Nog tips? Ik heb het nog nooit gemaakt, dus denk dat ik zo makkelijk mogelijk ga proberen, zalmpjes, komkommer, tonijn en handrollsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik maak regelmatig sushiheerlijk! volgende week weer, vind ik
3 maart gaan we in ondertrouw![]()
'en handrolls'?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:47 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
[..]
Nog tips? Ik heb het nog nooit gemaakt, dus denk dat ik zo makkelijk mogelijk ga proberen, zalmpjes, komkommer, tonijn en handrolls
Ik was benieuwd wie er terug zou gaan lezenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:48 schreef conleche het volgende:
Nog gefeliciteerd Phaidra!! Hoezo een sneaky manier om te vertellen dat je jarig bent geweest!!
En clam chowder is een soep met schelpjes.
Maar dan komt ze nooit meer naar een meetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:56 schreef Phaidra het volgende:
Trouwens, wat een spannende ontwikkelingen mbt VS!! Succes met netwerken, het zou wel ubercool zijn als het je zou lukken om daar ergens binnen te komen.
Ik wist wel dat jij dat woord ook niet gebruiktquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:03 schreef Laureline het volgende:
Dat bijlezen schiet ook nooit op bij mij. Ik ben nu bij 'meid'. Whehehe, 'meid'.
Ik ben een vlotte meid van 35 jaar met veel hobbies. Wil je met me pennen?
Klinkt goed! Zou ook graag ebi tempura willen maken, heerluk!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'en handrolls'?
wat wij meestal doen:
japanse omelet
zalm (gerookt of rauw)
tonijnsalade (tonijn uit blik met een heel fijn uitje en wat wasabi)
bosui in kleine reepjes (voor knapperige)
komkommer (lust ik niet, Mr.Mo wel)
en dan lekker combineren!
allemaal rollen en soms ook wat nigiri-sushi
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:23 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
[..]
Klinkt goed! Zou ook graag ebi tempura willen maken, heerluk!
Ga dadelijk eens opschrijven wat ik allemaal ga halen.. yum yum..
Net stukje spekkoek gegeten, vandaag gaat echt al de mist in haha
Dat is de straf omdat je té streng was ;-)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:02 schreef kwakz0r het volgende:
maaaaahhh ik snijd net echt heel naar in mn vingerwas haastig een heel scherp nieuw mes aan t afwassen en op de een of andere manier heb ik nu in mn nagelbed gesneden, schuin, vanaf boven en t bloedde echt als n rund... bnoeh, er zit nu een pleister op, maar ik vind bloed echt zo naar/eng, kan er helemaal niet tegen (kan me ook alle verwndingen sinds mn kindertijd nog wel herinneringen - alles wara een pleister op moest althans...) zo voorzichtig ben ik normaal gesproken altijd
maar ik had wel gelijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:09 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
[..]
Dat is de straf omdat je té streng was ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |