Het wilde weer eens niet lukken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat er wat te rellen was. Sorry he
Twee weken stil... de weinige reizigers die er nog waren na de knip in Nijverdal jaag je op die manier wel helemaal wegquote:Het treinverkeer tussen Zwolle en Nijverdal ligt de eerste twee weken van mei stil. In opdracht van ProRail worden het spoor, wissels en overwegen vernieuwd. NS zet bussen in.
Het gaat om twintig kilometer spoor tussen Nijverdal en Zwolle. In april richt ProRail op verschillende plaatsen in Zwolle, Raalte en Hellendoorn opslagplaatsen in voor het materiaal dat nodig is voor de werkzaamheden. De werkzaamheden en het aan- en afvoeren van materiaal zorgen voor overlast voor omwonenden.
Als ie dat had gewild, had zijn partij jaren geleden niet zo'n groot voorstander moeten zijn van meer marktwerking in de spoorwereld.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Vandaag was Mark Rutte op station ArnhemIk heb 'm even gesproken, en hij was ook van mening dat het station maar eens af moest
Goede aansluiting in Deventer aanbieden (wat zowiezo rampzalig is qua aansluitingen) zou al veel problemen oplossen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:22 schreef dennistd het volgende:
[..]
Twee weken stil... de weinige reizigers die er nog waren na de knip in Nijverdal jaag je op die manier wel helemaal weg
Jij hebt aan die mensen gerķken?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:45 schreef James1988 het volgende:
De laatste vraag:
Heeft u verder nog opmerkingen over de uniformen van het Fyra personeel?
"Toen ik in september met Fyra reisde deed de geur me denken aan een tapijtwinkel. Wellicht omdat de uniformen toen nog nieuw waren?"
Normaal gesproken wachten de treinen daar altijd op elkaarquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:52 schreef Brembo het volgende:
[..]
Goede aansluiting in Deventer aanbieden (wat zowiezo rampzalig is qua aansluitingen) zou al veel problemen oplossen.
Laatst trouwens wel mooi opgelost, 3600 van Rsd naar Zl en Zl naar Rsd die elkaar precies kruizen op station Deventer op spoor 3A en 3B. Aan de overkant stond de Intercity naar Enschede klaar.
Nee, maar als de HC voorbijkomt en het 5 minuten later nog naar CarpetRight ruikt...quote:
quote:Wat ben je trouwens enorm negatief. Het uniform past juist perfect bij Fyra: veel geschreeuw, weinig wol.
Op het spoor bestaan geen "normaal gesprokens" maar alleen toevalligheden met grotere incidentie.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Normaal gesproken wachten de treinen daar altijd op elkaar
Dat van die wol weet ik niet zeker natuurlijk, maar als het naar CarpetRight ruikt zal er wel veel plastic in zitten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:57 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nee, maar als de HC voorbijkomt en het 5 minuten later nog naar CarpetRight ruikt...
[..]
Richting Zwolle - Enschede en vice versa. Maar vanuit Zp naar Apd wordt je gedwongen om met RegioNS te gaan. Want er is een overstap van jawel 28 minuten ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Normaal gesproken wachten de treinen daar altijd op elkaar
En dat noemen we WRT.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Op het spoor bestaan geen "normaal gesprokens" maar alleen toevalligheden met grotere incidentie.
Ah wel nee, gewoon met de bus of via Nijverdal Centrum omreizen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:22 schreef dennistd het volgende:
[..]
Twee weken stil... de weinige reizigers die er nog waren na de knip in Nijverdal jaag je op die manier wel helemaal weg
Je vindt dat uniform gewoon niks omdat je tegen FYRA ft. NS HiSpeed bent. Heeft niets met die kleding te maken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:45 schreef James1988 het volgende:
Ik had een mailtje van NS Hispeed, of ik mijn mening wilde geven over de Fyra-uniformen. Sure, maar ik ben wel eerlijk gebleven.
Ik wens NS Hispeed met Fyra alle geluk van de wereld, maar dan moet er wel normaal gedaan worden. Ik vind het uniform gewoon niet mooi.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Je vindt dat uniform gewoon niks omdat je tegen FYRA ft. NS HiSpeed bent. Heeft niets met die kleding te maken.
Die heb ik ook vorige week ergens ingevuld.. mijn opmerking was iets in de trend van; "Het grijs is saai, de roze accenten zijn nogal homoseksueel en de cateringmedewerkster lijkt op een willekeurige middelbare scholier die een eindpresentatie houdt." En toen had ik geen tekens meer overquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:45 schreef James1988 het volgende:
Ik had een mailtje van NS Hispeed, of ik mijn mening wilde geven over de Fyra-uniformen. Sure, maar ik ben wel eerlijk gebleven.
Voor degene die mijn antwoorden wil zien:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
De laatste vraag:
Heeft u verder nog opmerkingen over de uniformen van het Fyra personeel?
"Toen ik in september met Fyra reisde deed de geur me denken aan een tapijtwinkel. Wellicht omdat de uniformen toen nog nieuw waren?"
![]()
Even gezocht:quote:
Dus nou ga je op hem stemmenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Vandaag was Mark Rutte op station ArnhemIk heb 'm even gesproken, en hij was ook van mening dat het station maar eens af moest
Die's wel nice, supernice die zondag is blauwkapel, o.a. plan U en 386 (als ik het goed heb, ben geen specialistquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:40 schreef greavy het volgende:
Je kan op Google Maps gaan kijken, hoe er situaties bijliggen. Op Somda kan je ook kijken.
Dit lijkt mij een mooie plek:
Utrecht - Waterlinieweg (klik voor meer informatie)
Er komen ook veel treinen langs, aldus de Doorkomststaat.
Met Google Maps heb je (via de satelliet beeld) best goede beelden, van de locaties, en kan je zelf keuzes maken.
Inderdaad. Er zijn gewoon afspraken over hoeveel minuten je een vertrekkende trein mag laten wachten voor een aansluiting. Langer laten wachten kan vaak betekenen dat je (a) aansluitingen later op de route verknalt, (b) je perron blokkeert voor binnenkomende treinen en (c) bij enkelsporige lijnen problemen kan krijgen met kruisingen van tegentreinen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Even gezocht:
Treingerelateerde afspraken: WRT - Wachttijden Reizigerstreinen, afhandelingsstrategieën per trein/treinserie en if-then-scenario’s. Deze zijn gebundeld in het zogenoemde TreinAfhandelingsDocument (TAD).
Zie een docje over Routelint: http://www.routelint.nl/P(...)ndelingsdocument.pdf
in de lokale verkiezingen in Arnhem is dat een heel belangrijk partijpunt. Maar inderdaad, hij is niet de enige die dat vindtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus nou ga je op hem stemmenWant niemand anders vindt dat
![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:40 schreef greavy het volgende:
Je kan op Google Maps gaan kijken, hoe er situaties bijliggen. Op Somda kan je ook kijken.
Dit lijkt mij een mooie plek:
Utrecht - Waterlinieweg (klik voor meer informatie)
Er komen ook veel treinen langs, aldus de Doorkomststaat.
Met Google Maps heb je (via de satelliet beeld) best goede beelden, van de locaties, en kan je zelf keuzes maken.
Bedankt voor de tips, als ik nog tijd over heb ga ik zeker eens gaan kijkenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:22 schreef bork het volgende:
Die's wel nice, supernice die zondag is blauwkapel, o.a. plan U en 386 (als ik het goed heb, ben geen specialist)
linkje: http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=blauwkapel&sll=61.449136,10.192318&sspn=0.670781,2.688904&ie=UTF8&hq=&hnear=Blauwkapel,+Utrecht&ll=52.115363,5.141603&spn=0.02804,0.084028&t=h&z=14&layer=c&cbll=52.115551,5.14167&panoid=NaTwlG1-brQHp-9Zneme2A&cbp=12,154.1,,0,17.43
spoor Utrecht Overvecht - Hilversum, Utrecht Maliebaan - Hilversum, Utrecht Overvecht - Amersfoort, Utrecht Overvecht - Baarn dus lekker druk
De overgang aan de Darwindreef kan ook leuk zijn, het is theoretisch mogelijk om daar 4 treinen te pakken (mij nog nooit gelukt, wel gezien)
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=blauwkapel&sll=61.449136,10.192318&sspn=0.670781,2.688904&ie=UTF8&hq=&hnear=Blauwkapel,+Utrecht&ll=52.113885,5.147481&spn=0.014126,0.042014&t=h&z=15&layer=c&cbll=52.112301,5.136933&panoid=2-y2rX9b0pEHw1TBdMQ4uw&cbp=12,346.24,,0,8.95
Volgens de spots op Somda was dit de 2423quote:Op zondag 28 februari 2010 00:16 schreef greavy het volgende:
Enne: Duvel: alsnog Gefeliciteerd
Vandaag tevens SLT 2437 te Zwolle zien staan.
Er zullen wel een hoop machinisten op dat ding gescholden hebben gisterenquote:Op zondag 28 februari 2010 00:46 schreef bork het volgende:
Het meest bijzondere was denk ik de passage in een Hondekop met een rode plan U ter hoogte van Blauwkapel.
Oh dat zuigt. In het weekend ander materieel dan door de week, of zou er weer eens een nieuwe materieelomloop zijn ingegaan? Ik zie doordeweeks echt alleen maar TV naar Rhenen...quote:Op zondag 28 februari 2010 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, ik had dus zowel van Bunnik naar Utrecht als van Utrecht naar Rhenen een SGMm in plaats van een plan VSta ik daar mooi voor lul met mijn dure eersteklaskaartje in die gore rooie pauperstoeltjes
vet kut. Maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |