abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80151902
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:13 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik ben door iemand op FOK! uitgemaakt als iemand die "heult met moslimextremisten".

Je hoort zelf toch ook bij het clubje dat mensen met een andere mening uitscheldt?

Dat krijgt je nou eenmaal met fanatiekelingen. De extremen zijn altijd aan het schelden, of het nou extreem "rechts" of extreem "links" is.
pi_80162747
Je bent denk ik dan in de war met StefanP. Da's een echte neoCON van het zuiverste water.
pi_80177869
Waarom hoor ik vrijwel niemand van de linkerkant dit geweld tegen joden veroordelen? Terwijl de meesten als het om Wilders gaat, die nooit geweld heeft gebruikt, er wel met de kippen bij zijn om kritiek te leveren. Links staat toch zogenaamd voor rechtvaardigheid en gelijkheid, waarom komen ze dan niet op voor de veiligheid van joden in Europa?
pi_80179329
quote:
Op zondag 11 april 2010 04:53 schreef Zienswijze het volgende:
Waarom hoor ik vrijwel niemand van de linkerkant dit geweld tegen joden veroordelen?
Omdat dit een discussieforum is, en niemand er iets voor koopt als een paar anonieme internetters impulsief en zonder na te denken een symbolische veroordeling uitspreken.

En als je dan wat verder leest, dan ontdek je dat er een hele spiraal van geweld, pesterijen en uitlokking gaande is, waarbij tenminste vier groepen betrokken zijn en waarbij dus niet één dader of één slachtoffer kan worden aangewezen.

Als er dus iets te veroordelen is, dan is het toch echt de naïviteit van de burgemeester die het zo uit de hand heeft laten lopen.
quote:
Terwijl de meesten als het om Wilders gaat, die nooit geweld heeft gebruikt, er wel met de kippen bij zijn om kritiek te leveren. Links staat toch zogenaamd voor rechtvaardigheid en gelijkheid, waarom komen ze dan niet op voor de veiligheid van joden in Europa?
Wilders heeft er niks mee te maken, en de veiligheid van joden in Europa is totaal niet gebaat bij ondoordachte symbolische statements van enkele willekeurige internetters.
pi_80179376
quote:
Op zondag 11 april 2010 04:53 schreef Zienswijze het volgende:
Waarom hoor ik vrijwel niemand van de linkerkant dit geweld tegen joden veroordelen? Terwijl de meesten als het om Wilders gaat, die nooit geweld heeft gebruikt, er wel met de kippen bij zijn om kritiek te leveren. Links staat toch zogenaamd voor rechtvaardigheid en gelijkheid, waarom komen ze dan niet op voor de veiligheid van joden in Europa?
Lekker vooringenomen meer.
pi_80179415
Ik heb het overigens in februari al afgekeurd maar sindsien wordt dit topic regelmatig omhooggeschopt. Dus lijkt me niet nuttig om het steeds opnieuw af te keuren.
pi_80278303
Laat ik het zo zeggen, als ik een groep moslims tegenkom, ga ik niet keihard roepen dat ik van Joodse afkomst ben. Schijnbaar moet je daar tegenwoordig wel bang voor zijn.
pi_80279788
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 20:21 schreef DeParo het volgende:
Laat ik het zo zeggen, als ik een groep moslims tegenkom, ga ik niet keihard roepen dat ik van Joodse afkomst zionist ben. Schijnbaar moet je daar tegenwoordig wel bang voor zijn.
Even verbeterd. Want ook als je een vergelijking maakt moet je bij de feiten blijven.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2010 20:56:30 ]
pi_80280157
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 20:55 schreef Igen het volgende:

[..]

Even verbeterd. Want ook als je een vergelijking maakt moet je bij de feiten blijven.
Waar slaat dit op.
pi_80280336
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 21:04 schreef DeParo het volgende:

[..]

Waar slaat dit op.
Dat er in Malmö -waar het topic over gaat- vooral sprake is van anti-zionisme en niet zozeer van anti-semitisme.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2010 21:10:26 (Malmö) ]
pi_80280576
Natuurlijk is het spijtig en afkeurenswaardig dat er geweld wordt gebruikt.

Natuurlijk is het ook spijtig en afkeurenswaardig dat niet-zionistische joden het slachtoffer worden van de meerderheid die het verpest voor de rest.

Maar gezien jouw avatar vraag ik mij af of jij wel de juiste persoon bent om over dat laatste punt verontwaardigd te zijn.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2010 21:17:54 ]
pi_80280658
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 21:08 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat er in Malmö -waar het topic over gaat- vooral sprake is van anti-zionisme en niet zozeer van anti-semitisme.
Nee, want die zogenaamde 'gangsters' weten nog niet eens wat zionisme is, het is vanuit hun eigen groep gericht, ze denken dat alle Joodse mensen kwaadwillend zijn tegenover de Islam en de Moslims,
daarom zijn die aanvallen en dat opgefokte gedoe terwijl 90% van deze groep niet eens weet wat er zich afspeelt daar, dus het is wel degelijk anti-Joods, ik denk dat ze ooit nog nooit gehoord hebben van anti-semitisme namelijk.
pi_80280777
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 21:16 schreef DeParo het volgende:

[..]

Nee, want die zogenaamde 'gangsters' weten nog niet eens wat zionisme is, het is vanuit hun eigen groep gericht, ze denken dat alle Joodse mensen kwaadwillend zijn tegenover de Islam en de Moslims,
daarom zijn die aanvallen en dat opgefokte gedoe terwijl 90% van deze groep niet eens weet wat er zich afspeelt daar, dus het is wel degelijk anti-Joods, ik denk dat ze ooit nog nooit gehoord hebben van anti-semitisme namelijk.
Lees voor de gein eens het artikel aan het begin van dit topic, in de fipo.
pi_80281126
Met name interessant is dit stukje:
quote:
The worst incident was last year during Israel's brief war in Gaza, when a small demonstration in favour of Israel was attacked by a screaming mob of Arabs and Swedish leftists, who threw bottles and firecrackers as the police looked on.
Zie je het verband?

Zoals ik al zei: het is verwerpelijk dat er geweld wordt gebruikt en het is jammer als er bij de joden een meerderheid is die het verpest voor de rest. Maar het is tegelijk ook duidelijk dat de haat in beginsel niet gericht is tegen de joodse etniciteit of het joodse geloof, maar slechts tegen de politiek van Israël. En als Israël zichzelf als de Joodse staat bij uitstek profileert, dan is de verwarring ergens ook wel begrijpelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2010 21:25:01 ]
pi_80281827
Nogmaals, ze weten totaal niet waar het om draait, het is uit een of andere collectieve waanzin.
Sterker nog, anders zou je wel verwachten dat er nog een paar jongeren binnen die jongerengroepen zat die voor Israel zou kiezen, of gematigd zou zijn. Maar nee, die vind je niet, ze zien het als het Westen vs De Orient waarbij de eerste de tweede z'n wil probeert op te leggen. Daarbij staat Israel symbool voor het Westen en de Palestijnen zijn de Orient. De Israelische politiek kennen ze niet eens ze denken alleen dat het allemaal zogenaamd onrechtvaardig daar is.

En ja, je zal stijgingen zien qua geweld wanneer Israel een inval bv in Gaza onderneemt, maar je moet dan vooral letten op de argumenten die deze zogenaamde demonstranten aandragen. Raar volk.
pi_80283045
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 21:36 schreef DeParo het volgende:
Nogmaals, ze weten totaal niet waar het om draait, het is uit een of andere collectieve waanzin.
Bron? En dan toegespitst op Malmö graag.
quote:
Maar nee, die vind je niet, ze zien het als het Westen vs De Orient waarbij de eerste de tweede z'n wil probeert op te leggen. Daarbij staat Israel symbool voor het Westen en de Palestijnen zijn de Orient.
Bron? En dan toegespitst op Malmö graag. En daarbij: ze wonen in het Westen. In Zweden. Waarom zouden ze zich in godsnaam specifiek tegen joden richten, als ze ook gewoon de Zweedse (westerse) buurman kunnen haten?
quote:
De Israelische politiek kennen ze niet eens
quote:
ze denken alleen dat het allemaal zogenaamd onrechtvaardig daar is.
"zogenaamd"

Maar dat is off-topic.
quote:
En ja, je zal stijgingen zien qua geweld wanneer Israel een inval bv in Gaza onderneemt, maar je moet dan vooral letten op de argumenten die deze zogenaamde demonstranten aandragen. Raar volk.
Wat zijn de argumenten van de linkse / islamitische demonstranten in Malmö dan? Bron? En op welke wijze tonen die argumenten aan dat het geen anti-zionistische maar anti-semitische haat is?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2010 21:56:08 ]
pi_80284958
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 21:54 schreef Igen het volgende:

[..]

[..]
http://www.nujij.nl/zwede(...)erheid.5212826.lynkx
Het is gewoon dezelfde groep als hier in Nederland.
Integratieproblemen zijn onze eigen schuld maar ze zijn nog altijd niet geinformeerd.
quote:
Bron? En dan toegespitst op Malmö graag. En daarbij: ze wonen in het Westen. In Zweden. Waarom zouden ze zich in godsnaam specifiek tegen joden richten, als ze ook gewoon de Zweedse (westerse) buurman kunnen haten?
[..]
Zoals het altijd al tegen de Joodse groep in de Geschiedenis gaat. Ze zijn zondebokken om onvrede te uiten.
quote:
[..]
http://www.telegraph.co.u(...)tic-hate-crimes.html Het is toch hartverscheurend wat ze doen met een Holocaust-overlevende, ze zien zichzelf als achtergestelde groep, en misschien is dat te begrijpen maar niet de agressie die daaruit volgt
tegen de Joodse groep.
quote:
"zogenaamd"

Maar dat is off-topic.
[..]
Er is een aardig verschil tussen een ordinaire relschopper en een demonstrant.
quote:
Wat zijn de argumenten van de linkse / islamitische demonstranten in Malmö dan? Bron? En op welke wijze tonen die argumenten aan dat het geen anti-zionistische maar anti-semitische haat is?
Zie ten eerste alle bronnen hierboven en hoe moeilijk de Joodse bevolking het heeft in Zweden/Malmo.

Voor Nederland hier bijvoorbeeld een typische representatieve jongen.

http://www.elsevier.nl/we(...)testen-ME-paraat.htm

Oslo:
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)traangas_brandbommen

Antwerpen:
http://www.elsevier.nl/we(...)e-wijk-Antwerpen.htm

Wat een toeval he dat het telkens dezelfde armoedige groep is die zich duidelijk wil verzetten.
Ik begrijp hun onvrede vanwege discriminatie en toestanden maar dit is gewoon een zondebok zoeken.
pi_80285320
quote:
Op zondag 11 april 2010 10:31 schreef Igen het volgende:

[..]

Omdat dit een discussieforum is, en niemand er iets voor koopt als een paar anonieme internetters impulsief en zonder na te denken een symbolische veroordeling uitspreken.

En als je dan wat verder leest, dan ontdek je dat er een hele spiraal van geweld, pesterijen en uitlokking gaande is, waarbij tenminste vier groepen betrokken zijn en waarbij dus niet één dader of één slachtoffer kan worden aangewezen.

Als er dus iets te veroordelen is, dan is het toch echt de naïviteit van de burgemeester die het zo uit de hand heeft laten lopen.
[..]

Wilders heeft er niks mee te maken, en de veiligheid van joden in Europa is totaal niet gebaat bij ondoordachte symbolische statements van enkele willekeurige internetters.
Op pagina 1 geen enkele veroordeling of geen enkele afwijzing richting het geweld.

Alleen deze reactie:
quote:
En zijn ze stiekum niet gewoon met zijn allen naar israel gememigreerd.

Wat een typische bendk site trouwens weer.
En natuurlijk weeer het gebruikelijke dat alle geloof verboden moet worden.

Misschien dat IVHK een veroordeling heeft uitgesproken, maar voor de rest blijft het stil aan de linkerkant.
pi_80285740
quote:
Dat is geen bron voor hetgeen je beweert. ("Nogmaals, ze weten totaal niet waar het om draait, het is uit een of andere collectieve waanzin.")
quote:
[..]

Zoals het altijd al tegen de Joodse groep in de Geschiedenis gaat. Ze zijn zondebokken om onvrede te uiten.
Dat is een kul-argument. Een calimero-drogredenering.
quote:
Ook daarin staat niks wat jouw bewering ("De Israelische politiek kennen ze niet eens") ondersteunt.

Kortom, je fantaseert alleen maar een eind weg.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2010 22:35:30 ]
pi_80285969
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:34 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat is geen bron voor hetgeen je beweert.
[..]
Zit een filmpje bij.
quote:
Dat is een kul-argument.
[..]
Een kul-argument, sinds wanneer, of dacht jij dat 1945-46 opeens een eeuwenoude lijn overal ter wereld werd doorbroken. Haha vast.
quote:
http://www.telegraph.co.u(...)tic-hate-crimes.html
Ook daarin staat niks wat jouw bewering ("De Israelische politiek kennen ze niet eens") ondersteunt.

Kortom, je fantaseert alleen maar een eind weg.
Ja, allemaal fantasie, al die rellen, nooit gebeurd, en dat ze de Israelische politiek niet kennen,
dat zie je in het filmpje en hoe ze protesteren, overal kindermoorden en zogenaamde genocide,
dan weet je dus kortom niets van wat er zich daar afspeelt.
Je kan best tegen een in jouw ogen onrechtvaardige oorlog protesteren.
Maar dat is niet wat de grote groep hier doet.

Genoeg bronnen.
Vooral dat Telegraph stukje zegt genoeg hoe ze tegenover de Joode gemeenschap staan .
pi_80288534
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:37 schreef DeParo het volgende:

[..]

Zit een filmpje bij.
Ik heb het filmpje gekeken. En daarmee zes minuten tijd verspild, want ook daar zit niks in wat jouw bewering ("Nogmaals, ze weten totaal niet waar het om draait, het is uit een of andere collectieve waanzin.") ondersteunt.
quote:
[..]

Een kul-argument, sinds wanneer, of dacht jij dat 1945-46 opeens een eeuwenoude lijn overal ter wereld werd doorbroken. Haha vast.

Ach, ga toch lekker met een boek van Herzl in de hand op de bank zitten huilen van ongegrond zelfmedelijden.

Weet je wat, ik ga nu ook verder gewoon geen tijd meer steken in de rest van jouw ononderbouwde fantasieën. Doei!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2010 23:28:30 ]
pi_80288624
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 23:27 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik heb het filmpje gekeken. En daarmee zes minuten tijd verspild, want ook daar zit niks in wat jouw bewering ("Nogmaals, ze weten totaal niet waar het om draait, het is uit een of andere collectieve waanzin.") ondersteunt.
[..]
De achtergestelde groep moslims die zich als groep zich steeds meer profileren tegenover Westerse elementen lool. Nee dat heb je vast niet teruggezien.
quote:

Ach, ga toch lekker met een boek van Herzl in de hand zitten huilen van zelfmedelijden.

Weet je wat, ik ga ook verder nou geen moeite meer doen om in te gaan op de rest van jouw ononderbouwde fantasieën.
Je probeert hier gewoon de rellen en haat tegen de Joodse groep goed te praten.
Het is zo ver gezakt dat je, wat voor bewijs iemand ook levert, je nog zo laag volhoudt dat je gelijk hebt.
pi_80288966
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 23:29 schreef DeParo het volgende:

[..]

De achtergestelde groep moslims die zich als groep zich steeds meer profileren tegenover Westerse elementen lool. Nee dat heb je vast niet teruggezien.
Inderdaad, jouw fantasieën zie ik niet terug in het filmpje. Er wordt vooral over een anti-Israël-stemming en een beetje over anti-semitisme gesproken. En dus helemaal niks over een algehele anti-Westerse houding. Zou ook nergens op slaan, want de rellende moslims trekken juist hand in hand op met westerlingen. Ja, westerlingen ja. Want ook linkse Zweden zijn westerling.
quote:
[..]

Je probeert hier gewoon de rellen en haat tegen de Joodse groep goed te praten.
Absoluut niet. Ik heb de rellen en de haat tegen de Joden al twee keer expliciet afgekeurd. Je bent met deze onterechte zwartmakerij gewoon in- en intriest bezig.
quote:
Het is zo ver gezakt dat je, wat voor bewijs iemand ook levert, je nog zo laag volhoudt dat je gelijk hebt.
Je levert telkens geen bewijs, je verknoeit alleen mijn tijd met irrelevante youtube-filmpjes.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2010 23:40:10 ]
pi_80289328
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 23:39 schreef Igen het volgende:

[..]

Inderdaad, jouw fantasieën zie ik niet terug in het filmpje. Er wordt vooral over een anti-Israël-stemming en een beetje over anti-semitisme gesproken. En dus helemaal niks over een algehele anti-Westerse houding. Zou ook nergens op slaan, want de rellende moslims trekken juist hand in hand op met westerlingen. Ja, westerlingen ja. Want ook linkse Zweden zijn westerling.
[..]
Wat ik probeerde aan te tonen, slimpie, is dat er een zelfde situatie is als hier en andere landen om ons heen. Een groep, voornamelijk Islamitische jongeren, die zichzelf voelt achtergesteld en niet vertegenwoordigd door onze instituties. Integratieproblemen, moet je toch wel ergens bekend in de oren klinken, of niet. Daarom zijn zij tegen Irak, tegen Afghanistan, ze zijn overal tegen als het hun groep aangaat.
quote:
Absoluut niet. Ik heb de rellen en de haat tegen de Joden al twee keer expliciet afgekeurd. Je bent met deze onterechte zwartmakerij gewoon in- en intriest bezig.
[..]
Nee, je zegt enerzijds keur je het af, anderzijds is het volgens jou gewoon de fout van de politiek van Israel. Dan leg je de verantwoordelijkheid heel ergens anders neer en probeer je begrip te kweken.
quote:
Je levert telkens geen bewijs, je verknoeit alleen mijn tijd met irrelevante youtube-filmpjes.
Ah, heb je nog steeds niet het Telegraph-stukje gelezen, of al die andere bronnen die ik je heb gegeven, of waren de filmpjes het enige wat je kon begrijpen, doe je geen moeite om sowieso te lezen.
pi_80289634
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 23:49 schreef DeParo het volgende:

[..]

Wat ik probeerde aan te tonen, slimpie, is dat er een zelfde situatie is als hier en andere landen om ons heen. Een groep, voornamelijk Islamitische jongeren, die zichzelf voelt achtergesteld en niet vertegenwoordigd door onze instituties. Integratieproblemen, moet je toch wel ergens bekend in de oren klinken, of niet. Daarom zijn zij tegen Irak, tegen Afghanistan, ze zijn overal tegen als het hun groep aangaat.
Maar ik vroeg niet naar integratieproblemen, Irak, Afghanistan of weet ik veel wat. Ik vroeg naar een onderbouwing van jouw bewering ("Nogmaals, ze weten totaal niet waar het om draait") en daar heb je nog steeds geen enkele onderbouwing voor gegeven. Je herhaalt alleen je ongefundeerde stelling keer op keer op keer, maar daarvan wordt 'ie niet waar.
quote:
[..]

Nee, je zegt enerzijds keur je het af, anderzijds is het volgens jou gewoon de fout van de politiek van Israel. Dan leg je de verantwoordelijkheid heel ergens anders neer en probeer je begrip te kweken.
Ik heb meermaals duidelijk gezegd dat het heel spijtig is dat een groep onschuldige Joden het slachtoffer wordt van een meerderheid die het voor hen verpest.

Maar met geweldloos anti-zionisme is niks mis. Iedere politieke overtuiging moet je met woorden mogen bestrijden. Dus ook de politiek van Israël.
quote:
[..]

Ah, heb je nog steeds niet het Telegraph-stukje gelezen, of al die andere bronnen die ik je heb gegeven, of waren de filmpjes het enige wat je kon begrijpen, doe je geen moeite om sowieso te lezen.
Jawel. Ik heb eerst de tekst gelezen, toen zei je dat ik de filmpjes moest kijken. Nou heb ik om te beginnen één filmpje gekeken, en nou zeg je weer dat ik geen moeite doe om de tekst te lezen. Dus wat wil je nou?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2010 00:00:15 ]
pi_80290099
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 23:58 schreef Igen het volgende:

[..]

Maar ik vroeg niet naar integratieproblemen, Irak, Afghanistan of weet ik veel wat. Ik vroeg naar een onderbouwing van jouw bewering ("Nogmaals, ze weten totaal niet waar het om draait") en daar heb je nog steeds geen enkele onderbouwing voor gegeven. Je herhaalt alleen je ongefundeerde stelling keer op keer op keer, maar daarvan wordt 'ie niet waar.
[..]
Als ze Holocaust-overlevenden niet maar aankijken, en leuzen roepen als babymoordenaars en genocide, Hitler als een soort van held neerzetten, sorry, als dat geen bewijs is voor je dan weet ik het ook niet meer.
Het jochie in dat filmpje in Utrecht spreekt boedelen en dat is de reden dat ik dat
filmpje ook heb neergezet.
quote:
Ik heb meermaals duidelijk gezegd dat het heel spijtig is dat een groep onschuldige Joden het slachtoffer wordt van een meerderheid die het voor hen verpest.
Raar he, want normaal zou je minderheid lezen,
dus waarom zou het nu toch een meerderheid zijn.
quote:
Maar met geweldloos anti-zionisme is niks mis. Iedere politieke overtuiging moet je met woorden mogen bestrijden. Dus ook de politiek van Israël.
[..]
Dat mag, je mag altijd kritiek leveren op alles en iedereen daar heb ik ook totaal geen moeite mee,
maar niet om het kuddegedrag wat deze moslimjongeren (toch voornamelijk) beweegt.
quote:
Jawel. Ik heb eerst de tekst gelezen, toen zei je dat ik de filmpjes moest kijken. Nou heb ik om te beginnen één filmpje gekeken, en nou zeg je weer dat ik geen moeite doe om de tekst te lezen. Dus wat wil je nou?

Wat maakte je op uit het stukje in de Telegraph.
Of heb je alleen het stukje onder filmpje gelezen bij Nu.nl .
pi_80290546
quote:
Op woensdag 14 april 2010 00:12 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als ze Holocaust-overlevenden niet maar aankijken, en leuzen roepen als babymoordenaars en genocide, Hitler als een soort van held neerzetten, sorry, als dat geen bewijs is voor je dan weet ik het ook niet meer.
Het jochie in dat filmpje in Utrecht spreekt boedelen en dat is de reden dat ik dat
filmpje ook heb neergezet.
Ik heb het filmpje nog even gekeken. En inderdaad, het idee van "uitroeien" gaat echt veel te ver. En inderdaad is het ook erg jammer dat zij niet in staat zijn om het verschil tussen het zionisme en het jodendom te begrijpen.

Maar ik mis nog een beetje de link naar Malmö, en de link naar de extreem-linkse Zweedse groeperingen die toch ook een aanzienlijk aandeel hadden in het geweld tegen de zionisten.
quote:
[..]

Raar he, want normaal zou je minderheid lezen,
dus waarom zou het nu toch een meerderheid zijn.
Raar hè. Waarom zou ik daar toch het woord "meerderheid" hebben geschreven?
quote:
[..]

Dat mag, je mag altijd kritiek leveren op alles en iedereen daar heb ik ook totaal geen moeite mee,
maar niet om het kuddegedrag wat deze moslimjongeren (toch voornamelijk) beweegt.
Dat ben ik het met je eens.

Want zoals ik al drie keer heb gezegd: het is verwerpelijk dat er geweld wordt gebruikt en tot geweld wordt opgeroepen, en het is spijtig dat er, mede door toedoen van Israël, maar ook door een beperkt denkvermogen van bepaalde lui, vaak geen onderscheid tussen zionisten en joden wordt gemaakt, met als resultaat dat een meerderheid onder de joden het voor de rest kan verpesten.
quote:
[..]

Wat maakte je op uit het stukje in de Telegraph.
Dat heb ik al uitgebreid verteld, want dat is immers waar dit hele topic over gaat.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2010 00:35:39 ]
pi_80290631
quote:
Op woensdag 14 april 2010 00:32 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik heb het filmpje nog even gekeken. En inderdaad, het idee van "uitroeien" gaat echt veel te ver. En inderdaad is het ook erg jammer dat zij niet in staat zijn om het verschil tussen het zionisme en het jodendom te begrijpen.

Maar ik mis nog een beetje de link naar Malmö, en de link naar de extreem-linkse Zweedse groeperingen die toch ook een aanzienlijk aandeel hadden in het geweld tegen de zionisten.
[..]
Zelfde soort mensen, zelfde soort jongeren,
door heel Europa in alle steden, dit soort argumenten, deze jongen is dus representatief.
quote:
Raar hè. Waarom zou ik daar toch het woord "meerderheid" hebben geschreven?
Nope, maar het bevestigt
wel mijn punt, nietwaar.
quote:
Dat ben ik het met je eens.
Toppie haha.
En dat bevestigt dus ook dat ze nauwelijks iets afweten van het gehele conflict.
quote:
Dat heb ik al uitgebreid verteld, want dat is immers waar dit hele topic over gaat.
Als je het hebt gelezen hoe kan je dan nog zeggen dat het mijn punt niet onderbouwd.
Dat vraag ik dus.
pi_80290883
quote:
Op woensdag 14 april 2010 00:36 schreef DeParo het volgende:

[..]

Zelfde soort mensen, zelfde soort jongeren,
door heel Europa in alle steden, dit soort argumenten, deze jongen is dus representatief.
Whaha, van één Marokkaanse jongen naar alle moslims (Turken, Iraniërs, ...) en links-radicalen in heel Europa generaliseren. Goeie grap.
quote:
[..]

Nope, maar het bevestigt wel mijn punt, nietwaar.
"Nope" is geen antwoord op mijn vraag. En wat is jouw punt precies, en hoe en waardoor wordt dat bevestigd? Ik kan geen gedachtelezen hè. Ik kan niet raden wat jij in gedachten hebt als antwoord op mijn retorische vraag.
quote:
[..]

Toppie haha.
En dat bevestigt dus ook dat ze nauwelijks iets afweten van het gehele conflict.
Ja.
Maar nog steeds is daarmee mijn punt niet ontkracht, dat de haat in beginsel uit anti-zionisme voortkomt en niet uit antisemitisme.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2010 00:52:05 ]
pi_80303949
quote:
Op woensdag 14 april 2010 00:51 schreef Igen het volgende:

[..]

Whaha, van één Marokkaanse jongen naar alle moslims (Turken, Iraniërs, ...) en links-radicalen in heel Europa generaliseren. Goeie grap.
[..]
Wil je nog tientallen reacties van dit soort jongeren, en nee, ik heb het over de jongeren die grote groep en niet over links-radicalen of wie er verder ook stonden daar.
quote:
"Nope" is geen antwoord op mijn vraag. En wat is jouw punt precies, en hoe en waardoor wordt dat bevestigd? Ik kan geen gedachtelezen hè. Ik kan niet raden wat jij in gedachten hebt als antwoord op mijn retorische vraag.
[..]
Zeker wel, als het een minderheid was dan zou je kunnen zeggen dat de grote groep er anders over dacht, zoals het zo vaak is. De kleine groep hooligans verpest het voor de rest. In dit geval is het een grote groep, er broeit iets, ze vinden het allemaal op een of andere manier, en dan klopt er iets niet, dan moet je verder kijken dan alleen wat ze letterlijk roepen als het ware het is niet standaard.
quote:
Ja.
Maar nog steeds is daarmee mijn punt niet ontkracht, dat de haat in beginsel uit anti-zionisme voortkomt en niet uit antisemitisme.
Tuurlijk, al die voorbeelden zijn niet genoeg bewijs voor je, maar allemaal rationeel over nagedacht door die jongeren en daarom reageren ze zo ach houd toch op, bewijs het tegendeel, zou ik zeggen.
Ik heb mijn kant
bewezen nu is het jouw beurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')