Stand deel 1899quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Oh shit, ik zat me blind te staren op pagina 1.
Die rohypnol ook...
In welke voetbalcompetitie werd een uitslag van 149-0 geregistreerd?
Stand deel 1899quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Yep, tegen de scheidsrechter.
Ruud de Wild overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
+1 (kben gaan piepen)quote:
Juist.quote:
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Anders zou hij geen krans winnen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:39 schreef Bart het volgende:
Da's zo'n schaatser die goed was vroeger
Wie weet was hij wel bij de opening van een nieuw Intratuin-filiaal.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:42 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Anders zou hij geen krans winnen.
Dan mis ik de schaar in zijn hand en het rode lint.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Wie weet was hij wel bij de opening van een nieuw Intratuin-filiaal.
Dan moet je bij de fotograaf zijn, die heeft dat buiten beeld gelaten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:48 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Dan mis ik de schaar in zijn hand en het rode lint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |