Lijkt te kloppenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:16 schreef Neleos het volgende:
Falko Zandstra
Nee, het is een film uit 2004 met in de hoofdrollen Zach Braff en Natalie Portman.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:23 schreef De_Hertog het volgende:
Idiocracy?
quote:Andrew Largeman is a semi-successful television actor who plays a retarded quarterback. His somewhat controlling and psychiatrist father has led Andrew ("Large") to believe that his mother's wheelchair bound life was his fault. Andrew decides to lay off the drugs that his father and his doctor made him believe that he needed, and began to see life for what it is. He began to feel the pain he had longed for, and began to have a genuine relationship with a girl who had some problems of her own
De_Hertog + 1quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:45 schreef De_Hertog het volgende:
Garden State?
Snel & goedquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:50 schreef Neleos het volgende:
Centraal Beheer
Juist!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:56 schreef De_Hertog het volgende:
British COlumbia
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:57 schreef Westbroek het volgende:
Brits-Columbia?
Zo'n bim-bam ding, niet een tik-tak ding.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:03 schreef Neleos het volgende:
D´r hangt nog steeds een klok.
Buiten Wikipedia heb ik nog nooit iemand daar de Nederlandse naam voor horen gebruiken.quote:
Uiteraard goed.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:04 schreef Westbroek het volgende:
Liberty Bell?
Staan in een linkjequote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:08 schreef starla het volgende:
waar zijn alle punten gebleven trouwens?
Het is ook raar dat ik Nederlands praat als we in Nederland wonen hè! Zó raar!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Buiten Wikipedia heb ik nog nooit iemand daar de Nederlandse naam voor horen gebruiken.
Dat hoeft niet meer, ik geloof dat 2 vaste spelers dat doen. Heb geen zin om het op te zoeken, maar las het gisteren.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:11 schreef starla het volgende:
Hoe pas je dan de punten aan als je een nieuw topic moet openen?
Dan begin je een nieuwe telling voor dat topic.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:11 schreef starla het volgende:
Hoe pas je dan de punten aan als je een nieuw topic moet openen?
Dat heeft meer te maken met vorige topicsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:07 schreef starla het volgende:
uiteraard goed...lol ik voel me dom
Wil noni dat niet doen, of basone?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:13 schreef De_Hertog het volgende:
Punten hoef je zelf niet meer aan te passen, worden door ScottTracy en Ofyles2 bijgehouden. Alleen in een topic na iedere vraag moet je het lijstje van dat topic nog bijwerken.
Juist.quote:
Stand #1899:quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:22 schreef starla het volgende:
pim fortuyn?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:33 schreef Biogarde het volgende:
Westbroek , kloon gebande. Kliko.
Duurde even voor ze erachter kwamen, maar dat is dan ook weer opgelost. Nu kunnen we weer gezellig verder spelenquote:
Vraag me wel af van wie, met z'n gemiddeld 241 posts per dag, dat valt toch wel op lijkt me zoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Duurde even voor ze erachter kwamen, maar dat is dan ook weer opgelost. Nu kunnen we weer gezellig verder spelen
1 to goquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:34 schreef bierjoost het volgende:
puinhopen 8 jaar paars
Waarschijnlijk van die gast die al vaker MEN volspamt en iedere keer weer op opzoeken wordt betrapt. Supdog en mitsi-batsu zijn twee van zijn eerdere kloons en volgens mij waren er nog meer.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Vraag me wel af van wie, met z'n gemiddeld 241 posts per dag, dat valt toch wel op lijkt me zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |