Jeepster --> daar brachten Belle & Sebastian hun beste, en Snow Patrol hun eerste platen op uit.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:51 schreef ranja het volgende:
oja, vertigo natuurlijk![]()
Jeepster ken ik niet als label.
Deze opmerking alleen is bijna dubbele punten waard, al zijn de eerste Snow Patrol platen niet zo bijzonder.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:53 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Jeepster --> daar brachten Belle & Sebastian hun beste, en Snow Patrol hun eerste platen op uit.
Was even wennen maar is schijnbaar haar nieuwe coupe... of ze het nu zwart geverfd heeft of ze het eerder blond geverfd had, of beide, geen idee.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:27 schreef bigshadow het volgende:
Laura Marling met donker haar?
quote:By 2004, roughly a decade after she made her recording debut at the age of 18,had sold over 25 million albums worldwide, quite an impressive feat for someone who'd never really broken into the lucrative English-language market.
quote:The Italian singer (born May 16, 1974) began her career at a young age, making her live debut at only age 12. Her singing didn't really take off until 1993, however, when she made her self-titled debut and scored a big hit with ":o."
n00biedoobiedoo +2quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Shel Silverstein/ Dr. Hook
Het ooglapjequote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is de overeenkomst tusen Dr. Hook, David Bowie, Kansas, Sammy Davis Jr, Gabrielle en Dead Or Alive?
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:56 schreef Grobbel het volgende:
Mockin' Bird Hill van Roots Syndicate?
Waar wordt jaarlijks het Jazz in the woods festival gehouden?quote:Jazz in the woods is een jaarlijks terugkerend muziekfestival. Het hoogtepunt ligt traditioneel op de laatste vrijdagavond van de maand mei, hoewel ook de donderdag ervoor en zaterdag erna activiteiten plaatsvinden. Op diverse buitenpodia maar ook in de verschillende horecagelegenheden vinden live-uitvoeringen plaats. Naast jazz wordt ook pop- en bluesmuziek ten gehore gebracht. Het gehele evenement is gratis toegankelijk voor het publiek, en wordt ieder jaar door zo'n 60.000 tot 80.000 mensen bezocht.
Wie isquote:cd is klaar, nu nog wereldberoemd worden
Zaterdag, 24 maart 2007 -oogt als 'n doodnormaal veertienjarig meisje. En als ze praat, merk je niks aan haar. Maar zet eens een cd op. Die stem! Als een klok. Zo volwassen.
'Why tell me why, tell me why, tell me why tell me whyyyyy', schalt het door de boxen van haar ouderlijk huis. Je zou zwéren dat het Anita Meijer zelf is. Maar het is dus It's my dream, de debuut-cd van.
cd telt zes nieuwe liedjes en zes covers 'met jaren tachtigmuziek'. Want, ook al was ze toen nog niet eens geboren, dat vindt ze leuk. "Zij vindt alles wel mooi", zegt mama. "Behalve Nederlandstalig", zegt
![]()
quote:dinsdag 09 februari 2010
1 april wordt vooreen nog belangrijkere datum. Op die dag wordt ze 18 en hoeft ze officieel niet meer naar school volgens de Leerplichtwet. "Ik ben al drie weken niet naar school geweest en ik weet ook niet hoe het de komende tijd moet", vertelt ze op weg naar het zoveelste interview.
Die opleiding is plots niet meer zo belangrijk, ze wordt nu gewoon zangeres, geen kapster. "Dat wil ze al zo lang", vertelt moeder Marie.Op haar 15e verjaardag huurde ze het Triavium af om haar Engelstalige cd te presenteren. In het voorprogramma stonden cracks als Nick & Simon, Thomas Berge en Jannes. Engelstalig?"Ja, de vriendinnen waar ik toen mee omging vonden Engels leuker. Maar ik ben eigenlijk altijd fan van het Hollandse lied geweest."
MadMaster +2quote:Op maandag 1 maart 2010 19:18 schreef MadMaster het volgende:
Sieneke?
Die is bijna 500% langer...quote:Op maandag 1 maart 2010 19:38 schreef Grobbel het volgende:
En anders 'Nee's niks' van de Raggende Manne.
Mark +2quote:Op maandag 1 maart 2010 21:57 schreef Mark het volgende:
Cathedral
Inderdaad 100% scorequote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:38 schreef MadMaster het volgende:
The Promise you Made
Thought You were On My Side
Just Around The Corner
When Your Heart Is Weak
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:22 schreef WeezerButler het volgende:
Zo, das er 1 uit de oude doos.
Cockney Rejects
24 Jaar geleden, om precies te zijn en toen waren de hoogtijdagen van Nick Kershaw net voorbij.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:11 schreef cafca het volgende:
vast van een jaar of 25, 30 geleden, toen hij er een stuk herkenbaarder uitzag
Matt Frewer is inderdaad een Canadese acteur...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:07 schreef Grobbel het volgende:
Hij lijkt heel veel op een acteur waar ik zo snel niet op kan komen...
Niet geheel toevallig als vraag gekozen...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:14 schreef Burnett het volgende:
Max Headroom, Paranomia (art of noise)...?
Max Headroom is van voor mijn tijd, maar ik herkende hem (bij nader inzien) van Star Trek en Watchmen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Matt Frewer is inderdaad een Canadese acteur...
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:18 schreef WeezerButler het volgende:
Zelfde dag geboren (niet zelfde jaar)
En/of wijnkelders.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:58 schreef iggyinthehouse het volgende:
Allemaal hebben ze wijngaarden, denk ik...althans wete het zeker van mick hucknall, madonna en lil jon
Ik moet meteen aan South Park denkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik dacht eerst aan 'geboren gingers', maar met Lil' Jon erbij lijkt me dat niet het juiste antwoord...
quote:was een R&B supergroep, in 1999 opgericht door voormalig Tony! Toni! Toné!-lid Raphael Saadiq. De andere leden van
waren Dawn Robinson (En Vogue) en Ali Shaheed Huhammad (A Tribe Called Quest).
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Lucy Pearl.
2/3 goed, je weet zelf wel welke denk ik...quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Melissa Etheridge, LedZep en Bush.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, is het toch Deep Purple?
Ik ben wel repeteren vanavond, dus een paar uurtjes weg.quote:One of the original forefathers in the industrial boom of the 1980s,'s amalgam of distorted guitars and vocals, samples from TV, and a raw punk aesthetic (inspired by the Stooges) became much more popular in the early '90s than it ever was while the band was around in the '70s and '80s. Although active for only six years,
left behind a huge discography, including nine full LPs (several of which were released posthumously) and numerous EPs and singles.
Nee, Amerikaans.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:47 schreef ranja het volgende:
gokje op Test Dept.
Chrome dusquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:09 schreef bartrid het volgende:
Nee die browser van een grote zoekmachine
belsen +2quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:19 schreef belsen het volgende:
Chrome?
quote:"" is a song by English band
, featured on their third studio album
. The lyrics of the bleak but intentionally humorous song were written primarily by singer
, following an unpleasant experience in a Los Angeles bar. The track is six minutes long and consists of four distinct sections, and is significantly influenced by The Beatles' "Happiness Is a Warm Gun" and Queen's "Bohemian Rhapsody".
quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:52 schreef WeezerButler het volgende:
Radiohead - Paranoid Android
Bartrid +2quote:
Opgezocht, ken d'r eigenlijk niets van..quote:
Jazeker. Samen met de Dandy Warhols in de film Dig!quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:45 schreef ranja het volgende:
Brian Jones Massacre?
quote:Stoned en dronken, de bassen die bonken,
er vloeit meer bier dan er wordt geschonken.
En na de show blijven we soms wat langer,
met de mannen van de stad waar we deze avond hangen.
Berkery +2quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:28 schreef Berkery het volgende:
Geen slaap tot Osdorp - Osdorp Posse & Nembrionic
ScottTracy + 2quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:28 schreef ScottTracy het volgende:
The Police - Outlandos d'Amour
als de vraag maandag ochtend nog openstaat is het record wel verbrokenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:37 schreef Berkery het volgende:
Wat was ook alweer het record 'langst openstaande vraag'?
Hint?
quote:Op zondag 7 maart 2010 13:39 schreef bigshadow het volgende:
A ttribe called quest - Midnight marauders
quote:Like a few other West Coast rap acts, including the Pharcyde and Jurassic 5,has generally favored what hip-hoppers call the "positive tip"; in other words, its lyrics have often been spiritual and uplifting rather than violent or misogynous.
Grobbel +2quote:Op zondag 7 maart 2010 18:46 schreef Grobbel het volgende:
Lou Bega?
Lil' Wayne (als ik het zo goed neerzet)..quote:Op zondag 7 maart 2010 20:18 schreef Grobbel het volgende:
Van welke tot een jaar cel veroordeelde rapper is de aanstaande celstraf al twee keer uitgesteld, eerst vanwege een spoedbezoek aan de tandarts, en daarna door een brand bij de rechtbank?
quote:made his debut under the Sparklehorse name with the 1995 album vivadixiesubmarinetransmissionplot, which yielded the minor hit "Someday I Will Treat You Good". He went on to release three more acclaimed records of fractured, experimental alt-blues: 1999's Good Morning Spider, 2001's It's a Wonderful Life, and 2006's Dreamt for Light Years in the Belly of a Mountain, as well as the Danger Mouse/David Lynch all-star project Dark Night of the Soul and the Fennesz collaboration In the Fishtank. A voracious collaborator,
also worked with PJ Harvey, Daniel Johnston, Tom Waits, and many others.
quote:The commercial failure of theremains one of the most baffling mysteries in the annals of pop music -- with their exquisitely celestial harmonies, lighter-than-air melodies, and blissful arrangements, the group's records were on par with the work of superstar contemporaries like the Beach Boys, the Association, and the Cowsills, yet none of their singles even cracked the Hot 100.
...Die meedingt in de categorie 'onbedoeld grappige naam in het Nederlands', naast pakweg Sufjan Stevens en I Am Kloot.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:19 schreef bukgeit het volgende:
Weg ermee, duurt te lang.
Gonjasufi is de naam.
en Kontrustquote:Op maandag 8 maart 2010 18:50 schreef Grobbel het volgende:
[..]
...Die meedingt in de categorie 'onbedoeld grappige naam in het Nederlands', naast pakweg Sufjan Stevens en I Am Kloot.
idd. bartrid +2quote:Op maandag 8 maart 2010 21:18 schreef bartrid het volgende:
Een fagot toch?
en da's dan weer grappig in het Engels
quote:DeYarmond Edison is perhaps best known as the former band of the members ofand Megafaun. Guitarist and vocalist Justin Vernon created
; the remaining members (Brad Cook: bass, guitar; Phil Cook: keyboards, banjo) went on to form the freak folk group Megafaun.
Ja hier is het stukken erger. En vooral dat fake Mockney accent is erg.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:41 schreef Grobbel het volgende:
Och, valt wel mee toch? Al heb ik natuurlijk makkelijk spreken; hier in Nederland word je er tenminste niet mee doodgegooid zoals bij jou in Engeland.
Opgezocht en dat is goed.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:57 schreef cafca het volgende:
Justin Vernon, da's toch Bon Iver?
MadMaster +2quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:52 schreef MadMaster het volgende:
O.b.v. de beschildering en een artikel in LiveXS vorige week + Ranja's interesse: Katzenjammer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |