quote:
Ja, straks gaat weer dreigen dat hij mijn leven bij een studentenvereniging zuur gaat maken.quote:
Wel gezellig wezen Wii-en met een vriend, maar nu moet ik ff iets oplossen met mn vriendin.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja hard gewerkt, spierpijn, maar wel lol gehadEn jij?
Hij maakt hier al geen indruk, hoe moet dat dan in irl?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, straks gaat weer dreigen dat hij mijn leven bij een studentenvereniging zuur gaat maken.
Zo te lezen heeft hij nu al issues met zn vriendin.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij maakt hier al geen indruk, hoe moet dat dan in irl?
Okquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wel gezellig wezen Wii-en met een vriend, maar nu moet ik ff iets oplossen met mn vriendin.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zo te lezen heeft hij nu al issues met zn vriendin.
Tegen jou altijd.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:33 schreef phpmystyle het volgende:
*Allicht zou het leuk zijn als Zotheid en Jitzzze zich wat vriendelijk gaan opstellen*
Het ventieltje is lekquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zo te lezen heeft hij nu al issues met zn vriendin.
Heb ik het tegen jou? Inderdaad niet, dus: Klappe zu!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:33 schreef phpmystyle het volgende:
*Allicht zou het leuk zijn als Zotheid en Jitzzze zich wat vriendelijk gaan opstellen*
Eigenlijk had er 'vriendelijker' moeten staan, oftwel, het was een grove fout. Waarom zeg je daar niets van?quote:
Omdat als jij het zegt het wel taalkundig goed zal zitten.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eigenlijk had er 'vriendelijker' moeten staan, oftwel, het was een grove fout. Waarom zeg je daar niets van?
Het was maar een verzoek hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb ik het tegen jou? Inderdaad niet, dus: Klappe zu!
Weet ik, maar net als in de echte wereld moet je je niet met zaken bemoeien waar jij geen aandeel in hebt.quote:
Dat!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omdat als jij het zegt het wel taalkundig goed zal zitten.
Dank je!quote:
En sinds 2009 weten we dat je je maar beter niet bezig kan houden met aandelen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet ik, maar net als in de echte wereld moet je je niet met zaken bemoeien waar jij geen aandeel in hebt.
Dat ook nog eensquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En sinds 2009 weten we dat je je maar beter niet bezig kan houden met aandelen.
Oktober 2008, wat ik je brom!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En sinds 2009 weten we dat je je maar beter niet bezig kan houden met aandelen.
Volwassen mensen problemen, niet geschikt voor deze SC vrees ik.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
OkEn wat heb je op te lossen dan?
Houd je muil er dan over hier en doe er niet interessant over.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Volwassen mensen problemen, niet geschikt voor deze SC vrees ik.
Door mijn enorme empathisch vermogen heb ik soms de neiging om me in meerdere gesprekken te participeren.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet ik, maar net als in de echte wereld moet je je niet met zaken bemoeien waar jij geen aandeel in hebt.
Ik kijk al vanaf mijn 7e goede tijden slechte tijden, dus ik ben wel wat gewend hoor. Met een ander naar bed geweest?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Volwassen mensen problemen, niet geschikt voor deze SC vrees ik.
Doe maar niet, is beter voor jezelf.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Door mijn enorme empathisch vermogen heb ik soms de neiging om me in meerdere gesprekken te participeren.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doe maar niet, is beter voor jezelf.
quote:
Triest.quote:
Nou, zo grappig is het nou ook weer nietquote:
Nee, doe maar helemaal niet.quote:
Ik was grappig toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iets dat wel grappig is zou leuk zijn.
Gelijk heb je, ik ben weg..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Houd je muil er dan over hier en doe er niet interessant over.
Ik heb ook nog niet mn best gedaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, donderdag. Maar vanavond niet.
Dat merk ik ja.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet mn best gedaan.
Nou jaquote:Lamon Bedrijfshygiëne B.V. is een dienstverlenende onderneming die zich sinds 1947 bezig houdt met het bestrijden van ongedierte en de bestrijding van houtaantastende insecten, schimmels en zwammen.
quote:LaMoN L. Daleman woont in Amsterdam en is geboren in 1966 in het Groningse Wildervank.
LaMoN heeft zijn opleiding tot mentalcoach gevolgd bij het Instituut voor Mental Coaching. Verder heeft hij psychologie gestudeerd aan de Open Universiteit in Amsterdam.
LaMoN houdt praktijk aan de Emmalaan 25 in Amsterdam. Behalve aan de praktijk geeft hij coaching op locatie bij bijvoorbeeld bedrijven en begeleidt hij bij trainingskampen en sportwedstrijden.
LaMoN combineert zijn talenten en vaardigheden met praktische kennis. Zijn jarenlange ervaring als commercieel medewerker, cursusleider, projectmanager en (commercieel) trainer heeft een toegevoegde waarde bij het beoordelen van omgevingsfactoren en menselijke ontwikkelingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |