Ah, wij hebben een megagrote vrieskist in de berging staan. Ik werd gek van het gebrek aan ruimte in de vriezer in onze keuken. We kopen altijd brood bij de AH, dus drie stuks in een keer, en dan is je vriezer alweer bijna vol. En dan zit de rest er nog niet eens in...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, da's waar, maar het moet allemaal in 1 keer op (ik krijg het tenminste niet fatsoenlijk ingevroren)Wel veel lekkerder, maar heb toch maar B&J meegenomen bij de AH, was in de bonus
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:01 schreef huuphuup het volgende:
oh GWS dat wilde ik nog zeggen. Gewoon je gemeente bellen en t gebeuren uitleggen? Ik weet niet hoe dat zit met grijze containers of ze daar moeilijk over doen ofzo. Wij hebben laatst besloten om papier apart weg te doen, normaal is dat zo'n gedoe omdat ik dan met stapeltjes papier naar het dorp moet om het weg te doen.
Gemeente gebeld, om een papierbak gevraagd en hop de volgende dag stond er een blauwe bak voor onze deur![]()
je houdt die ADHD aanval binnenshuis ?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:55 schreef Kleurdoos het volgende:can't touch this
TUDUDUDUD![]()
Ik heb een soort van ADHD aanval
typse!
ook voor de papierbak joh?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:03 schreef moussy het volgende:
[..]hier moet je er dan weer extra voor betalen..
Wij hebben 2 grijze en 2 groene bakken
Voor alles extra moet je hier betalenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ook voor de papierbak joh?![]()
mn ouders hebben ook 2 grijze containers en moesten idd ook betalen.
Ik ben er zo blij meet scheelt een derde aan afval zo'n beetje
afzetters!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:07 schreef moussy het volgende:
[..]
Voor alles extra moet je hier betalen
hey wij ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:10 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ja, dat van die aangifte zijn wij ook zeker van plan als die bak niet terug komt. We krijgen in April sowieso nieuwe containers, lees ik op de site van de gemeente.
HHW?quote:
Bij ons kwam de bak de week erna weer terug. Ook per ongeluk door een van de buren meegenomen. Daarnaast zijn ze ook erg makkelijk met het vervangen van bakken, want de vuilniswagens knijpen ze weleens fijn. Dus wellicht is dat met de jouwe ook gebeurd want we wonen in hetzelfde dorp.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Goed idee, huuphuup.We hopen nog dat ie terug komt, dat iemand doorheeft dat ie de verkeerde bak heeft meegenomen ofzo... Wordt er bij jullie dan apart papier opgehaald?
t is hier wel druk met dorpelingenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:22 schreef knuffelbeestje het volgende:
[..]
Bij ons kwam de bak de week erna weer terug. Ook per ongeluk door een van de buren meegenomen. Daarnaast zijn ze ook erg makkelijk met het vervangen van bakken, want de vuilniswagens knijpen ze weleens fijn. Dus wellicht is dat met de jouwe ook gebeurd want we wonen in hetzelfde dorp.
Nou, 't zit hem niet in geen plek hebben (heb een Amerikaanse koelkast en losse vrieskast en ik zou stiekem ook wel een vrieskist willenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:58 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ah, wij hebben een megagrote vrieskist in de berging staan. Ik werd gek van het gebrek aan ruimte in de vriezer in onze keuken. We kopen altijd brood bij de AH, dus drie stuks in een keer, en dan is je vriezer alweer bijna vol. En dan zit de rest er nog niet eens in...![]()
Zou er niet per ongeluk iets mis zijn gegaan? Gemeentes hebben die dingen toch gewoon op voorraad (hier althans wel), dus zou binnen een paar dagen bij je moeten zijn? 4 weken zonder lijkt me héél lang met kleine kindjes.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:08 schreef Macka66 het volgende:
Onze bak is ook weg. Bij de reinigingsdienst van de gemeente wisten ze te vertellen dat hij hoogstwaarschijnlijk is opgegeten door de vuilniswagen. Schijnt veel vaker te gebeuren. Ze hebben een nieuwe bak voor ons besteld en daar wachten we nu op (4 weken al).
k heb totaal geen probleem om te scheidden maar zet die bakken dan wat dichterbij.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:23 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik maak regelmatig een wandeling naar de lokale AH (het enige wat een beetje op fatsoenlijke loopafstand is, en afgebouwd is.), daar staat zo'n oranje bak. Dus dan gooi ik een broodzak die ik volgepropt heb met plastic in die bak. Mijn man neemt af en toe een lading papier mee, die heeft altijd beschikking over de auto, aangezien ik geen rijbewijs heb...
Gelijk ff bellen, dan zijn ze in elk geval op de hoogte want voor je een nieuwe bak hebt...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:30 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Al vier dorpelingen hier.Blijft wel de vraag wanneer we moeten bellen: moeten we nog even geduldig wachten of de bak nog terug komt, of meteen as maandag bellen...
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:29 schreef pinquit het volgende:
ik wil 500 days of summer kijken, maar die heb k helemaal niet
Goed idee.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:34 schreef Muks het volgende:
[..]
Gelijk ff bellen, dan zijn ze in elk geval op de hoogte want voor je een nieuwe bak hebt...
Wij ook en dat wordt dat eens per maand door de sportvereniging of school in de buurt opgehaald... maar dat moet dan weer bepaalde formaten hebben, mag niet nat zijn.. nou ja, laat maar...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:26 schreef mikoxx het volgende:
en papiercontainer? Da's handig! Wij moeten dat in een doosje bewaren.....
KDHD
das ook wel lwastigquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij ook en dat wordt dat eens per maand door de sportvereniging of school in de buurt opgehaald... maar dat moet dan weer bepaalde formaten hebben, mag niet nat zijn.. nou ja, laat maar...
nouja dat dusquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
das ook wel lwastig
hier is t de straat oversteken en in de ondergrondse container stoppen
k vind t wel een vorodeel dat je niet na hoeft te denken wanneer t weg moet enzo
Dit klinkt heel herkenbaar.. Of om te concluderen dat we het vergeten zijn wanneer de papierwagen al voorbij komt rijdenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:01 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier wordt het af en toe opgehaald, maar we vergeten het iedere keer klaar te zetten...
Jah, dan zie je hem opeens voorbij gaan. Oeps...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:07 schreef knuffelbeestje het volgende:
[..]
Dit klinkt heel herkenbaar.. Of om te concluderen dat we het vergeten zijn wanneer de papierwagen al voorbij komt rijden
en mannen ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Balen Estrys, doorkomende tandjes kunnen behoorlijk vervelend zijn...
Hmm moet je ongesteld worden? Dan ben ik meestal wat minder te genieten of kan minder hebben van de mannen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:46 schreef Estrys het volgende:
[..]
en mannen ookbah loop vandaag al de hele dag ruzie te maken
dat was twee uurquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:47 schreef Linda2205 het volgende:
een dagje zonder elkaar hielp niet?
En dat geloof ik ja, dat doorkomende tandjes vervelend zijn.Ik heb nu al 2 maanden een kies die probeert door te komen en dat is echt zo'n zeurend gevoel in je mond
Kijk, daar hebben een deel van het "probleem"quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:51 schreef Estrys het volgende:
[..]
dat was twee uuren een kind dat strontvervelend is werkt ook niet bevorderend
![]()
en mijn moeder vroeg nog of Seb kwam logeren, nee hoor die blijft lekker thuis spijt spijt spijt
Ik ben ongesteldik ging gisteren ook pas om half 1 naar bed en Seb was aan het spoken en voor zeven weer op.
Gesprek ging goed hoor, hebben verschillende offertes liggen nu.
Morgen is het vast beter ja!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:58 schreef Estrys het volgende:
ja misschien moet ik maar eens gaan slapen. Morgen is vast alles beter. Maar de meet was welIk ben verliefd op Lennon en Kobus
Ik ben weer alleen thuis vannachtquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:09 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb zo'n zeldzaam slecht humeur vandaag dat ik gok dat ik maandag wel met ontsloten baarmoeder richting HA kan met mijn grote spiraaldoos.
Ik heb zo'n zeldzaam slecht humeur vandaag dat ik gok dat ik maandag wel met ontsloten baarmoeder richting HA kan met mijn grote spiraaldoos.
Ja, maar we mogen gelukkig vuilniszakken buitenzettenquote:
ik spaar glas altijd opquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:24 schreef miss_sly het volgende:
kim
hier geen afvalscheiding, alleen glas gaat apart in de glasbak. Tenminste, meestal als mijn ouders oppassen op Senna en met haar gaan wandelenwij vergeten het altijd.
Grote doos? Laat me raden: Mirena?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:21 schreef k_i_m het volgende:
Nog zoiets he? Zegt de HA, ja, neem maar vantevoren extra ibuprofen en sterke pijnstillers enzo.
Right. Er moet een kind uit, en ik krijg niks aan pijnstilling. En als er een stuk plastic in moet gaat de pillendoos ineens open hoor.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:21 schreef k_i_m het volgende:
Nog zoiets he? Zegt de HA, ja, neem maar vantevoren extra ibuprofen en sterke pijnstillers enzo.
Right. Er moet een kind uit, en ik krijg niks aan pijnstilling. En als er een stuk plastic in moet gaat de pillendoos ineens open hoor.
Regen en vanmiddag veel wind en regen...quote:
Tis een soort van toernooi (even weer oefenen na de winterstop), maar met een biertje erbij moet het toch wel lukken. Rond 16.00 uur gaat de dansvloer open, dus voetjes van de vloer !quote:
Alhoewel, mijn club is een 5 minuten van zee. Misschien waaien we wel weg.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:01 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Tis een soort van toernooi (even weer oefenen na de winterstop), maar met een biertje erbij moet het toch wel lukken. Rond 16.00 uur gaat de dansvloer open, dus voetjes van de vloer !
Yeps... ik moet een pakje naar de videotheek brengen vandaag en wilde dat even op de fiets doen met Lennon. Ik ben ook niet van het voor de lol fietsen, maar met kinderen vind ik het wel leuk. Ik deed met Twan toen hij kleiner was ook af en toe een rondje singel.. zo'n 8 km. Wel met mooi weer trouwens. Ik heb daarentegen een hekel aan zomaar lopen.. ook met kinderwagen vond ik het niet leuk.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:35 schreef Kleurdoos het volgende:
voor de lol?
fietsen...nooit meer, na 3 jaar Ome Joops fietstour
Heb m wel 2 keer gewonnen en 1 keer 2e van 750 kinderen
De column staat op de site van Buitenhof.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:40 schreef Diaan73 het volgende:
Waar ging die column over Oxy?
ohh ik doe ook een hoop buiten de kerk om hoor, zo luister ik veel gospel en woon ik zo nu en dan een dienst van de evangelische gemeente bij.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik doe al tijden niets meer met de RKkerk, ik heb een hele andere weg gevonden.
Eerst vlekjes volgens mij ja. Koorts weet ik niet. Er is een waterpokkentopic, zal even kijken voor je. Denk je dat Jen waterpokken heeft?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:06 schreef Ticootje het volgende:
Even vraagje: begint waterpokken met koorts? En krijg je dan meteen daarna blaasjes, of zijn het eerst vlekjes en daarna blaasjes?
Hier begon het met vlekjes, eerst twijfelden we, maar de dag erna niet meer hoor. Hoop voor je dat Jen niet het niet heeft.... maar aan de andere kant: dan is ze er maar 'vanaf'. Succes, mocht het nodig zijn!quote:Op zondag 28 februari 2010 18:06 schreef Ticootje het volgende:
Even vraagje: begint waterpokken met koorts? En krijg je dan meteen daarna blaasjes, of zijn het eerst vlekjes en daarna blaasjes?
ik werd eerst verkouden daarna kreeg ik vlekjesop mijn borstbeen en prikogen, jeukerig. vervolgens blaasjesquote:Op zondag 28 februari 2010 18:42 schreef Ticootje het volgende:
Nou ze heeft 2 dagen koorts gehad. Nu is ze verkouden en heeft ook ontstoken ogen. (prutogen) maar ik zie dus op haar billen 2 plekken/blazen zitten en haar rug wat vage vlekjes en op haar buik ook.
Waterpokkentopic ken ik, maar daar staat niet echt het verloop.
Is inderdaad een goede column!! Leuk om te lezen.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:47 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
De column staat op de site van Buitenhof.
Ik ben zelf ''een soort van gelovige'', en ik zie echt met belangstelling, de discussies, en de onderwerpen zoals homo's op scholen, etc.
De kerk zet zichzelf wel heel erg, te kijk. Maar goed, als hun een ''eng'' leven willen, dan mogen ze dat, van mij doen.Alleen niet onder de naam van Jezus, alsjeblieft.
Wat wil je er mee doen? Misschien kan ik helpen...quote:Op zondag 28 februari 2010 19:56 schreef cattie het volgende:
Ticootje, volgens mij begonnen Ive´s waterpokken zo.
Is er iemand die mij kan helpen met het (simpel) bewerken van een foto?
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:30 schreef cattie het volgende:
Thanks voor de aanbiedingen! Ik heb saffier (die was als eerst) al een pmmetje gestuurd.
Die kreeg haar ogen niet open vanmorgen... Helemaal vast gekoekt... En natuurlijk dikke stress toen mama dat even wilde schoonmaken met een washand.quote:Op maandag 1 maart 2010 07:20 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Hoera, de bronchitis zet door
Ticootje, hoe is het met Jen?
Ach das sneu!quote:Op maandag 1 maart 2010 08:46 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Rewimo, beterschap!!
Ik dacht vanmorgen het is droog, leuk, ik breng Lennon met de fiets naar kdv... zodat ik meteen door kan fietsen naar het stationbegint ie te huilen onderweg... echt schreeuwen.. heeft nog even geduurd toen we er al waren. De leidster zei nog, Lennon zo ken ik je helemaal niet.We moeten meer gaan fietsen zodra het weer beter is. En zo maar even bellen hoe het nu gaat.
Waar????quote:
Als ik niet had hoeven werken zo was ik gekomen, dat gedruil ben ik nu wel zat.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kom maar hier heen Saffiertje! Hier schijnt de zon wel!
Ik had er wel ff behoefte aan dus het komt mij heeeeeel goed uit nu
quote:Op maandag 1 maart 2010 09:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
kwalen schmalen
Tis net als je schoonmoeder..dar leer je uiteindelijk ook maar mee leven
Werkze
HIER OOK!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |