abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78487662
ze bestaan hoor, fluitconcerten en er zitten erg goede fluiters tussen ik kan zelf ook een aardig deuntje spelen vind ik zelf nu ben ik wat simon en garfunkel riedeltjes aan t oefenen,
  vrijdag 26 februari 2010 @ 17:36:27 #152
56471 pinquit
oh my lama!
pi_78487704
wij kregen vroeger altijd eerst een jaar muzikale vorming en dan een jaar blokfluit voordat je een 'echt' instrument mocht bespelen. voor mij waren die 2 jaar genoeg om het niet meer te willen gelukkig heb ik toen later nog gewoon een instrument mogen bespelen, uit het niets, toen hoefde je geen 'vooropleiding' te doen toen mocht dat ineens zomaar
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 26 februari 2010 @ 17:36:47 #153
56471 pinquit
oh my lama!
pi_78487710
wij hebben trouwens een altblokfluit. moeilijk!!!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 17:40:13 #154
56471 pinquit
oh my lama!
pi_78487799
ik heb vorige week bij onze oude buren pizza gemaakt met zo'n danerolles pakket, hij was superlekker en makkelijk.

dus ik die nu thuis maken ben ik klaar met beleggen enzo lees ik op het doosje dat je eerst het deeg moet bakken zonder beleg en dat ie daarna, belegd, 10 mins in de oven moet.
maar dat had de buurvrouw vorige week ook helemaal niet gedaan en toen 20 minuten in de oven gedaan en hij was lekkerrrr. dus nu hoop ik dat het goedkomt
pi_78488015
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:40 schreef pinquit het volgende:
ik heb vorige week bij onze oude buren pizza gemaakt met zo'n danerolles pakket, hij was superlekker en makkelijk.

dus ik die nu thuis maken ben ik klaar met beleggen enzo lees ik op het doosje dat je eerst het deeg moet bakken zonder beleg en dat ie daarna, belegd, 10 mins in de oven moet.
maar dat had de buurvrouw vorige week ook helemaal niet gedaan en toen 20 minuten in de oven gedaan en hij was lekkerrrr. dus nu hoop ik dat het goedkomt
ben benieuwd!
ook ns ff opzoeken in de super. Ik hou van zelfbouwpizza
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 26 februari 2010 @ 17:48:24 #156
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78488054
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:36 schreef pinquit het volgende:
wij hebben trouwens een altblokfluit. moeilijk!!!
Ik heb ook alt gespeeld een tijdje... Maar dat waren allemaal andere grepen, en ik deed dat in mijn eentje. De echte goede spelers mochten op de dwarsfluit verder... Dat deed mijn meer muzikale zusje dus... Ben er snel meegestopt, was toch niet zo leuk, alleen.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 26 februari 2010 @ 17:49:50 #157
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_78488101
Die danaroll pakettenvind ik niet zo heel lekker, maar dr is ook nog een pakket (naast die van de danarolle) langwerpig, met potje saus die overheerlijk is.

Blokfluit, altfluit, en sinds vorig jaar ook een dwarsfluit present
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_78488116
ik speelde ook dwarsfluit en gitaar en piano
  vrijdag 26 februari 2010 @ 17:58:03 #159
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78488317
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:32 schreef Basboussa het volgende:

Een ventje met groeipijnen... Kun je er verder wat aan doen Rocka?
weinig, er zijn wel grootmoeders tips e.d. als bijv. een natte theedoek met citroensap en afkoelen etc. maar artsen zeggen juist weer warm houden. Spieren oprekken voor het naar bed gaan helpt schijnbaar ook. En een zetpil doet zijn werk ook wel hier
Maar zoals vandaag had ik nog niet gehad hoor, dat hij er overdag zo'n last van had.

Muziek: ik speelde ooit vrij aardig bas ooit, zo ongeveer de helft van mijn leven geleden...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_78488367
KD: hip je koekjes

Blokfluiten heb ik ook, een la vol Vraag me niet waarom En een panfluit, een houten dwarsfluit en nog wat wazige fluiten. En ik wil graag weer een altblokfluit

En een gitaar, een synthesizer en een stapeltje kazoo's en dergelijke. En ik kan overal wel een geloofwaardig geluid uit krijgen
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:40 schreef pinquit het volgende:

komt vast goed met je pizza
  vrijdag 26 februari 2010 @ 18:03:44 #161
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78488484
Oh, op mijn basisschool (met de bijbel) was het vroeger altijd een gevecht wie er mee mocht fluiten met de dagopening, psalmen en gezangen uit het liedboek. Er waren zoveel fluitisten (vrouw) en weinig goed zangers (man). Ja fluiten is natuurlijk heel wat koeler dan te moeten zingen. En dan gezangen kiezen waarvan je zeker wist dat je buurvrouw die niet kon fluiten. En dan tot ver in de ochtend je fluit nog moeten schoonmaken.

Dat waren nog eens tijden.

We hadden trouwens ook een tenorfluit thuis (uit voormalig Oost Duitsland meegenomen door mijn moeder, waarom ik dat weet is me een raadsel), maar die speel je dus gewoon hetzelfde als een sopraanfluit.
pi_78488648
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 18:03 schreef Basboussa het volgende:

We hadden trouwens ook een tenorfluit thuis (uit voormalig Oost Duitsland meegenomen door mijn moeder, waarom ik dat weet is me een raadsel), maar die speel je dus gewoon hetzelfde als een sopraanfluit.
Je hebt er hooguit wat grotere handen voor nodig

Een vriendin van mij had een bas-fluit, maar daar waren mijn handen écht te klein voor
  vrijdag 26 februari 2010 @ 18:11:17 #163
56471 pinquit
oh my lama!
pi_78488701
pizza was lekker volgende keer doe k toch eerst de bodem, want in t midden was ie soms nog wat zacht ohja, en minder kappertjes en meeer knoflook
  vrijdag 26 februari 2010 @ 18:12:25 #164
56471 pinquit
oh my lama!
pi_78488742
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:50 schreef Kleurdoos het volgende:
ik speelde ook dwarsfluit en gitaar en piano
leuk! ik ook dwarsfluit, beetje piano, klarinet en sax

nu niks meer
  vrijdag 26 februari 2010 @ 18:20:28 #165
56471 pinquit
oh my lama!
pi_78488952
max wil een zwarte kip
  vrijdag 26 februari 2010 @ 18:20:55 #166
56471 pinquit
oh my lama!
pi_78488962
"we hebben geen tuin"

- oké, dan kopen we die ook, ok mama?

vrijdag 26 februari 2010 @ 18:21:47 #167
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78488985
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 18:09 schreef freecell het volgende:

[..]

Je hebt er hooguit wat grotere handen voor nodig

Een vriendin van mij had een bas-fluit, maar daar waren mijn handen écht te klein voor
Is bas niet hetzelfde (zelfde grepen) als alt? Dat dacht ik altijd
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 februari 2010 @ 18:25:04 #168
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_78489078
Hier ook blokfluit geleerd vroeger. Ik kan het nog wel merkte ik laatst Daarna over op orgel. Dat kan ik vast niet meer
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_78489267
Hier een anti-musicaal talent.... ik mocht na een jaar niet verder met blokfluiten, ik kan geen noten lezen en deed maar wat
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_78489514
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 18:25 schreef Rewimo het volgende:
Hier ook blokfluit geleerd vroeger. Ik kan het nog wel merkte ik laatst Daarna over op orgel. Dat kan ik vast niet meer
Vast wel
Dat soort dingen verleer je wel wat, maar nooit helemaal
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 18:12 schreef pinquit het volgende:

[..]

leuk! ik ook dwarsfluit, beetje piano, klarinet en sax

nu niks meer
Oeh
  vrijdag 26 februari 2010 @ 18:55:45 #171
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_78489936
Tenorfluit. Dat speelde ik vroeger op de middelbare school. Omdat ik muziek als examenvak gekozen heb op het VWO, moest ik een instrument kiezen, en ik had nooit muziekles op een muziekschool o.i.d. gehad. Dus blokfluit was eigenlijk de enige optie. En dat vond ik saai, dus daarom een tenorfluit. Paste goed bij mijn grote handen.
pi_78490324
Brrr ik heb een of ander Thais toetje gemaakt en t is niet te vreten T is wel gelukt zoals het hoort maar ik vind het gewoon niet lekker ik ben niet gemaakt voor:
- tapioca
- miermiermiermierzoet
- mais in mn toetje?
- warme kokosmelk met ijsklontjes

Duidelijk.

commentaar van lief: "het smaakt naar een toko! "

Nu wil ik iets anders om de smaak weg te krijgen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 26 februari 2010 @ 19:08:41 #173
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78490433
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:05 schreef huuphuup het volgende:
Brrr ik heb een of ander Thais toetje gemaakt en t is niet te vreten T is wel gelukt zoals het hoort maar ik vind het gewoon niet lekker ik ben niet gemaakt voor:
- tapioca
- miermiermiermierzoet
- mais in mn toetje?

Duidelijk.

Tapioca, ik vind dat ook niets...

Wat is er mis met ijs? En vruchtjes uit een blik?
pi_78490486
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:08 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Tapioca, ik vind dat ook niets...

Wat is er mis met ijs? En vruchtjes uit een blik?
psies!
met een parasolletje erin
of zo'n glimmersliertjes-ding <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 26 februari 2010 @ 19:15:49 #175
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78490720
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:10 schreef huuphuup het volgende:

[..]

psies!
met een parasolletje erin
of zo'n glimmersliertjes-ding <3
Ik maak graag voedsel, maar toetjes, dat is toch vaak gewoon ijs ofzo. Altijd goed, en al die andere toeterts, die zijn zo 'foutgevoelig'

En sausje, en spuitslagroom en een wafeltje erin.
pi_78490858
oh nee ik ben gek op toetjes. Soufflé's, taartjes, cakejes, ijs, koekjes, mousse, you name it I luv it!
Maar aziatische desserts zijn niet aan mij besteed. Afgezien van sesam, maanzaad en groene thee ijs
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 26 februari 2010 @ 19:22:48 #177
108648 cattie
lieve moeder
pi_78491014
Eigen gemaakte Tiramisu! De mijne is de lekkerste.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 19:24:41 #178
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78491086
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:19 schreef huuphuup het volgende:
oh nee ik ben gek op toetjes. Soufflé's, taartjes, cakejes, ijs, koekjes, mousse, you name it I luv it!
Maar aziatische desserts zijn niet aan mij besteed. Afgezien van sesam, maanzaad en groene thee ijs
Ja, lekker, maar het lukt me altijd net niet... Ik kan dus alleen maar bananenbrood bakken, en dat is niet echt een dessert. Zelfs mijn appel crumble is het altijd 'net niet'. (En dat zou toch erg foolproof moeten zijn)

Dus ik ga voor veilig: ijs, yoghurt, fruit, maar ook heel vaak geen toeterd.

Maar het hele zoete Arabische gebeuren is niet aan mij besteed. Kunafa, baklawa, atayef, helawiaat ma gibneh... Allemaal te zoet en ik blief de kaas vaak ook niet, en ik hou niet zo van rozenwater/oranjebloesemwater. Smaakt een beetje nep ofzo.
pi_78491476
Huup Waarom maak je zoiets dan, als je al weet dat je er niet van houdt?

KD en pinq, ik voorspel een Fok!OUD-band :p
Ik speel ook piano
En BE natuurlijk sax...

POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_78491613
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:34 schreef innepin het volgende:
Huup Waarom maak je zoiets dan, als je al weet dat je er niet van houdt?

gekregen van iemand, dit ding kende ik nog niet, en ik ben niet zo van het bij voorbaat al weggooien en zeggen dat k het niet lekker vind. Eerst proeven.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 26 februari 2010 @ 19:45:05 #181
190853 RockabeIIa
pi_78491902
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:05 schreef huuphuup het volgende:
- tapioca
- miermiermiermierzoet
- mais in mn toetje?

Duidelijk.

Doe mij maar een mini-magnummetje
Altijd zo moeilijk doen
pi_78492023
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:45 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Doe mij maar een mini-magnummetje
Altijd zo moeilijk doen
ik ga nu onderweg naar de supermarkt, t zal idd wel zoiets worden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78492028
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:38 schreef huuphuup het volgende:

[..]

gekregen van iemand, dit ding kende ik nog niet, en ik ben niet zo van het bij voorbaat al weggooien en zeggen dat k het niet lekker vind. Eerst proeven.
Dapper!
Bij mij weet men al dat ze niet met dat soort dingen aan moeten komen. ben niet zo'n avontuurlijke eter

Even egopostje verder:
Ik zit er even helemaal doorheen Ik ben ziek, en dat is al lastig als je de hele dag alleen thuis bent met een baby, maar nou heeft de baby in kwestie dus ineens oorpijn gok ik, want vorige keer was het ook verkouden-> oorpijn, en is ze continu ontroostbaar aan het krijsen, gooide ze net haar hele fles er uit en is ze gewoon zielig Hele huis overhoop gehaald maar de zetpilletjes blijken ook nog eens onvindbaar.
Dan probeer je je sterk te houden omdat je voor je kind moet zorgen en dat lukt dan wel even... maar nu slaapt ze goddank net en het komt gewoon 2x zo hard terug... pfrrttt...
  vrijdag 26 februari 2010 @ 19:53:35 #184
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78492248
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:48 schreef innepin het volgende:

[..]

Dapper!
Bij mij weet men al dat ze niet met dat soort dingen aan moeten komen. ben niet zo'n avontuurlijke eter

Even egopostje verder:
Ik zit er even helemaal doorheen Ik ben ziek, en dat is al lastig als je de hele dag alleen thuis bent met een baby, maar nou heeft de baby in kwestie dus ineens oorpijn gok ik, want vorige keer was het ook verkouden-> oorpijn, en is ze continu ontroostbaar aan het krijsen, gooide ze net haar hele fles er uit en is ze gewoon zielig Hele huis overhoop gehaald maar de zetpilletjes blijken ook nog eens onvindbaar.
Dan probeer je je sterk te houden omdat je voor je kind moet zorgen en dat lukt dan wel even... maar nu slaapt ze goddank net en het komt gewoon 2x zo hard terug... pfrrttt...
He bah Innepin! Wat een rotgevoel, en al helemaal als je zelf niet lekker bent. Op een normale dag is een ziek knd net te doen, maar als je zelf ziek bent

En dat je dan alleen thuis bent. Geen afleiding.. Ook nog eens winter

Beterschap!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 19:53:59 #185
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78492265
Innepin. Das heel zwaar .
  vrijdag 26 februari 2010 @ 19:59:52 #186
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_78492490
Oproep even, herhalen:
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:04 schreef Oxymoron het volgende:
Voor mijn verjaardag, wil ik graag een Leguanen taart . Maar zo'n fototaart vind ik eigenlijk niet zo, mooi.
Is er iemand die een mooie taart wil maken, tegen betaling, uiteraard, en die in de provncie Utrecht óf de provincie Zuid-Holland, opgehaald kan worden? (voor het weekend van 24 april ).
Taartjesfee, waar woon jij? Of iemand anders die het goed kan?
En dan vond ik
deze
als een soort ''idee'' van wat ik, wil. Maar dan groen. En dan geen draak.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 20:07:36 #187
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78492739
Pfff Innepin, dat is inderdaad zwaar. Beterschap voor jullie beidjes

Rocka, fijn dat het niets ernstigs was, wel vervelend van die pijn. Lang leve de zetpillen.
Make love, not war ☮
pi_78493088
Innepin en baby Innepin beterschap !!
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_78493232
innepins

mag ik ff
mijn buurvrouw begon weer te klagen over de droger die om 19.00 uur!! aanstond...
en ze gaf ook nog even de opmerking dat deze huizen niet geschikt zijn voor gezinnen met jonge kinderen
Ik ben zoooo klaar met dat mens!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 20:20:54 #190
56471 pinquit
oh my lama!
pi_78493299
oi innepin, heftig zo'n avond
sterkte, en doe even helemaal niks nu ze slaapt, als het kan
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 februari 2010 @ 20:22:49 #191
13151 crew  Rewimo
pi_78493360
Innepin Beterschap!

Vicky, je hebt een stomme buurvrouw
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 20:23:02 #192
114177 Diaan73
pi_78493371
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:19 schreef Vicky het volgende:
innepins

mag ik ff
mijn buurvrouw begon weer te klagen over de droger die om 19.00 uur!! aanstond...
en ze gaf ook nog even de opmerking dat deze huizen niet geschikt zijn voor gezinnen met jonge kinderen
Alweer?? En nu rechtstreeks of ook weer per sms?
Make love, not war ☮
pi_78493426
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:23 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Alweer?? En nu rechtstreeks of ook weer per sms?
nu rechtstreeks. Ze belde aan of ik ff wilde komen luisteren naar het geluid dat zij in haar huis had. En ze had er ook "problemen" mee dat ze op zondagochtend 7 uur het geluid van stampende kinderen had.
En ze vond dat ik maar moest wassen als zij aan het werk was..

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 20:25:27 #194
56471 pinquit
oh my lama!
pi_78493452
wat denkt ze nou

maarja, wat moet je hier nou mee
pi_78493475
je buuf spoort niet vicks
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78493479
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:25 schreef pinquit het volgende:
wat denkt ze nou

maarja, wat moet je hier nou mee
verder gewoon maar negeren... ze heeft over alle buren wel wat te zeiken geloof ik.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † vrijdag 26 februari 2010 @ 20:26:20 #197
43556 miss_dynastie
pi_78493484
Sterkte innepin.

Nou duidelijk voor je buuv, vicks, hutje op de hei dan maar Maar zonder gekheid, heel vervelend als mensen zo doen
pi_78493502
oh en en beterschap voor innepin en Willow. Naar zoiets
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78493529
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Sterkte innepin.

Nou duidelijk voor je buuv, vicks, hutje op de hei dan maar Maar zonder gekheid, heel vervelend als mensen zo doen
dat heb ik dus ook tegen d'r gezegd he... zoek een hutje op de hei!
oh en ze zei ook nog dat ze hoopt dat we snel een leuke beneden woning zullen hebben. Nou dan heeft ze dus pech, de eerste komende jaren gaan wij niet weg.. ik zou wel willen hoor, maar het gaat nu eenmaal niet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 26 februari 2010 @ 20:30:22 #200
114177 Diaan73
pi_78493626
Dus wel rechtstreeks, dat is al een stapje vooruit. Maar ze heeft makkelijk praten... als ze zoveel last heeft, gaat ze toch lekker zelf weg. En wassen.drogen om 19:00 uur is helemaal niet raar...
Make love, not war ☮
pi_78493889
Innepin, ik woon niet om de hoek maar wel het dichtste bij denk ik...ik heb hier nog 2x 75mg zetpilletjes liggen, mocht je nodig hebben
Lotte!
Noah!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 20:47:52 #202
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78494446
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:24 schreef Vicky het volgende:

[..]

nu rechtstreeks. Ze belde aan of ik ff wilde komen luisteren naar het geluid dat zij in haar huis had. En ze had er ook "problemen" mee dat ze op zondagochtend 7 uur het geluid van stampende kinderen had.
En ze vond dat ik maar moest wassen als zij aan het werk was..

Heb je haar niet even verteld dat jij graag klachten ontvangt tussen half vier en half vijf 's middags, want het bezorgt je zoveel overlast, en gooit het schema van je kinderen zo in de war.

Maf mens zeg!
pi_78494897
Aaargh Vicky, dat is irritant zeg. Ik ken dat soort mensen, bah
pi_78494976
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:36 schreef Linda2205 het volgende:
Innepin, ik woon niet om de hoek maar wel het dichtste bij denk ik...ik heb hier nog 2x 75mg zetpilletjes liggen, mocht je nodig hebben
Awwww sweetums toch
Ik heb 240mg bij de buuf gehaald en door de midden gesneden. Ze is nu weer wakker en het *lijkt* ietsje beter te gaan.

Sorry voor het klagen hoor Ik had even een ik-zit-er-doorheen momentje

Vicky wat een raar mens
pi_78495356
och innepin ik lees nu pas bij, anders was ik lekker naar je toe gekomen joh....

Wij zijn net uit eten geweest. Gewoon zomaar. Wat een verwennerij is dat. Oh en wonder boven wonder heeft Jen vandaag gewoon avond gegeten. Maar niet de appelmoes, dat vindt ze blijkbaar niet lekker...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_78495450
Tico gek mens, 't is niet alsof je om de hoek woont
pi_78495559
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 21:06 schreef innepin het volgende:
Tico gek mens, 't is niet alsof je om de hoek woont
Alsof me dat intresseert, tis ook niet alsof je 3 uur verderop woont... Als het morgen nog niet gaat en je bent weer alleen, heb je mn nummer nog? Je mag bellen, ik hoef morgen alleen boodschappen te doen.
pi_78495992
Fijn dat het wat beter lijkt te gaan met Willow! Hoe voel je jezelf? En klagen mag hoor
Lotte!
Noah!
pi_78496017
Awww wat lief Je bent een schat.
Ik denk niet dat ik gauw zal bellen, dat is dan toch weer zo'n hulpvraag waar ik dan net iets te koppig voor ben, maar ik hou het in elk geval in gedachten
pi_78496121
Als je maar thee en chocola hebt, dan vind ik het al lang goed.
pi_78497561
Thee, check,
chochola... hmmmm.... D. heeft nog ergens een chocoladeletter liggen, zou die nog eetbaar zijn?
pi_78497789
Mits ie van vorige Sinterklaas is wel hoor. 2008 durf ik niet aan.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 21:53:04 #213
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_78498297
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:19 schreef Vicky het volgende:
innepins

mag ik ff
en ze gaf ook nog even de opmerking dat [b]deze huizen niet geschikt zijn voor gezinnen met jonge kinderen/b]

Ik zou poeslief zeggen dat ze dan fijn in een aanleunwoning/ of huize vrederust moet gaan wonen, en niet in een normale straat
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 26 februari 2010 @ 22:01:16 #215
56471 pinquit
oh my lama!
pi_78498578
buh. ik heb mijn laptop nu iets langer dan een half jaar en hij is sinds een week zó traag iemand tips?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 22:02:27 #216
114177 Diaan73
pi_78498657
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 22:01 schreef pinquit het volgende:
buh. ik heb mijn laptop nu iets langer dan een half jaar en hij is sinds een week zó traag iemand tips?
Geheugen?? dat was bij mij het probleem
Make love, not war ☮
  vrijdag 26 februari 2010 @ 22:03:24 #217
56471 pinquit
oh my lama!
pi_78498709
ja en dan? *geen verstand heeft* (-van pc's dan he )
  vrijdag 26 februari 2010 @ 22:03:49 #218
56471 pinquit
oh my lama!
pi_78498726
ohja en welke film ga ik kijken? benjamin button of burn after reading?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 22:04:22 #219
56471 pinquit
oh my lama!
pi_78498761
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 22:02 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Geheugen?? dat was bij mij het probleem
oh dat t vol zit? mja ik heb al de hele dag foto's geruimd dus dan zou het nu alwel beter moeten zijn
  vrijdag 26 februari 2010 @ 22:14:01 #220
114177 Diaan73
pi_78499296
Nou vol is volgens mij niet zozeer het juiste woord, ik heb er ook niet zoveel verstand van, maar sinds mijn geheugen verdubbeld is, is mijn laptop ook veel sneller.

Heb je ook de prullenbak nog een keer geschoond.

Anders een keer anti-malware oid draaien.
Make love, not war ☮
  vrijdag 26 februari 2010 @ 22:21:26 #221
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_78499641
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 22:03 schreef pinquit het volgende:
ohja en welke film ga ik kijken? benjamin button of burn after reading?
Burn after reading! Zegt deze fan van John Malkovich. Maar het is écht een geweldige film, en Brad Pitt en George Clooney en de andere acteurs zijn ook meesterlijk in deze film.
pi_78499753
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 22:01 schreef pinquit het volgende:
Heb je er veel op geinstalleerd staan? Opruimen en defragmenteren helpt bij mij dan altijd wel
On zeh laptop
  vrijdag 26 februari 2010 @ 22:26:19 #223
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78499891
navond! Wij zijn wezen wokken met de jongens. Een of andere vreetschuur met een groot aantal veel bier drinkende luid sprekende boeren. En ik hou niet van druk, of luid. En er waren iets van 8000 kinderen ook.
En iedereen loopt heen en weer dus geen normaal gesprek gevoerd. Wel lekker gegeten though, en de kinderen vonden het geweldig.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 22:29:43 #224
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_78500046
Nou, da's al heel wat he, als het eten lekker was en als de kinderen het leuk hadden. Een goed gesprek en wat rust in de (eet)tent is hier alleen mogelijk als we oppas regelen en gewoon met z'n tweetjes gaan.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 22:35:41 #225
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78500351
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 22:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Nou, da's al heel wat he, als het eten lekker was en als de kinderen het leuk hadden. Een goed gesprek en wat rust in de (eet)tent is hier alleen mogelijk als we oppas regelen en gewoon met z'n tweetjes gaan.
Nou, ik ben wat gewend qua druk, maar dit waren écht boeren en dan niet agrariers (denk ik). mijn hemel wat een volk Maar ja, ik ben wel erg snel overprikkeld helaas.

Renate Groenewold is een reus, vergeleken bij de rest van die meisjes
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 22:41:43 #226
114177 Diaan73
pi_78500741
Ow dat is ook niets voor mij maar 8000 kinderen dat zijn er veel. Gelukkig was het eten wel lekker.

Nicolien zilver of goud In ieder geval een medaille vanavond!!
Make love, not war ☮
  vrijdag 26 februari 2010 @ 23:08:25 #227
114177 Diaan73
pi_78502572
En het is goud geworden
Make love, not war ☮
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 februari 2010 @ 23:11:22 #228
13151 crew  Rewimo
pi_78502834
Goud! Knap gedaan
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 23:51:17 #229
56471 pinquit
oh my lama!
pi_78505204
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 22:21 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Burn after reading! Zegt deze fan van John Malkovich. Maar het is écht een geweldige film, en Brad Pitt en George Clooney en de andere acteurs zijn ook meesterlijk in deze film.
goede film! onvoorspelbaar enzo echt super
pi_78512343
Moigguh

Het zonnetje schijnt!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 februari 2010 @ 08:25:27 #231
13151 crew  Rewimo
pi_78512439
Mogge

Zon? Die is hier alweer weg. En volgens mij ligt hier weer eens bronchitis op de loer
pi_78512441
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 08:02 schreef Fannie het volgende:
Moigguh

Het zonnetje schijnt!
waar??

hier echt neit hoor... regen enzo
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78512471
Zon ? Hier schijnt er iets waterigs door de wolken...

goud ! wat goed van Nicoline !
pi_78512590
Regen....
pi_78512630
Vicky wat een buurvrouw zeg... Ik zou dr toch even vriendelijk duidelijk maken dat jij je niet gaat aanpassen aan haar wensen. (geloof dat ik iets zou zeggen met wat minder vriendelijke woorden)
Overigens zet de buurvrouw hier rustig de wasmachine aan om 04.00... dat vind ik wel iets minder fijn.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 09:14:36 #236
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78512669
ik breek even in zonder bij te lezen, maar wie had er ook alweer een badstandaard voor op het ligbad? ik wil er namelijk ook eentje voor onze piepkleine badkamer maar ik weet niet waar je die kan krijgen...
iemand?
mijn dank is groot
  zaterdag 27 februari 2010 @ 09:21:12 #237
114177 Diaan73
pi_78512713
een uurtje geleden scheen hier het zonnetje, maar nu is het alweer grijs.

Goedemorgen
Make love, not war ☮
pi_78512920
Ik was het niet Asy

En idd, te vroeg gejuicht, zonnetje is alweer weg

* Fannie gaat maar ff douchen
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  Jubileum moderator zaterdag 27 februari 2010 @ 10:03:35 #239
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_78513134
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 09:14 schreef Asyniur het volgende:
ik breek even in zonder bij te lezen, maar wie had er ook alweer een badstandaard voor op het ligbad? ik wil er namelijk ook eentje voor onze piepkleine badkamer maar ik weet niet waar je die kan krijgen...
iemand?
mijn dank is groot
BE was dat

Goedemorgen allemaal! Een natte druilerige dag maarrrrr het is zaterdag
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 februari 2010 @ 10:09:38 #240
13151 crew  Rewimo
pi_78513234
't Is hier droog En ik ga zo naar Boxmeer, mijn lenzen zijn er (en hopelijk nu de goede), post halen uit de postbus en ik ga naar de Action (is alweer veel te lang geleden)
  zaterdag 27 februari 2010 @ 10:19:21 #241
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78513359
Goedemorgen! Het is droog! goed genoeg voor mij iig.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 10:20:44 #242
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78513372
Schalt hier al de hele ochtend broodje warmvlees, broodje bakpau uit de radio
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 10:26:17 #243
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78513443
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 10:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Schalt hier al de hele ochtend broodje warmvlees, broodje bakpau uit de radio
Goeiemorgen dan maar. Hoe is het met je pols? heb je er not wat voor kunnen krijgen?
pi_78513464
Goedemorgen! Niet schrikken, dat is een honingmasker op m'n gezicht. Dat jullie geen verkeerde ideeën krijgen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 27 februari 2010 @ 10:27:58 #245
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78513468
Mogguh!
Ik heb nu een brace om, en verder zo min mogelijk belasten. Medicatie was nu niet zo`n strak plan..straks ga ik groen licht geven
  zaterdag 27 februari 2010 @ 10:28:17 #246
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78513472
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 10:27 schreef YPPY het volgende:
Goedemorgen! Niet schrikken, dat is een honingmasker op m'n gezicht. Dat jullie geen verkeerde ideeën krijgen.
There`s something about YPPY
  zaterdag 27 februari 2010 @ 10:31:51 #247
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78513516
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 10:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mogguh!
Ik heb nu een brace om, en verder zo min mogelijk belasten. Medicatie was nu niet zo`n strak plan..straks ga ik groen licht geven
Wel heel Shrekish anders, groen licht. Wordt het al beter met de pijn? Als het nou morgen op miraculeuze wijze over is hè, denk dan nog eens aan me. (of laat nu ff prikken!)
  zaterdag 27 februari 2010 @ 10:32:28 #248
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78513527
Je kan het hebben hoor Yps. Typt dat nou niet lastig, met die komkommerschijfjes op je ogen?
pi_78513547
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 10:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Je kan het hebben hoor Yps. Typt dat nou niet lastig, met die komkommerschijfjes op je ogen?
We hebben geeneens komkommer in huis *snik* het leek me niet handig twee peuters mee te nemen naar de markt. Ik ga zo wel 8 bikinistukjes passen, hopen dat er eentje past.

Nee, daar komen geen foto's van.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_78513559
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 10:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

There`s something about YPPY
In dat gehad had ik nu al onder de douche gestaan.
*OUD heilige*
  zaterdag 27 februari 2010 @ 10:38:07 #251
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78513608
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 10:34 schreef YPPY het volgende:

[..]

We hebben geeneens komkommer in huis *snik* het leek me niet handig twee peuters mee te nemen naar de markt. Ik ga zo wel 8 bikinistukjes passen, hopen dat er eentje past.

Nee, daar komen geen foto's van.
Succes ermee! ik vind dat echt horror, badkleding passen. En goed dat ik er nu aan denk want mijn badpak is uitgelubberd (of ik ben kleiner geworden, kan ook) en ik heb zondag een man de dag van zijn leven bezorgd door met een ontblote boob uit het water te Fa-en. Nieuw badpak dus. Maar nu ga ik de bus halen, met mijn grote zoon. knoopinmaagspannendhoerajeewatwordenzesnelgroot-achtig voelt het.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 10:39:45 #252
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78513630
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 10:31 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Wel heel Shrekish anders, groen licht. Wordt het al beter met de pijn? Als het nou morgen op miraculeuze wijze over is hè, denk dan nog eens aan me. (of laat nu ff prikken!)
Pijn gaat wel beter zo ja. En eigenlijk rekeni k er wel op dat het morgen over is. Aangezien het altijd zo gaat..
pi_78513698
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 10:38 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Succes ermee! ik vind dat echt horror, badkleding passen. En goed dat ik er nu aan denk want mijn badpak is uitgelubberd (of ik ben kleiner geworden, kan ook) en ik heb zondag een man de dag van zijn leven bezorgd door met een ontblote boob uit het water te Fa-en. Nieuw badpak dus. Maar nu ga ik de bus halen, met mijn grote zoon. knoopinmaagspannendhoerajeewatwordenzesnelgroot-achtig voelt het.
Ik ook, horror, vooral omdat ik 4 jaar geleden echt leuk bikini's kon kopen, gewoon leuk zeg maar. En nu 'moet' het. Maar he, de medicijnen werken wel.

grote zoon
*OUD heilige*
  zaterdag 27 februari 2010 @ 10:56:49 #254
108648 cattie
lieve moeder
pi_78513873
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 10:38 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ik ben vannacht tante geworden! Van Casper. Leuke naam en vanmiddag gaan we hem bewonderen.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 11:03:54 #255
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78514013
Gefeliciteerd tante cattie!
pi_78514046
Gefeliciteerd cattie!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78514116
Cattie van harte met je neefje !!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 11:24:14 #258
190853 RockabeIIa
pi_78514454
Van harte gefeliciteerd tante cattie
en ik las nog even terug ook van je moeder Ik hoop het allerbeste voor jullie

Het is vandaag pyjamadag
  zaterdag 27 februari 2010 @ 11:39:44 #259
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_78514774
Fa-en Volgens mij kent de helft van de bankjeslezers het begrip niet. Ik wel. En veel plezier met je grote zoon!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 11:40:20 #260
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_78514785
En gefeliciteerd tante Cattie!
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 11:49:24 #261
7074 moussy
kuttekop
pi_78514984
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 09:14 schreef Asyniur het volgende:
iemand?
mijn dank is groot
Ik heb er niet 1, maar babywalz verkoopt ze.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 12:14:03 #262
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_78515553
Ik ken het begrip Fa-en ook, moet ik nu ook huilen?

Rocka, Tobias heeft ook een pyamadagje ingelast Dat doet hij meestal op zondag op de een of andere manier maar vandaag komt het wel lekker uit, morgen moeten we weg

Tante Cattie gefeliciteerd met Casper, een naam die hoog in mijn top-10 staat trouwens
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 12:17:57 #263
7074 moussy
kuttekop
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 12:56:30 #264
37843 lady-wrb
kortaf
pi_78517271
Wie kent FA-en niet dan?

Was het niet meer de wilde frisheid van Meloenen?
  zaterdag 27 februari 2010 @ 13:38:27 #266
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78518025
Wel wild, niet fris dawast. Wij doen even een la place pauze! Hoe is het met de heup van B eigenlijk Rocka?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 februari 2010 @ 13:44:39 #267
13151 crew  Rewimo
pi_78518224
cattie gefeliciteerd, leuke naam

Action is weer leeg
pi_78519298
Pfff. al die aardbevingen de laatste tijd
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 februari 2010 @ 14:58:37 #269
13151 crew  Rewimo
pi_78520441
Jeetje, alweer een...
pi_78520807
En wat had de action wat er nu niet meer is ?

Tja, de aarde beweegt doorlopend en als het geologisch een tijdje rustig is geweest, kun je er vanuit gaan dat er dan een tijd van veel beweging (lees aardbevingen en andere ellende) komt. Vreselijk voor de mensen die er wonen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 februari 2010 @ 15:39:49 #271
13151 crew  Rewimo
pi_78521454
De Action had sokken, een oranje bril met lichtjes , toiletblokken en luchtverfrisser, deodorant, een zwembrilletje, een fleecevest, caprisonne en reflectors. En nog wel meer geloof ik. 4 tassen
pi_78521710
jeumig, mijn fam. is geweest en ik woon nu in een speelgoedwinkel activity centers, blokkendozen, knuffels, veel herriedingen en de halve H&m idioot hoeveel dat kind gekregen heeft
pi_78521900
Ik was op de meet
pi_78521972
was het leuk?
  zaterdag 27 februari 2010 @ 16:04:50 #275
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_78522057
Vandaag bij de HAP geweest voor mijn elleboog. Maar ik heb niks gebroken, denken ze, ik heb alleen wel een ''interne bloeduitstorting''? En mijn verhaal, van ''als ik beweeg dan lijkt het, alsof er een 'stofje' aanhangt'' vonden ze maar raar . Dus snel weer weg, daar. 'k Ben heel niet raar
Maar de Arnifloor werkt niet meer, dus rustig aan doen, nou maandag, moet ik weer werken, dus dat zal wel niet lukken.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
pi_78522079
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 16:01 schreef pinquit het volgende:
was het leuk?
Ja!
waarom was jij er niet?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 februari 2010 @ 16:06:21 #277
13151 crew  Rewimo
pi_78522096
Hebben ze geen foto gemaakt, Oxy?
  zaterdag 27 februari 2010 @ 16:10:51 #278
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_78522217
Nee, een foto vonden ze niet nodig? Terwijl ik al 8 dagen pijn heb, maar het is raar, ik kan wel een vol bierkrat tillen met die arm, maar snijden van brood of een cadeautje inpakken, is lastig, want dan voel ik dat stofje.
En die HA maar zeggen: ja raar ja, raar.

Ach artsen en ik
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 27 februari 2010 @ 16:12:18 #279
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_78522256
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 16:10 schreef Oxymoron het volgende:
Nee, een foto vonden ze niet nodig? Terwijl ik al 8 dagen pijn heb, maar het is raar, ik kan wel een vol bierkrat tillen met die arm, maar snijden van brood of een cadeautje inpakken, is lastig, want dan voel ik dat stofje.
En die HA maar zeggen: ja raar ja, raar.

Ach artsen en ik
voel je dat stofje in t gewricht?

heb je al eens geprobeerd of iets van latchenkiefer erop wrijven helpt? of bv de advilspray?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 27 februari 2010 @ 16:13:43 #280
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_78522310
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 16:12 schreef Ynske het volgende:
voel je dat stofje in t gewricht?
Ja
quote:
heb je al eens geprobeerd of iets van latchenkiefer erop wrijven helpt? of bv de advilspray?
Nee
pi_78522333
arm onder de naaimachine leggen! hihihahilarisch

anyway

nu is alle energie uit mn lichaam
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil iets leuks doen om mijzelf op te peppen, naar wat?
pi_78522477
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 16:05 schreef innepin het volgende:

[..]

Ja!
waarom was jij er niet?
niet zo'n zin

en max is tegenwoordig niet meer zo aardig tegen andere kinderen
pi_78522634
Wat heerlijk cattie, weer tante worden! Over een paar maanden hier ook weer zo'n hummeltje.

Anna zit Minoes te kijken en vraagt steeds wanneer de poesjes komen.
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 februari 2010 @ 16:55:19 #284
13151 crew  Rewimo
pi_78523495
De mannen zijn zwemmen hier. Met een opkomende bronchitis in het zwembad leek me niet zo'n goed idee, dus ik blijf maar lekker bankhangen
pi_78523599
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 16:19 schreef pinquit het volgende:

[..]

niet zo'n zin

en max is tegenwoordig niet meer zo aardig tegen andere kinderen
Tss

het was heul gezellig!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 27 februari 2010 @ 18:13:12 #286
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_78525666
Ik ga vanavond naar Mathilde Santing. Jaren geleden ben ik al eens naar een concert geweest in Groningen, en nu komt ze hier, in mijn eigen woonplaats! Daar moest ik natuurlijk wel heen dus!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 februari 2010 @ 18:22:41 #287
13151 crew  Rewimo
pi_78525946
Oh, dat lijkt me leuk, Spuug!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 18:30:21 #288
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_78526164
Pff, zijn naar de McD geweest om een sundae-ijsje te halen(met aardbeiensaus, zonder nootjes), dat koste me een verbijsterende ¤1,85. Ik vond de ¤1,60 van voorheen al op het randje. Dat wordt dus voortaan zelf thuis ijs maken, de aardbeiensaus koop ik wel in de super...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 18:42:25 #289
43556 miss_dynastie
pi_78526461
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:30 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Pff, zijn naar de McD geweest om een sundae-ijsje te halen(met aardbeiensaus, zonder nootjes), dat koste me een verbijsterende ¤1,85. Ik vond de ¤1,60 van voorheen al op het randje. Dat wordt dus voortaan zelf thuis ijs maken, de aardbeiensaus koop ik wel in de super...
Nou ben ik groot fan van thuis ijs maken hoor (vanwege de smaak, niet vanwege de kosten, die zijn hier meestal hoger), maar die 25 cent die ervoor zorgt dat je het écht te duur vindt ben je toch zo kwijt aan stroom, moeite en zo?
pi_78527398
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 16:14 schreef Kleurdoos het volgende:
arm onder de naaimachine leggen! hihihahilarisch

anyway

nu is alle energie uit mn lichaam
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil iets leuks doen om mijzelf op te peppen, naar wat?
oh herkenbaar, ik ben ook altijd helemaal uitgeput na zo'n bezoekje
gek is dat hoe sommige mensen je vooral energie geven en hoe anderen je vooral energie lijken te kosten

En leuks doen, euhm... euhm... bak een cake? of kijk een film ofzo
Lief en ik gaan vanavond met het dekbed op de bank Holmes kijken

Tante Cattie gefeliciteerd!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78527581
@Kleurdoos, Ben&Jerry's + horrorfilm?

Oxy wat vervelend dat je al zo lang pijn hebt. Vervelend hè, van die dokters die je het gevoel geven dat je niet serieus genomen wordt!

Cattie gefeliciteerd! Leuke naam inderdaad, hoor je tegenwoordig niet zo vaak meer

Dochterlief en ik gingen even slapen.. maar ze wilde niet slapen, dus ik denk, ik neem 'r even bij mij in het grote bed, gewoon nog even lekker liggen. En toen was het anderhalf uur later Heerrrrlijk bijtanken zo
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:20:08 #292
12913 GreatWhiteSilence
pi_78527712
Ik denk dat het duurder zijn wel meevalt, ik heb zelf al eerder ijs gemaakt, en dan maak je in één keer heel wat meer ijs dan je in dat lullige bekertje van de McD krijgt.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:23:47 #293
108648 cattie
lieve moeder
pi_78527856
Dank jullie voor de felicitaties! Casper is een mooi ventje. Wat klein dan toch weer.

KD, ik zou voor chips en een filmpje gaan.
Het kraambezoek was trouwens ook enerverend. Moeder en kind lagen rustig boven en omste beurten mocht iedereen (grootouders, stiefgrootouders, ooms en tantes) naar boven. Voor moeder en kind ideaal. Wij zaten echter tussen (stief)grootouders die elkaar niet mogen en vreemde dingen zeiden. Gelukkig kan ik er tegenwoordig om lachen. Moeder van de kraamvrouw die aan mijn man (die naast zijn moeder stond) vraagt wanneer zijn ouders komen. 1) moeder van kraamvrouw kent mijn schoonouders prima 2) ik heb zo'n vermoeden dat het geen verspreking was. En mijn schoonmoeder zei nog heel zachtjes: maar ik sta hier.
One happy family.

De verse ouders waren wel heerlijk op een rose wolk.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:26:53 #294
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_78527987
Wat een rotopmerking van oma zeg. Dat je je zelfs aan het kraambed van je dochter niet kunt inhouden.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:31:05 #295
108648 cattie
lieve moeder
pi_78528177
Kraambed, huwelijk, het maakt in die familie allemaal niet uit.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:42:53 #296
12913 GreatWhiteSilence
pi_78528601
Van je familie moet je het maar hebben... Hier komen onze twee families eigenlijk nauwelijks bij elkaar, ze weten elkaar altijd te ontwijken.

Ow, en onze grijze bak is gejat/per ongeluk meegenomen... Nu hebben we dus geen grijze bak meer...
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 19:44:52 #297
43556 miss_dynastie
pi_78528687
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:20 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik denk dat het duurder zijn wel meevalt, ik heb zelf al eerder ijs gemaakt, en dan maak je in één keer heel wat meer ijs dan je in dat lullige bekertje van de McD krijgt.
Jep, da's waar, maar het moet allemaal in 1 keer op (ik krijg het tenminste niet fatsoenlijk ingevroren) Wel veel lekkerder, maar heb toch maar B&J meegenomen bij de AH, was in de bonus
pi_78528783
DOCHTERLIEF VERMAAKT ZICH MET AL HAAR NIEUWE SPEELGOED (OVERPRIKKELING HOEZEE )

o caps, nou..geen zin om opnieuw te typen..
we gaan idd voor snaai + filmpje

spekkies, strawberry cheesecakeijs en kwark
o en een paashaas van elin mn moeder zei nog, geef die paashaas maar niet gelijk aan haar, dan komt ze er helemaal onder te zitten

sure, alsof ik mijn bijna 14maander een chocoladepaashaas ga geven. (en dan ook na de 2 soesjes die er stiekem wel in zijn gedrukt )
pi_78528938
en ik heb mn vriend nog met een aardappeltje besmeurd hij eet altijd van mijn bord of mijn bord leeg en nu wilde ie mijn laatste pieper niet omdat er tomatensaus aan zat..
dus toen heb ik m gevloerd en m bepetatoheaddingest alleen moest elin heul hard huilen die houdt niet van stoeiende ouders dus
pi_78528956
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:47 schreef Kleurdoos het volgende:
we gaan idd voor snaai + filmpje

spekkies, strawberry cheesecakeijs en kwark
Ha, I win!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')