Anders kijk je ff goed, ik heb niks veranderdquote:
In Avatar zelf liep er genoeg blauw rondquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:57 schreef F04 het volgende:
Terechte klacht, daarom meer blauw in bioscopen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:27 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
In Avatar zelf liep er genoeg blauw rond
Anders kijk jij even goed, in de OP staat 'geschoten'quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:11 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Anders kijk je ff goed, ik heb niks veranderd
Lulligquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:43 schreef Cybey het volgende:
In bioscopen in Amsterdam kan je tegenwoordig SMSen als er mensen irritant zitten te doen in de bios.
Niks irritanter dan mensen die smsen in de biosquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:43 schreef Cybey het volgende:
In bioscopen in Amsterdam kan je tegenwoordig SMSen als er mensen irritant zitten te doen in de bios.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarbij?Dat wilde ik ook zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, want met het bioscoop kaartje kon je een gratis 2de hamburger krijgen. Ofzoiets.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:25 schreef Ochtendjas het volgende:
Waren het toevallig Nieuwe-Nederlanders van Noord-Afrikaanse afkomst?
Dat deze vraag nog niet gesteld is.
Anders kijk jij ff goed, dat is later ver"beterd".quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Anders kijk jij even goed, in de OP staat 'geschoten'
quote:[ Bericht 0% gewijzigd door AdvancedPower op 26-02-2010 10:40 ]
Ha, was dat maar waar! Denk dat je meer kans hebt dat je vervolgens door de hele vriendengroep in elkaar gerausd wordt terwijl iedereen doet alsof ze je niet zien.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:40 schreef fullmetal het volgende:
Maar als 1 zoiets zegt, dat zal de zaal ook volgen en 4 josti's gaan niet tegen de meerderheid natuurlijk.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:02 schreef Maitje het volgende:
Vaag altijd dat mensen zoals jij (en bij jou in de bioscoop) enkel alleen maar een grote muil hebben naar de film.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:02 schreef Maitje het volgende:
enkel alleen maar een grote muil hebben naar de film.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |