Erg lékker lijstje ook, op die mueslireep naquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:23 schreef AKnynke het volgende:
cross post uit het andere topic:
definitief lijstje:
O: yoghurt met appel en baneen en muesli
T: mueslireep
T: kom spinaziesoep met gerookte zalm
L: 2 uitsmijters met salami en kaas op 2 boterhammen
T: -
D: pizza met heerlijke tomatensaus, jamon serrano, rucola, mozerella en een beetje parmezaanse kaas. Plus een wijntje.
Ik geloof dat ik tevreden ben.
Lekker, mooi en divers, says I!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:23 schreef AKnynke het volgende:
cross post uit het andere topic:
definitief lijstje:
O: yoghurt met appel en baneen en muesli
T: mueslireep
T: kom spinaziesoep met gerookte zalm
L: 2 uitsmijters met salami en kaas op 2 boterhammen
T: -
D: pizza met heerlijke tomatensaus, jamon serrano, rucola, mozerella en een beetje parmezaanse kaas. Plus een wijntje.
Ik geloof dat ik tevreden ben.
en die mueslireep was met extra pure chocola! Zo lekker! Speciaal uit Duitsland geimporteerd!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Erg lékker lijstje ook, op die mueslireep na
Nee, aan de gruwelijk dikke met geld smijtende vrouw uit Een dubbeltje op zijn kant.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
!!
![]()
Rupsje Nooitgenoeg!Opgedragen aan mijn eetlijstje?
Dan moet je maar snel zijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Euj! ik moes m openen toch!![]()
Deze keer was ik geen uhhhh dingen aan het doen
Zo Nynke, geen halve maatregelen. Ik hoop dat het voor je gaat werken. Je mag toch wel af en toe een pauzequote:Op donderdag 25 februari 2010 21:29 schreef AKnynke het volgende:
okay dames, ik heb me voorgenomen m'n leven te beteren. Ipv een dag alleen maar op fok rondhangen heb ik een programme gedownload dat bepaalde websites op bepaalde tijden voor me gaat blocken. Dat heb ik blijkbaar nodig tijdens m'n scriptie. Dus voortaan vinden jullie me hier niet meer overdag...alleen heel misschien tijdens lunchtijd ofzo..
Kijken of het gaat werken..
Awww! Dat klinkt pijnlijkquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een gescheurde mondhoek en dat doet zeer
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Awww! Dat klinkt pijnlijk![]()
Ik zou zeggen kusje op, maar da's misschien wat te fout![]()
Dus beterschap voor je zere mondhoek!
O da's echt kut, dat had ik aan het begin van de winter ook en iedere keer als je lacht of gaapt, springt het weer open. Heel vet houden in ieder geval!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een gescheurde mondhoek en dat doet zeer
Ja, doet zeerquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:42 schreef conleche het volgende:
[..]
O da's echt kut, dat had ik aan het begin van de winter ook en iedere keer als je lacht of gaapt, springt het weer open. Heel vet houden in ieder geval!!
goed insmeren. Ik had dat toen ik een beugel had bijna atijd, en alle jaren daarna eigenlijk ook. Totdat ik hier kwam...ik heb een smeerseltje gevonden speciaal voor 's nachts, en dat smeer ik elke avond op m'n lippen. Nooit meer een gescheurde mondhoek!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihi, dankjewel lief Mariaatje![]()
Doet ook zeer en ik weet niet wat ik er aan kan doen
Heb je een mes afgelikt of eet je te weinig groentjes?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihi, dankjewel lief Mariaatje![]()
Doet ook zeer en ik weet niet wat ik er aan kan doen
Wat voor smeerseltje is dat joh?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
goed insmeren. Ik had dat toen ik een beugel had bijna atijd, en alle jaren daarna eigenlijk ook. Totdat ik hier kwam...ik heb een smeerseltje gevonden speciaal voor 's nachts, en dat smeer ik elke avond op m'n lippen. Nooit meer een gescheurde mondhoek!
K wil wel een pakje opsturen?
Ik vrees dat laatstequote:Op donderdag 25 februari 2010 21:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heb je een mes afgelikt of eet je te weinig groentjes?
een soort overnight lipenbalsem. Wat vetter geloof ik. Ik mag de duutser iig niet meer zoenen nadat ik dat heb opgedaan...quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat voor smeerseltje is dat joh?
Hahahahaquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
een soort overnight lipenbalsem. Wat vetter geloof ik. Ik mag de duutser iig niet meer zoenen nadat ik dat heb opgedaan...
Hoe maak je de saus daarvan? Dat soort dingen lukt me nooit (en de conimex variant is vies en slaat nergens op...)quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
GeeBeetje: ik ga morgen iets eten met een boeeeel veggies! Zelfgemaakte tjap tjoy!Tip?
![]()
Ik ga er bamboescheuten, komkommer, taugé, wortel, champignons, paprika en ui in doen!
Ja da's tricky! Ik heb het vorige keer geloof ik gedaan met kippenbouillon (gewoon getrokken van bouillonblokje), met wat sojasaus en oestersaus, en dat wat verdikken met maizena. Moet je idd mee uitkijken, met die maizena, dat je geen blobjes maizena erin krijgtquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hoe maak je de saus daarvan? Dat soort dingen lukt me nooit (en de conimex variant is vies en slaat nergens op...)
Maizena moet je eerst roeren in een kopje met een heel klein beetje koud water. Dan krijg je geen klontjes.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja da's tricky! Ik heb het vorige keer geloof ik gedaan met kippenbouillon (gewoon getrokken van bouillonblokje), met wat sojasaus en oestersaus, en dat wat verdikken met maizena. Moet je idd mee uitkijken, met die maizena, dat je geen blobjes maizena erin krijgt![]()
Ik kon nu alleen het precieze recept wat ik toen heb gebruikt niet vinden dus het gaat op goed geluk![]()
En nu nog even bed in met boek en dan slapen!
Haha, join the club! Ik heb een stuk cheesecake op... Bovendien zat ik net foto's te kijken en ik vind mezelf op elke foto minstens 5 kilo te dikquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:16 schreef Merel het volgende:
Ik heb kaasfondue op. En een grande desert. En nu ben ik dik.
Vind je het gek, met een hele woestijn in je buik!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:16 schreef Merel het volgende:
Houdt het symetrisch.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo lelijk staanGelukkig is het maar één mondhoek
![]()
Oke danquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:16 schreef Merel het volgende:
Dat heb ik ook nog in de vriezer! Je mag wel wat ophalenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
GeeBeetje: ik ga morgen iets eten met een boeeeel veggies! Zelfgemaakte tjap tjoy!Tip?
![]()
Ik ga er bamboescheuten, komkommer, taugé, wortel, champignons, paprika en ui in doen!
Maakt niet uit johquote:
Hai, *gayhandje*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |