Als ze Holocaust-overlevenden niet maar aankijken, en leuzen roepen als babymoordenaars en genocide, Hitler als een soort van held neerzetten, sorry, als dat geen bewijs is voor je dan weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar ik vroeg niet naar integratieproblemen, Irak, Afghanistan of weet ik veel wat. Ik vroeg naar een onderbouwing van jouw bewering ("Nogmaals, ze weten totaal niet waar het om draait") en daar heb je nog steeds geen enkele onderbouwing voor gegeven. Je herhaalt alleen je ongefundeerde stelling keer op keer op keer, maar daarvan wordt 'ie niet waar.
[..]
Raar he, want normaal zou je minderheid lezen,quote:Ik heb meermaals duidelijk gezegd dat het heel spijtig is dat een groep onschuldige Joden het slachtoffer wordt van een meerderheid die het voor hen verpest.
Dat mag, je mag altijd kritiek leveren op alles en iedereen daar heb ik ook totaal geen moeite mee,quote:Maar met geweldloos anti-zionisme is niks mis. Iedere politieke overtuiging moet je met woorden mogen bestrijden. Dus ook de politiek van Israël.
[..]
Wat maakte je op uit het stukje in de Telegraph.quote:Jawel. Ik heb eerst de tekst gelezen, toen zei je dat ik de filmpjes moest kijken. Nou heb ik om te beginnen één filmpje gekeken, en nou zeg je weer dat ik geen moeite doe om de tekst te lezen. Dus wat wil je nou?
Ik heb het filmpje nog even gekeken. En inderdaad, het idee van "uitroeien" gaat echt veel te ver. En inderdaad is het ook erg jammer dat zij niet in staat zijn om het verschil tussen het zionisme en het jodendom te begrijpen.quote:Op woensdag 14 april 2010 00:12 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als ze Holocaust-overlevenden niet maar aankijken, en leuzen roepen als babymoordenaars en genocide, Hitler als een soort van held neerzetten, sorry, als dat geen bewijs is voor je dan weet ik het ook niet meer.
Het jochie in dat filmpje in Utrecht spreekt boedelen en dat is de reden dat ik dat
filmpje ook heb neergezet.
Raar hè. Waarom zou ik daar toch het woord "meerderheid" hebben geschreven?quote:[..]
Raar he, want normaal zou je minderheid lezen,
dus waarom zou het nu toch een meerderheid zijn.
Dat ben ik het met je eens.quote:[..]
Dat mag, je mag altijd kritiek leveren op alles en iedereen daar heb ik ook totaal geen moeite mee,
maar niet om het kuddegedrag wat deze moslimjongeren (toch voornamelijk) beweegt.
Dat heb ik al uitgebreid verteld, want dat is immers waar dit hele topic over gaat.quote:[..]
Wat maakte je op uit het stukje in de Telegraph.
Zelfde soort mensen, zelfde soort jongeren,quote:Op woensdag 14 april 2010 00:32 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje nog even gekeken. En inderdaad, het idee van "uitroeien" gaat echt veel te ver. En inderdaad is het ook erg jammer dat zij niet in staat zijn om het verschil tussen het zionisme en het jodendom te begrijpen.
Maar ik mis nog een beetje de link naar Malmö, en de link naar de extreem-linkse Zweedse groeperingen die toch ook een aanzienlijk aandeel hadden in het geweld tegen de zionisten.
[..]
Nope, maar het bevestigtquote:Raar hè. Waarom zou ik daar toch het woord "meerderheid" hebben geschreven?
Toppie haha.quote:Dat ben ik het met je eens.
Als je het hebt gelezen hoe kan je dan nog zeggen dat het mijn punt niet onderbouwd.quote:Dat heb ik al uitgebreid verteld, want dat is immers waar dit hele topic over gaat.
Whaha, van één Marokkaanse jongen naar alle moslims (Turken, Iraniërs, ...) en links-radicalen in heel Europa generaliseren. Goeie grap.quote:Op woensdag 14 april 2010 00:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zelfde soort mensen, zelfde soort jongeren,
door heel Europa in alle steden, dit soort argumenten, deze jongen is dus representatief.
"Nope" is geen antwoord op mijn vraag. En wat is jouw punt precies, en hoe en waardoor wordt dat bevestigd? Ik kan geen gedachtelezen hè. Ik kan niet raden wat jij in gedachten hebt als antwoord op mijn retorische vraag.quote:[..]
Nope, maar het bevestigt wel mijn punt, nietwaar.
Ja.quote:[..]
Toppie haha.
En dat bevestigt dus ook dat ze nauwelijks iets afweten van het gehele conflict.
Wil je nog tientallen reacties van dit soort jongeren, en nee, ik heb het over de jongeren die grote groep en niet over links-radicalen of wie er verder ook stonden daar.quote:Op woensdag 14 april 2010 00:51 schreef Igen het volgende:
[..]
Whaha, van één Marokkaanse jongen naar alle moslims (Turken, Iraniërs, ...) en links-radicalen in heel Europa generaliseren. Goeie grap.![]()
[..]
Zeker wel, als het een minderheid was dan zou je kunnen zeggen dat de grote groep er anders over dacht, zoals het zo vaak is. De kleine groep hooligans verpest het voor de rest. In dit geval is het een grote groep, er broeit iets, ze vinden het allemaal op een of andere manier, en dan klopt er iets niet, dan moet je verder kijken dan alleen wat ze letterlijk roepen als het ware het is niet standaard.quote:"Nope" is geen antwoord op mijn vraag. En wat is jouw punt precies, en hoe en waardoor wordt dat bevestigd? Ik kan geen gedachtelezen hè. Ik kan niet raden wat jij in gedachten hebt als antwoord op mijn retorische vraag.
[..]
Tuurlijk, al die voorbeelden zijn niet genoeg bewijs voor je, maar allemaal rationeel over nagedacht door die jongeren en daarom reageren ze zo ach houd toch op, bewijs het tegendeel, zou ik zeggen.quote:Ja.
Maar nog steeds is daarmee mijn punt niet ontkracht, dat de haat in beginsel uit anti-zionisme voortkomt en niet uit antisemitisme.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |