Een plasma, maar ik fok op m'n iPhone...quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
Heb je een screen?
Faalpoquote:
Verkapt: ''kijk mij ik heb een iPhone''-topicquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Een plasma, maar ik fok op m'n iPhone...
is dat die uit HOMO, theatermama ofzoquote:
Ja!quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
is dat die uit HOMO, theatermama ofzo![]()
![]()
Altijd die Apple fanboys hequote:Op donderdag 25 februari 2010 18:38 schreef woads het volgende:
[..]
Verkapt: ''kijk mij ik heb een iPhone''-topic
Slotje
PSV - voetbalclubquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Altijd die Apple fanboys heZe moeten altijd de naam van het product noemen, ipv de algemene naam voor het apparaat
![]()
![]()
iPhone - telefoon
iPod - mp3-speler
MacBook - laptop
Ik dacht dat het geel wasquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:50 schreef Stroekie het volgende:
heeft tmm weer de groene bril op ?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:10 schreef de_boswachter het volgende:
Anders even printscreens, homo's?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:02 schreef Ensaf het volgende:
Ik heb het gemist.
Hebben we gelukkig de foto's nog?
Nu met screencap ja!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.eo.nl/thatsthequestion
De uitzending is daar terug te kijken.
Ik heb een MacBook, daarop kan iedereen screencappenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wacht, je hebt het zelf wel gedaan. Nou, dan is dat vereiste dus geen vereiste.
sjodnondesju ik had je niet herkend met je fokkin skapenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb een MacBook, daarop kan iedereen screencappen
Ah, je bent een MacFag. Dat verklaart een héleboel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb een MacBook, daarop kan iedereen screencappen
kijk in de OP of heb je een bril nodig?quote:
Elmo komt weer terug na de lente!quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
sjodnondesju ik had je niet herkend met je fokkin skapen
Wat modde jij ook al weer, ESF?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, je bent een MacFag. Dat verklaart een héleboel.
1-0quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat modde jij ook al weer, ESF?
Zeg, da's mijn poets!quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:36 schreef Adelante het volgende:
Ik kon het topic van Paul niet meer vinden, maar wil toch ff klagen over de huidige kandidaat bij TTQ
De tering wat een bril heeft Dick
[ afbeelding ]
Dick
Ik kijk er nu IRL tegenaan!quote:
Dit dus, ik had et niet beter kunnen zeggen mattiequote:
Lucky bastard!quote:
Hij is dikkig en lelijk. Alle kenmerken van een moderator.quote:
QFT.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:01 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Hij is dikkig en lelijk. Alle kenmerken van een moderator.
Ja daar is moeilijk omheen te kijken!!! WTFquote:
Je vergeet homosexueel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:01 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Hij is dikkig en lelijk. Alle kenmerken van een moderator.
Nee die bierpens van jou past op een postzegel zullen we zeggenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja daar is moeilijk omheen te kijken!!! WTF
Je moet toch wel elke keer verpletterd worden door die lekkere vent van je.
Ik heb een sixpack, tainted.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die bierpens van jou past op een postzegel zullen we zeggen
Dus je komt cleanquote:
Een fust jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb een sixpack, tainted.
Jeweet.
je likt lullenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En nu met alleen nederlandse woorden?
Gevoelig puntquote:
`Goede constateringquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
je likt lullen![]()
althans dat begreep ik ervan_!
Wat een comeback!quote:
Broekpalingquote:
Heb je daar een link van? Wil zo'n ouwe gek wel zien flippen.quote:
HOMO!!!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik onderschrijf mijn aanwezigheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:30 schreef Dropdown het volgende:
[..]
HOMO!!!Helder licht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |