Het is ook antisemitisme. Sociaal-economisch antisemitisme welteverstaan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:20 schreef DaBuzzzzz het volgende:
De betrokken Joden vertalen dit (propaganda zit inmiddels in de Joodse genen) als Antiseminisme en anti zionisme.
Beetje overtrokken natuurlijk, maar dit soort ontwikkelingen geeft alleen maar aan hoe belangrijk het is om te spreiden en niet te laten samenklieken in steden en gemeentes.
Dat denk ik niet. Joden zijn beter bekend met zelfredzaamheid en zullen niet zo snel hun frustratie botvieren op andere religieuze groepen. Het is een fabeltje dat alle Joden welvarend en succesvol zouden zijn, er zijn zat arme Joden.quote:Was er in Malmö een joodse meerderheid en een islamitsche minderheid dan waren de rollen waarschijnlijk omgedraaid.
Wat is dit nou voor gelul?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:20 schreef DaBuzzzzz het volgende:
want je zou maar Jood in Malmö zijn. Snap sowieso niet wat je daar zoekt, ga dan naar Gotenborg of Stockholm.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:21 schreef crrrN het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor gelul?
Dat is toch het wegwuiven van het probleem? Over 15jaar komt dat probleem ook gewoon naar die 2 andere steden....aanpakken die shit
Bekende Joodse uitspraak:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:25 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Joden staan bekend om hun harde zelfreflecterende humor, het was een poging om op die manier te grappen.
Niks wegwuiven
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:27 schreef crrrN het volgende:
Okay, ik dacht dat je het serieus bedoelde
Dit staat behoorlijk centraal in je reply. Ik vind dat niet een juiste benadering.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:20 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Moraal van dit verhaal; De impact van wat de media met dit soort berichten doet is veel groter dan die van de gebeurtenis zelf. Een decennium zonder media en nieuws zou goed zijn voor de rust op deze aardkloot.
ja en dus? overal gaan dingen mis. Dit hele geval is vergelijkbaar met Gouda, Veenendaal etc, door het als symbool te gebruiken in de media krijgt het teveel aandacht. Dit is van alle tijdenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:32 schreef bendk het volgende:
[..]
Dit staat behoorlijk centraal in je reply. Ik vind dat niet een juiste benadering.
Het is burgermeester Reepalu, een sociaal democraat, die jaren geleden hardop en staande op zijn stoel luid en duidelijk riep: Iedereen moet hier kunnen wonen, mijn stad moet een afspiegeling van de wereld zijn. Dat is dus gelukt zullen we maar zeggen
Oorzaak en gevolg !
Van alle tijden? Me dunkt dat Malmö veertig jaar geleden niet met dergelijke problemen te kampen had. Het mag best duidelijk worden gemaakt dat zulk soort praktijken niet normaal zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:44 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
ja en dus? overal gaan dingen mis. Dit hele geval is vergelijkbaar met Gouda, Veenendaal etc, door het als symbool te gebruiken in de media krijgt het teveel aandacht. Dit is van alle tijden
Fout? ja!, triest voor de getroffenen? absoluut!!, Een politieke wervelstorm??? Zeker niet!
Als overal dingen misgaan -om jouw woorden maar over te nemen- , dan weet je ook dat er iets behoorlijk misgaat.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:44 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
ja en dus? overal gaan dingen mis. Dit hele geval is vergelijkbaar met Gouda, Veenendaal etc, door het als symbool te gebruiken in de media krijgt het teveel aandacht. Dit is van alle tijden
Fout? ja!, triest voor de getroffenen? absoluut!!, Een politieke wervelstorm??? Zeker niet!
Meneertje vergeet eventjes voor het gemak dat daar eerst een holocaust aan vooraf is gegaan, en doet nu precies hetgeen waar hij de PVV-stemmert van beschuldigt: iedereen die een bepaald soort hoofdbedekking draagt vastpinnen op een extremistische ideologie.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Israël en de zionisten wereldwijd hebben er natuurlijk een raskwestie van gemaakt. Niet alleen door een staat op racisme te gronden, maar ook door iedereen die tegen Israel is als jodenhater aan te wijzen. Dat werkt natuurlijk twee kanten op, simpele zielen aan de andere kant gaan nu ook de misdaden van de staat Israel met joden vereenzelvigen.
Daar hebben de zionisten dus veel schuld aan. Die zitten er overigens niet mee, antisemitisme is goed voor de zaak van het uitverkoren volk en biedt alleen maar meer gelegenheid om meer land te roven.
Verder moeten mensen die gaan demonstreren voor fosforgranaten op kinderen natuurlijk niet gaan zeiken over geweld tegen hun. Je kunt niet enerzijds pleiten voor grof geweld en je steun daaraan betuigen, en dan gaan miepen dat je met geweld bestreden wordt.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:45 schreef bendk het volgende:
[..]
Als overal dingen misgaan -om jouw woorden maar over te nemen- , dan weet je ook dat er iets behoorlijk misgaat.
Je hebt dan 2 mogelijkheden, je lost een probleem op of je doet het niet of onvoldoende.
Ik hoef niet uit te leggen wat anno nu de politieke keuze is voor het niet of onvoldoende oplossen van dit probleem.
Het gevolg is dat de oorsponkelijke mensen hun land gaan verlaten of elders in het land -moeten- gaan wonen. Voor nederland is dat sinds 2000 1.100.000 nederlanders.
Dat is kwantiteit maar misschien nog meer kwaliteit verlies
Dat is de realiteit ! ! !
Tegelijk heb je ook een rastafari in je webicon staan. Sinds wanneer is dat geen religie?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:26 schreef DuTank het volgende:
Geloof verbieden, dat is de enige echte oplossing voor alle ellende in de wereld.
Ik heb geen behoefte om de slag bij Thermopylae over te doenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:05 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Yihaaaaa redneck hillbilly trailertrash white power uber mensch!~![]()
![]()
![]()
De realiteit is dat verworvenheden uit het verleden verloren gaan door de Globarisering en - let op, daardoor de wereld verandert.
Sla je vleugels uit!, kijk over de horizon, Landsgrenzen zitten tussen je oren!!!
Serieus, doe niet zo bekrompen, je neemt je eigen lot toch in de hand??
Ja, relativeer het allemaal maar weer weg.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:24 schreef dylany het volgende:
Je kunt het onterecht van de moslimwereld vinden dat ze hun haat op andere, vermoedelijk onschuldige, joden projecteren maar zo werkt het blijkbaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |