat mooi staat en wel of niet kan in de ruimte. Die kan zich er totaal geen voorstelling van maken. Dat moet toch van mij komen. En daar zal hij zich ook niet mee bemoeien. Zolang het geen roze is of hele felle kleuren is het oke.
  maandag 1 maart 2010 @ 15:08:32 #218
114177 Diaan73
pi_78592385
Er zijn heel veel mensen die niet eens bovenkasten hebben, dat kan ook nog. Ik vind zelf in zo'n grote keuken verschillende hoogtes van het aanrechtblad wel mooi. Wij hebben een kleine keuken, dus niet mogelijk...
Make love, not war ☮
  maandag 1 maart 2010 @ 15:08:57 #219
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78592399
Een betonnen aanrechtblad. Dát vind ik mooi. En als ik nu weer mocht kiezen deed ik een granieten aanrechtblad.
  maandag 1 maart 2010 @ 15:11:54 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78592513
Met zo'n vierkante bak met ruitjes erin!
Maar ja, dat moet wel in je huis passen natuurlijk.

Zon in de woonkamer!
pi_78592559
Gelukkig weet ik precies hoe ik alles wil hebben. En ik heb natuurlijk ook in de 'meubels' gezeten. En het is ook een beetje hobby. Moest er toch weer eens wat mee gaan doen

Wat betreft raambekleding ben ik er ook al uit, vrees alleen dat het een rib uit ons lijf gaat kosten
pi_78592588
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:11 schreef Brighteyes het volgende:

Zon in de woonkamer!
Een vierkante bak met ruitjes?
  maandag 1 maart 2010 @ 15:14:33 #223
114177 Diaan73
pi_78592615
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:11 schreef Brighteyes het volgende:

Zon in de woonkamer!
Ja precies...

Jij hebt ook een jaren30 woning, welke keuken hebben jullie? Hebben jullie ook graniet op de vloer in de keuken? Ik ben inspiratie aan het opdoen voor onze keuken... wil het graag jaren30 stijl hebben....
Make love, not war ☮
  maandag 1 maart 2010 @ 15:14:52 #224
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78592637
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:13 schreef Estrys het volgende:
Gelukkig weet ik precies hoe ik alles wil hebben. En ik heb natuurlijk ook in de 'meubels' gezeten. En het is ook een beetje hobby. Moest er toch weer eens wat mee gaan doen

Wat betreft raambekleding ben ik er ook al uit, vrees alleen dat het een rib uit ons lijf gaat kosten
[ afbeelding ]
Oh das wel mooi ja!

Kostda?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 1 maart 2010 @ 15:15:36 #225
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_78592674
van dat marmer of graniet moet je wel opletten of t goed gelakt is. bij mn ouders trekt t vocht in de steen als je t niet meteen wegveegt. niet handig met bv wijn oid
ow en een antidruiprandje erin gefreesd is alleen handig als t wat breder is, zodat je kruimels er ook weer uit kunt vegen
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 1 maart 2010 @ 15:16:27 #226
114177 Diaan73
pi_78592710
quote:

[..]

Een vierkante bak met ruitjes?

Zoiets:
Make love, not war ☮
pi_78592737
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh das wel mooi ja!

Kostda?
Nou van een duizend of 3 sta ik niet te kijken
pi_78592811
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:16 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Zoiets:
[ afbeelding ]
ow jaaaa Alleen ziet dat er niet uit in een nieuwbouwhuis in jaren 2010 stijl
  maandag 1 maart 2010 @ 15:18:35 #229
114177 Diaan73
pi_78592820
quote:

[ afbeelding ]
Zo knap dat je precies weet hoe je alles wilt hebben. Ik weet het absoluut niet... en wat ik mooi vind, vindt Peace dan weer niet mooi. Ik weet wel dat ik heel graag de jaren70 stijl in de woonkamer zou willen... een beetje retro. Is helaas niet gelukt.
Make love, not war ☮
  maandag 1 maart 2010 @ 15:18:35 #230
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78592823
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:17 schreef Estrys het volgende:

[..]

Nou van een duizend of 3 sta ik niet te kijken
hahahaha lama
pi_78592970
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:18 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Zo knap dat je precies weet hoe je alles wilt hebben. Ik weet het absoluut niet... en wat ik mooi vind, vindt Peace dan weer niet mooi. Ik weet wel dat ik heel graag de jaren70 stijl in de woonkamer zou willen... een beetje retro. Is helaas niet gelukt.
M heeft geen mening over het interieur, die vind alles wel best. Behalve roze maar als ik dat echt zou willen dan is het ook wel best. Verder hebben we echt dezelfde smaak, dat scheelt. Ik denk als hij de prijzen hoort van die raambekleding dat hij ze niet echt meer wil Maar dan heeft hij pech. Want ze komen er.

Hij was trouwens ook mee zaterdag Toen ik de deur van dat paviljoen open deed en hij de drukte zag heeft hij rechtsomkeer gemaakt
  maandag 1 maart 2010 @ 15:26:05 #232
114177 Diaan73
pi_78593170
3000 euro is ook wel heel veel geld... zou ik er denk ik niet voor over hebben. Kunnen ze ook halfhoog?

Gelukkig vindt Peace mijn passie voor oranje wel leuk en prima... dus wel veel oranje accessoires en boven zelfs een oranje slaapkamer. Al had ik heel graag retrobehang op onze kamer willen hebben. Dit was de concessie.

Jammer, dat hij niet binnen gekomen is...
Make love, not war ☮
  maandag 1 maart 2010 @ 15:26:42 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78593193
Wij hebben een hele simpele keuken Diaan. Gewoon het lelijke ding wat er in zat aangepast. Dus deurtjes geverfd, andere grepen erop en toen in 2008 andere tegeltjes en een mooi nieuwe (nep graniet) aanrechtblad van Ikea, nieuwe spoelbak, kraan, gasfornuis en afzuigkap en dan kan het er best mee door. .

Even foto's gezocht. Keuken is trouwens open bij de woonkamer dus zelfde laminaat als in huis. Mooie oude granieten vloer erin was wel mooi geweest, maar dan was het een heeeeeeele kleine keuken geweest.

Dit was het:

Dit is het nu:

pi_78593234
dat is mooi geworden BE
  maandag 1 maart 2010 @ 15:29:15 #235
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78593271
Alleen jammer dat het zelden zo netjes en opgeruimd is als op die foto's.
  maandag 1 maart 2010 @ 15:29:48 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78593288
*Sasha wakker maken gaat... die slaapt al sinds een uur of 13!
  maandag 1 maart 2010 @ 15:30:55 #237
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78593341
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:29 schreef Brighteyes het volgende:
Alleen jammer dat het zelden zo netjes en opgeruimd is als op die foto's.
Als je wasbak maar glimt.
pi_78593367
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:29 schreef Brighteyes het volgende:
*Sasha wakker maken gaat... die slaapt al sinds een uur of 13!
Tess ook
en ik wil nog ff naar buiten..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 1 maart 2010 @ 15:31:40 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78593379
Eh.....

*poetsen gaat.
  maandag 1 maart 2010 @ 15:32:34 #240
114177 Diaan73
pi_78593413
Dat is inderdaad mooi geworden BE De kastjes kon je gewoon zelf schilderen? Wij hebben nu beuken kleurige kastjes en die gaan me steeds meer tegenstaan.

Hmm nog geen inspiratie voor vloertegels.
Make love, not war ☮
  maandag 1 maart 2010 @ 15:32:34 #241
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78593414
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:18 schreef Estrys het volgende:

[..]

ow jaaaa Alleen ziet dat er niet uit in een nieuwbouwhuis in jaren 2010 stijl
Ik vind wel. Ik heb een strakke witte keuken, met een hardstenen blad (doe-het-niet!! vatbaarvoor zuur!!) en zo'n bak. ik maak een foto, moment.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 1 maart 2010 @ 15:35:27 #242
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_78593508
mooie vooruitgang BE!

vooral die foto waarbij de spotjes aan zijn
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 1 maart 2010 @ 15:36:03 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78593524
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:32 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is inderdaad mooi geworden BE De kastjes kon je gewoon zelf schilderen? Wij hebben nu beuken kleurige kastjes en die gaan me steeds meer tegenstaan.

Hmm nog geen inspiratie voor vloertegels.
Hier was het berken oid, houtnerfidee en ik heb daar gewoon de schuurmachine op gezet. Nu zie je in de verf nog wel heel lichtjes die nerf, maar het valt niet eens op tenzij dichtbij zeg maar.

Estrys? Echt waar van je man? Arme man!
pi_78593592
Arme man? Je bedoeld van die drukte? Nee de stad in was een straf voor hem. Aansteller is het
  maandag 1 maart 2010 @ 15:39:20 #245
114177 Diaan73
pi_78593648
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:36 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hier was het berken oid, houtnerfidee en ik heb daar gewoon de schuurmachine op gezet. Nu zie je in de verf nog wel heel lichtjes die nerf, maar het valt niet eens op tenzij dichtbij zeg maar.

Estrys? Echt waar van je man? Arme man!
dan ga ik dat ook gewoon (laten ) doen... heeft mn vader een leuke klus!! Eerst in de grondverf na het schuren, denk ik?
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † maandag 1 maart 2010 @ 15:40:29 #246
7074 moussy
kuttekop
pi_78593683
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:39 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

dan ga ik dat ook gewoon (laten ) doen... heeft mn vader een leuke klus!! Eerst in de grondverf na het schuren, denk ik?
Ik heb nooit grondverf of primer of wat ook gebruikt.. Hij was wit, toen oranje, nu frambozen rood
  maandag 1 maart 2010 @ 15:43:54 #247
114177 Diaan73
pi_78593824
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:40 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik heb nooit grondverf of primer of wat ook gebruikt.. Hij was wit, toen oranje, nu frambozen rood
Gewoon eroverheen dus?

Jij hebt toch ook die mooie vloer of niet? Die vloer die Peace niet wil.
Make love, not war ☮
  maandag 1 maart 2010 @ 15:44:23 #248
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78593847
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:40 schreef moussy het volgende:

[..]

Grondverf? Schuren?

Gewoon verven
pi_78593905
Nou ik denk dat ik in de basis alles maar wit ga houden. *jan des bouvrie modus*
pi_78594125
Ik sprak net een tante en die had ook al een telefoontje naar de gemeente gedaan ivm geen stempas. Niet zo gek dus, goede communicatie van de gemeente...
  maandag 1 maart 2010 @ 15:51:53 #251
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78594150

kijk dan. Al die vlekken in het blad
  † In Memoriam † maandag 1 maart 2010 @ 15:52:05 #252
7074 moussy
kuttekop
pi_78594157
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:44 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Grondverf? Schuren?

Gewoon verven
Ontvetten, schuren, afnemen, bij praxis gemengde verf er op kwakken holladijeee!

Ik heb geen mooie vloer hoor, gore witte plavuizen wel mooi retro behang en mooi retro plakplastiek
  maandag 1 maart 2010 @ 15:52:17 #253
259886 pessie
pi_78594163
BE: Dat is inderdaad mooi opgeknapt!

En Estrys leuk dat je weer een nieuwe keuken mag uitzoeken!
  maandag 1 maart 2010 @ 15:52:18 #254
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78594164
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hoort gewoon zo...
  maandag 1 maart 2010 @ 15:54:59 #255
114177 Diaan73
pi_78594272
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
mooi hoor Ik zou ook zeggen dat die vlekken zo horen.

@Moussy... ow dan is het lady die die mooie vloer heeft? Hmm
Make love, not war ☮
  maandag 1 maart 2010 @ 15:55:57 #256
114177 Diaan73
pi_78594312
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:45 schreef Estrys het volgende:
Nou ik denk dat ik in de basis alles maar wit ga houden. *jan des bouvrie modus*
Ik ben niet van het witte, ik vind dat zo saai. Vooral voor bij ons zelf, bij anderen vind ik het vaak wel mooi staan trouwens.

ik vind het eigenlijk ook leuk om het anders te hebben dan bij anderen. Er is ook een tijdje geweest dat heel veel interieurs op elkaar leken..
Make love, not war ☮
pi_78594430
Buuf, ook met vlekken is ie prachtig
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_78594512
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:55 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik ben niet van het witte, ik vind dat zo saai. Vooral voor bij ons zelf, bij anderen vind ik het vaak wel mooi staan trouwens.
ik ook maar je moet vanuit een basis beginnen. en Nu klink ik als Michiel de zeeuw
  maandag 1 maart 2010 @ 16:01:36 #259
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78594520
Ik ben zo blij met een witte keuken! Ik ken mij, ik ben een kleur zo weer zat. en dan zit je. Nu kan ik de muur gewoon over sauzen, de kast, mocht ik m zat worden in groen, ook een andere kleur. Fijn is dat. Ik zou meer lades doen, als ik weer een keuken zou uitzoeken. En een losse koelkast. Inbouw is gewoon echt te klein.
  maandag 1 maart 2010 @ 16:03:21 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78594605
Toen had iedereen geel als ik het me niet vergis Diaan. Ik haat geel!

Buuf, prachtig idd!

Ik wilde nog iets zeggen...
Oh ja, alleen schuren en ontvetten hier, geen grondverf.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 1 maart 2010 @ 16:05:29 #261
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_78594713
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben zo blij met een witte keuken! Ik ken mij, ik ben een kleur zo weer zat. en dan zit je. Nu kan ik de muur gewoon over sauzen, de kast, mocht ik m zat worden in groen, ook een andere kleur. Fijn is dat. Ik zou meer lades doen, als ik weer een keuken zou uitzoeken. En een losse koelkast. Inbouw is gewoon echt te klein.
lades dat vind ik ook fijn
mn ouders hebben nu 2 kastjes met 3 diepe lades erin, en dan 2 van die grote lades nog waarvan de bovenste een deel voor bestek heeft en t bovendeel kruidenreklade
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 1 maart 2010 @ 16:07:25 #262
114177 Diaan73
pi_78594786
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:01 schreef Estrys het volgende:

[..]

ik ook maar je moet vanuit een basis beginnen. en Nu klink ik als Michiel de zeeuw
okay... bij ons zijn alleen de muren offwhite en het plafond wit. De rest heeft allemaal een kleur.

Onze keuken heeft nu deze kleur:

En zo was het toen we het kochten:

Ow en onze badkamer is wel wit met antraciet. En oranje, witten en zwarte handdoeken, moet natuurlijk wel bijpassend zijn.

BE, bij ons was alles roze en rood....
Make love, not war ☮
  maandag 1 maart 2010 @ 16:09:37 #263
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_78594873
Ik zie geen verschil Diaan? Of zijn het per ongeluk dezelfde foto's?
  maandag 1 maart 2010 @ 16:10:03 #264
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_78594886
Huh, nu is de foto wel anders!
  maandag 1 maart 2010 @ 16:10:55 #265
114177 Diaan73
pi_78594919
Kijk

Make love, not war ☮
  maandag 1 maart 2010 @ 16:11:47 #266
114177 Diaan73
pi_78594951
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:09 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik zie geen verschil Diaan? Of zijn het per ongeluk dezelfde foto's?
Ik had per ongeluk niet de juiste gecopypaste.
Make love, not war ☮
  maandag 1 maart 2010 @ 16:12:42 #267
114177 Diaan73
pi_78594983
Ow en de woonkamer:

En achter die gordijnen zitten prachtige tuindeuren.
Make love, not war ☮
  maandag 1 maart 2010 @ 16:15:31 #268
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78595098
Ze hadden "iets"met zalmroze, da's duidelijk. Euh, niet helemaal mijn smaak zeg maar.
  maandag 1 maart 2010 @ 16:17:56 #269
114177 Diaan73
pi_78595184
De vrouw die er woonde, was/is Hongaars... en had een voorliefde voor dit soort tierelantijntjes. De band op de muur is goudkleuring.
Het is nu onherkenbaar geworden hoor...
Make love, not war ☮
  maandag 1 maart 2010 @ 16:19:35 #270
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78595257
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:17 schreef Diaan73 het volgende:
De vrouw die er woonde, was/is Hongaars... en had een voorliefde voor dit soort tierelantijntjes. De band op de muur is goudkleuring.
Het is nu onherkenbaar geworden hoor...
ik hoop wel dat je het keukengordijn hebt gehouden trouwens. Briljant. En volgens mij heb ik foto's gezien in jullie K&W topic. En mooi geworden inderdaad! Veel meer recht aan de woning gedaan!
  maandag 1 maart 2010 @ 16:23:59 #271
114177 Diaan73
pi_78595457
Dat keukengordijn hing er niet meer toen de overdracht was geweest. Net als het kacheltje onder het aanrecht, dat was ook ineens weg. Terwijl de makelaar nog zei.. kijk handig en lekker warm.

En ja het is heel erg veranderd, vooral de badkamer, gang en slaapkamers. Alleen de keuken moet nog naar mn zin worden opgeknapt. De roze plavuizen in de gang zijn eruit en er lag een hele mooie granieten vloer onder In de keuken ook maar die is zwaar beschadigd.
Make love, not war ☮
  maandag 1 maart 2010 @ 16:24:11 #272
143848 huuphuup
Dorksided
pi_78595464
Buuhuuhuuuuf! je keuken! En je Buuffetkast
Ik wil jouw huis!

Diaan wij hebben ook de keuken geschilderd. Ging best prima eigenlijk. We hebben wel geschuurd maar dat was eigenlijk meer half laf met een schuurpapiertje het deurtje aaien Enige wat ik mn moeder wel goed gedaan heeft is alles vetvrij maken met ammoniak voor ik mn schoonmoeder begon met verven. als je zwanger bent mag je niet verven

Hier dus ook wit, gewoon uit practisch oogpunt, ik vind het zelf rustiger ogen en daar hou ik wel van. Ik maak troep zat en dan vind ik het prettig als het wat minder opvalt in een rustig geheel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78595613
Die keuken is wel mooi buuv maar toch nog te landelijk met die vak en dat blad. Maar we zien wel. Vanavond weer wat vt wonen doorspitten. Oe en vanavond cross over van CSI!
  maandag 1 maart 2010 @ 16:42:44 #274
12913 GreatWhiteSilence
pi_78596288
Ow, die moeten we opnemen, ik ben vanavond aan het lotussen.

En onze grijze bak is terug.
  maandag 1 maart 2010 @ 16:48:03 #275
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78596513
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:27 schreef Estrys het volgende:
Die keuken is wel mooi buuv maar toch nog te landelijk met die vak en dat blad. Maar we zien wel. Vanavond weer wat vt wonen doorspitten. Oe en vanavond cross over van CSI!
Ja, ik vind de combi mooi. de andere kant op gefotoot is het wat meer strak.

Er zat nog een oude in mijn photobucket.
Het liefst zou ik ook witte eams stoelen bij de tafel hebben En dan Barcelona-chairs in de woonkamer met een enorme kroonluchter. Maar ja, dat kan ik niet betalen
pi_78597280
De koper van ons huis heeft een slide show met foto's van Funda op haar hyves staan. Toch een vreemde gewaarwording, ons huis met onze spullen
pi_78597337
bah wij horen net dat de buuf borstkanker heeft..
  † In Memoriam † maandag 1 maart 2010 @ 17:07:50 #278
141844 Macka66
pi_78597416
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:48 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ja, ik vind de combi mooi. de andere kant op gefotoot is het wat meer strak.
[ afbeelding ]
Er zat nog een oude in mijn photobucket.
Het liefst zou ik ook witte eams stoelen bij de tafel hebben En dan Barcelona-chairs in de woonkamer met een enorme kroonluchter. Maar ja, dat kan ik niet betalen
http://www.designfordelight.com/
Heb ik mijn izgs zijnde tweedehandse echte Alvar Aalto eettafelstoelen gekocht (eerst twee, later nog twee).
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
  maandag 1 maart 2010 @ 17:10:52 #279
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78597521
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:07 schreef Macka66 het volgende:

[..]

http://www.designfordelight.com/
Heb ik mijn izgs zijnde tweedehandse echte Alvar Aalto eettafelstoelen gekocht (eerst twee, later nog twee).
Oeh even neuzen! Dank u! Muh, wel veel Vitra stoelen
pi_78597688
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
Pfff, vandaag mijn salontafel op marktplaats gezet. Nu al op pagina 10. Dat is toch niet leuk meer...
Nee, dat is inderdaad niet leuk meer. Maar doe eens een linkje?
  maandag 1 maart 2010 @ 17:28:32 #281
143848 huuphuup
Dorksided
pi_78598218
oh ja, marktplaats... met kleding is het nog erger, na een dag sta je al ergens rond pagina 50.

Het is nog steeds keilicht en keizonnig buiten!!

Ik ga strakjes met mn kind samen eten, ik een lasagne, zij een tomaat
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 1 maart 2010 @ 17:43:03 #282
259886 pessie
pi_78598784
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:05 schreef Muks het volgende:
bah wij horen net dat de buuf borstkanker heeft..
Niet leuk...
  maandag 1 maart 2010 @ 17:43:37 #283
259886 pessie
pi_78598813
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:28 schreef huuphuup het volgende:
oh ja, marktplaats... met kleding is het nog erger, na een dag sta je al ergens rond pagina 50.

Het is nog steeds keilicht en keizonnig buiten!!

Ik ga strakjes met mn kind samen eten, ik een lasagne, zij een tomaat
Tof dat Amélie begint te eten! En ook nog hetzelfde idee!
  † In Memoriam † maandag 1 maart 2010 @ 17:47:12 #284
7074 moussy
kuttekop
pi_78598987
Ja hoi MP Iemand nog 1000 knopen hebben en één gratis??
http://link.marktplaats.nl/317681685

(en ja staat al in MP sukkels )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 1 maart 2010 @ 17:51:13 #285
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_78599168
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:47 schreef moussy het volgende:
Ja hoi MP Iemand nog 1000 knopen hebben en één gratis??
http://link.marktplaats.nl/317681685

(en ja staat al in MP sukkels )
die foto's ook die erbij staan, tis niet een beetje onscherp
Today is life -

Dale Carnegie
  † In Memoriam † maandag 1 maart 2010 @ 17:52:23 #286
7074 moussy
kuttekop
pi_78599217
Ik ga denk ik maar mailen dat ik alleen die ene gratis wil
pi_78599604
Blijkt dat GWS en ik elkaar al eens gezien hebben Alleen wist ik niet dat zij GWS was en zij niet dat ik Muks ben
maar waarschijnlijk denkt ze wel dat ik een halve malloot ben
  maandag 1 maart 2010 @ 18:04:50 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78599764
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:14 schreef Raissa het volgende:

[..]

Nee, dat is inderdaad niet leuk meer. Maar doe eens een linkje?
Doe ik het linkje naar het FOK topic, is het minder spammen.

[TK] Salontafel laag - japanse stijl - kersen
pi_78599955
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:04 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik ga `m eens even aan mijn wederhelft laten zien als ie thuis is
  maandag 1 maart 2010 @ 18:14:10 #290
12913 GreatWhiteSilence
pi_78600132
Muks heeft een foto van mijn bloed genomen!
Zo, nu denkt heel Fok dat we halve malloten zijn...
  maandag 1 maart 2010 @ 18:23:54 #291
143848 huuphuup
Dorksided
pi_78600450
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:52 schreef moussy het volgende:
Ik ga denk ik maar mailen dat ik alleen die ene gratis wil

wij hebben ook sinds deze week een nieuwe salontafel. De oude staat nog boven, ik vind het zonde om hem zo weg te gooien ondanks dat ie maar 16 euro ofzo was (lang leve ikea...) maar eigenlijk staat ie alleen maar in de weg te staan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78600523
zullen we vanavond mijn nichtje uitlachen @ take me out?

(enne nieuwe aflevering greys )

en ik heb een verrassing voor Vriendje, een shitload aan chinees. de gebakken banaan en koeloejoekeloekes is voor mijn

en en en ik heb weer teveel kleren voor elin gekocht (eindelijk een pikzwart minirokje + bolero gevonden)
en bonbons

en en en en en en en en! Wat van r kleertjes zwart gemaakt, wanneer verkopen ze nou eens fatsoenlijk zwart baby/dreumesspul ?!
  † In Memoriam † maandag 1 maart 2010 @ 18:26:35 #293
7074 moussy
kuttekop
pi_78600556
Ik heb niet eens een salontafel, er dweilt alleen een klein lack tafeltje in de rondte
pi_78600616
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:25 schreef Kleurdoos het volgende:
zullen we vanavond mijn nichtje uitlachen @ take me out?

(enne nieuwe aflevering greys )

en ik heb een verrassing voor Vriendje, een shitload aan chinees. de gebakken banaan en koeloejoekeloekes is voor mijn

en en en ik heb weer teveel kleren voor elin gekocht (eindelijk een pikzwart minirokje + bolero gevonden)
en bonbons

en en en en en en en en! Wat van r kleertjes zwart gemaakt, wanneer verkopen ze nou eens fatsoenlijk zwart baby/dreumesspul ?!
Oh nooooooooo, ik zag laatst allemaal zwarte babykleding maar ik weet niet meer waar
pi_78600798
mja ik heb nu een maillotje in de verf gesmeten, een romper, sokjes, vestje en truitje, dus nu heb ik genoeg basisspul

trouwens ook een boyfriendbroek voor elin gekocht
  maandag 1 maart 2010 @ 19:09:12 #296
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_78602762
Huis en inrichting..
Wij moeten daar ook aan geloven geloof ik

Eventjes een vraagje:

We overwegen een tegelvloer met vloerverwarming, maar aangezien wij zelden een verwarming aan hebben, zijn we bang dat we m bijna niet gaan gebruiken. Maar omdat onder andere hiermee de waarde van de woning ook weer kan stijgen, overwegen we m toch weer wel. Wat zouden jullie doen?

Muks, das rot nieuws!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_78602844
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:09 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Huis en inrichting..
Wij moeten daar ook aan geloven geloof ik

Eventjes een vraagje:

We overwegen een tegelvloer met vloerverwarming, maar aangezien wij zelden een verwarming aan hebben, zijn we bang dat we m bijna niet gaan gebruiken. Maar omdat onder andere hiermee de waarde van de woning ook weer kan stijgen, overwegen we m toch weer wel. Wat zouden jullie doen?

Muks, das rot nieuws!
Doen, tegels is echt koud in de winter. Voor kleine kinderen om op te spelen is het te koud eigenlijk
  maandag 1 maart 2010 @ 19:11:04 #298
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78602885
Wij hebben vloerverwarming en ik wil noooooooooooit! meer zonder
  maandag 1 maart 2010 @ 19:13:13 #299
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78603024
Vloerverwarming!! Altijd doen. Héérlijke warmte. Wij hebben de hele brut moeten verbouwen om het mogelijk te maken. Maar ik wil niet meer zonder!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 maart 2010 @ 19:14:44 #300
13151 crew  Rewimo
pi_78603121
Brrr ik heb het koud. En ik heb 1,5 uur liggen slapen nadat ik thuis ben gekomen. $*%)*$)*4 bronchitis

Mooie keukens heb ik hier gezien. En spectaculaire oude Onze is ook pas opgeknapt, ben er nog steeds erg blij mee. Foto's staan hier
pi_78603139
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:04 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik hoopte op een tekening van kersen

Goedenavond dames
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')