quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:21 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Burn after reading! Zegt deze fan van John Malkovich.Maar het is écht een geweldige film, en Brad Pitt en George Clooney en de andere acteurs zijn ook meesterlijk in deze film.
![]()
waar??quote:
BE was datquote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:14 schreef Asyniur het volgende:
ik breek even in zonder bij te lezen, maar wie had er ook alweer een badstandaard voor op het ligbad? ik wil er namelijk ook eentje voor onze piepkleine badkamer maar ik weet niet waar je die kan krijgen...
iemand?
mijn dank is groot
Goeiemorgen dan maar.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Schalt hier al de hele ochtend broodje warmvlees, broodje bakpau uit de radio
There`s something about YPPYquote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:27 schreef YPPY het volgende:
Goedemorgen! Niet schrikken, dat is een honingmasker op m'n gezicht. Dat jullie geen verkeerde ideeën krijgen.
Wel heel Shrekish anders, groen licht. Wordt het al beter met de pijn? Als het nou morgen op miraculeuze wijze over is hè, denk dan nog eens aan me.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mogguh!
Ik heb nu een brace om, en verder zo min mogelijk belasten. Medicatie was nu niet zo`n strak plan..straks ga ik groen licht geven
We hebben geeneens komkommer in huis *snik* het leek me niet handig twee peuters mee te nemen naar de markt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Je kan het hebben hoor Yps. Typt dat nou niet lastig, met die komkommerschijfjes op je ogen?
In dat gehad had ik nu al onder de douche gestaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
There`s something about YPPY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |