Ik zie geen shirtjequote:Op donderdag 25 februari 2010 18:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat heb je een leuk shirtje aan.
Nee hoor, maar volgens mij kan ik je toch niet overtuigen, dus laat maarquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar last van de meeste modjes, alleen de administrators heb ik wat aan.
quote:
en dat gaat over?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:28 schreef Maisnon het volgende:
Bij RTL nieuws: "Het is zo populair dat er zelfs een FACEBOOK PAGINA OVER GEOPEND IS"
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:29 schreef Maisnon het volgende:
over lelijke broeken bij curling, serieus
http://www.facebook.com/p(...)/282013353726?v=infoquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:28 schreef Maisnon het volgende:
Bij RTL nieuws: "Het is zo populair dat er zelfs een FACEBOOK PAGINA OVER GEOPEND IS"
Een onderwerp waar men zich serieus wat meer mee bezig zou moeten houden, gelukkig krijgt het eindelijk de aandacht die het verdient.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:29 schreef Maisnon het volgende:
over lelijke broeken bij curling, serieus
Ja. Sorry, FOK! ging weer eens sloom.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
HEB JE DE FOKSTOK NOU GEZIEN FAS?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:35 schreef Maisnon het volgende:
Er zijn veel belangrijkere dingen in de wereld gebeurd die aandacht verdienen
JEZUS IN EEN EMMER PIZZASAUS ZOMG :"F_@"!"!::S E
[Video] Jezus gespot in emmer pizzasaus
Mensen worden steeds gekker, en iedere keer dat je denkt, nu is de absolute grens wel bereikt, worden ze net nog even gekker.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:35 schreef Maisnon het volgende:
Er zijn veel belangrijkere dingen in de wereld gebeurd die aandacht verdienen
JEZUS IN EEN EMMER PIZZASAUS ZOMG :"F_@"!"!::S E
[Video] Jezus gespot in emmer pizzasaus
Ik ook niet, tot ie in de AT stond...quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja. Sorry, FOK! ging weer eens sloom.Had er nog nooit van gehoord.
En die handdoekendag, die is ook al een tijd aan de gang toch?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Alweer een nieuwe? Die fokstok is wel erg old school zeg
Das niet van fok hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En die handdoekendag, die is ook al een tijd aan de gang toch?
Dat is. Gewoon. HEEL. Wat. Anders.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Die handdoekendag is volgens mij nooit echt aangeslagen hier. De fokstok wel, maar dat is echt iets van een jaar of 5 geleden... Wel tof dat ze er (weer?) mee bezig zijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nog misschien?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die handdoekendag is volgens mij nooit echt aangeslagen hier. De fokstok wel, maar dat is echt iets van een jaar of 5 geleden... Wel tof dat ze er (weer?) mee bezig zijn
Ik bedoel daar alleen maar mee te zeggen dat dat niet iets van fok is en dus niet te vergelijken met die fokstok.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Even debiel, kan me niet schelen waarvan het is.
quote:quote:
Na Blink-182, Admiral Freebee en Richie Hawtin gaat het gerucht dat Major Lazer op het festival staan.
Lowlands is dus een festival voor onbekende artiesten?
Ik weet het niet hoor, als ze het leuk vinden prima, maar is er dan ECHT niets leukers om te doen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die handdoekendag is volgens mij nooit echt aangeslagen hier. De fokstok wel, maar dat is echt iets van een jaar of 5 geleden... Wel tof dat ze er (weer?) mee bezig zijn
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:44 schreef Maisnon het volgende:
die gast die zij dat ie nog nooit iets van Lady Gaga heeft gehoord, reageert weer op een FP dinges:
[..]
Ja kan ook. Ik heb er in ieder geval al in geen tijden meer iets van gehoordquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nog misschien?
Tis deel 102
[..]
Ik bedoel daar alleen maar mee te zeggen dat dat niet iets van fok is en dus niet te vergelijken met die fokstok.
Whehe.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:44 schreef Maisnon het volgende:
die gast die zij dat ie nog nooit iets van Lady Gaga heeft gehoord, reageert weer op een FP dinges:
[..]
Ik ken daar alleen Blink-182 van.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Goh ja, das veel leukerquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, als ze het leuk vinden prima, maar is er dan ECHT niets leukers om te doen?
Iemand had ooit een idee om mensen uit TRU te gaan groepsstalken, dat leek me nou wel leuk, en ik ben ook nog steeds voor een incest-subforum.
Hoe oud?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:46 schreef Maisnon het volgende:
in mijn zusje d'r msn naam: you're be mine
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:46 schreef Maisnon het volgende:
in mijn zusje d'r msn naam: you're be mine
Praat me er niet van.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee deze dan:
DIT is pas tenenkrommend
Ik stem maar gewoon blanco denk ikquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee deze dan:
DIT is pas tenenkrommend
Ach, dat is tenminste niet bedoeld om leuk/grappig/scherp over te komenquote:
Dat dus.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach, dat is tenminste niet bedoeld om leuk/grappig/scherp over te komen
Nee, dat is gemeend, daarom is het zo eng.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach, dat is tenminste niet bedoeld om leuk/grappig/scherp over te komen
quote:
quote:Patje188
EO-jongerendag is tiefusgay, communisme 4 life.
Zielige mensen met hun handjes in de lucht iets te geloven uit de tijd dat bliksem werdt verklaard als iets wat plaatsvond als je iets fouts had gedaan. HOE ZIELIGGG
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik schrik me net lam.
Kind gaat naar de wc, begint ze ineens keihard te gillen. En dan niet nep gillen, maar gewoon echte paniek en helemaal overstuur.
Dus ik loop naar haar toe, zit er een dikke zwarte spin op de grond.
Ik spin doodgemaakt, zij helemaal huilen en trillen... Pak ik m op, begint ze weer zo hard te gillen, want zelfs dood is ie eng.
Nu gaat ze nooit meer naar de wc zei ze
Ze is echt heeeeel erg bang dus.
Was echt zielig
Voor het spinnetje wel ja.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik schrik me net lam.
Kind gaat naar de wc, begint ze ineens keihard te gillen. En dan niet nep gillen, maar gewoon echte paniek en helemaal overstuur.
Dus ik loop naar haar toe, zit er een dikke zwarte spin op de grond.
Ik spin doodgemaakt, zij helemaal huilen en trillen... Pak ik m op, begint ze weer zo hard te gillen, want zelfs dood is ie eng.
Was echt zielig
Doet me denken aan mezelf.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik schrik me net lam.
Dus ik loop/ ren naar haar toe, zit er een dikke zwarte spin op de grond.
Was echt zielig
(Ik dacht in eerste instantie dat ze misschien bloedde ofzo![]()
)
Huilen om een spin.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik schrik me net lam.
Was echt zielig
)
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]Sorry, maar het klinkt echt enorm grappig
Dat komt omdat je op de vliering gekeken hebt...quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik schrik me net lam.
Was echt zielig
)
Ik zeg toch, sorry!quote:
Ja hallo, normaal zet ik ze buiten, maar als mijn kind in paniek is, ga ik echt niet moeilijk doen om m te vangen met het risico dat het erger wordtquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Voor het spinnetje wel ja.
Weet je wel hoe nuttig die beestjes zijn?
Nee, je bent niet grappig. Nee, niemand hapt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:05 schreef jitzzzze het volgende:
mensen doen toch alleen aan voetbal om onder de douche pikkies te checken?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Voor het spinnetje wel ja.
Weet je wel hoe nuttig die beestjes zijn?
O ja, door die popquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:05 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat komt omdat je op de vliering gekeken hebt...
instant revenge
Ik was bang dat er echt iets was, dus ik moest ook wel een beetje lachenquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik zeg toch, sorry!Maar het was vast heel zielig als je er bij was. Enzo.
jammer.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, je bent niet grappig. Nee, niemand hapt.
Is dat een verwijzing naar het alles 2 keer hebben?quote:
quote:
Ze vangen wespen, en ik heb een fobie voor wespen, dus ik steun spinnen.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze vangen wespen, en ik heb een fobie voor wespen, dus ik steun spinnen.
Mijn leven, mijn ding.
super handig inderdaadquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is dat een verwijzing naar het alles 2 keer hebben?
Ik had laatst toch mooi mazzel dat ik nog een 2de magnetron bleek te hebben, dus de nuttigheid heeft zichzelf in praktijk bewezen.
Breek me de bek niet open, met je macho-pose-foto.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]Doe s niet, ik word misselijk.
True, true. Maar ik post m niet tig keer hierquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open, met je macho-pose-foto.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
True, true. Maar ik post m niet tig keer hier
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hihi, je bent nog steeds kwaad he?
je wilt beweren dat jij niet verknipt bent?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HIHIHIHIHIHIHIH PSYCHO BOY.
Ben je in een romantische stemming?quote:
Terwijl ik de enige ben hier waarschijnlijk, die nog nooit iets verkeerds gedaan heeft.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HIHIHIHIHIHIHIH PSYCHO BOY.
Nee.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je wilt beweren dat jij niet verknipt bent?
Ja hoor, jij bent heilig. Ga toch weg manquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Terwijl ik de enige ben hier waarschijnlijk, die nog nooit iets verkeerds gedaan heeft.
Ik leef bij de wet.
Je hebt duidelijk een verkeerd beeld van anderen, gebaseerd op je eigen ervaringen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Terwijl ik de enige ben hier waarschijnlijk, die nog nooit iets verkeerds gedaan heeft.
Ik leef bij de wet.
Nee hoor, jij doet alles goed. Heilig boontje. Dahag.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik leef bij de wet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |