abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78469751
Ben nu topic 961 aan het bijlezen, dus ik zal in omgekeerde volgorde reageren vrees ik, maar Ewelina Wat is er gebeurd? Ik dacht altijd dat jij wel een hele stabiele relatie had (voorzover je dat kan beoordelen door de computer heen ). Veel sterkte

En ColdFeet, kunde gij die foto eens PM-en!
pi_78469917
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 09:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik maak regelmatig sushi heerlijk! volgende week weer, vind ik

3 maart gaan we in ondertrouw
Nog tips? Ik heb het nog nooit gemaakt, dus denk dat ik zo makkelijk mogelijk ga proberen, zalmpjes, komkommer, tonijn en handrolls
pi_78469954
Nog gefeliciteerd Phaidra!! Hoezo een sneaky manier om te vertellen dat je jarig bent geweest!!

En clam chowder is een soep met schelpjes.
pi_78469993
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 09:47 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:

[..]

Nog tips? Ik heb het nog nooit gemaakt, dus denk dat ik zo makkelijk mogelijk ga proberen, zalmpjes, komkommer, tonijn en handrolls
'en handrolls'?

wat wij meestal doen:

japanse omelet
zalm (gerookt of rauw)
tonijnsalade (tonijn uit blik met een heel fijn uitje en wat wasabi)
bosui in kleine reepjes (voor knapperige)
komkommer (lust ik niet, Mr.Mo wel)
en dan lekker combineren!

allemaal rollen en soms ook wat nigiri-sushi
Ja doei.
pi_78470148
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 09:48 schreef conleche het volgende:
Nog gefeliciteerd Phaidra!! Hoezo een sneaky manier om te vertellen dat je jarig bent geweest!!

En clam chowder is een soep met schelpjes.
Ik was benieuwd wie er terug zou gaan lezen .
Dat chowder soep was, wist ik ergens ook wel ja! En soep met schelpjes is nog wel redelijk verantwoord (mits volgestouwd met groenten), maar niet echt feestelijk op je verjaardag.

Trouwens, wat een spannende ontwikkelingen mbt VS!! Succes met netwerken, het zou wel ubercool zijn als het je zou lukken om daar ergens binnen te komen .

Gister trouwens nog een jurkje gekocht bij Zipper. Niet heel erg obvious vintage, maar wel een jurkje dat ik vaker aan ga trekken. Ben wel van plan vaker naar dit soort winkeltjes te gaan, want ik heb het idee dat ik qua maten vrij makkelijk kan slagen daar!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78470197
Lijstjes

O: boterham met pindakaas en roggebrood , beetje cranberrysap
T: Beetje kwark
D: boterham met ei; boterham pindakaas
T: paar olijfjes
T: mineola
T: beetje kwark
D: Gebakken aardappeltjes met Toscaanse carre en sla (ijsbergsla, avocado, cherrytomaatjes, komkommer en beetje dressing)
T: iets
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_78470328
Dat bijlezen schiet ook nooit op bij mij. Ik ben nu bij 'meid'. Whehehe, 'meid'.

Ik ben een vlotte meid van 35 jaar met veel hobbies. Wil je met me pennen?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 10:05:09 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78470382
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 09:56 schreef Phaidra het volgende:

Trouwens, wat een spannende ontwikkelingen mbt VS!! Succes met netwerken, het zou wel ubercool zijn als het je zou lukken om daar ergens binnen te komen .

Maar dan komt ze nooit meer naar een meet .

O wacht, wij worden dan natuurlijk bij háár uitgenodigd in de VS! .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 10:05:28 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78470390
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:03 schreef Laureline het volgende:
Dat bijlezen schiet ook nooit op bij mij. Ik ben nu bij 'meid'. Whehehe, 'meid'.

Ik ben een vlotte meid van 35 jaar met veel hobbies. Wil je met me pennen?
Ik wist wel dat jij dat woord ook niet gebruikt .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 10:21:54 #85
236335 neen
schone schijn
pi_78470866
Zal ik eerst ontbijten en dan lopen of eerst lopen en dan ontbijten als plan voor na het koffie drinken dan he.
het lijkt niet wat het is
pi_78470926
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 09:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

'en handrolls'?

wat wij meestal doen:

japanse omelet
zalm (gerookt of rauw)
tonijnsalade (tonijn uit blik met een heel fijn uitje en wat wasabi)
bosui in kleine reepjes (voor knapperige)
komkommer (lust ik niet, Mr.Mo wel)
en dan lekker combineren!

allemaal rollen en soms ook wat nigiri-sushi
Klinkt goed! Zou ook graag ebi tempura willen maken, heerluk!

Ga dadelijk eens opschrijven wat ik allemaal ga halen.. yum yum..

Net stukje spekkoek gegeten, vandaag gaat echt al de mist in haha
  vrijdag 26 februari 2010 @ 10:31:58 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78471187
Las in de Preview een stuk over A Single Man. Lijkt me een toffe film. En dat joch uit About a boy zit er ook in. Dat vond Greys zo'n leuk joch, nietwaar? . En waar is Greys nu ineens weer gebleven? .
Niet meer actief op Fok!
pi_78471261
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:23 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:

[..]

Klinkt goed! Zou ook graag ebi tempura willen maken, heerluk!

Ga dadelijk eens opschrijven wat ik allemaal ga halen.. yum yum..

Net stukje spekkoek gegeten, vandaag gaat echt al de mist in haha

het zou je denk ik erg helpen als je jezelf afleert om vergissinkjes weg te lachen en dan de hele dag meteen maar als verloren te zien. hoezo is vandaag de mist in omdat je een stukje spekkoek hebt gegeten? slechte keuze, maar dat betekent toch niet dat je hele dag verpest is? en nog belangrijker, waarom deed je het? had je voor jezelf ene smoesje waarom het wel mocht? of eet je zonder na te denken? alleen "haha" als reactie is niet genoeg om gezonder te leren leven...

jullie gaan naar KFC zeg je, maar wie weerhoudt je ervan om daar gewoon een grilled chicken sandwich te nemen ipv een menu met patat en gefrituurde kip?

je wilt afvallen of je wilt het niet, en voor afvallen zul je keuzes moeten maken, keuzes die niet altijd even leuk zullen voelen. maar als t goed is is het vooruitzicht van je doel, als je dat echt wilt bereiken, genoeg om dat te compenseren.

*strenge kwakzor modus uit*
Kwak
pi_78471305
oh en ik zag vanochtend eindelijk een lager gewicht op de schaal, 102,7... het volhouden terwijl mn gewicht maar tussen 103 en 103.5 bleef schommelen pays eindelijk off! nu volhouden (en dat gaat echt steeds makkelijker... ik leer het wel!)
Kwak
  vrijdag 26 februari 2010 @ 10:35:54 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78471344
*binnenwalst

Geen brilletje nodig nog

Stomme opleiding gehaald met een 7,7 afgerond 8

Nu even teruglezen
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_78471489
go kwak en XM!
Ja doei.
pi_78471550
Ik had vandaag een scriptievoorstel in moeten leveren en een begeleider moeten hebben. Faal
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_78471611
Phaidra, nog gefeliciteerd! .

Goed gedaan, XM! Een 8, wow!

En kwakje, wat doe je het supergoed! . Ik ben trots op je!

Hier gebeuren ook rare dingen. Eerst moest ik ineens een kleinere onderwijdte, dan is m'n broek maat 34 slobberig aan het doen, en toen woog ik vanochtend ook nog eens 61,8. Laatste keer dat ik in de 61 zat was toen ik 4 dagen niet had gegeten omdat ik ziek op bed lag. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78472034
Onbijgelezen tvp want ik moet zo naar de trein, naar Utreg. En ik was vanmorgen 62.2
Eigen niet helemaal maar meer want ik heb twee dagen te weinig gegeten
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_78472217
maaaaahhh ik snijd net echt heel naar in mn vinger was haastig een heel scherp nieuw mes aan t afwassen en op de een of andere manier heb ik nu in mn nagelbed gesneden, schuin, vanaf boven en t bloedde echt als n rund... bnoeh, er zit nu een pleister op, maar ik vind bloed echt zo naar/eng, kan er helemaal niet tegen (kan me ook alle verwndingen sinds mn kindertijd nog wel herinneringen - alles wara een pleister op moest althans...) zo voorzichtig ben ik normaal gesproken altijd
Kwak
pi_78472364
Way to go voor Kwak, DaD ende XM!!
Edit: natuurlijk niet voor het in de vinger snijden. Dat is naar en pijnlijk. Kusje op je vinger .

@Ewelina, heb je wel al een globaal idee voor je scriptie, of ook dat niet? Heeft te laat zijn nog verdere consequenties? Bij ons was er namelijk niet echt geen controle op dat soort data.

@VIk, natuurlijk gaan we Co dan opzoeken in de VS! Slankmeet goes Vegas .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78472432
Globale ideeën genoeg, consequenties zijn er niet echt... Ik denk dat ik de bijeenkomst om 1 uur maar skip (geen aanwezigheidsplicht).
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_78472474
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:02 schreef kwakz0r het volgende:
maaaaahhh ik snijd net echt heel naar in mn vinger was haastig een heel scherp nieuw mes aan t afwassen en op de een of andere manier heb ik nu in mn nagelbed gesneden, schuin, vanaf boven en t bloedde echt als n rund... bnoeh, er zit nu een pleister op, maar ik vind bloed echt zo naar/eng, kan er helemaal niet tegen (kan me ook alle verwndingen sinds mn kindertijd nog wel herinneringen - alles wara een pleister op moest althans...) zo voorzichtig ben ik normaal gesproken altijd
Dat is de straf omdat je té streng was ;-)
pi_78472572
Jullie draven zó door!! Alsof ik al in LA woon!! Prbly gaat er helemaal niks gebeuren anders dan dat we een drankje gaan doen met haar en dat ze ons de niet te missen hot spots doorgeeft.

Voorlopig zit ik nu gewoon in de galerie een beetje boekhouding te doen.
pi_78473040
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:09 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:

[..]

Dat is de straf omdat je té streng was ;-)
maar ik had wel gelijk

nee, serieus, t maakt mij niet zoveel uit hoor. maar soms moet je even de confrontatie met jezelf aan gaan: wil ik dit genoeg, en wat moet ik dan doen. je kunt niet én én..
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')