Ik ben weleens benieuwd naar namen dan. Want het lijkt mij sterk dat JaniesBrownie bijv. een strafblad heeft.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mensen die op Fok komen denk ik? Of specifiek in de KLB SC
Quote het gebash eens dan. Ik zie enkel constateringen behalve de post van Gizmore.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:28 schreef Lamon. het volgende:
Oeh, groepsgedrag slaat over naar bashen.
Cool en voorspelbaar.
Sorry.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ga maar weer. Altijd als het moeilijk wordt loop jij weer weg. Lekker makkelijk.
Ik zocht die quote.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ook daarin trekt hij regelmatig voorbarige conclusies. Denkende dat hij 'de vrouw' of juist de vrouw in kwestie snapt, omdat hij zich enkel baseert op wat van zijn eigen ervaringen.
Zag je toch ook met die vriendin waar hij uiteindelijk maar drie weken of zo mee had? Van tevoren was hij er zo van overtuigd dat het goed zat, dat zij volwassen was (in tegenstelling tot wij) en bladiebla.... Maar uiteindelijk: FAIL!
Hij zat verkeerd.
THAT HAPPENED TO ME LAST NIGHT!quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:30 schreef Bragi het volgende:
Het is makkelijk om Lamons opmerkingen te ontkrachten.
Het is alleen jammer dat hij er daarna inhoudelijk niet meer op ingaat.
GHB.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:02 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben duizelig van haar patat.
Waarvoor excuses overigens, ik kan het soms niet latenquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Quote het gebash eens dan. Ik zie enkel constateringen behalve de post van Gizmore.
Neuh, het ging niet over de sc, maar over klb-users. Er zijn meerdere topics geweest met doodsverwensingen, bedreigingen en weet ik veel wat, maar toen was er een meet, en ik was de enige die durfde te komen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben weleens benieuwd naar namen dan. Want het lijkt mij sterk dat JaniesBrownie bijv. een strafblad heeft.
Hij is de ook de eeuwige troll zoals hij zich bestempelt want dat is leuk vind hij.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:30 schreef Bragi het volgende:
Echt, he.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:30 schreef Bragi het volgende:
Like that is gonna happen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zal je aan die woorden herinneren als we een keer door Leiden lopen, want ik neem aan dat je daarmee wilt zeggen dat het niet waar is ofzo?
En de mijne.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:31 schreef jitzzzze het volgende:
ik heb ook geen strafblad, en nog nooit gevochten. Daar gaat lamon zijn wereldbeeld
Oh ja want niet op een meet komen is strafbaar bij de wet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Neuh, het ging niet over de sc, maar over klb-users. Er zijn meerdere topics geweest met doodsverwensingen, bedreigingen en weet ik veel wat, maar toen was er een meet, en ik was de enige die durfde te komen.
Jouw beeld van de mensheid is verneukt door de uitzendingen van Opsporing Verzocht.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Neuh, het ging niet over de sc, maar over klb-users. Er zijn meerdere topics geweest met doodsverwensingen, bedreigingen en weet ik veel wat, maar toen was er een meet, en ik was de enige die durfde te komen.
Anders de mijne wel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jouw beeld van de mensheid is verneukt door de uitzendingen van Opsporing Verzocht.
Oh en quote eens het gebash, want ik zie het niet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Quote het gebash eens dan. Ik zie enkel constateringen behalve de post van Gizmore.
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Whatever, ik heb n vriendin die wel eerlijk is, jullie pubers verzieken je eigen leven maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |