Men heeft het over de Rhein in de herfstkleuren. Dus Rheinufer ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Of gaat het over de Rheinuferstrecke (of hoe dat heet)?
Draadjukken! Die hebben we niet meer in Nederland...quote:
Die trein Hannover-Rheine rijdt maar om de 2 uur, dat is het probleem.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:02 schreef dennistd het volgende:
Morgen naar Hannover Messe (Cebit), wel met allemaal stoptreintreintjes aangezien het Niedersachsenticket niet geldig is in de IC
Mijn laatste reismogelijkheid terug naar Bentheim is trouwens al om 18.41 (a. 22.03), terwijl er om 23.03 ook nog een trein aankomt. Maar ik krijg op bahn.de alleen reisadviezen via trajecten waarop dat kaartje niet geldig is. Waarom is er geen mogelijkheid als 'nur Niedersachsenticket'?
Cebitquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:02 schreef dennistd het volgende:
Morgen naar Hannover Messe (Cebit), wel met allemaal stoptreintreintjes aangezien het Niedersachsenticket niet geldig is in de IC
Mijn laatste reismogelijkheid terug naar Bentheim is trouwens al om 18.41 (a. 22.03), terwijl er om 23.03 ook nog een trein aankomt. Maar ik krijg op bahn.de alleen reisadviezen via trajecten waarop dat kaartje niet geldig is. Waarom is er geen mogelijkheid als 'nur Niedersachsenticket'?
Vroegah was ht wel leuk hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Cebit![]()
Als je erg zakelijk bent ingesteld dan is het wat voor je, anders totaal niet.
Ik ben er al een keer geweest
En is nog lekker avontuurlijk ook, omdat je wegens de defecte kantelbaktechniek van te voren niet kan weten hoe veel vertraging je zal oplopen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroegah was ht wel leuk hoortegenwoordig is het veel meer business to business idd. Maar ach, een slagje Hannover - Hildesheim doodt de tijd ook aardig natuurlijk
Het andere uur kan je reizen met de WFB tussen Rheine en Herford. Tussen Hannover en Herford kan je wel elk uur reizen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Die trein Hannover-Rheine rijdt maar om de 2 uur, dat is het probleem.
Tijdstip, locatie, richting?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:16 schreef JDude het volgende:
Komt er opeens zoeen nieuwe HSL-trein langsgereden.
Nog een CTA met Deventer erop gezien?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:59 schreef dennistd het volgende:
Cebit was inderdaad niks, maar foto's maken op Hannover Hbf (met onder andere vier ICE's in één beeld) maakte veel goed
Zondequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:49 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij stond Deventer er niet op.... (alleen Hengelo en Schiphol als NL-stations)
Bron en meerquote:Minister geeft punctualiteitsgegevens winter vrij
Het was bekend dat de punctualiteit door de sneeuw in december en januari lager uit zou vallen. Maar hoeveel treinen er precies vertraagd waren en werden opgeheven door het winterweer was nog niet bekend. Eurlings heeft die gegevens vandaag vrijgegeven.
Ja, die stond ook al in de laatste Rail Magazine idd..quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:14 schreef dennistd het volgende:
Het trieste einde van een aantal Plan T's (foto via OHIH):
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |