abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78424599
Het vorige deel: Slank door de regen #960

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Ja doei.
pi_78424604
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk dat ik mijn minoren heb gekozen !

studieadviseur zei ook: als je journalistiek wilt doen, dan moet je dat doen en je niet tegen laten houden 'omdat iedereen het doet'. Als je goed bent, dan kom je echt wel aan de bak...

De minor biedt slechts plaats aan 50 studenten per semester... en als er meer zijn wordt er geloot (zonder naar cijfers te kijken).. en ik heb dus 2 kansen om toegelaten te worden...

Verder Engelse Letterkunde en Geschiedenis.. zit alleen nog even te kijken of ik dan keuze moet maken uit deze vakken, want de minoren zitten vol met 40 punten, terwijl ik 'maar' 20 hoef te hebben per minor !
Ja doei.
pi_78424617
tvp!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 25 februari 2010 @ 09:25:36 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78424639
hoi.

Waarom zijn de accu's van m'n fotocamera altijd leeg op het moment dat ik hem nodig heb? .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 25 februari 2010 @ 09:26:34 #5
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78424663
Hier is het droog! (Tvp)
Your body. Your soul. Your rituals.
  donderdag 25 februari 2010 @ 09:27:50 #6
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_78424694
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 09:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

er zijn geen voorwaarden, slechts wat richtlijnen
Ooit wil ik hier graag aan voldoen. Maar op het moment gaat het erg moeilijk en langzaam... Dus blijf vooral goede lijstjes posten, daar haal ik veel inspiratie uit.
pi_78424728
Maar ik ben vandaag wel heel vrolijk
  donderdag 25 februari 2010 @ 09:30:30 #8
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78424758
tvp...

Het gaat dooien hier! Eigenlijk zie ik daar wel tegenop, want met zoveel sneeuw wordt dat heel erg nat denk ik. Maar goed, eens moet het gebeuren..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_78424843
Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
T: mineola
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met frambozen
T: mineola
D: tandoori quorn met sperzieboontjes
pi_78424845
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 09:27 schreef Klare het volgende:

[..]

Ooit wil ik hier graag aan voldoen. Maar op het moment gaat het erg moeilijk en langzaam... Dus blijf vooral goede lijstjes posten, daar haal ik veel inspiratie uit.
oh, dan moet je niet op mijn lijstjes letten

ben ook mijn banaan vergeten bedenk ik me net maar gelukkig is er bij de lunch vanmiddag ook fruit neem ik lekker een sinaasappel, of 2

maar ook als het niet lekker gaat kan meeposten helpen hoor! We kunnen goed luisteren en hard schoppen
Ja doei.
pi_78424864
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 09:30 schreef AKnynke het volgende:
tvp...

Het gaat dooien hier! Eigenlijk zie ik daar wel tegenop, want met zoveel sneeuw wordt dat heel erg nat denk ik. Maar goed, eens moet het gebeuren..
Huh.
Van -24 naar > 0?
Dat zal wel flink schelen!
pi_78424879
Hoi Klare.
Ga je zelf ook lijstjes posten?
pi_78424888
hebben jullie ook zo'n zin in de lente? Ik denk dat mijn energie daar ook weer van omhoog gaat langer licht, langere dagen, straks weer lekker buiten op balkon zitten lezen!
Ja doei.
  donderdag 25 februari 2010 @ 09:36:00 #14
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78424891
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 09:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Huh.
Van -24 naar > 0?
het weerbericht zegt zelfs +3 morgen....
pi_78424916
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
hebben jullie ook zo'n zin in de lente? Ik denk dat mijn energie daar ook weer van omhoog gaat langer licht, langere dagen, straks weer lekker buiten op balkon zitten lezen!
Ik merk dat het nu al een stuk beter gaat iets warmer weer (alweer tshirtjes aangehad)
En om 7 uur is het ook nog geeneens helemaal donker
Dus ik begin het weer leuk te vinden
pi_78424932
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 09:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Huh.
Van -24 naar > 0?
Ik wilde precies hetzelfde zeggen! Wat een omschakeling.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 25 februari 2010 @ 09:37:33 #17
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78424939
lijstje voor vandaag:

O: appel en banaan door yoghurt met muesli
T: avocado
L: spinaziesoep met gerookte zalm
T: ?
D: pizza, met zelfgemaakte volkoren bodem. Nog even bedenken wat er op moet. Met een bak sla, denk ik.
T: stukje chocola?
pi_78424959
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb van de week zo'n leuk lenteshirtje gekocht, ik kan niet wachten tot ik die aan kan trekken! . Maar het gaat al duidelijk de goede kant op, het is in huis 's ochtends ook lang zo koud niet meer. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78424965
Lijstje:

O: 2 knackebrodjes osseworst
L: broodjes met iig 2 sinaasappels
T: banaan (jat ik mee van de lunch)
D1: 2 boterhammen
D2: tomatensoep uit blik

Ja doei.
pi_78424983
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 09:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb van de week zo'n leuk lenteshirtje gekocht, ik kan niet wachten tot ik die aan kan trekken! . Maar het gaat al duidelijk de goede kant op, het is in huis 's ochtends ook lang zo koud niet meer. .
fijn he?

had paar weken geleden nog raam open in de slaapkamer, bevroor zowat toen ik eruit ging, en nu stapte ik vanochtend naar buiten en dacht (op de regen na) 'hmmmm warmer! '
Ja doei.
pi_78425357
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 09:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Gewoon net zoals ik doen: veel te veel keuzevakken volgen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_78425371
Hier regent het overigens Maar het is niet koud!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_78425384
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 09:52 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Gewoon net zoals ik doen: veel te veel keuzevakken volgen
denk 't niet na volgend jaar ga ik 'rustig' studeren
Ja doei.
pi_78425415

Lijstje van gisteren:

O: 2x geroosterd brood met filet A. en ui.
L: volkoren brood ham/kaas/ui tosti broccolisoep
T: minneola 2 koekjes
T: wodka, ovenzoutjes
D: uit eten met een vriendinnetje. couscous met lam en chocotaart toe. 2 witte wijntjes.

Planning voor vandaag:
O: 2x geroosterd brood met filet A., rode ui. Gekookt eitje
L: volkoren bolletje met gekookt ei, sla, tomaat en light mayo en 1 met kaas, komkommer en zoete paprika
S: hardlopen
T: wodka, ovenzoutjes
D: rundergehaktballetjes met veel groenten erdoor. Met chinese kool of snijboontjes en schaaltje rauwkost. Toe: optimelvla met frambozenjam
pi_78425448
Gaat het een beetje met je, Ewelina?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')