quote:Op zondag 28 februari 2010 22:56 schreef Grobbel het volgende:
Mockin' Bird Hill van Roots Syndicate?
Waar wordt jaarlijks het Jazz in the woods festival gehouden?quote:Jazz in the woods is een jaarlijks terugkerend muziekfestival. Het hoogtepunt ligt traditioneel op de laatste vrijdagavond van de maand mei, hoewel ook de donderdag ervoor en zaterdag erna activiteiten plaatsvinden. Op diverse buitenpodia maar ook in de verschillende horecagelegenheden vinden live-uitvoeringen plaats. Naast jazz wordt ook pop- en bluesmuziek ten gehore gebracht. Het gehele evenement is gratis toegankelijk voor het publiek, en wordt ieder jaar door zo'n 60.000 tot 80.000 mensen bezocht.
Wie isquote:cd is klaar, nu nog wereldberoemd worden
Zaterdag, 24 maart 2007 -oogt als 'n doodnormaal veertienjarig meisje. En als ze praat, merk je niks aan haar. Maar zet eens een cd op. Die stem! Als een klok. Zo volwassen.
'Why tell me why, tell me why, tell me why tell me whyyyyy', schalt het door de boxen van haar ouderlijk huis. Je zou zwéren dat het Anita Meijer zelf is. Maar het is dus It's my dream, de debuut-cd van.
cd telt zes nieuwe liedjes en zes covers 'met jaren tachtigmuziek'. Want, ook al was ze toen nog niet eens geboren, dat vindt ze leuk. "Zij vindt alles wel mooi", zegt mama. "Behalve Nederlandstalig", zegt
![]()
quote:dinsdag 09 februari 2010
1 april wordt vooreen nog belangrijkere datum. Op die dag wordt ze 18 en hoeft ze officieel niet meer naar school volgens de Leerplichtwet. "Ik ben al drie weken niet naar school geweest en ik weet ook niet hoe het de komende tijd moet", vertelt ze op weg naar het zoveelste interview.
Die opleiding is plots niet meer zo belangrijk, ze wordt nu gewoon zangeres, geen kapster. "Dat wil ze al zo lang", vertelt moeder Marie.Op haar 15e verjaardag huurde ze het Triavium af om haar Engelstalige cd te presenteren. In het voorprogramma stonden cracks als Nick & Simon, Thomas Berge en Jannes. Engelstalig?"Ja, de vriendinnen waar ik toen mee omging vonden Engels leuker. Maar ik ben eigenlijk altijd fan van het Hollandse lied geweest."
MadMaster +2quote:Op maandag 1 maart 2010 19:18 schreef MadMaster het volgende:
Sieneke?
Die is bijna 500% langer...quote:Op maandag 1 maart 2010 19:38 schreef Grobbel het volgende:
En anders 'Nee's niks' van de Raggende Manne.
Mark +2quote:Op maandag 1 maart 2010 21:57 schreef Mark het volgende:
Cathedral
Inderdaad 100% scorequote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:38 schreef MadMaster het volgende:
The Promise you Made
Thought You were On My Side
Just Around The Corner
When Your Heart Is Weak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |