Er is anders genoeg vrouwelijk schoon in de studio vanavondquote:
Doe dat danquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Plaats dan ook ff wat vrouwelijk schoon
plaatje plaatje
en?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:57 schreef gerbenp het volgende:
mijn recorder loopt, ik zal kijken wat ik voor je kan doen
Mijn usericon staat er toch alquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, daar heb ik jou toch voor ingehuurdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:25 schreef borisz het volgende:
Roel moet je niet in 043 centraal zijn bij de adieu van Gertje?
Das nie kudquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Die was voor het nieuws al geweestquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:28 schreef Sirolf het volgende:
Na die 'in de studio... aukje van ginneken!' had ik eigenlijk een John Bakker-'huh?' verwacht.
na de uitzending denk ik.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:26 schreef AapjeAapje het volgende:
[..]
en?![]()
of kan dat pas na de uitzending
hee, psst, was dat sarcastisch?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:32 schreef Paul-89 het volgende:
Pff spannende gast dat is duidelijk,,
Hoi Pipeloiquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:32 schreef Paul-89 het volgende:
Pff spannende gast dat is duidelijk,,
neuj ik ben anti-sarcasme,,quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:32 schreef AapjeAapje het volgende:
[..]
hee, psst, was dat sarcastisch?
quote:
Kijk, tietenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:34 schreef Sirolf het volgende:
Nog wat extra fotomateriaal van de GAST, maar omdat 't NSFW is zet ik het achter een linkje... al vraag ik me af welke mafkees er nu nog aan het werk is.
http://www.andnothingelsematters.com/aukje_van_ginneken.html
Mwah... ik vind Floortje nog best leuk eigenlijk, met het verhaal over d'r vriendje en het stukje gras.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:34 schreef alors het volgende:
Gaat dit weer een Floortje worden?
Speaking of wich: willen we met z`n allen zo vriendelijk zijn geen tussenstanden te melden? merciquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:35 schreef Ofyles2 het volgende:
Straks moet ik weer voetbal volgen...
Hansquote:
Nee, kloptquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die mag jij nog helemaal niet zien
oej ADO vandaag hé ? Afgelopen weekend was een flinke domper,,quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Speaking of wich: willen we met z`n allen zo vriendelijk zijn geen tussenstanden te melden? merci
De tussenstanden plaats ik sowieso ergens anders.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Speaking of wich: willen we met z`n allen zo vriendelijk zijn geen tussenstanden te melden? merci
wat bied jequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Toch niet weer op twitterquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De tussenstanden plaats ik sowieso ergens anders.
een klap voor je kop als je `t wel hier plaatstquote:
Dan heb je borisz vast ook al geunfollowedquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:39 schreef Briggy het volgende:
[..]
Toch niet weer op twitter![]()
Ik had je van de week al bijna ge-unfollowed![]()
1-0quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
een klap voor je kop als je `t wel hier plaatst
Niet op twitter plaatsen aub!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:39 schreef Briggy het volgende:
[..]
quote:
Die follow ik nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan heb je borisz vast ook al geunfollowed
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:39 schreef Briggy het volgende:
[..]
Tjibbe stuurde ze naar de linkerbaanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:41 schreef AapjeAapje het volgende:
wat een kut wisseling van de wacht
Ik word gevolgd door enkele Duitse gasten, die kan ik niet zomaar laten zitten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:39 schreef Briggy het volgende:
[..]
Daar dacht ik dus ook aanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tjibbe stuurde ze naar de linkerbaan
Dan maak je een aparte twitter aanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik word gevolgd door enkele Duitse gasten, die kan ik niet zomaar laten zitten.
Ik denk een combinatie van die 2quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:43 schreef AapjeAapje het volgende:
loopt mijn stream zóó errug achter, of tiep ik gewoon traag?
Kan ik met meerdere accounts per IP inloggen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:43 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dan maak je een aparte twitter aan![]()
Ofyles_sportverslaggever ofzo
Niet tegelijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kan ik met meerdere accounts per IP inloggen?
holaquote:
Ejquote:
Explain?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:46 schreef borisz het volgende:
Ik geloof dat Rob van Someren een beetje boos is.
Why ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:46 schreef borisz het volgende:
Ik geloof dat Rob van Someren een beetje boos is.
Zeg pisvlekquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:47 schreef gerbenp het volgende:
http://twitter.com/RobVanSomeren die tweets
Hoe diep is hij gezonkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:47 schreef gerbenp het volgende:
Die dag geen NL3 kijken of savonds 3fm luisteren.quote:Alain Clark, Kane en The Opposites bij 3FM Awards
Alain Clark, The Opposites en Kane treden op tijdens de 3FM Awards 2010 op donderdag 15 april in de Gashouder (Westergasfabriek) in Amsterdam. 3FM-dj Giel Beelen maakte de eerste acts van de jaarlijkse awardshow vanmorgen bekend in zijn ochtendprogramma. De 3FM Awards zijn de radioprijzen voor de beste Nederlandse popacts en –artiesten, gekozen door de 3FM luisteraars.
De uitreiking van de 3FM Awards vindt plaats tijdens een liveshow, waarvoor de kaartverkoop zaterdag via 3fm.nl van start gaat. De komende weken maakt de publieke popzender meer namen bekend.
Naast Alain Clark, The Opposites en Kane zal ook de winnaar van de 3FM Serious Talent Award te zien zijn. De Serious Talent Award is de prijs voor het meest succesvolle talent van dit jaar. Op zondag 11 april presenteert 3FM de winnaar van de prijs tijdens een liveshow in de Melkweg in Amsterdam.
3FM doet vanaf 19:00 uur live verslag van de 3FM Awards. De VARA zendt de liveshow rechtstreeks uit op Nederland 3 van 21:00 tot 22:25 uur.
Super show had hij. Mocht er altijd graag naar luisterenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoe diep is hij gezonken
vond `m vroeger altijd tof om te horen, toen ie nog bij 3FM zat.
Ah, een twitter bitchfightquote:
Hoeveel wil je er ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bovendien doe ik geen Eredivisiewedstrijden.
Met de 555 actie was al duidelijk dat 't niks meer isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoe diep is hij gezonken
vond `m vroeger altijd tof om te horen, toen ie nog bij 3FM zat.
o god, calimeroquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, een twitter bitchfight
Gerard noemde mij gisteravond een luilak, zal ik ook boos worden?
Tweetdeck gebruikenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bovendien doe ik geen Eredivisiewedstrijden.
Kijk, now we're talkingquote:
tweetdeck?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er ?
met tweetdeck switch je met 1 knopje van account waaronder je post.
Zie mijn twitterquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:54 schreef AapjeAapje het volgende:
Hoe heet dees?
De seriousradio last.fm pikt 'em niet mee,
en als ik iets luister zonder het te scrobbelen
voel ik me schuldig tegenover het internet
Jong geleerd is oud gedaanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:54 schreef AapjeAapje het volgende:
[..]
ik ben pas 15. een sevenup graag
Hier knulletjequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:54 schreef AapjeAapje het volgende:
[..]
ik ben pas 15. een sevenup graag
Dan ben ik binnenkort met twee accounts actief.quote:
wtf ?!?!quote:PerezHilton
MAJOR congratulations to my wifey! @LadyGaGa's debut album, The Fame, is now certified DIAMOND worldwide and has sold 10,000,054 copies!
zeg pisvlekquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:47 schreef gerbenp het volgende:
en daar gingen we alquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:59 schreef Paul-89 het volgende:
Opvallend dat ze er nog niets over gezegd hebben over die van Someren![]()
Wie weet in de Backstage,,
Die ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:01 schreef alors het volgende:
Is Rob v Someren die dj die zichzelf het liefst hoort praten?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:01 schreef alors het volgende:
Is Rob v Someren die dj die zichzelf het liefst hoort praten?
weird shitquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:02 schreef Sirolf het volgende:
Effectief gebruik van beide audiokanalen!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]net zoals alle dj`s bij alle commercieele zenders
Eigenlijk zouden er dus twee versies hiervan op YouTube moeten komen, eentje met het linker geluid en eentje met het rechter geluid.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:02 schreef AapjeAapje het volgende:
Wat moet ik nou luisteren, links of rechts...
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden er dus twee versies hiervan op YouTube moeten komen, eentje met het linker geluid en eentje met het rechter geluid.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden er dus twee versies hiervan op YouTube moeten komen, eentje met het linker geluid en eentje met het rechter geluid.
om het echt on-air te doen was ook niet zo netjes geweest.quote:
ja, maar toen bij radio555 moest hij met Dennis Ruyer, en hij liet die jongen geen zin afmaken, echt zooo irritant de grote dj uithangenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]net zoals alle dj`s bij alle commercieele zenders
quote:zeg @gerardekdom doe niet zo sneu! Dingetje doet die Duitser al 20 jaar ofzo, grow up crybaby! "jouw act" ga heen!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
Koekoeksklok, eindelijk weer![]()
Maar ik ben boven luisteren
Wat heeft Dingetje in godsnaam van Ekdom gejat danquote:
Verbazingwekkend hoe vaak dat fout gaat...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:13 schreef gerbenp het volgende:
Een nieuw item, toets het nummer van iemand in !
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoe vaak dat fout gaat...
Sowieso!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoe vaak dat fout gaat...
Leuke samenvattingquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:15 schreef AapjeAapje het volgende:
NEE NEE FOUT NEEHEE DIT IS EM NIET DIT IS FOUT NEE NEE NEEHEEEEE DIT IS FOUT STOP STOP NEEHEE
oh het is wel de goeie..
Wat is erquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:16 schreef Paul-89 het volgende:
Van Someren's Twitter wordt al aardig bestookt,,
Ergerde me al bij radio 555 aan die vent.
Wat is er eigenlijk precies gebeurd dan dat er zo`n ruzie tussen de 2 is?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat is eraan? Die vent heeft toch gewoon gelijk? Ekdom moet niet zo janken, alsof hij de 1e op de NL radio is die een Duitser nadoet
!!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:20 schreef Bol_Wan het volgende:
Little Lion man begon in Afrika, dat neem ik aan ja
Hakuna matataquote:
Loopt hier al zo'n de hele tijd uitzending en is rond de 1.16 gbquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:26 schreef AapjeAapje het volgende:
Tjibbe gaat z'n bloes uit doen?!
MENSEN ZET UW RECORDERS AAN!
Volgens Ekdom heeft Veronica zijn Duitse act gestolenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk precies gebeurd dan dat er zo`n ruzie tussen de 2 is?
Dat is het niet de reactie van van Someren is gewoon diep triest. Voelt zich op zijn pikkie getrapt. Balletje dat het is.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Volgens Ekdom heeft Veronica zijn Duitse act gestolen![]()
Hij kwakt dat op twitter en half puberend ,3FM luisterend Nederland bombardeert Van Somerens twitter en schrijft tientallen berichten op youtube dat ze alles van Ekdom jatten
Van Someren kan dan ook normaal reageren. Daarbij: Ekdom doet `t toch veel grappiger. Commercieele dj`s die denken dat ze grapppig zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Volgens Ekdom heeft Veronica zijn Duitse act gestolen![]()
Hij kwakt dat op twitter en half puberend ,3FM luisterend Nederland bombardeert Van Somerens twitter en schrijft tientallen berichten op youtube dat ze alles van Ekdom jatten
Ach ja, zoals m`n vader altijd zei: "ze mogen over me lullen wat ze willen zolang ze maar niet van me vreten."quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:32 schreef Paul-89 het volgende:
Nu is hij twitteraars die hem afkraken Homo aan het noemen,,Wat een ontzettende kneus.
True word. Wat een feest is dat live zegquote:
Dat Rockt als een malle,,quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
True word. Wat een feest is dat live zeg![]()
Moet ze toch maar eens live gaan bewonderenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
True word. Wat een feest is dat live zeg![]()
Billie heet ze van achterenquote:
stijlvolquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:41 schreef gerbenp het volgende:
LaLaLaLaLaLaLaLaLaLaLaLaLaLaLaLaLaLaLaLaLaLaLaLaLaLaLaLaLaLa
Man! hoorde dag ding laatst voor het eerst terwijl ik op de snelweg zat. Dacht dat de auto uit elkaar viel. Wat een herrie. Damn!quote:
Heb je een boombox op wielen ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Man! hoorde dag ding laatst voor het eerst terwijl ik op de snelweg zat. Dacht dat de auto uit elkaar viel. Wat een herrie. Damn!
Positief of negatief?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Man! hoorde dag ding laatst voor het eerst terwijl ik op de snelweg zat. Dacht dat de auto uit elkaar viel. Wat een herrie. Damn!
huh ?!?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:45 schreef gerbenp het volgende:
Ik denk de hele tijd dat ik John Bakker in deze plaat hoor![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:45 schreef gerbenp het volgende:
Ik denk de hele tijd dat ik John Bakker in deze plaat hoor![]()
Weejoow,,!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, zo'n vette pimp wagen met vette speakers en een dikke subwoofer.
Vind `m tof. Een heel stuk beter dan I gotta feeling, wat een irritante plaat is datquote:
"herrie" gaf het een beetje wegquote:
Moest gelijk aan deze reclame denkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, zo'n vette pimp wagen met vette speakers en een dikke subwoofer.
Die heb ik ook veeeeeeeeel te vaak gehoord. Nieuwe single vind ik te druk en dan helemaal met het irritante stemmetje erin.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vind `m tof. Een heel stuk beter dan I gotta feeling, wat een irritante plaat is dat![]()
Hahaha ja diequote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:51 schreef Briggy het volgende:
[..]
Moest gelijk aan deze reclame denken![]()
![]()
hoi hoiquote:
moet ook nog filmpjes uploaden, dat trekt mn verbinding niet met de VSR en youtube uploaden tegelijk.quote:
lekker, alleen houd es op met je Jay-Z, ik hoor em hier te vaak voorbijkomenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
thanks!
22-23
Tommy Sparks – She's Got Me Dancing
Yeasayer – O.N.E.
Muse – Resistance
Ellie Goulding – Starry Eyes
Jay-Z – Hard Knock Life
David Gueta ft Kid Cudi – Memories
The Kooks – Always Where I Need To Be
Mr A Balladeer – Live in de studio (1)
Caro Emerald – A Night Like This
Two Door Cinema Club – I Can Talk
Laat Kevin maar even een schop aan Kees van de TV geven dat het geluid uit staat op de VSR-stream.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:05 schreef Bol_Wan het volgende:
geen geluid, huh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |