abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78529137
can't touch this

TUDUDUDUD

Ik heb een soort van ADHD aanval

typse!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:58:55 #2
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_78529285
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:44 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jep, da's waar, maar het moet allemaal in 1 keer op (ik krijg het tenminste niet fatsoenlijk ingevroren) Wel veel lekkerder, maar heb toch maar B&J meegenomen bij de AH, was in de bonus
Ah, wij hebben een megagrote vrieskist in de berging staan. Ik werd gek van het gebrek aan ruimte in de vriezer in onze keuken. We kopen altijd brood bij de AH, dus drie stuks in een keer, en dan is je vriezer alweer bijna vol. En dan zit de rest er nog niet eens in...

Straks om negen uur: het wonder der geboorte. Het zag er mooi uit in de voorstukjes...

Annicka vind het ook een beetje twijfelachtig als wij stoeien, misschien een beetje jaloezie, of bang dat het niet zo goed bedoeld is als het eruit ziet?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_78529304
hahaha KD
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:59:21 #4
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78529307
goedenavond!!
Make love, not war ☮
pi_78529389
oh GWS dat wilde ik nog zeggen. Gewoon je gemeente bellen en t gebeuren uitleggen? Ik weet niet hoe dat zit met grijze containers of ze daar moeilijk over doen ofzo. Wij hebben laatst besloten om papier apart weg te doen, normaal is dat zo'n gedoe omdat ik dan met stapeltjes papier naar het dorp moet om het weg te doen.
Gemeente gebeld, om een papierbak gevraagd en hop de volgende dag stond er een blauwe bak voor onze deur
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 20:03:31 #6
7074 moussy
kuttekop
pi_78529508
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:01 schreef huuphuup het volgende:
oh GWS dat wilde ik nog zeggen. Gewoon je gemeente bellen en t gebeuren uitleggen? Ik weet niet hoe dat zit met grijze containers of ze daar moeilijk over doen ofzo. Wij hebben laatst besloten om papier apart weg te doen, normaal is dat zo'n gedoe omdat ik dan met stapeltjes papier naar het dorp moet om het weg te doen.
Gemeente gebeld, om een papierbak gevraagd en hop de volgende dag stond er een blauwe bak voor onze deur
hier moet je er dan weer extra voor betalen..

Wij hebben 2 grijze en 2 groene bakken
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:03:33 #7
12913 GreatWhiteSilence
pi_78529511
Goed idee, huuphuup. We hopen nog dat ie terug komt, dat iemand doorheeft dat ie de verkeerde bak heeft meegenomen ofzo... Wordt er bij jullie dan apart papier opgehaald?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_78529596
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:55 schreef Kleurdoos het volgende:
can't touch this

TUDUDUDUD

Ik heb een soort van ADHD aanval

typse!
je houdt die ADHD aanval binnenshuis ?
Anders heb ik nog wel een ADHD kind voor je (nou ja hij doet zijn best maar komt nog niet in de richting)
Kunnen jullie samen ADHD-en
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_78529599
ik moet trouwens toegeven dat elin nu al een uur speelt met zo'n activityplasticloopding waar je vormen in kan gooien en dat dan geluid maakt als t raak is. Eindelijk speelgoed dat r boeit dus.
Ook heeft ze zo'n lamp gekregen voor op de slaapkamer, die dan figuren op t plafond maakt, veel te duur enzo En een idiote beer die haar leert tellen, zingen, t alfabet etc. en en en en en ik heb MIJN haar poppenhuis binnen !!! loikloikloik, daar ga ik vanavond laat mee spelen ik ga netjes op tijd naar bed
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 20:05:42 #10
7074 moussy
kuttekop
pi_78529608
Oh ja en als hier je bak gejat is moet je eerst aangifte doen voor je een nieuwe krijgt.
pi_78529664
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:03 schreef moussy het volgende:

[..]

hier moet je er dan weer extra voor betalen..

Wij hebben 2 grijze en 2 groene bakken
ook voor de papierbak joh?

mn ouders hebben ook 2 grijze containers en moesten idd ook betalen.
Ik ben er zo blij mee t scheelt een derde aan afval zo'n beetje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 20:07:29 #12
7074 moussy
kuttekop
pi_78529690
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:06 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ook voor de papierbak joh?

mn ouders hebben ook 2 grijze containers en moesten idd ook betalen.
Ik ben er zo blij mee t scheelt een derde aan afval zo'n beetje
Voor alles extra moet je hier betalen
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 20:08:17 #13
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_78529719
Onze bak is ook weg. Bij de reinigingsdienst van de gemeente wisten ze te vertellen dat hij hoogstwaarschijnlijk is opgegeten door de vuilniswagen. Schijnt veel vaker te gebeuren. Ze hebben een nieuwe bak voor ons besteld en daar wachten we nu op (4 weken al).
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:10:11 #14
12913 GreatWhiteSilence
pi_78529792
Ja, dat van die aangifte zijn wij ook zeker van plan als die bak niet terug komt. We krijgen in April sowieso nieuwe containers, lees ik op de site van de gemeente.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 februari 2010 @ 20:10:46 #15
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_78529823
Hier ook, daarom hebben wij een compostbak. Zo'n ding is af en toe in de aanbieding bij Lidl voor 25 euro, en dat scheelt een heleboel geld wat we nu niet aan de gemeente hoeven te betalen. Ding staat ergens buiten Tuinafval gaat de tuin in (of de kachel), aardappelschillen ook en de rest smokkelen we wel in de gewone bak
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_78529837
Volgens mij kan i khier niet eens een blauwe bak krijgen maar goed hier halen ze het ongeveer bij de achterdeur op dus mij hoor je niet mopperen.
Nu nog het plastic bij de deur ophalen. Dat moeten we nu naar die oranje bakken brengen. En wat heb je veel plastic zeg (maar wel veeel minder grijs afval)
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_78529857
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:07 schreef moussy het volgende:

[..]

Voor alles extra moet je hier betalen
afzetters!

Macka 4 weken?!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:13:06 #18
12913 GreatWhiteSilence
pi_78529914
Opgegeten door de vuilniswagen! Dat dacht ik zelf ook een moment trouwens: als dat ding maar niet in de vuilniswagen verdwenen is. Was dus nog niet zo'n heel gekke gedachte dus...
pi_78529928
oh ja.. ik wilde dat om 21.00 uur ook zien!!
ff kijken of ik de dvdrecorder aangezwengeld krijg op RTL8
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78529953
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:10 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ja, dat van die aangifte zijn wij ook zeker van plan als die bak niet terug komt. We krijgen in April sowieso nieuwe containers, lees ik op de site van de gemeente.
hey wij ook
pi_78529959
Laten we speeeeeeeeeeeeleeeeen en liedjes ziiiiiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiingeeeeeeeeeeeeeeeeen kleuren als rood en blaaaaaaaaaaaaaaauwwwww geeeeeel en groeeeeeeeeeeeeeeeeeen

ennnnnnn de beer gaat op de kast
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 27 februari 2010 @ 20:15:54 #22
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_78530024
hier geen afval scheiding, ja glas en papier aan de overkant van de straat.
en nu dan ook plastic 2 wijken verderop inleveren

maar geen gft in de flat
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:17:08 #23
12913 GreatWhiteSilence
pi_78530074
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:14 schreef Muks het volgende:

[..]

hey wij ook
HHW?
pi_78530090
ik doe niet aan afval schiden
Helemaal niet nadat de vuilnisman een tas met papier in de vuilwagen gooide.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:20:17 #25
114177 Diaan73
pi_78530213
Afval scheiden, doe ik ook niet echt. Alleen gft en restafval. Papier ligt maar steeds in de weg en glas hou ik wel apart maar vergeet dat in de glasbak te doen. Resultaat: heel veel glas achterthuis in een vuilniszak.
Make love, not war ☮
pi_78530295
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Goed idee, huuphuup. We hopen nog dat ie terug komt, dat iemand doorheeft dat ie de verkeerde bak heeft meegenomen ofzo... Wordt er bij jullie dan apart papier opgehaald?
Bij ons kwam de bak de week erna weer terug. Ook per ongeluk door een van de buren meegenomen. Daarnaast zijn ze ook erg makkelijk met het vervangen van bakken, want de vuilniswagens knijpen ze weleens fijn. Dus wellicht is dat met de jouwe ook gebeurd want we wonen in hetzelfde dorp.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:23:53 #27
12913 GreatWhiteSilence
pi_78530331
Ik maak regelmatig een wandeling naar de lokale AH (het enige wat een beetje op fatsoenlijke loopafstand is, en afgebouwd is. ), daar staat zo'n oranje bak. Dus dan gooi ik een broodzak die ik volgepropt heb met plastic in die bak. Mijn man neemt af en toe een lading papier mee, die heeft altijd beschikking over de auto, aangezien ik geen rijbewijs heb...
pi_78530352
Wij scheiden een beetje gft, papier hebben we een container voor, en nu doen we ook aan plastic scheiden en dat scheelt een boel ruimte in de grijze container! Alles wordt opgehaald, wel zo makkelijk.
pi_78530356
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:22 schreef knuffelbeestje het volgende:

[..]

Bij ons kwam de bak de week erna weer terug. Ook per ongeluk door een van de buren meegenomen. Daarnaast zijn ze ook erg makkelijk met het vervangen van bakken, want de vuilniswagens knijpen ze weleens fijn. Dus wellicht is dat met de jouwe ook gebeurd want we wonen in hetzelfde dorp.
t is hier wel druk met dorpelingen

wij scheiden papier, glas, plastic, groen en overig. Weinig moeite en als ze gaan wegen over een tijdje en je naar gewicht moet gaan betalen, zijn wij al gewend
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 20:24:44 #30
43556 miss_dynastie
pi_78530362
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:58 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Ah, wij hebben een megagrote vrieskist in de berging staan. Ik werd gek van het gebrek aan ruimte in de vriezer in onze keuken. We kopen altijd brood bij de AH, dus drie stuks in een keer, en dan is je vriezer alweer bijna vol. En dan zit de rest er nog niet eens in...
Nou, 't zit hem niet in geen plek hebben (heb een Amerikaanse koelkast en losse vrieskast en ik zou stiekem ook wel een vrieskist willen ), maar denk dat ze te koud staan of zo, ik moet ijs altijd een beetje zacht laten worden en dan verliest het de substantie.
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:08 schreef Macka66 het volgende:
Onze bak is ook weg. Bij de reinigingsdienst van de gemeente wisten ze te vertellen dat hij hoogstwaarschijnlijk is opgegeten door de vuilniswagen. Schijnt veel vaker te gebeuren. Ze hebben een nieuwe bak voor ons besteld en daar wachten we nu op (4 weken al).
Zou er niet per ongeluk iets mis zijn gegaan? Gemeentes hebben die dingen toch gewoon op voorraad (hier althans wel), dus zou binnen een paar dagen bij je moeten zijn? 4 weken zonder lijkt me héél lang met kleine kindjes.
pi_78530387
mijn vriend scheidt ook afval

de helft in de bak en de helft ernaast
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 27 februari 2010 @ 20:25:54 #32
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_78530413
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:23 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik maak regelmatig een wandeling naar de lokale AH (het enige wat een beetje op fatsoenlijke loopafstand is, en afgebouwd is. ), daar staat zo'n oranje bak. Dus dan gooi ik een broodzak die ik volgepropt heb met plastic in die bak. Mijn man neemt af en toe een lading papier mee, die heeft altijd beschikking over de auto, aangezien ik geen rijbewijs heb...
k heb totaal geen probleem om te scheidden maar zet die bakken dan wat dichterbij.
daarnaast je zou plastic niet schoon mogen maken cq afwassen, maar je kunt mij niet wijs maken dat t niet gaat stinken enzo vooral in de zomer. hier kun je dna nog zelf wat vaker de boel wegbrengen
maar bij mn ouders word t eens in de 4 weken opgehaald. lekkere meurbende is dat dan
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:26:34 #33
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78530437
en papiercontainer? Da's handig! Wij moeten dat in een doosje bewaren.....

KDHD
pi_78530541
wij hebben helemaal geen grote vuilnisbakken, geen plaats hier. maar gelukkig wel containers op loopafstand
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_78530574
ik wil 500 days of summer kijken, maar die heb k helemaal niet
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:30:50 #36
12913 GreatWhiteSilence
pi_78530615
Al vier dorpelingen hier. Blijft wel de vraag wanneer we moeten bellen: moeten we nog even geduldig wachten of de bak nog terug komt, of meteen as maandag bellen...
pi_78530768
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:30 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Al vier dorpelingen hier. Blijft wel de vraag wanneer we moeten bellen: moeten we nog even geduldig wachten of de bak nog terug komt, of meteen as maandag bellen...
Gelijk ff bellen, dan zijn ze in elk geval op de hoogte want voor je een nieuwe bak hebt...
pi_78530799
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:29 schreef pinquit het volgende:
ik wil 500 days of summer kijken, maar die heb k helemaal niet

[ Bericht 23% gewijzigd door Lois op 28-02-2010 02:20:55 (Mag niet, foei) ]
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:39:32 #39
12913 GreatWhiteSilence
pi_78530950
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:34 schreef Muks het volgende:

[..]

Gelijk ff bellen, dan zijn ze in elk geval op de hoogte want voor je een nieuwe bak hebt...
Goed idee. Het is wel sneu trouwens, we hebben die bak net 6 maanden...
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:42:35 #40
12913 GreatWhiteSilence
pi_78531078
Ik kijk nu 10 jaar jonger in 10 dagen, ik heb ook overhangende oogleden. Dat wordt straks ook een sjaggo gezicht als ik ouder word...
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:43:52 #41
114177 Diaan73
pi_78531122
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:26 schreef mikoxx het volgende:
en papiercontainer? Da's handig! Wij moeten dat in een doosje bewaren.....

KDHD
Wij ook en dat wordt dat eens per maand door de sportvereniging of school in de buurt opgehaald... maar dat moet dan weer bepaalde formaten hebben, mag niet nat zijn.. nou ja, laat maar...
Make love, not war ☮
pi_78531349
Is echt ideaal een container voor papier.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 27 februari 2010 @ 20:52:37 #43
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_78531438
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:43 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Wij ook en dat wordt dat eens per maand door de sportvereniging of school in de buurt opgehaald... maar dat moet dan weer bepaalde formaten hebben, mag niet nat zijn.. nou ja, laat maar...
das ook wel lwastig

hier is t de straat oversteken en in de ondergrondse container stoppen
k vind t wel een vorodeel dat je niet na hoeft te denken wanneer t weg moet enzo
Today is life -

Dale Carnegie
pi_78531560
hier kun je het neerzetten voor de kerk,afgeven bij de basisscholen, afgeven bij de sportverenigingen en afgeven bij de gemeente dus mogelijkheden zat. Wij zetten het dus neer voor de Kerk, makkelijk altijd vaste dag in de maand dn vlak voor de deur

*gaat ff hamster in zijn kooi zetten*
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:01:16 #45
12913 GreatWhiteSilence
pi_78531749
Hier wordt het af en toe opgehaald, maar we vergeten het iedere keer klaar te zetten...
pi_78531960
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:52 schreef Ynske het volgende:

[..]

das ook wel lwastig

hier is t de straat oversteken en in de ondergrondse container stoppen
k vind t wel een vorodeel dat je niet na hoeft te denken wanneer t weg moet enzo
nouja dat dus

alleen wonen wij niet echt handig. Vroeger hadden we idd ook zo'n grote ondergrondse bak voor de deur staan. Nu hebben we een grijze container waar aanvankelijk echt álles in ging. Dat past niet Maar ik heb echt een hekel aan los papier in huis verzamelen en bewaren enzo en dan moet je het idd eens per maand ofzo verslepen naar een inzamelpunt
Nu staat er een grote container om de hoek van de deur. Kwestie van het papier er zo hup ingooien.

GFT afval scheiden doen we niet echt. Beetje halfslachtig restafval van de paprika's, uien enz enz? Nee. Bloemen en planten die weg moeten gaan wel in de groene bak. Ik ben daar nog wel wat te gemakszuchtig voor

En plastic apart zou ik best willen doen, maar er staan hier véél te weinig containers. Nog geen dag na het inzamelen puilt dat ding alweer uit en zet iedereen zn tasjes erop/ernaast enzovoorts. Dus mja. Ik hoop dat er een container ietsje dichter in de buurt komt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78531980
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:01 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier wordt het af en toe opgehaald, maar we vergeten het iedere keer klaar te zetten...
Dit klinkt heel herkenbaar.. Of om te concluderen dat we het vergeten zijn wanneer de papierwagen al voorbij komt rijden
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:12:59 #48
12913 GreatWhiteSilence
pi_78532222
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:07 schreef knuffelbeestje het volgende:

[..]

Dit klinkt heel herkenbaar.. Of om te concluderen dat we het vergeten zijn wanneer de papierwagen al voorbij komt rijden
Jah, dan zie je hem opeens voorbij gaan. Oeps... Dan mag mijn man weer met het papier slepen...
  Jubileum moderator zaterdag 27 februari 2010 @ 21:17:48 #49
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_78532393
Wij kijken rtl8, the miracle of birth. Iris is zeer wakker en naar beneden gekomen en die ligt helemaal dubbel bij het zaadcelletje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_78532713
Ik had zin in een avondje bankhangen met een kopje thee. Maar nu zit ik hier met een wakkere seb en duplo. Derde poepluier van de dag ruik ik. Leuk... tandjes...
ti amo più di ieri ma meno di domani
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:32:10 #51
12913 GreatWhiteSilence
pi_78532941
Balen Estrys, doorkomende tandjes kunnen behoorlijk vervelend zijn...
pi_78533470
wij scheiden het plastic van het overige grijzebakkenafval, maar puur en alleen omdat dan de luiers wel in de grijze bak passen.
Driekus is ook nog steeds zeeeeer wakker en knuffelig. Niet handig dus een meet in utrecht en dan zowel de heen als de terugweg slapen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_78533521
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Balen Estrys, doorkomende tandjes kunnen behoorlijk vervelend zijn...
en mannen ook bah loop vandaag al de hele dag ruzie te maken
pi_78533568
een dagje zonder elkaar hielp niet?

En dat geloof ik ja, dat doorkomende tandjes vervelend zijn.Ik heb nu al 2 maanden een kies die probeert door te komen en dat is echt zo'n zeurend gevoel in je mond
Lotte!
Noah!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:50:47 #55
114177 Diaan73
pi_78533712
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:46 schreef Estrys het volgende:

[..]

en mannen ook bah loop vandaag al de hele dag ruzie te maken
Hmm moet je ongesteld worden? Dan ben ik meestal wat minder te genieten of kan minder hebben van de mannen.

Hoe is het gesprek gisteren bij de hypotheekadviseur eigenlijk gegaan. Had ik je vanmiddag willen vragen, maar vergeten...
Make love, not war ☮
pi_78533736
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:47 schreef Linda2205 het volgende:
een dagje zonder elkaar hielp niet?

En dat geloof ik ja, dat doorkomende tandjes vervelend zijn.Ik heb nu al 2 maanden een kies die probeert door te komen en dat is echt zo'n zeurend gevoel in je mond
dat was twee uur en een kind dat strontvervelend is werkt ook niet bevorderend
en mijn moeder vroeg nog of Seb kwam logeren, nee hoor die blijft lekker thuis spijt spijt spijt

Ik ben ongesteld ik ging gisteren ook pas om half 1 naar bed en Seb was aan het spoken en voor zeven weer op.

Gesprek ging goed hoor, hebben verschillende offertes liggen nu.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:54:22 #57
114177 Diaan73
pi_78533874
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:51 schreef Estrys het volgende:

[..]

dat was twee uur en een kind dat strontvervelend is werkt ook niet bevorderend
en mijn moeder vroeg nog of Seb kwam logeren, nee hoor die blijft lekker thuis spijt spijt spijt

Ik ben ongesteld ik ging gisteren ook pas om half 1 naar bed en Seb was aan het spoken en voor zeven weer op.

Gesprek ging goed hoor, hebben verschillende offertes liggen nu.
Kijk, daar hebben een deel van het "probleem"

Okay, spannend!!
Make love, not war ☮
pi_78534039
ja misschien moet ik maar eens gaan slapen. Morgen is vast alles beter. Maar de meet was wel Ik ben verliefd op Lennon en Kobus
  zaterdag 27 februari 2010 @ 22:00:30 #59
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_78534153
Hallo .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Jubileum moderator zaterdag 27 februari 2010 @ 22:02:34 #60
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_78534246
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:00 schreef k_i_m het volgende:
Hallo .
hai
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 27 februari 2010 @ 22:02:34 #61
12913 GreatWhiteSilence
pi_78534247
Hoi

Slaap lekker Estrys
  zaterdag 27 februari 2010 @ 22:02:55 #62
114177 Diaan73
pi_78534264
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:58 schreef Estrys het volgende:
ja misschien moet ik maar eens gaan slapen. Morgen is vast alles beter. Maar de meet was wel Ik ben verliefd op Lennon en Kobus
Morgen is het vast beter ja!! Positive thinking!!

De meet was inderdaad En haha Lennon is wel een beetje jong hoor en nog jonger dan je zoon.. Seb was ook Hij loopt ook zo lief!!
Make love, not war ☮
  zaterdag 27 februari 2010 @ 22:03:58 #63
114177 Diaan73
pi_78534302
Heey Kim

Hier net buiten een hele harde knal... geen idee wat het was.
Make love, not war ☮
  zaterdag 27 februari 2010 @ 22:04:20 #64
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_78534319
Grote containers voor het hele blok op elke straathoek, oud papiercontainer elke 5 weken ofzo bij school (goede om de ouderbijdrage laag te houden ) en tegenwoordig zakken om plastic te bewaren, dat komen ze elke 4 weken ophalen. Mooi dat ik geen eetwaar verpakkingen er in ga doen, dat gaat stinken!

Maar die grote containers voor het de buurt zijn echt geweldig, stukken handiger dan kliko's iig
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 22:09:00 #65
14746 k_i_m
pi_78534504
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:02 schreef Lois het volgende:

[..]

hai
Ik ben weer alleen thuis vannacht . eh... .

.
In my life
Why do I smile
  zaterdag 27 februari 2010 @ 22:09:59 #66
14746 k_i_m
pi_78534541
Ik heb zo'n zeldzaam slecht humeur vandaag dat ik gok dat ik maandag wel met ontsloten baarmoeder richting HA kan met mijn grote spiraaldoos .
In my life
Why do I smile
pi_78534627
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:09 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb zo'n zeldzaam slecht humeur vandaag dat ik gok dat ik maandag wel met ontsloten baarmoeder richting HA kan met mijn grote spiraaldoos .
  Jubileum moderator zaterdag 27 februari 2010 @ 22:13:32 #68
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_78534697
quote:
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 27 februari 2010 @ 22:13:37 #69
114177 Diaan73
pi_78534698
quote:
Make love, not war ☮
  zaterdag 27 februari 2010 @ 22:19:09 #70
14746 k_i_m
pi_78534925
Ja, lachen jullie maar .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 27 februari 2010 @ 22:21:02 #71
14746 k_i_m
pi_78535001
Nog zoiets he? Zegt de HA, ja, neem maar vantevoren extra ibuprofen en sterke pijnstillers enzo.

Right. Er moet een kind uit, en ik krijg niks aan pijnstilling. En als er een stuk plastic in moet gaat de pillendoos ineens open hoor .
In my life
Why do I smile
pi_78535144
kim

hier geen afvalscheiding, alleen glas gaat apart in de glasbak. Tenminste, meestal als mijn ouders oppassen op Senna en met haar gaan wandelen wij vergeten het altijd.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 22:36:47 #73
141844 Macka66
pi_78535701
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:11 schreef huuphuup het volgende:

[..]

afzetters!

Macka 4 weken?!
Ja, maar we mogen gelukkig vuilniszakken buitenzetten
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_78535990
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:24 schreef miss_sly het volgende:
kim

hier geen afvalscheiding, alleen glas gaat apart in de glasbak. Tenminste, meestal als mijn ouders oppassen op Senna en met haar gaan wandelen wij vergeten het altijd.
ik spaar glas altijd op
om me vervolgens een enorme alcoholist te voelen als ik eens per jaar weer ns met 15 lege wijnflessen bij de glasbak sta
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 februari 2010 @ 22:44:56 #75
13151 crew  Rewimo
pi_78536059
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:21 schreef k_i_m het volgende:
Nog zoiets he? Zegt de HA, ja, neem maar vantevoren extra ibuprofen en sterke pijnstillers enzo.

Right. Er moet een kind uit, en ik krijg niks aan pijnstilling. En als er een stuk plastic in moet gaat de pillendoos ineens open hoor .
Grote doos? Laat me raden: Mirena? Neem die pijnstiller maar hoor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 22:46:09 #76
43556 miss_dynastie
pi_78536116
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:21 schreef k_i_m het volgende:

† In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 22:46:20 #77
141844 Macka66
pi_78536123
Je beschrijft het erg humoristisch, maar sterkte gewenst kim!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 23:22:10 #78
14746 k_i_m
pi_78537775
Dankje Macka!

Nog meer mensen in de ban van de Hawaii tsunami trouwens?
In my life
Why do I smile
pi_78537815
Hullohallo! We zijn naar een familiebuffet geweest en he was vette fun! Ik kan nu alleen geen pap meer zeggen *burp*
EN m`n pols doet geen pijn meer
On zeh laptop
  zaterdag 27 februari 2010 @ 23:23:57 #80
14746 k_i_m
pi_78537850
. taartje .
In my life
Why do I smile
pi_78537943
kimmie
On zeh laptop
pi_78537955
plastic word eens per maand opgehaald, veel te weinig naarmijn zin. Waar denken ze dat ik al die zooi ga bewaren? Papier ook eens in de maand door de sportvereniging, dat vind ik minder erg(lees: niet vies) maar ook niet erg handig. verder een groen en een grijsbak. En voor glas moet ik ff de straat uitlopen, maar dat vergeet ik altijd.
Hoi trouwens. Ik heb vergaderd over onze vakantie van volgend jaar zomer. 100 euro betalen pp, slapen in een tent (of caravan als we daar an kunnen komen voor weinig) en een krappe 2 weken hard werken voor nop
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 februari 2010 @ 09:09:16 #83
13151 crew  Rewimo
pi_78545012
Is dat voor je werk, Jelief?

Mogge trouwens 't Regent
  zondag 28 februari 2010 @ 09:12:35 #84
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_78545031
't regent zeker....vanmiddag eerste hockeywedstrijd, dat wordt verzuipen en spierpijn morgen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 februari 2010 @ 09:19:05 #85
13151 crew  Rewimo
pi_78545063
Veel plezier dan alvast, kp
pi_78545064
Ik wil echt lente!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 februari 2010 @ 09:41:19 #87
13151 crew  Rewimo
pi_78545172
Droog, zon
pi_78545281
quote:
Op zondag 28 februari 2010 09:41 schreef Rewimo het volgende:
Droog, zon
Regen en vanmiddag veel wind en regen...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 28 februari 2010 @ 10:01:18 #89
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_78545307
quote:
Op zondag 28 februari 2010 09:19 schreef Rewimo het volgende:
Veel plezier dan alvast, kp
Tis een soort van toernooi (even weer oefenen na de winterstop), maar met een biertje erbij moet het toch wel lukken. Rond 16.00 uur gaat de dansvloer open, dus voetjes van de vloer !
  zondag 28 februari 2010 @ 10:02:11 #90
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_78545315
quote:
Op zondag 28 februari 2010 10:01 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

[..]

Tis een soort van toernooi (even weer oefenen na de winterstop), maar met een biertje erbij moet het toch wel lukken. Rond 16.00 uur gaat de dansvloer open, dus voetjes van de vloer !
Alhoewel, mijn club is een 5 minuten van zee. Misschien waaien we wel weg.
  zondag 28 februari 2010 @ 10:19:44 #91
14746 k_i_m
pi_78545489
Mogge .
In my life
Why do I smile
pi_78545591
Mogge
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 februari 2010 @ 10:27:22 #93
13151 crew  Rewimo
pi_78545594
kim?
KD?
pi_78545604
Ik ga vandaag een H&Mtocht houden @ amsterdam binnenstad.
Lekker weer uitgezocht
  zondag 28 februari 2010 @ 10:33:05 #95
114177 Diaan73
pi_78545655
Goedemorgen

Ik hoop dat het vanmiddag droog is.. ik wil met Lennon gaan fietsen, mn voorzitje is eindelijk gekocht en ook gemonteerd!! Het is nu (net weer) droog.
Make love, not war ☮
pi_78545690
voor de lol?
fietsen...nooit meer, na 3 jaar Ome Joops fietstour
Heb m wel 2 keer gewonnen en 1 keer 2e van 750 kinderen
  zondag 28 februari 2010 @ 10:40:34 #97
114177 Diaan73
pi_78545755
quote:
Op zondag 28 februari 2010 10:35 schreef Kleurdoos het volgende:
voor de lol?
fietsen...nooit meer, na 3 jaar Ome Joops fietstour
Heb m wel 2 keer gewonnen en 1 keer 2e van 750 kinderen
Yeps... ik moet een pakje naar de videotheek brengen vandaag en wilde dat even op de fiets doen met Lennon. Ik ben ook niet van het voor de lol fietsen, maar met kinderen vind ik het wel leuk. Ik deed met Twan toen hij kleiner was ook af en toe een rondje singel.. zo'n 8 km. Wel met mooi weer trouwens. Ik heb daarentegen een hekel aan zomaar lopen.. ook met kinderwagen vond ik het niet leuk.
Make love, not war ☮
pi_78545796
Helleu!

Bagger geslapen dankzij pijnbeen. En een wederhelft die steeds onder luid gezucht en gesteun eruit ging vannacht voor kind en die nu nog ligt te slapen want ik.moest.er.wel.drie.keer.uit.vannacht!!
dat ik er ook drie keer uit ben geweest met mn pijnpoot en dat k gevoed heb vergeet ie even voor t gemak
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78546506
goedemorgen.

op je pijnpoot huup.

mehehe ik loop leeg ik heb sinds kort beenweeën tijdens de menstruatie, herkenbaar voor iemand?
  zondag 28 februari 2010 @ 11:58:13 #100
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78547236
Aww huup..dat suckt!
En Pinq..auw :|
I`m not weird. I`m limited edition.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: