Pierrequote:Op donderdag 25 februari 2010 23:05 schreef BeamofLight het volgende:
Welke klootzak heeft mijn avond goed verziekt. Hint: het heeft met voetbal te maken.
Balasz Toeterzak had ik ook goed gerekend.quote:
Stand deel 1899quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Oh shit, ik zat me blind te staren op pagina 1.
Die rohypnol ook...
In welke voetbalcompetitie werd een uitslag van 149-0 geregistreerd?
Stand deel 1899quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Yep, tegen de scheidsrechter.
Ruud de Wild overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
+1 (kben gaan piepen)quote:
Juist.quote:
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Anders zou hij geen krans winnen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:39 schreef Bart het volgende:
Da's zo'n schaatser die goed was vroeger
Wie weet was hij wel bij de opening van een nieuw Intratuin-filiaal.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:42 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Anders zou hij geen krans winnen.
Dan mis ik de schaar in zijn hand en het rode lint.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Wie weet was hij wel bij de opening van een nieuw Intratuin-filiaal.
Dan moet je bij de fotograaf zijn, die heeft dat buiten beeld gelaten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:48 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Dan mis ik de schaar in zijn hand en het rode lint.
Lijkt te kloppenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:16 schreef Neleos het volgende:
Falko Zandstra
Nee, het is een film uit 2004 met in de hoofdrollen Zach Braff en Natalie Portman.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:23 schreef De_Hertog het volgende:
Idiocracy?
quote:Andrew Largeman is a semi-successful television actor who plays a retarded quarterback. His somewhat controlling and psychiatrist father has led Andrew ("Large") to believe that his mother's wheelchair bound life was his fault. Andrew decides to lay off the drugs that his father and his doctor made him believe that he needed, and began to see life for what it is. He began to feel the pain he had longed for, and began to have a genuine relationship with a girl who had some problems of her own
De_Hertog + 1quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:45 schreef De_Hertog het volgende:
Garden State?
Snel & goedquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:50 schreef Neleos het volgende:
Centraal Beheer
Juist!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:56 schreef De_Hertog het volgende:
British COlumbia
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:57 schreef Westbroek het volgende:
Brits-Columbia?
Zo'n bim-bam ding, niet een tik-tak ding.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:03 schreef Neleos het volgende:
D´r hangt nog steeds een klok.
Buiten Wikipedia heb ik nog nooit iemand daar de Nederlandse naam voor horen gebruiken.quote:
Uiteraard goed.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:04 schreef Westbroek het volgende:
Liberty Bell?
Staan in een linkjequote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:08 schreef starla het volgende:
waar zijn alle punten gebleven trouwens?
Het is ook raar dat ik Nederlands praat als we in Nederland wonen hè! Zó raar!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Buiten Wikipedia heb ik nog nooit iemand daar de Nederlandse naam voor horen gebruiken.
Dat hoeft niet meer, ik geloof dat 2 vaste spelers dat doen. Heb geen zin om het op te zoeken, maar las het gisteren.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:11 schreef starla het volgende:
Hoe pas je dan de punten aan als je een nieuw topic moet openen?
Dan begin je een nieuwe telling voor dat topic.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:11 schreef starla het volgende:
Hoe pas je dan de punten aan als je een nieuw topic moet openen?
Dat heeft meer te maken met vorige topicsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:07 schreef starla het volgende:
uiteraard goed...lol ik voel me dom
Wil noni dat niet doen, of basone?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:13 schreef De_Hertog het volgende:
Punten hoef je zelf niet meer aan te passen, worden door ScottTracy en Ofyles2 bijgehouden. Alleen in een topic na iedere vraag moet je het lijstje van dat topic nog bijwerken.
Juist.quote:
Stand #1899:quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:22 schreef starla het volgende:
pim fortuyn?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:33 schreef Biogarde het volgende:
Westbroek , kloon gebande. Kliko.
Duurde even voor ze erachter kwamen, maar dat is dan ook weer opgelost. Nu kunnen we weer gezellig verder spelenquote:
Vraag me wel af van wie, met z'n gemiddeld 241 posts per dag, dat valt toch wel op lijkt me zoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Duurde even voor ze erachter kwamen, maar dat is dan ook weer opgelost. Nu kunnen we weer gezellig verder spelen
1 to goquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:34 schreef bierjoost het volgende:
puinhopen 8 jaar paars
Waarschijnlijk van die gast die al vaker MEN volspamt en iedere keer weer op opzoeken wordt betrapt. Supdog en mitsi-batsu zijn twee van zijn eerdere kloons en volgens mij waren er nog meer.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Vraag me wel af van wie, met z'n gemiddeld 241 posts per dag, dat valt toch wel op lijkt me zo
+ 1quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:13 schreef banaantjeEE het volgende:
islamisering van cultuur
+1 starlaquote:
+ 1quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:25 schreef conleche het volgende:
The Johnnsons
+ 1quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:31 schreef De_Hertog het volgende:
Stephen Hawking
Het staatshoofd van Luxemburg is natuurlijk geen koning, maar dat was inderdaad de reden ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:36 schreef Yankee het volgende:
In Nederland kwam toen een koningin, in Luxemburg is alleen een koning mogelijk?
Conleche +1quote:
quote:
Nee, iets zuidelijker.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:17 schreef Whiteguy het volgende:
Azteca ?
Tijdens de WK-finale van 1950.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:22 schreef Whiteguy het volgende:
maracana dan?
+1quote:
Ik bedoelde op landquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:01 schreef Bart het volgende:
In de Middellandse Zee?
Ja dat zei je er niet bij! 5.267 m onder zeeniveau is denk ik toch wel het laagstequote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik bedoelde op land
Niet in Nederland.
Ik weet het niet, misschien dat je in de atlantische oceaan nog lager komt? Maar meestal als er om 'laagste punt' wordt gevraagd hebben ze het over het vasteland, het laagste punt van Nederland is ook een polder, en het hoogste punt is ook niet Sabaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dat zei je er niet bij! 5.267 m onder zeeniveau is denk ik toch wel het laagste
Mooie gok, maar Venetie ligt vooralsnog boven zeeniveauquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:08 schreef Neleos het volgende:
Venetië?
Daar is over het algemeen voldoende (grond)water om het weer op te vullen. Het punt dat ik zoek is ontstaan op dezelfde manier als het laagste punt (op het vasteland, Bartquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:21 schreef Whiteguy het volgende:
Een of andere steenkool/bruinkool groeve in Duitsland dan ?
Klopt, oevers van de Kaspische zee.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:24 schreef PhysicsRules het volgende:
Dan kom je ergens bij de Kaspische zee uit. Aralmeer is voor zover ik weet geen Europa meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je was me voorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:04 schreef ScottTracy het volgende:
Lapland
quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:16 schreef De_Hertog het volgende:
SP dan?
Ja, dat verwachtte ik wel, in de bible belt. Van alle andere partijen ken ik minstens één burgemeester dus SP bleef overquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:18 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Gek genoeg wel ja... al vind ik 't ook niet erg. Zelfs de SGP en GristenUnie hebben een paar burgemeesters.
Ik zei nog, de naam, niet wie er vochten. Zoals de slag bij nieuwpoort of de guldensporenslag heeft ook deze een naam en die zoek ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:24 schreef banaantjeEE het volgende:
Sparta vs Xerxes I
Persische invasie
Als ik het goed heb krijgt slaveloos nog een punt voor de Zoetemelk vraag.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:57 schreef slaveloos het volgende:
vuelta dan????
Eigenlijk 'bij', maar dat is uiteraard het punt nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:26 schreef Yankee het volgende:
slag om thermopylae
Ja, balen voor je dat je het de eerste keer blijkbaar niet goed gezien had..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:29 schreef banaantjeEE het volgende:
arghhh weeral
quote:
Het laagste punt ligt een deel van de Middellandse zee dat bij Griekenland hoort, dus bij Europaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik weet het niet, misschien dat je in de atlantische oceaan nog lager komt? Maar meestal als er om 'laagste punt' wordt gevraagd hebben ze het over het vasteland, het laagste punt van Nederland is ook een polder, en het hoogste punt is ook niet Saba
Je kunt je afvragen of de middellandse zee uberhaupt bij 'Europa' hoort, trouwens
Hoezo?quote:
Kloon van wie dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:39 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Het duurde kennelijk een tijdje eer ze doorhadden dat het een kloon was.
Geen idee wat zijn originele account was.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:41 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Kloon van wie dan?
Westbroek , kloon gebande. Kliko.
banaantjeEE +1quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Slovenie?
+1quote:
Mede door die slechte prestaties moest Nederland trouwens een uefa positie inleveren en wij wonnen een plaatsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:50 schreef Neleos het volgende:
Ik had na de uitschakeling van Twente geen zin meer om nog de andere wedstrijden te kijken, dus ik weet het niet. Maar ik kan wel gokken.
Standaard Luik en Club Brugge?
Tsja, het Belgische clubvoetbal is op dit moment gewoon beter dan het Nederlandse. Slechte zaak (voor de Nederlanders althans).quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:52 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Mede door die slechte prestaties moest Nederland trouwens een uefa positie inleveren en wij wonnen een plaats
quote:
Nouja, niet overdrijven. Dit is de eerste keer in heel lange tijd dat de Nederlandse clubs zijn uitgeschakeld en de Belgische niet, kan gebeuren.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:55 schreef Neleos het volgende:
[..]
Tsja, het Belgische clubvoetbal is op dit moment gewoon beter dan het Nederlandse. Slechte zaak (voor de Nederlanders althans).
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:05 schreef ScottTracy het volgende:
Moresnet
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:08 schreef nightcowboy het volgende:
Halfpipe?
Bijna goed, er moet nog iets voorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:09 schreef nightcowboy het volgende:
Reuzenslalom?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:12 schreef Stuurloos het volgende:
Parallel reuzenslalom
quote:
quote:
quote:
Ik dacht, ik zit al dichter in de buurt dan Ibizaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sardinië -> Cagliari
En die plaats staat niet op de kaart.
Uhmquote:
quote:
quote:
Ik had eigenlijk verwacht dat je met de bekendere Franse naam van Rene Descartes aan zou komen, maar dit is ook een correct antwoord op de vraagquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Was dat geen filosoof?
Bekend van 'Ik ben, dus ik besta'?
Dat was Descartes.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Was dat geen filosoof?
Bekend van 'Ik ben, dus ik besta'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |