Gister ging ik naar Avatar, het was er nog niet van gekomen dus het moest maar eens. Aangekomen bij de bioscoop halen we de kaartjes en lopen we naar zaal 1. Het was erg vroeg, er was nog niemand. Dus we besloten eerst maar even ergens te gaan zitten. Toen we merkten dat er mensen zaal 1 in liepen leek het ons ook verstandig om dat te doen. Want anders heb je natuurlijk geen goed plekje. De tijd verstreek, iemand van het bioscooppersoneel kwam langs om de 3D-brilletjes uit te delen. Vanaf dat punt begonnen mij ergernissen. Het brilletje was vies, met man en macht probeerde ik hem schoon te poetsen maar het werkte niet. Dat was dan niet anders, ik moest er maar mee leren leven.
Toen de film ongeveer een kwartier bezig was kwam er een groepje van 4 jongens aanlopen. Ze gingen de rij achter mijn rij zitten. Er werd luid gepraat en in de loop van de film werden er ook stukken popcorn naar voren gegooid. Ik vroeg me af: waren ze hier wel voor de film?! Het antwoord bleek nee. Midden in de film liep het 4-tal een rij of 5 naar voren om vervolgens mij 5 meiden te gaan zitten. Er gleed een last van mij af. Maar alweer had ik me vergist: mijn last werd alleen maar erger. Het gepraat werd steeds luider en de gesprekken steeds intenser. Een van de jongens belde zijn broer om hun straks even met de meisjes naar de McDonald's. Want ja, ze kregen natuurlijk tegen inlevering van hun bioscoopkaartje een tweede hamburger gratis(!)
Ik verheugde me al op de pauze zodat ik deze jongelui eens flink kon laten zien dat ze verkeerd bezig waren. Tevergeefs, er kwam geen pauze. Het was dus wachten tot het einde van de film, maar dan was het leed al geschoten. Tegen de tijd dat ik de moed had verzameld was de film afgelopen. Ik, maar ook anderen, zag ik ergerlijk kijken naar de desbetreffende jongens en meisjes. Door hun luidde gepraat en gebel was mij de hele film ontgaan.
Klacht: aso's in de bioscoop.
[ Bericht 0% gewijzigd door AdvancedPower op 26-02-2010 10:40:13 ]