Das niet van fok hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En die handdoekendag, die is ook al een tijd aan de gang toch?
Dat is. Gewoon. HEEL. Wat. Anders.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Die handdoekendag is volgens mij nooit echt aangeslagen hier. De fokstok wel, maar dat is echt iets van een jaar of 5 geleden... Wel tof dat ze er (weer?) mee bezig zijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nog misschien?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die handdoekendag is volgens mij nooit echt aangeslagen hier. De fokstok wel, maar dat is echt iets van een jaar of 5 geleden... Wel tof dat ze er (weer?) mee bezig zijn
Ik bedoel daar alleen maar mee te zeggen dat dat niet iets van fok is en dus niet te vergelijken met die fokstok.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Even debiel, kan me niet schelen waarvan het is.
quote:quote:
Na Blink-182, Admiral Freebee en Richie Hawtin gaat het gerucht dat Major Lazer op het festival staan.
Lowlands is dus een festival voor onbekende artiesten?
Ik weet het niet hoor, als ze het leuk vinden prima, maar is er dan ECHT niets leukers om te doen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die handdoekendag is volgens mij nooit echt aangeslagen hier. De fokstok wel, maar dat is echt iets van een jaar of 5 geleden... Wel tof dat ze er (weer?) mee bezig zijn
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:44 schreef Maisnon het volgende:
die gast die zij dat ie nog nooit iets van Lady Gaga heeft gehoord, reageert weer op een FP dinges:
[..]
Ja kan ook. Ik heb er in ieder geval al in geen tijden meer iets van gehoordquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nog misschien?
Tis deel 102
[..]
Ik bedoel daar alleen maar mee te zeggen dat dat niet iets van fok is en dus niet te vergelijken met die fokstok.
Whehe.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:44 schreef Maisnon het volgende:
die gast die zij dat ie nog nooit iets van Lady Gaga heeft gehoord, reageert weer op een FP dinges:
[..]
Ik ken daar alleen Blink-182 van.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Goh ja, das veel leukerquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, als ze het leuk vinden prima, maar is er dan ECHT niets leukers om te doen?
Iemand had ooit een idee om mensen uit TRU te gaan groepsstalken, dat leek me nou wel leuk, en ik ben ook nog steeds voor een incest-subforum.
Hoe oud?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:46 schreef Maisnon het volgende:
in mijn zusje d'r msn naam: you're be mine
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:46 schreef Maisnon het volgende:
in mijn zusje d'r msn naam: you're be mine
Praat me er niet van.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee deze dan:
DIT is pas tenenkrommend
Ik stem maar gewoon blanco denk ikquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee deze dan:
DIT is pas tenenkrommend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |