jammer.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, je bent niet grappig. Nee, niemand hapt.
Is dat een verwijzing naar het alles 2 keer hebben?quote:
quote:
Ze vangen wespen, en ik heb een fobie voor wespen, dus ik steun spinnen.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze vangen wespen, en ik heb een fobie voor wespen, dus ik steun spinnen.
Mijn leven, mijn ding.
super handig inderdaadquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is dat een verwijzing naar het alles 2 keer hebben?
Ik had laatst toch mooi mazzel dat ik nog een 2de magnetron bleek te hebben, dus de nuttigheid heeft zichzelf in praktijk bewezen.
Breek me de bek niet open, met je macho-pose-foto.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]Doe s niet, ik word misselijk.
True, true. Maar ik post m niet tig keer hierquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open, met je macho-pose-foto.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
True, true. Maar ik post m niet tig keer hier
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hihi, je bent nog steeds kwaad he?
je wilt beweren dat jij niet verknipt bent?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HIHIHIHIHIHIHIH PSYCHO BOY.
Ben je in een romantische stemming?quote:
Terwijl ik de enige ben hier waarschijnlijk, die nog nooit iets verkeerds gedaan heeft.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HIHIHIHIHIHIHIH PSYCHO BOY.
Nee.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je wilt beweren dat jij niet verknipt bent?
Ja hoor, jij bent heilig. Ga toch weg manquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Terwijl ik de enige ben hier waarschijnlijk, die nog nooit iets verkeerds gedaan heeft.
Ik leef bij de wet.
Je hebt duidelijk een verkeerd beeld van anderen, gebaseerd op je eigen ervaringen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Terwijl ik de enige ben hier waarschijnlijk, die nog nooit iets verkeerds gedaan heeft.
Ik leef bij de wet.
Nee hoor, jij doet alles goed. Heilig boontje. Dahag.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik leef bij de wet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |