Ik zou ook een snorretje laten staan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:22 schreef Buschetta het volgende:
Wel een puik idee. Soort nieuwe stijl om je sympatie te tonen voor onze grote leider.
Geblondeerd haar met een zwart snorretjequote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:23 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ik zou ook een snorretje laten staan.
Je bent te laat. Pim Fortuyn wilde wel diep in jou!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:22 schreef o.us het volgende:
Mensen met zulke kapsels wil ik echt diep in me.
In de autochtone Tokkie-volksbuurten, de zogenaamde Josti-wijken, zul je je wel populair maken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:21 schreef Leverworst het volgende:
Zijn er mensen naast Geert Wilders die ook zo'n kapsel hebben? En wat voor reacties zou ik krijgen als ik precies hetzelfde kapsel zou nemen?
[ afbeelding ]
quote:
Waarom niet, het is tenslotte geen 1933 meer. Tijden veranderen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geblondeerd haar met een zwart snorretje
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:26 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je bent te laat. Pim Fortuyn wilde wel diep in jou!
Ik denk dat ze je in de nette buurten ook populair zult zijn. Er stemmen per slot van rekening ook een hoop mensen met een hoog IQ op Geert.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:27 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
In de autochtone Tokkie-volksbuurten, de zogenaamde Josti-wijken, zul je je wel populair maken.![]()
De Haagse Schilderswijk zou ik niet binnenwandelen als ik jou was met die haardos.![]()
In de nettere buurten, waar mensen wonen met een IQ boven dat van een Josti-band-lid zullen mensen je alleen met medelijden aankijken.
Sorry, maar ik ken bijna niemand met een hoog IQ die op Geer stemt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:26 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je in de nette buurten ook populair zult zijn. Er stemmen per slot van rekening ook een hoop mensen met een hoog IQ op Geert.
Oftewel je bent overal populair behalve in wijken waar turken en marokkanen wonen.
Kan ik daaruit opmaken dat je bijna niemand met een hoog IG kent?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:07 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ken bijna niemand met een hoog IQ die op Geer stemt.
Okee, nou maakt ook niet uit verder.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:20 schreef Game_Error het volgende:
Vlat wel mee gezien ik op de universiteit zit denk ik.
Die gaan niet weg, hij zal nooit met zn huidige ideeen gaan regeren tenzij hij een 76 zetels meerderheid haalt, maar ik hoop dat ze in Nederland niet zoveel dusdanig domme mensen hebben. Hij zal water bij de wijn moeten doen emt betrekking tot zijn standpunten. en alle Marrokanen uitzetten zal dan een van de eerste punten zijn de sneuvelt.quote:
50% is ook goed.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:45 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Die gaan niet weg, hij zal nooit met zn huidige ideeen gaan regeren tenzij hij een 76 zetels meerderheid haalt, maar ik hoop dat ze in Nederland niet zoveel dusdanig domme mensen hebben. Hij zal water bij de wijn moeten doen emt betrekking tot zijn standpunten. en alle Marrokanen uitzetten zal dan een van de eerste punten zijn de sneuvelt.
Wilders ging ook met een plaatje van mij naar de kapper: "zo wil ik het"quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:44 schreef Djeez het volgende:
Jawel, Beavis heeft zo'n kapsel:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:44 schreef Djeez het volgende:
Jawel, Beavis heeft zo'n kapsel:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |