Haha, maagd.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:27 schreef AdvancedPower het volgende:
het was er nog niet van gekomen
Hier ging het al fout.quote:Gister ging ik naar Avatar
Uuuuuuh nee.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:27 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik verheugde me al op de pauze zodat ik deze jongelui eens flink kon laten zien dat ze verkeerd bezig waren. Tevergeefs, er kwam geen pauze. Het was dus wachten tot het einde van de film, maar dan was het leed al geschiet. Tegen de tijd dat ik de moed had verzameld was de film afgelopen. Ik, maar ook anderen, zag ik ergerlijk kijken naar de desbetreffende jongens en meisjes. Door hun luidde gepraat en gebel was mij de hele film ontgaan.
Klacht: aso's in de bioscoop.
Waarbij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:27 schreef AdvancedPower het volgende:
maar dan was het leed al geschiet.
Als ik je Westbroek mag aanrakenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:33 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Zou ik je wolvenshirt mogen aanraken?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Oké.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Als ik je Westbroek mag aanraken
[..]
Waarbij?Wah?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
quote:
Roflcopter!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:36 schreef Salatrel het volgende:
inderdaad....
het leed was al geschoten
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:46 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Wah?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuw is niet altijd beter.
Anders verbeter je het even foutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik uit ook altijd luidkeels mijn ongenoegen als de plot van een film me niet aanstaatquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:02 schreef Maitje het volgende:
Vaag altijd dat mensen zoals jij (en bij jou in de bioscoop) enkel alleen maar een grote muil hebben naar de film. Waarom sta je niet op en spreek je deze jongelui aan, of loop naar 1 van die gastjes die in de bios werkt..
Bedoel wat is daar nou moeilijk aan?!
Anders kijk je ff goed, ik heb niks veranderdquote:
In Avatar zelf liep er genoeg blauw rondquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:57 schreef F04 het volgende:
Terechte klacht, daarom meer blauw in bioscopen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:27 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
In Avatar zelf liep er genoeg blauw rond
Anders kijk jij even goed, in de OP staat 'geschoten'quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:11 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Anders kijk je ff goed, ik heb niks veranderd
Lulligquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:43 schreef Cybey het volgende:
In bioscopen in Amsterdam kan je tegenwoordig SMSen als er mensen irritant zitten te doen in de bios.
Niks irritanter dan mensen die smsen in de biosquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:43 schreef Cybey het volgende:
In bioscopen in Amsterdam kan je tegenwoordig SMSen als er mensen irritant zitten te doen in de bios.
[..]
Waarbij?Dat wilde ik ook zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, want met het bioscoop kaartje kon je een gratis 2de hamburger krijgen. Ofzoiets.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:25 schreef Ochtendjas het volgende:
Waren het toevallig Nieuwe-Nederlanders van Noord-Afrikaanse afkomst?
Dat deze vraag nog niet gesteld is.
Anders kijk jij ff goed, dat is later ver"beterd".quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Anders kijk jij even goed, in de OP staat 'geschoten'
quote:[ Bericht 0% gewijzigd door AdvancedPower op 26-02-2010 10:40 ]
Ha, was dat maar waar! Denk dat je meer kans hebt dat je vervolgens door de hele vriendengroep in elkaar gerausd wordt terwijl iedereen doet alsof ze je niet zien.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:40 schreef fullmetal het volgende:
Maar als 1 zoiets zegt, dat zal de zaal ook volgen en 4 josti's gaan niet tegen de meerderheid natuurlijk.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:02 schreef Maitje het volgende:
Vaag altijd dat mensen zoals jij (en bij jou in de bioscoop) enkel alleen maar een grote muil hebben naar de film.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:02 schreef Maitje het volgende:
enkel alleen maar een grote muil hebben naar de film.
quote:
Dit dus. Echt een BAAS.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:58 schreef Jahr00n het volgende:
Ik was er met een roundhouse kick ingevlogen.
Dat dus.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:30 schreef Trollface. het volgende:
Hier ging het al fout.
Je gebruikte de 'pauze' als een onbewuste smoesje om een moeilijke taak waarvoor je bang was uit te stellen. Je wist zelf dondersgoed dat er nooit een pauze zou komen vooral niet bij dit soort filmpjes. Maar de zelf-rechtvaardiging van dat uitstel had je niet, en dat zocht je dus in zoiets als een pauze, waar je dusdanig de schuld weer aan andere kon geven.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:27 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik verheugde me al op de pauze zodat ik deze jongelui eens flink kon laten zien dat ze verkeerd bezig waren. Tevergeefs, er kwam geen pauze. H
Des te meer dan dat TS een totale kansloze bangerd is. Want hij liet een paar andere mensen die hele tijd de film voor hem verpesten. Ik had het hooguit een minuut of 20 getolereerd denk ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:44 schreef MacorgaZ het volgende:
Geen pauze? De film duurt 160 minuten, dat is 2 uur en 40 minuten, toen ik hem ben wezen kijken was er wel gewoon een pauze. Het is echt niet zo raar om een pauze te verwachten, maar dat de TS triest is is wel duidelijk.
Het punt is, dat je idd de confrontatie aan kan gaan met hun, maar dan is de sfeer al zo verziekt dat je geen zin meer hebt om de film af te kijken, ook al zou ik een confrontatie niet uit de weg gaan. Eigenlijk is het kwaad al geschied als die pleurisventjes binnen komen wandelen. Gelijk je geld terug vragen en het niet meer proberen is denk ik de beste keuzequote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:09 schreef Sonja27 het volgende:
Terechte klacht! Bij Pathe heb je al de optie om bij overlast een sms te sturen met de melding van overlast (jammer alleen dat het bereik zo slecht is in zo'n zaal)
Er wat van zeggen kan je proberen, maar 9 van de 10 keer is het antwoord dat je een vuile kanker hoer bent en je bek moet houden!
Dus dan zwijgen we maar...... anno 2010 kan het kennelijk niet meer anders.
En terecht ouwe!quote:Op zondag 28 februari 2010 01:04 schreef Pantoffelsalade het volgende:
zo zaten ze mij tijdens de film in de stoel te trappen..
toen in me omdraaide zat er zo'n scheinheilige kutkoter achterme .. k vroeg of ze met dr gore kutkop ff wilde ophouden.. vervolgens ging ze gewoon lekker door.
toen ik heb mn flesje van 1.50 maar opgeofferd![]()
janken jonge XD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |