Sowieso!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoe vaak dat fout gaat...
Leuke samenvattingquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:15 schreef AapjeAapje het volgende:
NEE NEE FOUT NEEHEE DIT IS EM NIET DIT IS FOUT NEE NEE NEEHEEEEE DIT IS FOUT STOP STOP NEEHEE
oh het is wel de goeie..
Wat is erquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:16 schreef Paul-89 het volgende:
Van Someren's Twitter wordt al aardig bestookt,,
Ergerde me al bij radio 555 aan die vent.
Wat is er eigenlijk precies gebeurd dan dat er zo`n ruzie tussen de 2 is?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat is eraan? Die vent heeft toch gewoon gelijk? Ekdom moet niet zo janken, alsof hij de 1e op de NL radio is die een Duitser nadoet
!!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:20 schreef Bol_Wan het volgende:
Little Lion man begon in Afrika, dat neem ik aan ja
Hakuna matataquote:
Loopt hier al zo'n de hele tijd uitzending en is rond de 1.16 gbquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:26 schreef AapjeAapje het volgende:
Tjibbe gaat z'n bloes uit doen?!
MENSEN ZET UW RECORDERS AAN!
Volgens Ekdom heeft Veronica zijn Duitse act gestolenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk precies gebeurd dan dat er zo`n ruzie tussen de 2 is?
Dat is het niet de reactie van van Someren is gewoon diep triest. Voelt zich op zijn pikkie getrapt. Balletje dat het is.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Volgens Ekdom heeft Veronica zijn Duitse act gestolen![]()
Hij kwakt dat op twitter en half puberend ,3FM luisterend Nederland bombardeert Van Somerens twitter en schrijft tientallen berichten op youtube dat ze alles van Ekdom jatten
Van Someren kan dan ook normaal reageren. Daarbij: Ekdom doet `t toch veel grappiger. Commercieele dj`s die denken dat ze grapppig zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Volgens Ekdom heeft Veronica zijn Duitse act gestolen![]()
Hij kwakt dat op twitter en half puberend ,3FM luisterend Nederland bombardeert Van Somerens twitter en schrijft tientallen berichten op youtube dat ze alles van Ekdom jatten
Ach ja, zoals m`n vader altijd zei: "ze mogen over me lullen wat ze willen zolang ze maar niet van me vreten."quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:32 schreef Paul-89 het volgende:
Nu is hij twitteraars die hem afkraken Homo aan het noemen,,Wat een ontzettende kneus.
True word. Wat een feest is dat live zegquote:
Dat Rockt als een malle,,quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
True word. Wat een feest is dat live zeg![]()
Moet ze toch maar eens live gaan bewonderenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
True word. Wat een feest is dat live zeg![]()
Billie heet ze van achterenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |