Bron: The Danish Monarchyquote:Christening
On Thursday April 14, 2011, the twins of Their Royal Highnesses The Crown Prince and The Crown Princess of Denmark will be christened at 3.30 p.m. in Holmens Church, Copenhagen.
Christian Schønau
Chief of the Court of
TRH The Crown Prince and Crown Princess of Denmark
http://www.castingnieuws.nl/node/25658quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:46 schreef E.T. het volgende:
is er al een programma voor vrijdag bekend?
Hoe laat moet ik voor de tv zitten enzo..
En de beebs heten..quote:
Thanks Wikipedia!quote:The Crown Princess gave birth to Prince Vincent Frederik Minik Alexander at 10:30 am local time (weight 2.674 kg., length: 47 cm), and Princess Josephine Sophia Ivalo Mathilda at 10:56 am (weight: 2.554 kg., length: 46 cm.) on 8 January 2011.[4][5] The names were made public at their christening on Thursday, 14 April 2011, which took place at the Church of Holmen in Copenhagen.[6]
Dat is Amalia die lijkt iid het meest op Maxima.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
Die enalaatste foto, die middelste lijkt echt het meest op Maxima (iig met bepaalde lachjes).
Ik blijf het 3 leuke meiden vindenDe laatste foto van de meisjes samen vind ik leuk, een ontspannen foto
![]()
Nee Amalia is de oudste. Die lijkt op Wimlexquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is Amalia die lijkt iid het meest op Maxima.
Terwijl als je Amalia zo ziet ze meer op Wim-Lex lijkt...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Als je kinderfoto's van Maxima bekijkt en die van Amalia er naast zet, dan zie je nauwelijks verschil.
Ach ja klopt ..vergisselijk is menselijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
Nee Amalia is de oudste. Die lijkt op WimlexAlexia, de middelste, lijkt het meest op Maxima.
Zeker, ik moet ook altijd even goed nadenken voor ik ze alle 3 goed hebquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ach ja klopt ..vergisselijk is menselijk
Ik bedoel de middelste qua leeftijdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[ afbeelding ] Pisces29 De middelste is Amalia hoor.
Ze komt inderdaad niet echt heel vriendelijk over.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:44 schreef J-net het volgende:
Carla Bruni is hoogzwanger.
Ik vind Letizia altijd eng dun. En ze is afstandelijk(na ja zo komt ze over)
Leuke foto.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:04 schreef Irrem het volgende:
Staan best leuke foto's bij
[ afbeelding ]
Daar zal mevrouw Gullit blij mee zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:32 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ondanks het slechte nieuws over Friso is er vandaag ook leuk koninklijk nieuws..
Victoria en Daniel hebben een dochter gekregen, ze heet Estelle
En dat terwijl Alexia naar Alexander is vernoemd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Grappig dat Alexia het meest op Maxima lijkt, ook de naam heeft de grootste overeenkomst
Verhipt jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:54 schreef Steve het volgende:
[..]
En dat terwijl Alexia naar Alexander is vernoemd..
Jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:54 schreef Steve het volgende:
Amalia heeft echt veel weg van Beatrix en Alexander, leuk om te zien.
Cutequote:Op woensdag 28 maart 2012 20:01 schreef Steve het volgende:
Foto van prinses Estelle, eerste kind van Kroonprinses Victoria:
[ afbeelding ]
Meer foto's
Ahhhhhquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:01 schreef Steve het volgende:
Foto van prinses Estelle, eerste kind van Kroonprinses Victoria:
[ afbeelding ]
Meer foto's
Golden girlsquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:04 schreef Steve het volgende:
Bij Estelle moet ik aan de talent agent van Joey in Friends denken.. En aan Golden Girls.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |