Wat een grappige UI heb jij!quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
1500 is best veel voor een 18-jarige! Ik verdiende als 19/20-jarige student netto een tientje per uur, maar dan betaalde ik geen loonheffing (kun je dus niet voltijds werken, dan geldt dat niet). En dat was toen (8 jaar geleden) echt een heel goede baan.
aha! TS heeft haar zinnen op een postorderbruidegom gezetquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:03 schreef Renesite het volgende:
Ik weet het ik weet hetDan kan je een niet Nederlander, dus een buitenlander, in Nederland laten trouwen met jou zonder problemen. Om die buitenlander te kunnen onderhouden, het kunnen aantonen van voldoende middelen, moet de Nederlander in kwestie 1500 per maand verdienen.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:09 schreef zuigmarmot het volgende:
Nou, het is goed mogelijk, ik verdiende dat wel op die leeftijd (wel meer dan dat) met bijbaantjes.
Wat TS waarschijnlijk niet wil horen is dat ik er wel voor moest WERKEN.
ik zo met vakantiebaantjes wel eens 3200 euro (netto) in een maand verdientHeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het leger? Krijg je daar 1500 netto voor? Om kogels te koppen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:09 schreef P8 het volgende:
Ga het leger in, ga drugs dealen, of ga neuken voor geld. Voor de optie "begin een onderneming" ben je te dom.
Zie je, je hebt je eerste klant al binnenquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
In welke omgeving woon je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
Sowieso als je uitgezonden wordt. Dan krijg je nog wel meer binnen volgens mij.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:20 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Het leger? Krijg je daar 1500 netto voor? Om kogels te koppen?
Als het makkelijk zou zijn, zou iedereen het al doen denk je niet?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:07 schreef Bulletslut het volgende:
Dus het is onmogelijk om dat te verdienen met een normale baan.
Alleen met drugs-dealen dus.
Best frustrerend eigenlijk
Valt mee hoor. Heel degelijk startsalaris tegenwoordig...quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet helemaal goed
Je ontvangt in principe dubbel he. Je hoeft geen eten/stroom/ etc. te betalen en je krijgt nog eens een salaris.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:46 schreef P8 het volgende:
[..]
Sowieso als je uitgezonden wordt. Dan krijg je nog wel meer binnen volgens mij.
Beter leer je dan gewoon wat beter met geld omgaan, maak je je havo af en ga je fijn een hbo-ding doen. Kan je daarna aan een degelijk leven beginnen zonder in de grote boze wereld ineens voor een enorm financieel blok te komen staan.quote:
Van die uitzendingspremies kan je toch een godsgrootdeel aan de belasting afstaan?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je ontvangt in principe dubbel he. Je hoeft geen eten/stroom/ etc. te betalen en je krijgt nog eens een salaris.
Het arme meisje is nog geen maand 18 en jij duwt haar al de prostitutie inquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:19 schreef Fortitude het volgende:
Prostitutie natuurlijk. Kijkend naar haar profiel kan ze daar best wel wat mee verdienen.
Als ze zoveel knaken netto wil 'verdienen' duwt ze zichzelf wel de hoerenbusiness in. Als 'ze' een beetje goed is, moet die 1500e snel verdient zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:34 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Het arme meisje is nog geen maand 18 en jij duwt haar al de prostitutie in
Deze sector lijkt me anders ideaal voor een 18 jarige. In tegenstelling tot andere sectors is het hier juist een voordeel wanneer je weinig ervaring hebt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:34 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Het arme meisje heeft een inkomstenverwachtingspatroon dat op weinig andere manieren dan prostitutie te verwezenlijken is, behalve prostitutie komt drugsdealen ook nog in aanmerking, maar dat is wettelijk verboden, prostitutie niet, dus in feite wordt de vraag van TS gewoon beantwoord.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:34 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:30 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Het arme meisje heeft een inkomstenverwachtingspatroon dat op weinig andere manieren dan prostitutie te verwezenlijken is, behalve prostitutie komt drugsdealen ook nog in aanmerking, maar dat is wettelijk verboden, prostitutie niet, dus in feite wordt de vraag van TS gewoon beantwoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |