quote:
Ja, straks gaat weer dreigen dat hij mijn leven bij een studentenvereniging zuur gaat maken.quote:
Wel gezellig wezen Wii-en met een vriend, maar nu moet ik ff iets oplossen met mn vriendin.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja hard gewerkt, spierpijn, maar wel lol gehadEn jij?
Hij maakt hier al geen indruk, hoe moet dat dan in irl?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, straks gaat weer dreigen dat hij mijn leven bij een studentenvereniging zuur gaat maken.
Zo te lezen heeft hij nu al issues met zn vriendin.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij maakt hier al geen indruk, hoe moet dat dan in irl?
Okquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wel gezellig wezen Wii-en met een vriend, maar nu moet ik ff iets oplossen met mn vriendin.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zo te lezen heeft hij nu al issues met zn vriendin.
Tegen jou altijd.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:33 schreef phpmystyle het volgende:
*Allicht zou het leuk zijn als Zotheid en Jitzzze zich wat vriendelijk gaan opstellen*
Het ventieltje is lekquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zo te lezen heeft hij nu al issues met zn vriendin.
Heb ik het tegen jou? Inderdaad niet, dus: Klappe zu!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:33 schreef phpmystyle het volgende:
*Allicht zou het leuk zijn als Zotheid en Jitzzze zich wat vriendelijk gaan opstellen*
Eigenlijk had er 'vriendelijker' moeten staan, oftwel, het was een grove fout. Waarom zeg je daar niets van?quote:
Omdat als jij het zegt het wel taalkundig goed zal zitten.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eigenlijk had er 'vriendelijker' moeten staan, oftwel, het was een grove fout. Waarom zeg je daar niets van?
Het was maar een verzoek hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb ik het tegen jou? Inderdaad niet, dus: Klappe zu!
Weet ik, maar net als in de echte wereld moet je je niet met zaken bemoeien waar jij geen aandeel in hebt.quote:
Dat!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omdat als jij het zegt het wel taalkundig goed zal zitten.
Dank je!quote:
En sinds 2009 weten we dat je je maar beter niet bezig kan houden met aandelen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet ik, maar net als in de echte wereld moet je je niet met zaken bemoeien waar jij geen aandeel in hebt.
Dat ook nog eensquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En sinds 2009 weten we dat je je maar beter niet bezig kan houden met aandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |