Succes ermee! ik vind dat echt horror, badkleding passen. En goed dat ik er nu aan denk want mijn badpak is uitgelubberd (of ik ben kleiner geworden, kan ook) en ik heb zondag een man de dag van zijn leven bezorgd door met een ontblote boob uit het water te Fa-en.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:34 schreef YPPY het volgende:
[..]
We hebben geeneens komkommer in huis *snik* het leek me niet handig twee peuters mee te nemen naar de markt.Ik ga zo wel 8 bikinistukjes passen, hopen dat er eentje past.
![]()
Nee, daar komen geen foto's van.
Pijn gaat wel beter zo ja. En eigenlijk rekeni k er wel op dat het morgen over is. Aangezien het altijd zo gaat..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wel heel Shrekish anders, groen licht. Wordt het al beter met de pijn? Als het nou morgen op miraculeuze wijze over is hè, denk dan nog eens aan me.(of laat nu ff prikken!)
Ik ook, horror, vooral omdat ik 4 jaar geleden echt leuk bikini's kon kopen, gewoon leuk zeg maar. En nu 'moet' het. Maar he, de medicijnen werken wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Succes ermee! ik vind dat echt horror, badkleding passen. En goed dat ik er nu aan denk want mijn badpak is uitgelubberd (of ik ben kleiner geworden, kan ook) en ik heb zondag een man de dag van zijn leven bezorgd door met een ontblote boob uit het water te Fa-en.![]()
![]()
Nieuw badpak dus. Maar nu ga ik de bus halen, met mijn grote zoon. knoopinmaagspannendhoerajeewatwordenzesnelgroot-achtig voelt het.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Succes ermee! ik vind dat echt horror, badkleding passen. En goed dat ik er nu aan denk want mijn badpak is uitgelubberd (of ik ben kleiner geworden, kan ook) en ik heb zondag een man de dag van zijn leven bezorgd door met een ontblote boob uit het water te Fa-en.![]()
![]()
Nieuw badpak dus. Maar nu ga ik de bus halen, met mijn grote zoon. knoopinmaagspannendhoerajeewatwordenzesnelgroot-achtig voelt het.
Ik heb er niet 1, maar babywalz verkoopt ze.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:14 schreef Asyniur het volgende:
ik breek even in zonder bij te lezen, maar wie had er ook alweer een badstandaard voor op het ligbad? ik wil er namelijk ook eentje voor onze piepkleine badkamer maar ik weet niet waar je die kan krijgen...
iemand?
mijn dank is groot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |