Dat is dezelfde.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:55 schreef jitzzzze het volgende:
Maar nu heb ik hem echt gevonden:
[url=klikkerdeklikklik]http://www.psychocoach.nl/introductie.html[/url]
[..]
2 people have recommended LaMoNquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat moet hem zijn, dat kan niet anders
Ik zou eerder 2000 denken, aan zijn reactie te horenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
2 people have recommended LaMoN
Niet verwacht.
Dat was zeker schrikkenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja een busje daarvan met heel groot 'Lamon' op de voorkant reed me laatst bijna aan.
Doei, doei, dag.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij heeft bij de telefoongids gewerkt. Waarschijnlijk om z'n eigen bestand op te zetten met minderjarige meisjes.
quote:
Je begon ons al te missen?quote:
Nee, jou, de komende paar maanden, want ik weet niet waar je mee bezig bent, maar het is wel mooi geweest, met je Kanker en je Minderjarige meisjes gelul.quote:
Hoe bedoel je? Kut voor jou?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Da's dan nog iig iets vanaaf, voor de rest is het vrij kut allemaal.
Buiten FOK! dan...
Yup, vriendin weg. Ik ga niet zo debiel doen als Zotheid, maar het is niet mijn dag vandaag.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Kut voor jou?
Dat is wel heel snel, het stelde vast veel voor.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:32 schreef Lamon. het volgende:
...en in gesprek met een nieuw meisje op n datingsite, het is zo makkelijk om ze te ontmoeten, maar het houden is de kunst.
Ik wil echt geen puber ooit meer horen dat ze seks of een flirt hebben gehad.
Een relatie houden, dan ben je pas stoer, anders stelt het geen letterlijke fuck voor.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Yup, vriendin weg. Ik ga niet zo debiel doen als Zotheid, maar het is niet mijn dag vandaag.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:32 schreef Lamon. het volgende:
...en in gesprek met een nieuw meisje op n datingsite, het is zo makkelijk om ze te ontmoeten, maar het houden is de kunst.
Ik wil echt geen puber ooit meer horen dat ze seks of een flirt hebben gehad.
Een relatie houden, dan ben je pas stoer, anders stelt het geen letterlijke fuck voor.
Want dat deed jij niet met je vriendje, doe niet zo schijnheilig, na 20 uur cammen en 10 uur telefoneren is 2 dates iig meer dan niets, zeker als ze je iedere dag gaan sms/sen dat ze je willen zien en missen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Misschien moet je dan langer wachten tot je een relatie begint en niet iemand na twee dates al je vriendin noemen. Bespaart je een hoop ellende hoor!
Nee, het gaat over mannelijke emancipatie.quote:
Komt omdat vrouwen sowieso al een bipolaire stoornis hebbenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zou je over n vrouw nooit zeggen! als ze precies hetzelfde zou beweren, world turning around.
MOgen we vrouwen dan ook weer slaanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, het gaat over mannelijke emancipatie.
Vrouwen gaan hun overcompensatie aan denkbeeldige rechten verliezen wat mij betreft.
Ze kunnen het duidelijk niet goed handelen, dus dan is het misschien maar beter om het weer af te nemen.
Nee dat deed ik inderdaad absoluut niet met mijn vriendje, fijn dat je zo goed op de hoogte bent van mijn leven en geen dingen zegt die nergens op slaan Lamon.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Want dat deed jij niet met je vriendje, doe niet zo schijnheilig, na 20 uur cammen en 10 uur telefoneren is 2 dates iig meer dan niets, zeker als ze je iedere dag gaan sms/sen dat ze je willen zien en missen.
Her loss, ik ben de mannelijke versie van een geheel nieuwe vorm van emancipatie.
Schijnheilig wijf, opflikkeren, en nog een trap na, en vervolgens nooit meer achterom kijken.
Je hoeft echt geen vrouw te zijn om te kunnen manipuleren als het slachtoffer er gewoon om vraagt.
Yup, en achter het aanrecht zetten, moet je maar je zogenaamde emotionele ontwikkeling waarmaken, anders ben je weer terug bij af.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
MOgen we vrouwen dan ook weer slaan?
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Whatever, ik heb n vriendin die wel eerlijk is, jullie pubers verzieken je eigen leven maar.
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik, want ik heb wel een eerlijke relatie.
Dagdag!
Inderdaad ja. En wij ons leven maar blijven verzieken met onze langdurige eerlijke relaties.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]R.I.P. Kortstondige, doch eerlijke relatie.
Schijnheilig =/= eerlijk, overigens.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:38 schreef Lamon. het volgende:
Schijnheilig wijf, opflikkeren, en nog een trap na, en vervolgens nooit meer achterom kijken.
Mevrouw zat me iedere dag te stalken met sms-berichtjes over hoe graag ze me weer wilde zien, en toen kreeg ze een nieuw huis en "zou je proberen een gaatje te maken tussen alle drukte in", terwijl ik veel beter kan krijgen, dan een arme wannabee die zo stoer is omdat ze wat met een gast van Take That heeft gehad, alsof ik daarvan onder de indruk moet zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:52 schreef Breathtaking het volgende:
Maar hoezo is 't over tussen jou en 't vriendinnetje dan Lamon?
Gelukkig had je een eerlijke relatie.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mevrouw zat me iedere dag te stalken met sms-berichtjes over hoe graag ze me weer wilde zien, en toen kreeg ze een nieuw huis en "zou je proberen een gaatje te maken tussen alle drukte in", terwijl ik veel beter kan krijgen, dan een arme wannabee die zo stoer is omdat ze wat met een gast van Take That heeft gehad, alsof ik daarvan onder de indruk moet zijn.
Gewoon eerlijk zijn, anders flikker je maar op, 1000 anderen. En ja, ik misbruik mijn uiterlijk dan ook graag, want dat ik extreem knap ben ivm de gemiddelde Nederlander is nu wel duidelijk...de openingszin van de volgende was "Je bent qua uiterlijk wel mijn type.."
Tyf toch op, je bedoelt gewoon dat ik wel lekker ben, en die tien wanhopige losers voor mij eruit zagen als een auto ongeluk verwerkt in een menselijk lichaam, best, maar dan heb je bij mij al een streepje achter.
Dom, prima, maar leugenachtig en schijnheilig, dan heb ik echt geen medelijden meer wat er ook gebeurt.
Zoals ik al zei, wat jullie denken te kunnen, kan ik ook.
Amen to that, brotha.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En ik denk dat iedereen zijn of haar verdiende loon krijgt vroeg of laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |