't Is geen democratie, dat je het ff weetquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind je geen toffe koning, ik stem voor revolutie
Ken me niks verrekeh. *Hooivork zoekt*quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Is geen democratie, dat je het ff weet.
Vieze dorpsbewoner!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ken me niks verrekeh. *Hooivork zoekt*
Waar staat je paleis
Limburgers zijn ook niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:37 schreef L.no het volgende:
Ik heb de standpunten van alle partijen geleerd vandaag.. jemig, de standpunten van pvv zijn erger dan ik dacht.
Why?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Limburgers zijn ook niet te vertrouwen.
Ben je mijn overzicht van "vrijheidinperkende" maatregelen kwijt danquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:37 schreef L.no het volgende:
Ik heb de standpunten van alle partijen geleerd vandaag.. jemig, de standpunten van pvv zijn erger dan ik dacht.
Nope, geen interesse. Wel in het spelen in RL.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je daar ook over meepraten dan?
Misschien heeft ze die verwisseld met die van de PVV. Of de PVV heeft ze gejat van jou.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ben je mijn overzicht van "vrijheidinperkende" maatregelen kwijt dan? Had ik zo m'n best op gedaan
.
Ik had nooit verwacht dat het zó erg zou zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ben je mijn overzicht van "vrijheidinperkende" maatregelen kwijt dan? Had ik zo m'n best op gedaan
.
Als ze iemand als Geert Wilders voort kunnen brengen. Zegt dat genoeg.quote:
Zonder bewoners heb je heul geen landquote:
Doe 's postenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
.
Ik heb 't over die van de pvvquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien heeft ze die verwisseld met die van de PVV. Of de PVV heeft ze gejat van jou.
Zoek maar terug, niet opgeslagen denk ikquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zonder bewoners heb je heul geen land
[..]
Doe 's posten
Is dat onze schuld??!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ze iemand als Geert Wilders voort kunnen brengen. Zegt dat genoeg.
Hij is sowieso zelf een inwoner van zijn land.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zonder bewoners heb je heul geen land
Jij bent import, dus jij kan daar denk ik niet zo veel aan doen.quote:
Hmm.. ik ben hier geboren.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij bent import, dus jij kan daar denk ik niet zo veel aan doen.
Ben ik nog steeds een import dus?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar je ouders niet toch.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:45 schreef L.no het volgende:
Ik leerde dat ik een pvda stemmer ben.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:46 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Fok die haters! Ik vind je lief.
Ik weet niet of je er trots op moet zijn dat je wel een Limburger zou zijn.quote:
Limburg in in Nederlandquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet of je er trots op moet zijn dat je wel een Limburger zou zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Limburg in in Nederland
Een Limbolander is ook een Nederlander.
Dus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Isakkson meequote:Op donderdag 25 februari 2010 20:49 schreef L.no het volgende:
Damn, gaat het weer over voetbal.. en ik deed mijn best.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Geen idee.. zit in mijn genen. Mijn ouders happen ook altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Dat maakt het voor mij natuurlijk alleen maar leuker om zulke dingen te roepen om maar een reactie uit te lokken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen idee.. zit in mijn genen. Mijn ouders happen ook altijd.
Ach, ik ben het gewend.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat maakt het voor mij natuurlijk alleen maar leuker om zulke dingen te roepen om maar een reactie uit te lokken.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:53 schreef L.no het volgende:
Ze geeft geen reactie op mijn huwelijksaanzoek.
Dan krijg ik 't met Dean aan de stok, dat kan ik niet winnen natuurlijk!quote:
Niet zo verbitterd. L.no ziet mij tenminste wél zitten!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ben je afgewezen. [ afbeelding ]
NEEE....quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:54 schreef jna het volgende:
Zet het geluid maar uit want Leo Hondelul zal er wel weer zitten
Ik blijf maar hopen dat die vent een dodelijk poliep krijgt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:54 schreef jna het volgende:
Zet het geluid maar uit want Leo Hondelul zal er wel weer zitten
Ik ben niet verbitterd hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:55 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Niet zo verbitterd. L.no ziet mij tenminste wél zitten!
Ik ga mee helpen hopen en bidden en zo...quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik blijf maar hopen dat die vent een dodelijk poliep krijgt.
He won't mind, want: trio's.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:55 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Dan krijg ik 't met Dean aan de stok, dat kan ik niet winnen natuurlijk!![]()
maar volgens mij zou trouwen met jou echt niet zo verkeerd zijn
in het categorie .... zondequote:Op donderdag 25 februari 2010 20:55 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Dan krijg ik 't met Dean aan de stok, dat kan ik niet winnen natuurlijk!![]()
maar volgens mij zou trouwen met jou echt niet zo verkeerd zijn
Ik ga die test een keer doen en dan kijk ik wel waar ik 3 maart op ga stemmen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:57 schreef Isdatzo het volgende:
D66 + VVD + GroenLinks + PvdA zoals Maarten van Rossem zegt ben ik wel voorstander van.
En wie MP dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:57 schreef Isdatzo het volgende:
D66 + VVD + GroenLinks + PvdA zoals Maarten van Rossem zegt ben ik wel voorstander van.
Goede smaak, daar was ik aan het twijfelen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:57 schreef Isdatzo het volgende:
Dat dus.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hoezo weer?![]()
Heb ik iets gemist?
Ja, nog meer buitenlanders naar Nederland. Generaal pardon voor elke crimineel etc. Ja.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:57 schreef Isdatzo het volgende:
Juistem.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De fantasie van iedere man.
quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, nog meer buitenlanders naar Nederland. Generaal pardon voor elke crimineel etc. Ja.
Of ik ben van bepaalde dingen niet bewust van.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jna weet dingen die nog niet hebben plaatsgevonden?
Met jou verveel ik me nooit.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, nog meer buitenlanders naar Nederland. Generaal pardon voor elke crimineel etc. Ja.
Halsemaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Wil je erover in discussiequote:Op donderdag 25 februari 2010 20:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
WAT DIE NEGER ZEGT.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:02 schreef jna het volgende:
ROT OP MET DAT TERING KONIJN! HET IS 9 UUR GEWEEST!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:04 schreef Isdatzo het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
DIE STEM WEER! IT HURTS MY EARS.
quote:
Met mute is het toch stom.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:07 schreef jna het volgende:
[..]
Van die 50 Juve supporters die naar de thuiswedstrijden komen?
Idd.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:10 schreef jna het volgende:
KUT ik dacht dat god mn gebeden verhoord had
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:06 schreef L.no het volgende:
Luc! Ik heb je gemist!
Maar ik mistte je toen je wegging.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik had toch gezegd dat ik weg ging.
Maar je hebt Dean toch. Dus geen reden om mij te mis(t)en.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Maar ik mistte je toen je wegging.
Kusje Porsche eropquote:
Wat is er dan aan de hand?quote:
Komt wel goed schatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten.
Huilen dan.
Als gewone vriend slimmerd.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar je hebt Dean toch. Dus geen reden om mij te mis(t)en.
Landverraderquote:Op vrijdag 26 februari 2010 06:44 schreef Bravebart het volgende:
OMG wat een chicks in KeulenVeeeel beter dan op Fok in Nederland
Ja uuh, moeten ze hier in NL maar wat beter hun best doen hoor op kindjes makenquote:
Ik trek dat fysiek niet eensquote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:49 schreef Bravebart het volgende:
Maargoed, thuis, ik ga maar eens tukken ofzo
Lekker wel, 2 keer binnen een week een nacht overslaan/uitstellen
Ik ben fysiek echt een beest!quote:
Het schijnt genetisch bepaald te zijn of je het wel of niet kan uithouden met minder slaap..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben fysiek echt een beest!Ach, na een week openingsweek met 3 uur slaap per nacht voor 5 dagen zie ik er ook niet meer uit hoor
Stimmtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het schijnt genetisch bepaald te zijn of je het wel of niet kan uithouden met minder slaap..
Hollaquote:
Heb je die van Milou gezien?quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:10 schreef jna het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij m'n spatiegrap zou snappen
Onze taalpuristquote:
Welkomquote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga jullie lekker allemaal aansteken met keelpijn dit weekend
Komt wel weer goed. Zolang ik volgend weekend maar niet ziek ben, boeit het me vrij weinigquote:
Mooi kruisjequote:
Moet je eerst mijn lippen vindenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga jullie lekker allemaal aansteken met keelpijn dit weekend
quote:
Ik gok tussen je kin en je neusquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Moet je eerst mijn lippen vinden
Die foto doet het gewoon hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mooi kruisje
[..]
Moet je eerst mijn lippen vinden
[..]
Block hier blijkbaar..quote:
Ik voel nog nietsquote:
quote:
Nee hoor, ben nog amper gestart. Hosselmodus staat nog uit..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:38 schreef L.no het volgende:
Bootje's player-mode staat aan.
* L.no pakt popcorn.
Hij moet nog opwarmen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:39 schreef Etcetera het volgende:
Oh is dat player-modeEr moet nog wel wat aan verbeterd worden geloof ik
Oh jammer..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee hoor, ben nog amper gestart. Hosselmodus staat nog uit..
Oh, heb ik competitie?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee hoor, ben nog amper gestart. Hosselmodus staat nog uit..
Nah.. Ik voeg ook daadwerkelijk de daad bij het woordquote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nah.. Ik voeg ook daadwerkelijk de daad bij het woord
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
kantoor voor binnen verhuist, dus neem de middag maar vrij, er is niemand...!!!
Ik zit aan de Lycheesapquote:
Lidl of een van die andere supermarkten.. C1000 en AH iig niet. (waar ik woon iig niet)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Waar koop je ze eigenlijk? I kvind ze niet.
Oke, ik zal eens een kijkje nemen daar. Ik hoop dat het in onze regio ook lycheesap is.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Lidl of een van die andere supermarkten.. C1000 en AH iig niet. (waar ik woon iig niet)
Werkt er goed op vrouwen moet ik je zeggen. Die zijn er gek opquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:33 schreef The_Dean het volgende:
Ik zal hier zometeen ook wel even voor je kijken bij de Lidl. Moet er nu toch even heen
Bootje gooit liters pakken Lycheesap over zich heen...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Werkt er goed op vrouwen moet ik je zeggen. Die zijn er gek op
Ik laat het uit me zuigenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bootje gooit liters pakken Lycheesap over zich heen...
Heb het hier niet kunnen vinden... staat het gewoon tussen de rest van het drinken?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Werkt er goed op vrouwen moet ik je zeggen. Die zijn er gek op
quote:
Ja mooiquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dan gefotografeerd worden met een![]()
kop
We kunnen samen een kijkje nemen als je wilt. Moeten wel een kwartiertje langer lopen, but who cares.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:33 schreef The_Dean het volgende:
Ik zal hier zometeen ook wel even voor je kijken bij de Lidl. Moet er nu toch even heen
Die TS toch.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:35 schreef jna het volgende:
L.no trapt niet in mijn RinusRoll
een naamtopic in ONZ. Ik zou trots zijn!
Oh, we zijn vrienden, hij is 11 jaar ouder ofzo.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:39 schreef jna het volgende:
[..]
Wel trouw blijven aan Dean hè. Anders krijg je met
mij te maken!
Uit ervaring weet ik dat dat niks zegt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, we zijn vrienden, hij is 11 jaar ouder ofzo.
Hij wees me af.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:43 schreef jna het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat dat niks zegt.
Succesquote:
Is goedquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:37 schreef L.no het volgende:
[..]
We kunnen samen een kijkje nemen als je wilt. Moeten wel een kwartiertje langer lopen, but who cares.
Ben toch onweerstaanbaarquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:39 schreef jna het volgende:
[..]
Wel trouw blijven aan Dean hè. Anders krijg je met
mij te maken!
bij ongeveer ook zo..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
AvondWas vandaag van plan om om 16:00 uur te stopppen, het was uiteindelijk 17:45 uur.
![]()
![]()
weekend
Het wordt altijd minimaal een uur later dan gepland.quote:
Bij mij ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het wordt altijd minimaal een uur later dan gepland.
quote:
quote:
Oirschot, eind juli tot 10 augustusquote:
Goeie reisquote:
Primaquote:
Dat is toch geen vakantie?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oirschot, eind juli tot 10 augustus
Brabantquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
welke film?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Prima
Straks een leuke film [hoop ik], met wat chips en cola
Voor mij welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is toch geen vakantie?
De gekstequote:
Ik tel op: vrienden, gezelligheid, kampvuren, drank, relaxen, geen hol uitvretenquote:
Dat lijkt me saai.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik tel op: vrienden, gezelligheid, kampvuren, drank, relaxen, geen hol uitvreten
Mag ik mee?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik tel op: vrienden, gezelligheid, kampvuren, drank, relaxen, geen hol uitvreten
Nja, er komt dus geen ruk op tv... dan maar Wegmisbruikers en Top Gear... of even op de externe HD kijkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
welke film?![]()
Ik ga straks schaatsen achtervolging kijken.
Van mijn part. Neem je pc mee, netwerk ligt er toch welquote:
Campzonequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Van mijn part. Neem je pc mee, netwerk ligt er toch wel
quote:
Ik ben even mijn externe HD aan het opruimen. Ik kreeg een melding dat er geen ruimte meer op de schijf was.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, er komt dus geen ruk op tv... dan maar Wegmisbruikers en Top Gear... of even op de externe HD kijken
Wat zoek je in Oirschotquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat zoek je in Oirschot.
De weg van Oirschot naar Boxtel is trouwens wel aardig om met de motor te doen.
quote:
Ik laatst ook... 500GB volquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben even mijn externe HD aan het opruimen. Ik kreeg een melding dat er geen ruimte meer op de schijf was.![]()
Ohja, ook niks mis meequote:
Mijne is dan maar 250 GB.quote:
Ik heb niet eens een laptop.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:22 schreef The_Dean het volgende:
Dat trekt mijn laptop niet denk ik... komt bij de volgende nieuwe wel
quote:4085 foto’s, 400 zelf gezaagde en geschilderde houten blokjes en 30 dagen zware arbeid heeft de nieuwe videoclip van het Utrechtse trio Nobody Beats the Drum gekost. Maar man, wat mag het resultaat er wezen! Een perfect op de stampende electrobeat geregisseerde dans van blokjes en vlakjes waar je naar blijft staren, ook al gebeurt er wezenlijk niets.
Tweequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een laptop.
Je bent op Veronica.quote:
Nee, ik remember me dat niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eh.
Kan zelf niet kijken want ik heb geen (werkende) TV, remember.
Bender!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:30 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Vanaf begin april mag ik hier posten!
Alvast hoi
Oh, wat deed 'iequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, ik remember me dat niet.
Wegmisbruikers, weer zo'n aso op zo'n opgevoerde scooter.
Ook wel geinig gemaakt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:32 schreef jna het volgende:
[..]
Doet me beetje denken aan dit
http://michalevy.com/giantsteps_download
Dat kan ik mij goed voorstellenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:32 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Dankje!
Kijk er echt enorm naar uit, leuk bedrijf gevonden en ben school even compleet zat.
Circuitrijden op de openbare wegquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Circuitrijden op de openbare weg
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Circuitrijden op de openbare weg
quote:
Het werd geloof ik niet echt gewaardeerd door de heren KLPDquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het werd geloof ik niet echt gewaardeerd door de heren KLPD
Lijkt mij ook wel eens vetquote:
Oh, als dat alles isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het werd geloof ik niet echt gewaardeerd door de heren KLPD
Irritant is dat ehquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag hield ik me eens netjes aan de snelheid op weg naar huis.Maar dat kwam misschien ook omdat ik tot twee keer toe achter van die slome Belgen zat op een éénbaansweg die zo'n 20 tot 30 km/h onder de toegestane maximumsnelheid reden.
Boete voor 34 km/h te hard binnen de bebouwde kom en niet bij zich hebben van rijbewijs. Beginnend bestuurderquote:
Echt wel.quote:
Maatje moet de 10e oid voorkomen voor 86 te hardquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Boete voor 34 km/h te hard binnen de bebouwde kom en niet bij zich hebben van rijbewijs. Beginnend bestuurder
Nja, dan is het toch beter wat langzamer te rijdenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Echt wel.![]()
Daarnaast moest ik ook naar de pomp, want mijn tank begon weer erg leeg te raken.
Beetje hardleersquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maatje moet de 10e oid voorkomen voor 86 te hard. Is de 3e keer oid en hij heeft nu z'n motor verkocht en gaat alleen maar op 't circuit rijden vanaf nu.
Dat wel. Het kwam in dat op zicht wel weer mooi uit.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, dan is het toch beter wat langzamer te rijden
Breek me de bek niet openquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat wel. Het kwam in dat op zicht wel weer mooi uit.![]()
Maar die benzine is wel weer duur zeg.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open
Laatst aan de snelweg moeten tanken... 1.51 per liter euro95
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |