Men heeft het over de Rhein in de herfstkleuren. Dus Rheinufer ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Of gaat het over de Rheinuferstrecke (of hoe dat heet)?
Draadjukken! Die hebben we niet meer in Nederland...quote:
Die trein Hannover-Rheine rijdt maar om de 2 uur, dat is het probleem.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:02 schreef dennistd het volgende:
Morgen naar Hannover Messe (Cebit), wel met allemaal stoptreintreintjes aangezien het Niedersachsenticket niet geldig is in de IC
Mijn laatste reismogelijkheid terug naar Bentheim is trouwens al om 18.41 (a. 22.03), terwijl er om 23.03 ook nog een trein aankomt. Maar ik krijg op bahn.de alleen reisadviezen via trajecten waarop dat kaartje niet geldig is. Waarom is er geen mogelijkheid als 'nur Niedersachsenticket'?
Cebitquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:02 schreef dennistd het volgende:
Morgen naar Hannover Messe (Cebit), wel met allemaal stoptreintreintjes aangezien het Niedersachsenticket niet geldig is in de IC
Mijn laatste reismogelijkheid terug naar Bentheim is trouwens al om 18.41 (a. 22.03), terwijl er om 23.03 ook nog een trein aankomt. Maar ik krijg op bahn.de alleen reisadviezen via trajecten waarop dat kaartje niet geldig is. Waarom is er geen mogelijkheid als 'nur Niedersachsenticket'?
Vroegah was ht wel leuk hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Cebit![]()
Als je erg zakelijk bent ingesteld dan is het wat voor je, anders totaal niet.
Ik ben er al een keer geweest
En is nog lekker avontuurlijk ook, omdat je wegens de defecte kantelbaktechniek van te voren niet kan weten hoe veel vertraging je zal oplopen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroegah was ht wel leuk hoortegenwoordig is het veel meer business to business idd. Maar ach, een slagje Hannover - Hildesheim doodt de tijd ook aardig natuurlijk
Het andere uur kan je reizen met de WFB tussen Rheine en Herford. Tussen Hannover en Herford kan je wel elk uur reizen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Die trein Hannover-Rheine rijdt maar om de 2 uur, dat is het probleem.
Tijdstip, locatie, richting?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:16 schreef JDude het volgende:
Komt er opeens zoeen nieuwe HSL-trein langsgereden.
Nog een CTA met Deventer erop gezien?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:59 schreef dennistd het volgende:
Cebit was inderdaad niks, maar foto's maken op Hannover Hbf (met onder andere vier ICE's in één beeld) maakte veel goed
Zondequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:49 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij stond Deventer er niet op.... (alleen Hengelo en Schiphol als NL-stations)
Bron en meerquote:Minister geeft punctualiteitsgegevens winter vrij
Het was bekend dat de punctualiteit door de sneeuw in december en januari lager uit zou vallen. Maar hoeveel treinen er precies vertraagd waren en werden opgeheven door het winterweer was nog niet bekend. Eurlings heeft die gegevens vandaag vrijgegeven.
Ja, die stond ook al in de laatste Rail Magazine idd..quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:14 schreef dennistd het volgende:
Het trieste einde van een aantal Plan T's (foto via OHIH):
[ afbeelding ]
Een goede vraag, ik heb het antwoord nog niet gevonden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar hoe zit het nou met die 85 % uitval waar iedereen het over had? Of was dat een kwestie van "nooddienstregeling waarvan maar 40 % uitvalt" of zo?
De machinist heeft een groene lamp die aangeeft of alle deuren dicht zijn. Als die lamp ineens dooft betekent het dat ergens een deurvergrendeling niet in orde is. Nogal logisch dat ie dan nogal heftig remt, voor het zelfde geld heeft een of andere idioot de boel geforceerd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:25 schreef Hugo__Boss het volgende:
Vandaag ging weer lekker, IC Roosendaal - Zwolle, vertrok om 7.10 vanaf Breda. Midden in een weiland opeens een noodstop leek het wel. Zag conducteurs door de trein heen lopen, dus dacht noodrem... Werd er na 10 min omgeroepen dat de machinist niet meer doorkreeg dat alle deuren goed dicht waren en dat we wel verder gingen naar Tilburg, maar vooral weg moesten blijven bij de deuren..
die kende ik nog niet
Oh jee, een paar stukken oud roest, waarin later extra oncomfortabele kutstoeltjes gezet zijn, zijn uit hun lijden verlost!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:14 schreef dennistd het volgende:
Het trieste einde van een aantal Plan T's (foto via OHIH):
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:53 schreef Igen het volgende:
[..]
Oh jee, een paar stukken oud roest, waarin later extra oncomfortabele kutstoeltjes gezet zijn, zijn uit hun lijden verlost!
Heb je ooit in zo'n ding gezeten (of een poging tot zitten gewaagd)quote:
Doe mij maar ICMm. Of ICL met een stoere elektrische lokomotief ervoor, een Br189 ofzo.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:06 schreef greavy het volgende:
[..]
Geef mij Plan T maar weer terug.
Plan V moet ook rijdend blijven. Dát zijn tenminste echte treinen.
Of natuurlijk de diesel en stoomlocs van vroeger met de rijtuigen
Voordat ze terugkomen moeten ze toch een revisie krijgen, en dan gelijk een bredere positie bij de stoelenquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:14 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Heb je ooit in zo'n ding gezeten (of een poging tot zitten gewaagd)? Ik heb nog nooit in een slechtere trein gezeten dan dat, zelfs ooit een extra halfuur op 't station gewacht toen er zo'n stel als intercity naar Roosendaal reed. Die hadden jaren geleden al gesloopt moeten worden, toen er mensen rondliepen langer dan 1.40m.
Denk na, stop aidsquote:
SGMmquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
Plan T en Plan V mogen best blijven. Ja die groene stoffen stoelen in de Plan T van vandaag zijn ietsjes minder dan de rode lederen banken die er eerst zaten.
de SGMm heeft nu ook een stoffen interieur, terwijl daar eerst ook een lederen interieur in zat.
[ afbeelding ]
Volgens mij ben ik een van de weinigen hier die die ICM ook nog een tikkeltje beter vind zitten dan de ICMm.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
nee, nee de ICM (zonder m), zoooo heerlijk die lederen bankjes. oranjeachtig rood .. zat perfect!
en dan die goede oude koersrollen, de ICM had ze zelfs binnen aan boord
Dat is geen gevoel, dat is de realiteit, want ik voel het ook als ik niet gedronken heb!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:52 schreef Peterselieman het volgende:
Bij het ICMm heb ik altijd het gevoel dat de zitting van de stoel wat los zit.
Geef mij ook maar gewoon ICM
Ja het verbaasde me dus dat er opeens weer verder werd gereden terwijl ze geen idee hadden waar het vandaan kwam...quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
De machinist heeft een groene lamp die aangeeft of alle deuren dicht zijn. Als die lamp ineens dooft betekent het dat ergens een deurvergrendeling niet in orde is. Nogal logisch dat ie dan nogal heftig remt, voor het zelfde geld heeft een of andere idioot de boel geforceerd.
Dat mag gewoon, maar er moet dan wel een waarschuwing gegeven worden over de intercom..quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:00 schreef Hugo__Boss het volgende:
[..]
Ja het verbaasde me dus dat er opeens weer verder werd gereden terwijl ze geen idee hadden waar het vandaan kwam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |