Ik zie geen shirtjequote:Op donderdag 25 februari 2010 18:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat heb je een leuk shirtje aan.
Nee hoor, maar volgens mij kan ik je toch niet overtuigen, dus laat maarquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar last van de meeste modjes, alleen de administrators heb ik wat aan.
quote:
en dat gaat over?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:28 schreef Maisnon het volgende:
Bij RTL nieuws: "Het is zo populair dat er zelfs een FACEBOOK PAGINA OVER GEOPEND IS"
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:29 schreef Maisnon het volgende:
over lelijke broeken bij curling, serieus
http://www.facebook.com/p(...)/282013353726?v=infoquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:28 schreef Maisnon het volgende:
Bij RTL nieuws: "Het is zo populair dat er zelfs een FACEBOOK PAGINA OVER GEOPEND IS"
Een onderwerp waar men zich serieus wat meer mee bezig zou moeten houden, gelukkig krijgt het eindelijk de aandacht die het verdient.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:29 schreef Maisnon het volgende:
over lelijke broeken bij curling, serieus
Ja. Sorry, FOK! ging weer eens sloom.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
HEB JE DE FOKSTOK NOU GEZIEN FAS?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:35 schreef Maisnon het volgende:
Er zijn veel belangrijkere dingen in de wereld gebeurd die aandacht verdienen
JEZUS IN EEN EMMER PIZZASAUS ZOMG :"F_@"!"!::S E
[Video] Jezus gespot in emmer pizzasaus
Mensen worden steeds gekker, en iedere keer dat je denkt, nu is de absolute grens wel bereikt, worden ze net nog even gekker.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:35 schreef Maisnon het volgende:
Er zijn veel belangrijkere dingen in de wereld gebeurd die aandacht verdienen
JEZUS IN EEN EMMER PIZZASAUS ZOMG :"F_@"!"!::S E
[Video] Jezus gespot in emmer pizzasaus
Ik ook niet, tot ie in de AT stond...quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja. Sorry, FOK! ging weer eens sloom.Had er nog nooit van gehoord.
En die handdoekendag, die is ook al een tijd aan de gang toch?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Alweer een nieuwe? Die fokstok is wel erg old school zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |