quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:40 schreef pinquit het volgende:
ik heb vorige week bij onze oude buren pizza gemaakt met zo'n danerolles pakket, hij was superlekkeren makkelijk.
dus ik die nu thuis makenben ik klaar met beleggen enzo lees ik op het doosje dat je eerst het deeg moet bakken zonder beleg
en dat ie daarna, belegd, 10 mins in de oven moet.
maar dat had de buurvrouw vorige week ook helemaal niet gedaanen toen 20 minuten in de oven gedaan en hij was lekkerrrr. dus nu hoop ik dat het goedkomt
Ik heb ook alt gespeeld een tijdje... Maar dat waren allemaal andere grepen, en ik deed dat in mijn eentje. De echte goede spelers mochten op de dwarsfluit verder... Dat deed mijn meer muzikale zusje dus... Ben er snel meegestopt, was toch niet zo leuk, alleen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:36 schreef pinquit het volgende:
wij hebben trouwens een altblokfluit. moeilijk!!!
weinig, er zijn wel grootmoeders tips e.d. als bijv. een natte theedoek met citroensap en afkoelen etc. maar artsen zeggen juist weer warm houden. Spieren oprekken voor het naar bed gaan helpt schijnbaar ook. En een zetpil doet zijn werk ook wel hierquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:32 schreef Basboussa het volgende:
Een ventje met groeipijnen... Kun je er verder wat aan doen Rocka?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:40 schreef pinquit het volgende:
ik heb vorige week bij onze oude buren pizza gemaakt met zo'n danerolles pakket, hij was superlekkeren makkelijk.
dus ik die nu thuis makenben ik klaar met beleggen enzo lees ik op het doosje dat je eerst het deeg moet bakken zonder beleg
en dat ie daarna, belegd, 10 mins in de oven moet.
maar dat had de buurvrouw vorige week ook helemaal niet gedaanen toen 20 minuten in de oven gedaan en hij was lekkerrrr. dus nu hoop ik dat het goedkomt
Je hebt er hooguit wat grotere handen voor nodigquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:03 schreef Basboussa het volgende:
We hadden trouwens ook een tenorfluit thuis (uit voormalig Oost Duitsland meegenomen door mijn moeder, waarom ik dat weet is me een raadsel), maar die speel je dus gewoon hetzelfde als een sopraanfluit.
leuk! ik ook dwarsfluit, beetje piano, klarinet en saxquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:50 schreef Kleurdoos het volgende:
ik speelde ook dwarsfluiten gitaar en piano
Is bas niet hetzelfde (zelfde grepen) als alt? Dat dacht ik altijdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Je hebt er hooguit wat grotere handen voor nodig
Een vriendin van mij had een bas-fluit, maar daar waren mijn handen écht te klein voor
Vast welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:25 schreef Rewimo het volgende:
Hier ook blokfluit geleerd vroeger. Ik kan het nog wel merkte ik laatstDaarna over op orgel. Dat kan ik vast niet meer
Oehquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:12 schreef pinquit het volgende:
[..]
leuk! ik ook dwarsfluit, beetje piano, klarinet en sax![]()
nu niks meer
Tapioca, ik vind dat ook niets...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:05 schreef huuphuup het volgende:
Brrr ik heb een of ander Thais toetje gemaakt en t is niet te vretenT is wel gelukt zoals het hoort maar ik vind het gewoon niet lekker
ik ben niet gemaakt voor:
- tapioca
- miermiermiermierzoet
- mais in mn toetje?
- warme kokosmelk met ijsklontjes
Duidelijk.
commentaar van lief: "het smaakt naar een toko!![]()
"
Nu wil ik iets anders om de smaak weg te krijgen
psies!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:08 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Tapioca, ik vind dat ook niets...
Wat is er mis met ijs? En vruchtjes uit een blik?
Ik maak graag voedsel, maar toetjes, dat is toch vaak gewoon ijs ofzo. Altijd goed, en al die andere toeterts, die zijn zo 'foutgevoelig'quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
psies!
met een parasolletje erin![]()
of zo'n glimmersliertjes-ding <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |