Erg lékker lijstje ook, op die mueslireep naquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:23 schreef AKnynke het volgende:
cross post uit het andere topic:
definitief lijstje:
O: yoghurt met appel en baneen en muesli
T: mueslireep
T: kom spinaziesoep met gerookte zalm
L: 2 uitsmijters met salami en kaas op 2 boterhammen
T: -
D: pizza met heerlijke tomatensaus, jamon serrano, rucola, mozerella en een beetje parmezaanse kaas. Plus een wijntje.
Ik geloof dat ik tevreden ben.
Lekker, mooi en divers, says I!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:23 schreef AKnynke het volgende:
cross post uit het andere topic:
definitief lijstje:
O: yoghurt met appel en baneen en muesli
T: mueslireep
T: kom spinaziesoep met gerookte zalm
L: 2 uitsmijters met salami en kaas op 2 boterhammen
T: -
D: pizza met heerlijke tomatensaus, jamon serrano, rucola, mozerella en een beetje parmezaanse kaas. Plus een wijntje.
Ik geloof dat ik tevreden ben.
en die mueslireep was met extra pure chocola! Zo lekker! Speciaal uit Duitsland geimporteerd!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Erg lékker lijstje ook, op die mueslireep na
Nee, aan de gruwelijk dikke met geld smijtende vrouw uit Een dubbeltje op zijn kant.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
!!
![]()
Rupsje Nooitgenoeg!Opgedragen aan mijn eetlijstje?
Dan moet je maar snel zijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Euj! ik moes m openen toch!![]()
Deze keer was ik geen uhhhh dingen aan het doen
Zo Nynke, geen halve maatregelen. Ik hoop dat het voor je gaat werken. Je mag toch wel af en toe een pauzequote:Op donderdag 25 februari 2010 21:29 schreef AKnynke het volgende:
okay dames, ik heb me voorgenomen m'n leven te beteren. Ipv een dag alleen maar op fok rondhangen heb ik een programme gedownload dat bepaalde websites op bepaalde tijden voor me gaat blocken. Dat heb ik blijkbaar nodig tijdens m'n scriptie. Dus voortaan vinden jullie me hier niet meer overdag...alleen heel misschien tijdens lunchtijd ofzo..
Kijken of het gaat werken..
Awww! Dat klinkt pijnlijkquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een gescheurde mondhoek en dat doet zeer
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Awww! Dat klinkt pijnlijk![]()
Ik zou zeggen kusje op, maar da's misschien wat te fout![]()
Dus beterschap voor je zere mondhoek!
O da's echt kut, dat had ik aan het begin van de winter ook en iedere keer als je lacht of gaapt, springt het weer open. Heel vet houden in ieder geval!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een gescheurde mondhoek en dat doet zeer
Ja, doet zeerquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:42 schreef conleche het volgende:
[..]
O da's echt kut, dat had ik aan het begin van de winter ook en iedere keer als je lacht of gaapt, springt het weer open. Heel vet houden in ieder geval!!
goed insmeren. Ik had dat toen ik een beugel had bijna atijd, en alle jaren daarna eigenlijk ook. Totdat ik hier kwam...ik heb een smeerseltje gevonden speciaal voor 's nachts, en dat smeer ik elke avond op m'n lippen. Nooit meer een gescheurde mondhoek!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihi, dankjewel lief Mariaatje![]()
Doet ook zeer en ik weet niet wat ik er aan kan doen
Heb je een mes afgelikt of eet je te weinig groentjes?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihi, dankjewel lief Mariaatje![]()
Doet ook zeer en ik weet niet wat ik er aan kan doen
Wat voor smeerseltje is dat joh?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
goed insmeren. Ik had dat toen ik een beugel had bijna atijd, en alle jaren daarna eigenlijk ook. Totdat ik hier kwam...ik heb een smeerseltje gevonden speciaal voor 's nachts, en dat smeer ik elke avond op m'n lippen. Nooit meer een gescheurde mondhoek!
K wil wel een pakje opsturen?
Ik vrees dat laatstequote:Op donderdag 25 februari 2010 21:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heb je een mes afgelikt of eet je te weinig groentjes?
een soort overnight lipenbalsem. Wat vetter geloof ik. Ik mag de duutser iig niet meer zoenen nadat ik dat heb opgedaan...quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat voor smeerseltje is dat joh?
Hahahahaquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
een soort overnight lipenbalsem. Wat vetter geloof ik. Ik mag de duutser iig niet meer zoenen nadat ik dat heb opgedaan...
Hoe maak je de saus daarvan? Dat soort dingen lukt me nooit (en de conimex variant is vies en slaat nergens op...)quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
GeeBeetje: ik ga morgen iets eten met een boeeeel veggies! Zelfgemaakte tjap tjoy!Tip?
![]()
Ik ga er bamboescheuten, komkommer, taugé, wortel, champignons, paprika en ui in doen!
Ja da's tricky! Ik heb het vorige keer geloof ik gedaan met kippenbouillon (gewoon getrokken van bouillonblokje), met wat sojasaus en oestersaus, en dat wat verdikken met maizena. Moet je idd mee uitkijken, met die maizena, dat je geen blobjes maizena erin krijgtquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hoe maak je de saus daarvan? Dat soort dingen lukt me nooit (en de conimex variant is vies en slaat nergens op...)
Maizena moet je eerst roeren in een kopje met een heel klein beetje koud water. Dan krijg je geen klontjes.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja da's tricky! Ik heb het vorige keer geloof ik gedaan met kippenbouillon (gewoon getrokken van bouillonblokje), met wat sojasaus en oestersaus, en dat wat verdikken met maizena. Moet je idd mee uitkijken, met die maizena, dat je geen blobjes maizena erin krijgt![]()
Ik kon nu alleen het precieze recept wat ik toen heb gebruikt niet vinden dus het gaat op goed geluk![]()
En nu nog even bed in met boek en dan slapen!
Haha, join the club! Ik heb een stuk cheesecake op... Bovendien zat ik net foto's te kijken en ik vind mezelf op elke foto minstens 5 kilo te dikquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:16 schreef Merel het volgende:
Ik heb kaasfondue op. En een grande desert. En nu ben ik dik.
Vind je het gek, met een hele woestijn in je buik!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:16 schreef Merel het volgende:
Houdt het symetrisch.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo lelijk staanGelukkig is het maar één mondhoek
![]()
Oke danquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:16 schreef Merel het volgende:
Dat heb ik ook nog in de vriezer! Je mag wel wat ophalenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
GeeBeetje: ik ga morgen iets eten met een boeeeel veggies! Zelfgemaakte tjap tjoy!Tip?
![]()
Ik ga er bamboescheuten, komkommer, taugé, wortel, champignons, paprika en ui in doen!
Maakt niet uit johquote:
Hai, *gayhandje*quote:
Vroeg ja, maar gelukkig alweer morgen uitslapen.quote:
Idd. En uitslapen zit er dit weekend ook al niet inquote:
Ik denk ietsje te weinig groente en fruit.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:06 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
Goedemorgen!!
Lijstje van gisteren:
2 witte broodjes met chocopasta![]()
Latte machiato.
crackers
broodje met kruidenkaas en cervelaat
crackers
spaghetti carbonara
Ik denk ietsje te... vettig? Hahaha..
quote:Vandaag wordt net zo'n geweldige dag.. de kantine is gesloten op mn werk, dus we gaan met 2 auto's richting de KFC.. nja.. dan maar vanaf maandag morgen écht erop letten..
Morgen ga ik proberen zelf sushi te maken.. iemand dit wel eens gedaan..
Je hebt toch uitgeslapen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:33 schreef neen het volgende:
Ik mag weer eens uitslapen en dan ben ik weer wakker. Dat is echt waardeloos. Maar goed, zo maar even koffie drinken, eitje koken, rustig aan doen en dan een rondje lopen
ik maak regelmatig sushiquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:06 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
Morgen ga ik proberen zelf sushi te maken.. iemand dit wel eens gedaan..
Ik spreek pas vanaf 11 uur over uitslapen, en dan moet je nog vroeg op bed gegaan zijn ook.quote:
Nog tips? Ik heb het nog nooit gemaakt, dus denk dat ik zo makkelijk mogelijk ga proberen, zalmpjes, komkommer, tonijn en handrollsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik maak regelmatig sushiheerlijk! volgende week weer, vind ik
3 maart gaan we in ondertrouw![]()
'en handrolls'?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:47 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
[..]
Nog tips? Ik heb het nog nooit gemaakt, dus denk dat ik zo makkelijk mogelijk ga proberen, zalmpjes, komkommer, tonijn en handrolls
Ik was benieuwd wie er terug zou gaan lezenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:48 schreef conleche het volgende:
Nog gefeliciteerd Phaidra!! Hoezo een sneaky manier om te vertellen dat je jarig bent geweest!!
En clam chowder is een soep met schelpjes.
Maar dan komt ze nooit meer naar een meetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:56 schreef Phaidra het volgende:
Trouwens, wat een spannende ontwikkelingen mbt VS!! Succes met netwerken, het zou wel ubercool zijn als het je zou lukken om daar ergens binnen te komen.
Ik wist wel dat jij dat woord ook niet gebruiktquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:03 schreef Laureline het volgende:
Dat bijlezen schiet ook nooit op bij mij. Ik ben nu bij 'meid'. Whehehe, 'meid'.
Ik ben een vlotte meid van 35 jaar met veel hobbies. Wil je met me pennen?
Klinkt goed! Zou ook graag ebi tempura willen maken, heerluk!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'en handrolls'?
wat wij meestal doen:
japanse omelet
zalm (gerookt of rauw)
tonijnsalade (tonijn uit blik met een heel fijn uitje en wat wasabi)
bosui in kleine reepjes (voor knapperige)
komkommer (lust ik niet, Mr.Mo wel)
en dan lekker combineren!
allemaal rollen en soms ook wat nigiri-sushi
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:23 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
[..]
Klinkt goed! Zou ook graag ebi tempura willen maken, heerluk!
Ga dadelijk eens opschrijven wat ik allemaal ga halen.. yum yum..
Net stukje spekkoek gegeten, vandaag gaat echt al de mist in haha
Dat is de straf omdat je té streng was ;-)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:02 schreef kwakz0r het volgende:
maaaaahhh ik snijd net echt heel naar in mn vingerwas haastig een heel scherp nieuw mes aan t afwassen en op de een of andere manier heb ik nu in mn nagelbed gesneden, schuin, vanaf boven en t bloedde echt als n rund... bnoeh, er zit nu een pleister op, maar ik vind bloed echt zo naar/eng, kan er helemaal niet tegen (kan me ook alle verwndingen sinds mn kindertijd nog wel herinneringen - alles wara een pleister op moest althans...) zo voorzichtig ben ik normaal gesproken altijd
maar ik had wel gelijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:09 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
[..]
Dat is de straf omdat je té streng was ;-)
Klopt, en laat ik nou net bijna tot geen discipline hebben, daarom wil ik ook meedoen met dit forum, dan word ik er tenminste mee "geconfronteerd".. tis tenslotte weet wat je eet, als je dat doorhebt, dan ga je vanzelf gezonder leven..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
maar ik had wel gelijk![]()
![]()
nee, serieus, t maakt mij niet zoveel uit hoor. maar soms moet je even de confrontatie met jezelf aan gaan: wil ik dit genoeg, en wat moet ik dan doen. je kunt niet én én..
discipline, daar gaat t NIET om. je moet t jezelf zo makkelijk mogelijk makne, waardoor je die discipline niet nodig hebt. dat betekent van te voren een plan maken, anticiperen op moeilijke situaties, zorgen dat je altijd genoeg gezond voer bij je hebt zodat je en minder trek hebt en een extra reden hebt om makkelijker nee t ekunnen zeggen..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:29 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
[..]
Klopt, en laat ik nou net bijna tot geen discipline hebben, daarom wil ik ook meedoen met dit forum, dan word ik er tenminste mee "geconfronteerd".. tis tenslotte weet wat je eet, als je dat doorhebt, dan ga je vanzelf gezonder leven..
gast, ik eet 1700 kcal per dag, daarmee val ik keurig max. een pond per week af. niks crashen aan hoor...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:38 schreef Hangzhou-ren het volgende:
Als ik naar die lijstjes kijk krijg ik naast een depressie ook een enorme dosis honger.
Hoeveel raakt men gemiddeld per maand kwijt met deze (voor mijn begrippen) crash diets?
Ik heb het omgekeerde probleem, ik probeer aan te komen maar dit lukt met geen mogelijkheid.
Deze schrijf ik even op voor mezelf! Nu baal ik nog meer van het stukje cheese-cake van gisteravond, want ik had er helemaal geen zin in...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
je wilt afvallen of je wilt het niet, en voor afvallen zul je keuzes moeten maken, keuzes die niet altijd even leuk zullen voelen. maar als t goed is is het vooruitzicht van je doel, als je dat echt wilt bereiken, genoeg om dat te compenseren.
*strenge kwakzor modus uit*
Griekse salade met gegrilde kipfilet en ciabatta wordt het.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben bang dat m'n vriend wel gewoon een echte maaltijd verwacht om 6 uur..
volgens mij werkt het alleen op mac, maar het heet selfcontrol. Ik kan websites invoeren die ik in een bepaalde tijd niet wil bezoeken, en dan zorgt het programma ervoor dat die websites niet toegankelijk zijn voor mij, in de tijd die ik stel. Dus zeg, ik wil straks van 1 tot 4 niet op fok! komen, dan voer ik fok! in, en zet ik de tijd op 3 uur. Vanaf 4 uur zijn de sites dan weer toegankelijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is dat voor programma precies, Nynke?.
Naisss! Heb je dan ook een 9,2?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:45 schreef Rituals het volgende:
Wat fijn AKnynke! Knap hoor.
Mijn tentamen ging heel goed! (91,5% goed)
Knap!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:45 schreef Rituals het volgende:
Wat fijn AKnynke! Knap hoor.
Mijn tentamen ging heel goed! (91,5% goed)
Neequote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Naisss! Heb je dan ook een 9,2?![]()
En way to go Nynke! Ik ken mezelf, ik zou uitwegen gaan zoeken
Thanks! Ik heb er hier in de bieb alleen niets aan, kan hier niets downloaden en installeren... maar voor thuis is het vast ook wel eens handig.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
volgens mij werkt het alleen op mac, maar het heet selfcontrol. Ik kan websites invoeren die ik in een bepaalde tijd niet wil bezoeken, en dan zorgt het programma ervoor dat die websites niet toegankelijk zijn voor mij, in de tijd die ik stel. Dus zeg, ik wil straks van 1 tot 4 niet op fok! komen, dan voer ik fok! in, en zet ik de tijd op 3 uur. Vanaf 4 uur zijn de sites dan weer toegankelijk.
Een dergelijk programma voor firefox heet LeechBlocker...
ik neem mn laptop altijd mee naar de bieb. T enige nadeel is dat het hier altijd vet koud is!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb er hier in de bieb alleen niets aan, kan hier niets downloaden en installeren... maar voor thuis is het vast ook wel eens handig..
Ik heb dat ook een poos gedaan, omdat in de zaal met oude werken geen computers zijn, maar ik vind het zo'n gedoe om dat ding mee te slepen... En de computerplekken (als je de goeie hebt) zijn groter dan de gewone studeerplekken. Koud is het hier ook altijd ja!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik neem mn laptop altijd mee naar de bieb. T enige nadeel is dat het hier altijd vet koud is!
Dat soort dingen vind ik nog steeds raar! Goed gemaakt is goed gemaakt, en slecht gemaakt is slecht gemaakt. Daarom vind ik het ook altijd stom als docenten wachten met het beoordelen van presentaties bijv. totdat iedereen geweest is. Maarjaaaaaa ik ga er niet overquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nee. De norm wordt bepaald a.d.v. de uitslag van alle studenten. Volgens mij willen ze dat 60% het tentamen haalt (zoiets), dus dan kan de norm voor een voldoende verschillen per tentamen. Sowieso krijgen wij alleen hele cijfers. Maar met 91,5% verwacht ik wel een 9. Hoewel ik voor een ander tentamen 87% had, en toen had ik een 8 (dat tentamen was dus door veel studenten goed gemaakt, waardoor de norm vrij hoog gelegd was).
Ik ben het helemaal met je eens! En ik vind het ook nog steeds niet eerlijk dat er alleen hele punten gegeven worden. Een 5,5 is toch echt een stuk lager dan een 6,4. Maar goed, wij gaan er inderdaad niet overquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat soort dingen vind ik nog steeds raar! Goed gemaakt is goed gemaakt, en slecht gemaakt is slecht gemaakt. Daarom vind ik het ook altijd stom als docenten wachten met het beoordelen van presentaties bijv. totdat iedereen geweest is. Maarjaaaaaa ik ga er niet over
Lijkt mij een goede yoga-maaltijd! Yoga is wel heel fijn en ontspannend, ik moet het ook maar weer eens gaan doen...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Griekse salade met gegrilde kipfilet en ciabatta wordt het.
Leuk Anna! Waar ga je uit eten?
Ik ben heel enthousiast over Seizoen, maar dat is wel aan de dure kant. Voor een eetcafeetje is de Kleine Groote ook leuk, met vers en goed bereid eten zonder pretenties.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:32 schreef anna82 het volgende:
[..]
Lijkt mij een goede yoga-maaltijd! Yoga is wel heel fijn en ontspannend, ik moet het ook maar weer eens gaan doen...
Ja, ik heb er ontzettend veel zin in! We hebben alleen nog niets gepland... Zijn er nog leuke restaurants in Groningen bijgekomen waar we naartoe moeten? Ik dacht zelf aan de Italiaan tegenover de Korenbeurs (aan de kant van Huis de Beurs), daar kon je vroeger echt heerlijke pasta's eten. Maar dan hebben we nog 1 avond over
.
Wow, ik wist niet eens dat er zulke programma's bestonden. Dat had ik jaren geleden moeten weten, dan had ik zoveel meer uit mijn studies gehaald.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:44 schreef AKnynke het volgende:
hoi! Het programma wat ik geinstalleerd heb dat websites voor een bepaalde tijd voor me blockt werkt als een tierelier, ik heb vanmorgen al heel hard gewerkt! Nu even lunchpauze...
Ja, want die hebben zo'n leuke entourage!quote:
Een paar stadjers, irritante duiven, houten bankjes, de geur van friet. Ik dacht het wel ja!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:49 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja, want die hebben zo'n leuke entourage!![]()
Thanks voor de tips DaD, ik ga ze even opzoeken. Wel leuk om iets anders te doen dan pizzaria Napoli
quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nynke..
En tussendoor sms ik me suf met m'n eveneens studerende vriendin over hoe goed we bezig zijn..
Wij hebben vandeweek bij de Kleine Kasteleine gegeten, echt heel knus en erg lekker eten!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:32 schreef anna82 het volgende:
[..]
Lijkt mij een goede yoga-maaltijd! Yoga is wel heel fijn en ontspannend, ik moet het ook maar weer eens gaan doen...
Ja, ik heb er ontzettend veel zin in! We hebben alleen nog niets gepland... Zijn er nog leuke restaurants in Groningen bijgekomen waar we naartoe moeten? Ik dacht zelf aan de Italiaan tegenover de Korenbeurs (aan de kant van Huis de Beurs), daar kon je vroeger echt heerlijke pasta's eten. Maar dan hebben we nog 1 avond over
.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
volgens mij werkt het alleen op mac, maar het heet selfcontrol. Ik kan websites invoeren die ik in een bepaalde tijd niet wil bezoeken, en dan zorgt het programma ervoor dat die websites niet toegankelijk zijn voor mij, in de tijd die ik stel. Dus zeg, ik wil straks van 1 tot 4 niet op fok! komen, dan voer ik fok! in, en zet ik de tijd op 3 uur. Vanaf 4 uur zijn de sites dan weer toegankelijk.
Een dergelijk programma voor firefox heet LeechBlocker...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.me loves coffee @ work
Ja doei.
een grote Windows Sharepoint mokquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat is dat voor enorm ding Moblo?
Hm, nu wil ik ook... *gaat koffie zetten*
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.me loves coffee @ work![]()
Zo'n sloot krijg ik niet weg (ik drink heel langzaam dus dan is het laatste beetje koud) maar ik vind koffie heerlijk
![]()
![]()
quote:
Het einde komt echt in zicht, gorgeousquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:40 schreef kwakz0r het volgende:
mehehehehehehehehe ik wiiiiiil niet meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
Minder typen is zeker geen optie?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:31 schreef kwakz0r het volgende:
jeuj, artikel 1 is besproken, structuur van het hoofdstuk is duidelijker gemaakt, nu artikel twee nog (met tussendoor nog naar een lezing van collega's geweest)...
volgende week is mn target 6, dan hoef ik er nog maar 4 om mn hoofdstuk af te maken. het hoofdstuk FROM HELL dat dan eindelijk af gaat zijn.
mn vinger doet auw bij t typen...
tenx. dit is meer t probleem van een ingesneden nagel en een kloppende vingerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:17 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Minder typen is zeker geen optie?
Probeer je handen/armen een beetje warm te houden ivm doorbloeding. Koude handen/spieren/pezen/gewrichten zijn niet fijn bij het (langdurig) typen.
k heb de omweg ook geblokkeerd hoor!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nynke.
* Viking84 kijkt streng.
Auw!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
tenx. dit is meer t probleem van een ingesneden nagel en een kloppende vingermaar mn handen zijn wel vaak ook heel koud, dus goeie tip.
dit was mn KLB paint (voor twitter)
http://twitpic.com/15fkma
Afgewezen? Voor wat?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh ja ik heb eigenlijk wel zin in surinaamse nasi! Maar dat is wel vet en veel..
maar zo vaak als ik vandaag ben afgewezen, hoop niet dat dat nog vaak gaat gebeuren...
Ben nog aan het bijlezen, maar heeft iemand al gevraagd of 'ie broccoli lust?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:38 schreef Hangzhou-ren het volgende:
Als ik naar die lijstjes kijk krijg ik naast een depressie ook een enorme dosis honger.
Hoeveel raakt men gemiddeld per maand kwijt met deze (voor mijn begrippen) crash diets?
Ik heb het omgekeerde probleem, ik probeer aan te komen maar dit lukt met geen mogelijkheid.
nee, want hij kwam ook niet meer terugquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben nog aan het bijlezen, maar heeft iemand al gevraagd of 'ie broccoli lust?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door MevrouwPuff op 26-02-2010 17:04:24 (shit ik doe het nog steeds fout!) ]
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gefeli Phaidra!
Chico: als je een beetje brede hak hebt, is het vaak wel prima te doen (mijn laarzen waren in de uitverkoop wel 70 euromaar ik haat schoenen kopen dus dan is het fijn als ik eens iets vind waar ik tevreden over ben)
Afgewezen voor m'n huisartsstage
da's jammer Puff!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gefeli Phaidra!
Chico: als je een beetje brede hak hebt, is het vaak wel prima te doen (mijn laarzen waren in de uitverkoop wel 70 euromaar ik haat schoenen kopen dus dan is het fijn als ik eens iets vind waar ik tevreden over ben)
Afgewezen voor m'n huisartsstage
Wat stom dat ze dat ongevraagd doen zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun je nu nog wel iets anders zoeken ofzo?
Are you pondering what I'm pondering?
quote:
Vrijdagmiddag is niet ideaal om zoiets te regelen heb ik gemerkt...quote:
Het is al huisartsenpost-tijd, maar ik zal er maandag vast aan denken, als het maar reisbaar is vanaf m'n kamer.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
En Gouda Puff? Ik zit bij een vrij grote praktijk..
Als je gaat vergelijken met wat ik eet dan is dat lijstje van jou een heys crash-dieetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
gast, ik eet 1700 kcal per dag, daarmee val ik keurig max. een pond per week af. niks crashen aan hoor...
Als je mee las ipv meteen binnen te vallen met je oordelen, had je geweten dat Kwak een speciaal programma volgtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:38 schreef Hangzhou-ren het volgende:
[..]
Als je gaat vergelijken met wat ik eet dan is dat lijstje van jou een heys crash-dieet
Zoals ik al zij probeer ik het tegenovergestelde te bewerkstelligen.
Ja popje, als ik 3000 kcal/dag eet, word ik moddervetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:38 schreef Hangzhou-ren het volgende:
[..]
Als je gaat vergelijken met wat ik eet dan is dat lijstje van jou een heys crash-dieet
niet als je ook elke dag een marathon looptquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja popje, als ik 3000 kcal/dag eet, word ik moddervet
Dito. Dan wordt denk ik bijna iedereen hier niet deel van de Slankies maar van de 'takel-me-Jerry-Springer-stijl-het-huis-uit-via-het-raam-club'.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja popje, als ik 3000 kcal/dag eet, word ik moddervet
Maar dan snap ik ook niet zo goed waarom je de lijstjes van mensen hier met die van jou gaat vergelijken? Tegengestelde doelen houden andere lijstjes in!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:38 schreef Hangzhou-ren het volgende:
[..]
Ik riep eerder altijd heel hard dat onze toekomstige woonplaats (na promotie van mn vriend) waarschijnlijk af zou hangen van mijn werkgelegenheid, omdat hij overal wel aan de bak zou kunnen. Nu biedt zijn baas hem een baan aan en denk ik: da's eigenlijk ook wel fijnquote:
Nee, en als er al een vacature is, dan val ik keihard af omdat ik nog geen ervaring heb. Letterenstudies zijn niet zo daverend praktijkgericht namelijk...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:53 schreef Viking84 het volgende:
In Groningen is totaal geen werk te vinden, vooral niet voor een letterenstudent.
Je zegt "nog niet", maar als hij daar nu een vaste baan aanneemt kan dat "nog" best lang zijn, of niet?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik riep eerder altijd heel hard dat onze toekomstige woonplaats (na promotie van mn vriend) waarschijnlijk af zou hangen van mijn werkgelegenheid, omdat hij overal wel aan de bak zou kunnen. Nu biedt zijn baas hem een baan aan en denk ik: da's eigenlijk ook wel fijnhoef ik nog niet na te denken over waar ik heen wil, en hoeven we nog niet te verhuizen... Wel jammer dat ik dan nog steeds ver van vriendinnen en familie woon, maar dat is ook al wel gewend.
En ik wil eigenlijk gewoon snel kinderen, dus ik hoef nog geen wereldbaan![]()
T gaat om een post-doc, dus dat is niet wereldschokkend langquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je zegt "nog niet", maar als hij daar nu een vaste baan aanneemt kan dat "nog" best lang zijn, of niet?
Oh, dat is inderdaad niet lang. Het zou zonde zijn om nu al voor jaren en jaren uit te sluiten dat jij een baan op je eigen vakgebied vindt, maar in dit geval zou ik zeggen: gewoon doen wat jij fijn vindt en je niks aantrekken van andere mensen hun carrièreverwachtingen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
T gaat om een post-doc, dus dat is niet wereldschokkend langDan is ie in 2013 klaar ipv 2011.
Ja maar ja, het is toch altijd een kwestie van afwegen? Baanzekerheid is ook wel aardig, op het momentquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik riep eerder altijd heel hard dat onze toekomstige woonplaats (na promotie van mn vriend) waarschijnlijk af zou hangen van mijn werkgelegenheid, omdat hij overal wel aan de bak zou kunnen. Nu biedt zijn baas hem een baan aan en denk ik: da's eigenlijk ook wel fijnhoef ik nog niet na te denken over waar ik heen wil, en hoeven we nog niet te verhuizen... Wel jammer dat ik dan nog steeds ver van vriendinnen en familie woon, maar dat is ook al wel gewend.
En ik wil eigenlijk gewoon snel kinderen, dus ik hoef nog geen wereldbaan![]()
Iedereen met werkervaring is ooit ergens begonnen dus uiteindelijk moet je er toch tussen komen...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:15 schreef LadyBlack het volgende:
Tja, en ik zou ook niet heel teleurgesteld zijn als kunstgeschiedenis een hobby bleef en ik een baan op een ander gebied vondMaar dan komt alsnog dat gebrek aan werkervaring (behalve horeca en thuiszorg
) om de hoek... heb nu een sollicitatie uitstaan bij Noord Nederlandse Dans
administratief medewerker. Ik ben benieuwd!
QFTquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar ja, het is toch altijd een kwestie van afwegen? Baanzekerheid is ook wel aardig, op het momentAls jij het niet naar vindt om concessies te doen aan baan/carrière: prima toch? Hoewel ik zelf andere ambities heb, denk ik dat de écht geëmancipeerde vrouw zelf kiest wat ze wil. En als dat kinderen is, en lekker veel thuis zijn en wandelen en koekjes bakken: prima voor jou!
Echt, waarom dat zwak zou zijn?
Wacht maar even met het respect tot ik er ook daadwerkelijk op kan lopenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: whoaaa netjes!En behoorlijk hoge hakken, niet?
Respect
die post ik nog even vanwege volledig mee eens. emancipatie is KIEZEN wat je zelf wilt, wát dat ook is...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar ja, het is toch altijd een kwestie van afwegen? Baanzekerheid is ook wel aardig, op het momentAls jij het niet naar vindt om concessies te doen aan baan/carrière: prima toch? Hoewel ik zelf andere ambities heb, denk ik dat de écht geëmancipeerde vrouw zelf kiest wat ze wil. En als dat kinderen is, en lekker veel thuis zijn en wandelen en koekjes bakken: prima voor jou!
Echt, waarom dat zwak zou zijn?
Eens!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:05 schreef _Calimero_ het volgende:
Maria, tof en eerlijk van je vriendje inderdaad![]()
Dat dus. Ik draag meer rokjes en jurkjes dan broeken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik draag nu ook gewoon rokjes hoor. Goeie panty eronder en gáán!
Wel oke hoor, ff een dipje maar dat gaat wel weer weg. Met jou?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:20 schreef _Calimero_ het volgende:
Ohhh gefeliciteerd Phaidra!
En hoi right back at ya, lovely Shiny! Hoe gaat het met je?
Getsie meisquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat dus. Ik draag meer rokjes en jurkjes dan broeken.
Hoe het nu gaat? Redelijk. Ik leef nogMaar het blijft gewoon kut. Gisteravond hebben we afspraken gemaakt over wanneer hij zijn spullen komt ophalen en de verdeling van eea
Wat XM zegt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Getsie meisWat akelig...
sterkte!
Dat vind ik iets te privé om zomaar op een forum te gooien. Enige wat ik er over wil zeggen is dat we niet met ruzie uit elkaar zijn gegaan en dat we hopen de vriendschap voort te zetten die we al hadden voordat we iets kregen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:54 schreef Goodbye het volgende:
Wat rot allemaal Ewelina, hopelijk kom je er een beetje goed doorheen. Van wiens kant (of beide) was het eigenlijk? Of heb je het daar liever niet over?![]()
Dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat vind ik iets te privé om zomaar op een forum te gooien.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hoe het nu gaat? Redelijk. Ik leef nogMaar het blijft gewoon kut. Gisteravond hebben we afspraken gemaakt over wanneer hij zijn spullen komt ophalen en de verdeling van eea
Like duh.quote:
Nou, niet op de SP in ieder gevalquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Like duh.
Weet iemand waar ik de campagneslogans van de verschillende partijen kan vinden? Ik moet van iemand raden op welke partij zij stemt en ze zegt dat ze op de partij met de beste slogan stemt.
Ik ga waarschijnlijk wel VVD stemmen. Sorry Vikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Ewelina... moeilijk!! En hou dat 'vriendschap ding' vast.. Of er wat van komt is van latere zorg..
Sterkte hoor.
Alle stemwijzers geven D66 en VVD aan... en nu?
Syrena... lekker warm douchen (stoom), paracetamol en dan toch onder de warme dekens?
CAMBUUUUURRRRRRquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:22 schreef neen het volgende:
Ik luister nu voetbal op de radio2e helft naar iemand anders om samen te luisteren
en "we"
staan voor
![]()
![]()
Oke, dus 8 broodjes gehad, 2 eitjes, pizza, 3 koffie, glas vruchtensap. Daar zal vanavond nog wat bier bij komen
Woensdag zijn de lokale verkiezingenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:22 schreef Goodbye het volgende:
Is er al een stemwijzer voor de komende landelijke verkiezing, dan?
Als ik veel geld had zou ik ook op de VVD stemmenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk wel VVD stemmen. Sorry Vik![]()
Ik heb niet veel geldquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik veel geld had zou ik ook op de VVD stemmen.
Weet ik, maar daar ben ik niet in geïnteresseerd, omdat die voor mijn gemeente pas in oktober of november zijn ofzo. Landelijk ben ik er nog niet over uit.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Woensdag zijn de lokale verkiezingen.
Die stemt geen VVDquote:
quote:
Volgens die test zou ik me het meest thuis voelen bij D66, VVD én Groenlinksquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
VVD dan maar
Nee maar bij www.partijenwijzer.nl daar wordt de helft van de vragen door religie bepaad
En in heel veel landen worden straffen gegeven op basis van geloof... dat is pas erg
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Albert heeft nog 15 minuten voor de bezorging voor ALLE verjaardagstroep... ik weet het niet, heb zo'n onderbuik-gevoel dat ze niet komen![]()
![]()
Ieks!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, heb bevestiging.. maar als ze niet komen, heb ik wel een probleem morgen. Ik moet vanavond nog bakken en koken!!
De Nationale Democratische Partij? Heb je die van Suriname ingevuld ofzoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:49 schreef shinydiscoball het volgende:
Pvda en Nationale democratische partij hier.
Duvel wordt ook lichtelijk nerveux nuquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ieks!![]()
Nouja, komt allemaal goed! Zen! Happy thoughts!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Je deze kunnen proberen! http://gemeente.kieskompas.nl/quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
w00t voor Albert!![]()
En smooch voor Ewelina![]()
Minder van de vaccinatie-bluh!
Wij hebben nu ipv een nieuwe dvd-speler een PS3Nouja, kan ik iig mijn Supernatural verslaving weer stillen
![]()
En ik weet echt niet wat ik moet stemmen... En Alkmaar heeft geen stemwijzerGrom. En ik heb helemaal geen tijd om uit te zoeken waar ze allemaal voor staan
Oh damnquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zullen we samen iets opzetten? Twee vakidioten geïnteresseerd in ouwe zooiquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben net bijna gestikt in een chipje. M'n verdiende loon hè..
Lady, trek je nou niets aan van wat anderen vinden wat je moet doen. Samen met je vriend een keuze maken, daar gaat het om. Maar ik begrijp je wel heel goed, ik ben ook totaal niet ambitieus en zal hier in het noorden waarschijnlijk sowieso geen baan kunnen vinden.
Oh hoera! Dank je wel!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:42 schreef Rituals het volgende:
[..]
Je deze kunnen proberen! http://gemeente.kieskompas.nl/
Ik doe mee!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh hoera! Dank je wel!![]()
Milady:Met zo'n slogan zou ik ECHT wel voor jullie kiezen als ik een stel vakidioten zocht!!
En dan bellen: "JOAH HOI! IK HEB OUWE MEUK, SAAIN HULLIE GEINTERESSEERD!? Behehehe. *gnorf*"
Ik ook! "De Fossielen"quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh hoera! Dank je wel!![]()
Milady:Met zo'n slogan zou ik ECHT wel voor jullie kiezen als ik een stel vakidioten zocht!!
En dan bellen: "JOAH HOI! IK HEB OUWE MEUK, SAAIN HULLIE GEINTERESSEERD!? Behehehe. *gnorf*"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |