Het is dan ook een railbusquote:Op maandag 1 maart 2010 11:42 schreef greavy het volgende:
[..]
Die rode LINT in Twents kleurstelling is niet het fijnste.. Toen ik er in zat (LINT 45), afgelopen Donderdag struikelde ik in Almelo bijna door de afstap...![]()
Ze reden wel redelijk goed. Alleen vond ik ze (vooral bij het optrekken) enorm trillen..
Der was zo'n mannetje die een opmerking maakte: Wat een lelijke kut trein. En dan rijden ze ook nog zwaar klote.
Je moet niet "verwachten". Je moet KIJKEN.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:53 schreef greavy het volgende:
[..]
wie verwacht nou dat de instap een x aantal cm lager ligt.. In Emmen was het gelijkvloers.
Luister naar Fles, hij is oud en wijs.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet niet "verwachten". Je moet KIJKEN.
Lees de IVW-rapporten er maar op na: Vrijwel ALLE STS-passages komen doordat de machinist een groen sein verwachtte. Laat dat een goede les voor je zijn jongeman
jaja, dat weet ik.. Alleen deed ik dt toen niet. En Ja, dat is niet altijd goed.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet niet "verwachten". Je moet KIJKEN.
Lees de IVW-rapporten er maar op na: Vrijwel ALLE STS-passages komen doordat de machinist een groen sein verwachtte. Laat dat een goede les voor je zijn jongeman
t is niet me eerste treinreis geweestquote:Op maandag 1 maart 2010 12:05 schreef Socios het volgende:
Is geen schande bij je eerste treinreis.
Geintje toch.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:37 schreef greavy het volgende:
t is niet me eerste treinreis geweest
Beetje rondkijken op wiki levert dit op: http://en.wikipedia.org/wiki/Turbojet_trainquote:Op maandag 1 maart 2010 13:42 schreef vosss het volgende:
Hoi,
Ik kwam zojuist onderstaande foto tegen op google met een zoekopdracht die geen sodeflikker met treinen te maken had:
[ afbeelding ]
Is er hier toevallig iemand die er iets meer over kan vertellen? Heeft dit ding ooit echt gereden of rijdt hij nog steeds ergens????
Bedankt alvast
Hier een hele pagina met dit soort dingen, lollig!quote:Op maandag 1 maart 2010 13:42 schreef vosss het volgende:
Hoi,
Ik kwam zojuist onderstaande foto tegen op google met een zoekopdracht die geen sodeflikker met treinen te maken had:
[ afbeelding ]
Is er hier toevallig iemand die er iets meer over kan vertellen? Heeft dit ding ooit echt gereden of rijdt hij nog steeds ergens????
Bedankt alvast
Daar zijn ook plannen voor.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat is waar. Misschien op het vernieuwde Rtd maar gelijk KLM-balies aanleggen
Over Rtd gesproken, wat is er daar aan het gebeuren op (ik dacht) perron 3-4?
als 3/4 afgerond is gaan ze sp 1/3 er eerst uit gooien, dacht ik te lezen in de tunnel afgelopen week.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:06 schreef James1988 het volgende:
De verbouwing. Over een tijdje gaan ze verder met 6/7, daarna 8/9, enz.
Dat is niet alleen bij oudere treinstellen hoor.. dat is het ATB (beveiligingssysteem) belletje wat aangeeft dat de maximumsnelheid is veranderd (bij het naderen van stations bijv. tot 40km/h)quote:Op maandag 1 maart 2010 21:20 schreef new_guy1 het volgende:
Zal ongetwijfeld al een keer langs gekomen zijn, maar waarom gaat er bij sommige oudere treinstellen een belletje bij het naderen van het station? (Plan V / Sprinter)
Zeker, jammer alleen dat veel van die Belgische treinen gemaakt zijn door een blinde ontwerper.quote:
Alphen kan er alleen maar op vooruit gaan...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Op de terugweg reden we via Alphen aan den Rijn, grappig, want daar ben ik geboren. Tot mn 7de gewoond, dus leuk om eens terug te zien. Maar wat een bouwput is dat!! Verschrikkelijk, ik herkende bijna niks
Wat gaan ze in Rotterdam doen dan? Het golvende perron eens vlak maken?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:51 schreef greavy het volgende:
ja, veel stations zijn een bouwput.
Morgen of vanavond eens een paar fotootjes van rotterdam uploaden, met name het afbreken sp 3/4, het perron.
Nee dat wist ik wel, maar 'k had niet verwacht dat ze zo snel (quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:07 schreef Duvel het volgende:
Woon jij onder een steen of zo?
http://www.rotterdamcentraal.nl
Ik zoek alleen maar antwoord op "Wanneer is het klaar?". Staat er niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:07 schreef Duvel het volgende:
Woon jij onder een steen of zo?
http://www.rotterdamcentraal.nl
Komt er niet een tijdelijk perron te staan of zo?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:33 schreef KapiteinT het volgende:
Weet iemand trouwens waar in Rotterdam op spoor 1 dat uitstekende stukje perron voor is? Treinen kunnen hierdoor niet meer rechtdoor door de wissel, maar dat kan sowieso al niet want er zit een stootjuk voor. Ik zal er wel een keer een foto van maken als ik in Rotterdam ben.
Verstandig. Niemand die zich daar aan waagt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zoek alleen maar antwoord op "Wanneer is het klaar?". Staat er niet.
Op slechts één klik verwijderd van de hoofdpagina kwam ik de voorspelling "voorjaar 2013" tegen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Verstandig. Niemand die zich daar aan waagt.
Stond de kristallen bol er ook bij?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:12 schreef ReisT het volgende:
[..]
Op slechts één klik verwijderd van de hoofdpagina kwam ik de voorspelling "voorjaar 2013" tegen.
De Sprinters richting Hoek van Holland vertrekken buiten de overkapping, waar nu een stootjuk staat, om de treinen niet verder te laten rijden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:33 schreef KapiteinT het volgende:
Weet iemand trouwens waar in Rotterdam op spoor 1 dat uitstekende stukje perron voor is? Treinen kunnen hierdoor niet meer rechtdoor door de wissel, maar dat kan sowieso al niet want er zit een stootjuk voor. Ik zal er wel een keer een foto van maken als ik in Rotterdam ben.
Doet mij denken aan een vriend van mij. Hij kwam vanuit Utrecht en stapte in Arnhem uit, ging wat eten en kwam er toen achter dat hij zijn tas vergeten was. Vervolgens zag hij een trein vanuit Nijmegen staan en daarin stond zijn tas. Zijn tas had dus een extra ritje Arnhem-Nijmegen gemaakt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:27 schreef Peterselieman het volgende:
Studenten sturen deur op reis
Nu maar hopen dat ze een kaartje hadden gekocht voor het object
Ik vrees dat de machinist dat net niet haalt binnen één uitzending.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:58 schreef Socios het volgende:
Vanavond Köln Hbf - Frankfurt (Main) Hbf op Nederland 2 om 19.50u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |