Niet heilig, maar wel compleet zonder strafblad, vechtpartij of wat dan ook.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja hoor, jij bent heilig. Ga toch weg man
wtf?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:19 schreef wolvendagen het volgende:
Allemaal naar shownieuws kijken, komen de Sven Kramer Fok Grappen Plaatjes voorbij.
Ik meen het.quote:
So? Denk je nou echt dat iedereen hier een strafblad heeft of heeft gevochten?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet heilig, maar wel compleet zonder strafblad, vechtpartij of wat dan ook.
Da's handig, dan hoef je je ook nooit zorgen te maken over wat anderen zeggen.
Editie NL deed gisteren toch ook al?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:19 schreef wolvendagen het volgende:
Allemaal naar shownieuws kijken, komen de Sven Kramer Fok Grappen Plaatjes voorbij.
Oh dus omdat jij geen strafblad hebt, wil dat zeggen dat de rest die hier wel heeft?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nou geweldig zeg, wat ben jij een uitzondering hier: wow. En alsof jij je daar sowieso zorgen om maaktquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dunno man, ik zag het gewoon toevallig. Nu.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Editie NL deed gisteren toch ook al?SBS!
Ik hoop maar voor je dat er altijd bij je iemand in huis woont die hem voor je weg kan halen dan.quote:
Lamon. kan alleen maar generaliseren.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh dus omdat jij geen strafblad hebt, wil dat zeggen dat de rest die hier wel heeft?
Ze zeggen het wel eens.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
So? Denk je nou echt dat iedereen hier een strafblad heeft of heeft gevochten?
Ik weet niet wanneer je jarig bent, maar als ik jou was zou ik dan voor de grap eens een reëel wereldbeeld vragen aan je vrienden of familie.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze zeggen het wel eens.
Of het waar is weet ik niet.
Als je daar over twijfelt ben je serieus nogal wereldvreemdquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze zeggen het wel eens.
Maar hij neukt wel altijd een lelijk internet sletje in een motel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Lamon. kan alleen maar generaliseren.
Door zijn nare ervaringen met vrouwen, denkt hij gelijk ook dat alle vrouwen zo zijn. Moet je maar eens in een 'hoe zijn vrouwen'-achtig topic in SEX of R&P kijken. Dikke kans dat je Lamon. ziet reageren en dikke kans dat hij daar de alwetende Dr. Phil uithangt.
Definieer 'ze' .quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze zeggen het wel eens.
Ook daarin trekt hij regelmatig voorbarige conclusies. Denkende dat hij 'de vrouw' of juist de vrouw in kwestie snapt, omdat hij zich enkel baseert op wat van zijn eigen ervaringen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar hij neukt wel altijd een lelijk internet sletje in een motel.
Whehe. Over volwassen gesproken, mag ie eigenlijk al stemmen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ook daarin trekt hij regelmatig voorbarige conclusies. Denkende dat hij 'de vrouw' of juist de vrouw in kwestie snapt, omdat hij zich enkel baseert op wat van zijn eigen ervaringen.
Zag je toch ook met die vriendin waar hij uiteindelijk maar drie weken mee had of zo? Van tevoren was hij er zo van overtuigd dat het goed zat, dat zij volwassen was (in tegenstelling tot wij) en bladiebla.... Maar uiteindelijk: FAIL!
Hij zat verkeerd.
Ja, dat gaat nog lastig worden als ik helemaal alleen woon.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoop maar voor je dat er altijd bij je iemand in huis woont die hem voor je weg kan halen dan.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Terwijl ik de enige ben hier waarschijnlijk, die nog nooit iets verkeerds gedaan heeft.
Ik leef bij de wet.
Ik ben weleens benieuwd naar namen dan. Want het lijkt mij sterk dat JaniesBrownie bijv. een strafblad heeft.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mensen die op Fok komen denk ik? Of specifiek in de KLB SC
Quote het gebash eens dan. Ik zie enkel constateringen behalve de post van Gizmore.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:28 schreef Lamon. het volgende:
Oeh, groepsgedrag slaat over naar bashen.
Cool en voorspelbaar.
Sorry.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ga maar weer. Altijd als het moeilijk wordt loop jij weer weg. Lekker makkelijk.
Ik zocht die quote.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ook daarin trekt hij regelmatig voorbarige conclusies. Denkende dat hij 'de vrouw' of juist de vrouw in kwestie snapt, omdat hij zich enkel baseert op wat van zijn eigen ervaringen.
Zag je toch ook met die vriendin waar hij uiteindelijk maar drie weken of zo mee had? Van tevoren was hij er zo van overtuigd dat het goed zat, dat zij volwassen was (in tegenstelling tot wij) en bladiebla.... Maar uiteindelijk: FAIL!
Hij zat verkeerd.
THAT HAPPENED TO ME LAST NIGHT!quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:30 schreef Bragi het volgende:
Het is makkelijk om Lamons opmerkingen te ontkrachten.
Het is alleen jammer dat hij er daarna inhoudelijk niet meer op ingaat.
GHB.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:02 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben duizelig van haar patat.
Waarvoor excuses overigens, ik kan het soms niet latenquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Quote het gebash eens dan. Ik zie enkel constateringen behalve de post van Gizmore.
Neuh, het ging niet over de sc, maar over klb-users. Er zijn meerdere topics geweest met doodsverwensingen, bedreigingen en weet ik veel wat, maar toen was er een meet, en ik was de enige die durfde te komen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben weleens benieuwd naar namen dan. Want het lijkt mij sterk dat JaniesBrownie bijv. een strafblad heeft.
Hij is de ook de eeuwige troll zoals hij zich bestempelt want dat is leuk vind hij.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:30 schreef Bragi het volgende:
Echt, he.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:30 schreef Bragi het volgende:
Like that is gonna happen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zal je aan die woorden herinneren als we een keer door Leiden lopen, want ik neem aan dat je daarmee wilt zeggen dat het niet waar is ofzo?
En de mijne.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:31 schreef jitzzzze het volgende:
ik heb ook geen strafblad, en nog nooit gevochten. Daar gaat lamon zijn wereldbeeld
Oh ja want niet op een meet komen is strafbaar bij de wet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Neuh, het ging niet over de sc, maar over klb-users. Er zijn meerdere topics geweest met doodsverwensingen, bedreigingen en weet ik veel wat, maar toen was er een meet, en ik was de enige die durfde te komen.
Jouw beeld van de mensheid is verneukt door de uitzendingen van Opsporing Verzocht.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Neuh, het ging niet over de sc, maar over klb-users. Er zijn meerdere topics geweest met doodsverwensingen, bedreigingen en weet ik veel wat, maar toen was er een meet, en ik was de enige die durfde te komen.
Anders de mijne wel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jouw beeld van de mensheid is verneukt door de uitzendingen van Opsporing Verzocht.
Oh en quote eens het gebash, want ik zie het niet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Quote het gebash eens dan. Ik zie enkel constateringen behalve de post van Gizmore.
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Whatever, ik heb n vriendin die wel eerlijk is, jullie pubers verzieken je eigen leven maar.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:34 schreef Bragi het volgende:
wd, als tussendoortje:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, ik ga Hotwings opwarmen, met een beetje piri-piri-saus en daarna slapen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij is de ook de eeuwige troll zoals hij zich bestempelt want dat is leuk vind hij.Best een kunst om altijd maar te blijven zeggen dat het leuk is en het maar het internet is omdat anderen dat ook zeggen.
Ren maar weg.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ga Hotwings opwarmen, met een beetje piri-piri-saus en daarna slapen.
Kan je daar geen vier seizoenen slaap van maken?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ga Hotwings opwarmen, met een beetje piri-piri-saus en daarna slapen.
Aldus hij die pijnlijk moest toezien hoe z'n relatie na drie weken strandde...quote:Op maandag 1 februari 2010 23:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat was n praktijkvoorbeeld waar t mis kon gaan, t kwam er meer op neer dat ambitie en geen rekening houden met iemand en haar gevoelens en alles de overhand zou kunnen krijgen, maar ik heb hopelijk ongelijk gehad, want anders zijn mensen echt\te voorspelbaar en heb ik echt niets meer te leren, en dat wil ik niet.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:33 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zit telkens m'n fobo te checken maar ik krijg heul geen berichtjes meer.
Met de kennis van nu...quote:Op maandag 1 februari 2010 23:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik, want ik heb wel een eerlijke relatie.
Dagdag!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan je daar geen vier seizoenen slaap van maken?
Jij hebt toch ook weleens iemand dood gewenst?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daar dacht hij laatst nog anders over.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 06:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zeg, botvier jij je frustraties eens niet meer op mij af. Ik heb niet met je in de klas gezeten, ventje.
En hou je mond eens over mijn Nederlandse vriendin, wiens IQ en sociale capaciteiten zeker die van jou overstijgen.
Ik heb een aantal keer "gratis" bier mee genomen door te vergeten die kutkrat aan te geven.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook weleens iemand dood gewenst?
Dat weet ik zeker, want ik ging er nog op in
En nee, ik heb geen strafblad, ben nooit begonnen met slaan. heb zelfs nog nooit een snoepje gepikt bij de Jamin en toen ik per ongeluk een schaar had meegenomen bij de Ikea (wat dus echt niet de bedoeling was) heb ik me daar dagen schuldig over gevoeld (waargebeurderg genoeg)
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:27 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb net besloten dat ik alle mensen die meer dan 4 keer per dag met kanker schelden kanker gun.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Daar dacht hij laatst nog anders over.
Was 't een man?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Daar dacht hij laatst nog anders over.
OEI.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
BROEKPALING, VOULEZ-VOUS COUCHER AVEC MOI?
HEY DAT GAAT NIET OP VOOR MIJ. IK DOE HET MAAR DRIE KEER.quote:
Dat was overigens helemaal geen verkapte stuur mij een berichtje post.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 00:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mevrouw zat me iedere dag te stalken met sms-berichtjes over hoe graag ze me weer wilde zien, en toen kreeg ze een nieuw huis en "zou je proberen een gaatje te maken tussen alle drukte in", terwijl ik veel beter kan krijgen, dan een arme wannabee die zo stoer is omdat ze wat met een gast van Take That heeft gehad, alsof ik daarvan onder de indruk moet zijn.
Gewoon eerlijk zijn, anders flikker je maar op, 1000 anderen. En ja, ik misbruik mijn uiterlijk dan ook graag, want dat ik extreem knap ben ivm de gemiddelde Nederlander is nu wel duidelijk...de openingszin van de volgende was "Je bent qua uiterlijk wel mijn type.."
Tyf toch op, je bedoelt gewoon dat ik wel lekker ben, en die tien wanhopige losers voor mij eruit zagen als een auto ongeluk verwerkt in een menselijk lichaam, best, maar dan heb je bij mij al een streepje achter.
Dom, prima, maar leugenachtig en schijnheilig, dan heb ik echt geen medelijden meer wat er ook gebeurt.
Zoals ik al zei, wat jullie denken te kunnen, kan ik ook.
Het is wel in het frans natuurlijk....quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is de vraag te moeilijk voor je?
Doe er nog een schepje op. Maak er 8 van.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:42 schreef Chai het volgende:
kanker kanker kanker kanker
Lamon wenst mij ziektes toe.
Ik zei ja in gebrekkig Frans.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is de vraag te moeilijk voor je?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ren maar weg.
Doe nou maar weer normaal want dat eeuwige kneusverhaal dat je het o zo leuk vind is ook oud.
Dat doet hij altijd als hij beseft dat we een punt hebben/maken. Dan gaat 'ie, vergezeld door dequote:Op donderdag 25 februari 2010 19:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat een Hans Worst is het ook.
Nu lurkt hij.
No prob G.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat was overigens helemaal geen verkapte stuur mij een berichtje post.![]()
Maar alsnog bedankt matties.
JA DIEquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:42 schreef Bragi het volgende:
WD! WD! WD! WD! WD! WD! WD! WD! WD! WD! WD!
Speciaal voorjou
:
[..]
Tering, wat enorm arrogantquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:42 schreef Bragi het volgende:
Speciaal voorjou
:
[..]
Oh. Mijn. God.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:42 schreef Bragi het volgende:
Speciaal voorjou
:
[..]
Niet eens wat terugsturen. Teef.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat was overigens helemaal geen verkapte stuur mij een berichtje post.![]()
Maar alsnog bedankt matties.
In dat geval: nee.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zei ja in gebrekkig Frans.
Hier beweert hij weer andersquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:42 schreef Bragi het volgende:
Speciaal voorjou
:
[..]
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
In Nederland wel ja, voor FOK! begrippen in klb bovengemiddeld, net als bijvoorbeeld Dizer ofzo... het gaat niet om erkenning, die heb ik buiten FOK! ook wel, en de andere uitzonderingen evengoed, het gaat om het feit dat ik denk dat anonieme klb-users een probleem hebben met hun uiterlijk.
vs.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 06:59 schreef Lamon. het volgende:
En hou je mond eens over mijn Nederlandse vriendin, wiens IQ en sociale capaciteiten zeker die van jou overstijgen.
quote:Op zondag 7 februari 2010 00:02 schreef Lamon. het volgende:
Mevrouw zat me iedere dag te stalken met sms-berichtjes over hoe graag ze me weer wilde zien, en toen kreeg ze een nieuw huis en "zou je proberen een gaatje te maken tussen alle drukte in", terwijl ik veel beter kan krijgen, dan een arme wannabee die zo stoer is omdat ze wat met een gast van Take That heeft gehad, alsof ik daarvan onder de indruk moet zijn.
Gewoon eerlijk zijn, anders flikker je maar op, 1000 anderen. En ja, ik misbruik mijn uiterlijk dan ook graag, want dat ik extreem knap ben ivm de gemiddelde Nederlander is nu wel duidelijk...de openingszin van de volgende was "Je bent qua uiterlijk wel mijn type.."
Tyf toch op, je bedoelt gewoon dat ik wel lekker ben, en die tien wanhopige losers voor mij eruit zagen als een auto ongeluk verwerkt in een menselijk lichaam, best, maar dan heb je bij mij al een streepje achter.
Dom, prima, maar leugenachtig en schijnheilig, dan heb ik echt geen medelijden meer wat er ook gebeurt.
Zoals ik al zei, wat jullie denken te kunnen, kan ik ook.
VIJF FUCKING DAGEN VERSCHIL!!!quote:
*Glass shattering*quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:45 schreef L0t.. het volgende:
Ach man, niemand zou er toch van opkijken als ooit eens zou blijken dat Lamon. eigenlijk een of andere psycho seriemoordenaar is die meisjes van het internet oppikt en vervolgens afmaakt in een of ander louche motelletje. Ik niet in ieder geval.
Eens.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:45 schreef L0t.. het volgende:
Ach man, niemand zou er toch van opkijken als ooit eens zou blijken dat Lamon. eigenlijk een of andere psycho seriemoordenaar is die meisjes van het internet oppikt en vervolgens afmaakt in een of ander louche motelletje. Ik niet in ieder geval.
Als je in zo'n korte tijd óf iemand duidelijk helemaal verkeerd hebt gelezen óf gewoon keihard genaaid wordt waardoor je ego is aangetast, dan ben je gewoon een lamme, onzekere tak als je zo over je ex praat, die je vijf dagen daarvoor nog ophemelde.quote:
Buiten het feit om dat hij een trollende tumor is.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als je in zo'n korte tijd óf iemand duidelijk helemaal verkeerd hebt gelezen óf gewoon keihard genaaid wordt waardoor je ego is aangetast, dan ben je gewoon een lamme, onzekere tak als je zo over je ex praat.
Nee, ik zou er niet van opkijken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:45 schreef L0t.. het volgende:
Wás het maar een troll...quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:50 schreef Fascination het volgende:
Ach, Lamon. is geen troll. Hij wil graag dat wij dat denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |