abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78514310
En om het direct nog wat erger te maken: misselijk? Nope gevoelige, zere tepels? Nope Gevoelige, groeiende borsten? Nope Ongesteldheidskrampjes? Yep

Maar ook hier wordt er hard geduimd
pi_78515805
Wat zij zeggen de keer dat ik me niet zwanger voelde, was ik het wel hier ook verder helemaal niks, niet misselijk, wel zere borsten maar logisch door de progesteron bolletjes, geen krampjes, wel moe maar dat kwam pas iets later..

Oh lieverd wat hoop ik het voor je, en wat hoop ik dat je morgen niet teleurgesteld gaat worden.....
pi_78515928
wat spannend pze. Ik ben heel hard aan het duimen voor je
pi_78517732
* maffemuts duimt mee
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  zaterdag 27 februari 2010 @ 13:29:29 #55
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_78517776
oeh spannend pze ik ben hier heel hard aan het duimen en nagelsbijten..... heb bijna geen nagels meer over
En is er nog een bonbon over?? Heb wel zin chocola is altijd wel goed voor je humeur.

voor de rest van de dames een dikke knuf
Be happy with the little things in life
  zaterdag 27 februari 2010 @ 13:30:34 #56
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_78517815
PZE, ook hier draaien de duimen flink!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_78518006
* duim
pi_78518167
PZE spannend allemaal hoor, ga voor je duimen meis!
Ik pak geen chocolaatje van de schaal, wil proberen wat kilo's kwijt te raken. Misschien dat het helpt.
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_78518721
ik hou ook op met chocola, ben beetje misselijk...
*geeft de schaal door naar droomvrouwtje*

(het grote voordeel van duimen voor een ander vind ik altijd het zelf op de achtergrond raken... )

duimtiduimtiduimtiduim...
pi_78519480
Oeh wat spannend hier! PZE ik hoop het ZO voor je!!! Ik duimtiduimtiduim met Mijsje mee...

Mijsje wanneer is je NOD? (om je weer even terug naar de voorgrond te halen )
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_78519792
Mijsje was geloof ik ongesteld geworden
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_78520505
Oeps... ohja dat is net een week geleden ofzo.... jeetje wat ben ik suf.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 16:14:23 #63
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_78522337
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 13:59 schreef mijsje het volgende:
ik hou ook op met chocola, ben beetje misselijk...
*geeft de schaal door naar droomvrouwtje*

(het grote voordeel van duimen voor een ander vind ik altijd het zelf op de achtergrond raken... )

duimtiduimtiduimtiduim...
oeh lekker *een bonbonnetje pakt*

ja dat klopt, soms is dat ook wel ff fijn om met je gedachten ergens anders mee bezig te zijn.....
pi_78522749
PZE ik duim ook mee voor jullie!
pi_78524204
Jeetje meiden, ik word er bijna verlegen van...
Maar nog geen nieuws hier hoor, voel nog dezelfde vaagheid die zich soms wat naar mijn rug uitbreidt. Teleurstelling valt wel mee hoor morgen, als het negatief is. Kan me echt geen tweede streepje voorstellen op die test.
pi_78524438
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 15:01 schreef IslaBonita het volgende:
Oeps... ohja dat is net een week geleden ofzo.... jeetje wat ben ik suf.
ghegheghe was dinsdag inderdaad... en m'n NOD weet ik pas als ik de pregnyl mag zetten duurt nog een eeuwigheid (maar m'n NOD zal zo ongeveer rond 22 maart zijn, en dan heb ik ook de afspraak met manlief samen bij de gyn over de IVF... ik ben dus meer zenuwachtig over die afspraak dan over m'n NOD in het algemeen deze keer... ) maar lief hoor, dat je me de voorgrond weer op wilde schuiven...
pi_78532635
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 17:27 schreef mijsje het volgende:

[..]

ghegheghe was dinsdag inderdaad... en m'n NOD weet ik pas als ik de pregnyl mag zetten duurt nog een eeuwigheid (maar m'n NOD zal zo ongeveer rond 22 maart zijn, en dan heb ik ook de afspraak met manlief samen bij de gyn over de IVF... ik ben dus meer zenuwachtig over die afspraak dan over m'n NOD in het algemeen deze keer... ) maar lief hoor, dat je me de voorgrond weer op wilde schuiven...
Dan gaan we weer eens gelijk op, mijn NOD is ook de 22e. Kan me voorstellen dat je meer bezig bent met dat gesprek. (en toch hoop ik nog steeds dat dat niet meer nodig is... )
pi_78533324
PZE, je kunt het je misschien niet voorstellen en je wilt het je misschien niet voor kunnen stellen... ik ken het gevoel... toch een soort van zelfbescherming... Máááár; als je nu nog steeds niet ongesteld bent, kun je misschien toch wel een tweede streepje zien morgen! Ik kom wel weer even om het hoekje spieken, hoor, en als ik dan het topic in kom en zie dat er inmiddels op pagina 5 of een nieuw topic wordt gepost, dan weet ik genoeg! Ik hou nog even hoop voor je en blijf doorgaan met duimen... Ik hoop zo voor je dat het toch raak is!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_78535363
Jose, wat ontzettend lief van je! Ik ben benieuwd morgenvroeg... Jullie horen het natuurlijk, goed of slecht nieuws.
pi_78535682
pze, ik zag weer een nieuwe zwangere, ik dacht even dat het ms een kloon van jou kon zijn, maar haar verhaal lezende, wist ik dat dat niet zo was... nog even meid, en dan weet jij ook waar je aan toebent...
m'n duimen hebben blaren ondertussen, en dat is niet handig met de haakmeet van morgen...
lekker slapen meid!

Isla, lief van je! Ik hoop ook dat we het niet nodig gaan hebben, en dat we komende 22 maart allebei een dubbel streepje hebben... kunnen we nog voor een datumtweeling ook...
  zaterdag 27 februari 2010 @ 23:03:16 #71
286043 Sunshine69
Hoping for a miracle
pi_78536930
Hallo dames,ik meld me heel even. Hou me even afzijdig, omdat ik in de wachtstand zit, maar lees hier wel elke dag mee en duim voor allemaal. Een speciale voor Hobbesje, omdat ik net hetzelfde traject hebt doorlopen. Fijn dat het gelukt is, geeft mij hoop!

Na de 1e mislukte poging, heb Ik een gesprek gehad met mijn gyn en haar advies was eerst mijn suikerwaarden weer gereguleerd krijgen voordat ik aan poging 2 begon (ik schommelde nl. heel erg de laatste weken). Afgelopen maandag heb ik geprikt en ik kreeg donderdag al positief nieuws; ik zat op 6,2. Voor een ICSI-poging moet je onder de 7 zitten. Voor de 1e poging zat ik op 6,8, dus het is nog een stuk lager. Was wel een opluchting, want ik dacht echt dat ik niet gezond genoeg geleefd had en voelde me daar best schuldig over. Achteraf dus niet nodig. Planning is om maandag weer contact op te nemen met mijn gyn om een nieuwe datum te prikken. Maar we gaan eerst lekker op vakantie!
  zondag 28 februari 2010 @ 00:26:57 #72
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78540351
Ladies Mijn duimen draaien stug door voor jullie!

En nu even heel erg hard voor PZE zie ik... Hoe laat sta je morgen op, dan weet ik hoe laat ik kan beginnen met F5'en
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_78540791
PZE
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_78540966
PZE, ik duim onwijs voor je...... en ik hoop morgen heel mooi nieuws te lezen!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_78544791
Hoge temperatuur, negatieve test... Vandaag 4 dagen overtijd. Lief roept dat we te vroeg zijn, ik weet het niet.
pi_78544816
pze, zonder je valse hoop te willen geven, ik was 5 weken zwanger, maar zelfs een bloedtest bij de gyn maakte dat hij er nog aan twijfelde. Maar ze ligt nu wel bij me te drinken. Het kàn dus wel.. *duimduim*
Lotte!
Noah!
pi_78544904
O, wat moeilijk, PZE! Zo blijf je maar in onzekerheid. Misschien kun je morgen de gyn bellen en vragen om een bloedtest? Sterkte met deze zenuwen, meis.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  zondag 28 februari 2010 @ 09:13:54 #78
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_78545034
Shit PZE! Had echt gehoopt dat ik hier goed nieuws zou lezen vanmorgen. Dikke knuffel!
  zondag 28 februari 2010 @ 09:14:55 #79
105938 Jompelmeisje
Als je me nodig hebt...
pi_78545039

Vanonder blad'ren, mos en aard
Plopt plots een roze sliertjesbal
En floep, ineens daar nog zo één
Wat is er dan-'t geval?

Er klonk ver weg een noodsignaal
Dus kruipt vlug uit haar holletje
Een meisje nog besmeurd met zand
Twee staartjes op haar bolletje.

Het is het Jompelmeisje, heus!
Ze komt voor jou speciaal
Want een erwtje, dat verdien je zó
Doe mee dus, allemaal!

Lieve prinseszondererwt, ik jompel voor je!
...jompel ik tevoorschijn!
  zondag 28 februari 2010 @ 09:39:49 #80
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_78545167
PZE, k kwam even kijken of je al Goed nieuws hebt, maar er staat nog niets dus ik ga weer in de duimstand!

En meedoen met ons lieve Jompelmeisje doe ik natuurlijk ook:

damn, even een edit, mental note to self: nooit met dichtgeplakte ogen een topic scannen en na het posten pas rustig gaan lezen. Ik was te nieuwschierig en er eigenlijk stiekum al vanovertuigd dat het raak is, PZE Met wat voor test heb je nu getest? Ik hoop het zó! Ik denk nog steeds dat je zwanger bent hoor! Dikke voor de onzekerheid, je temp stemt hoopvol in elk geval..

[ Bericht 30% gewijzigd door Incantrix op 28-02-2010 09:49:40 ]
3!
pi_78545212
Hè bah PZE, stomme onzekerheid.
Ik hoop dat je lief gelijk heeft.
  zondag 28 februari 2010 @ 10:13:01 #82
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78545405
Jeu PZE, dit maakt het allemaal wel heel erg spannend zo.... Op hoeveel dagen zit je nu?

Ik duim en jompel mee met jompelmeisje, je verdient het zo!!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_78545434
Bedankt allemaal! Jompelmeisje
Incantrix, ik gebruikte een dipstickding van babyboomshop. Ik zit hier ook de test de schuld te geven, maar dat is een beetje de makkelijkste weg natuurlijk.
Fluugs, ik had afgelopen woensdag op dag 30 ongesteld moeten worden. Vandaag is dag 34, dus 4 dagen overtijd.

[ Bericht 16% gewijzigd door prinseszondererwt op 28-02-2010 10:22:55 ]
pi_78545469
ow PZE, wat stom dat de test negatief aangeeft... ik hoop dat het snel positief laat zien, en anders dat het snel doorbreekt... bah, onzekerheid...
en even een voor je, omdat je het gewoon verdient!
pi_78545845
O jeetje wat een spanning PZE... pff, als je dan eindelijk gaat testen na zoveel dagen overtijd kan dat ding toch het beste gewoon maar direct positief aangeven... nu weet je nog niks...
Nouja, geen bloed (en een hoge temp) geeft moed, dus ik blijf heel hard duimen!!
pi_78546035
Alle clichés zijn van toepassing PZE : geen bloed geeft moed, je hcg kan nog wat laag zijn. Probeer overmorgen nog een test...... En als je je dan nòg niet ongesteld bent en nòg geen positieve test hebt, vraag dan een bloedtest. Tenzij je natuurlijk niet kunt wachten, dan zou ik morgen gelijk de gyn bellen!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_78546046
quote:
Op zondag 28 februari 2010 10:46 schreef Tierrr het volgende:
O jeetje wat een spanning PZE... pff, als je dan eindelijk gaat testen na zoveel dagen overtijd kan dat ding toch het beste gewoon maar direct positief aangeven... nu weet je nog niks...
Nouja, geen bloed (en een hoge temp) geeft moed, dus ik blijf heel hard duimen!!
Dat dus... en als je nou ook nog rode handpalmen hebt (dat was mijn signaal!)
  zondag 28 februari 2010 @ 11:09:59 #88
95408 Incantrix
pi_78546210
quote:
Op zondag 28 februari 2010 10:15 schreef prinseszondererwt het volgende:
Bedankt allemaal! Jompelmeisje
Incantrix, ik gebruikte een dipstickding van babyboomshop. Ik zit hier ook de test de schuld te geven, maar dat is een beetje de makkelijkste weg natuurlijk.
Fluugs, ik had afgelopen woensdag op dag 30 ongesteld moeten worden. Vandaag is dag 34, dus 4 dagen overtijd.
De ene test is wat gevoeliger dan de andere, dus als je hcg nog wat aan de lage kant is kan de test die je gebruikt natuurlijk verschil maken Kun je het geduld nog opbrengen om een dagje (of 2) te wachten of zit je tegen het plafond? Heb je nog testjes liggen? Wat ook een mini-telltale-sign kan zijn: ineens bloedend tandvlees bij het poetsen. Just so you know
3!
pi_78546263
[uit lurkstand]

PZE:

[/uit lurkstand]
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_78546299
Meiden, jullie zijn lief. Ik heb een berg van die kleine signaaltjes hoor. Maar ik ga er wel even vanuit dat het niet gelukt is. Want dat is gewoon makkelijker, en is de teleurstelling straks minder groot. Vrijdag moeten we toch naar de gyn, dus ik denk dat ik dat maar even afwacht. Mijn vermoeden is dat het voor die tijd wel een keer doorbreekt. En als we het niet meer kunnen houden test ik gewoon nog een keer, heb nog heul veul testjes liggen.
pi_78546364
pze ik blijf echt hopen dat het wel gelukt is. Wat zou het zo fantastisch zijn
pi_78546375
pze daar ga je nuchter mee om ... (voor het oog dan... volgens mij ben jij er een beetje hetzelfde in als ik...)
  zondag 28 februari 2010 @ 11:32:12 #93
95408 Incantrix
pi_78546646
PZE, jij bent er beter in als ik, ik lig half te stuiteren in mijn bed Denk dat je het zo heel verstandig doet

Trouwens, nu vergeet ik zomaar een voor de andere dames hier! Ook voor jullie wordt nog altijd heel hard geduimd!
3!
pi_78546676
Als ik terugdenk aan de periode tussen mijn negatieve bloedtest en mijn positieve thuistest denk ik dat ik ook zo reageerde. Maar dat is de portie zelfbescherming die je nodig hebt, denk ik, en die je ook gewoon krijgt in dit stadium.
pi_78547099
Whaaaaaaaa wat frustrerend! Oooooh ik hoop het zo voor je PZE!
(ik wil je geen hoop geven maar ik heb er ook een goed gevoel over....)

Ik doe nog even met lief jompelmeisje mee!
pi_78549366
PZE, wat klote zeg... nou weet je nog niks... en heb je nu al die 'overtijd' dagen al een hoge temp? Dat is echt wel hooopvol, hoor. Ik blijf hoe dan ook nog even voor je duimen.
  zondag 28 februari 2010 @ 13:14:05 #97
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_78549430
Oh PZE ik hoop het zo voor je en dat het gewoon komt omdat je lichaam nog te weinig HCG aan maakt.. ik blijf voor je duimen en jompel mee met jompelmeisje
pi_78549602
Ik ben erg blij met alle aandacht heur, maar hebben we niet iemand om naar voren te schuiven? Beetje de aandacht verplaatsen ofzo? Word er een beetje verlegen van.

Mijsje, ik nuchter? Hmm... ik gooi het op zelfbescherming.
Incantrix, niet hyperen. Nergens voor nodig joh.
Jose, ja mijn temperatuur is al die dagen al hoog maar niet hoger dan mijn gewone hoge temperatuur. Dat extra stapje omhoog heb ik dus niet. Ik realiseer me trouwens heel goed dat het best vaak voor komt dat je menstruatie 'gewoon' te laat is. Dus ik ga er vanuit dat dat hier ook zo is. Het is alleen de eerste keer sinds we proberen, dus een beetje bijzonder voelt het wel.
pi_78549848
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:19 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dat extra stapje omhoog heb ik dus niet.
Dat extra sta[je omhoog had ik ook niet toen ik zwanger was hoor..
Maarre, misschien heel stom dat ik het niet weet, maar hoe was jouw NOD nou eigenlijk tot stand gekomen? Had je je eisprong gevoeld? Ovutesten? Duidelijke tempverhoging?
pi_78549878
PZE, ik hoop voor je dat het toch wel een zwangerschap is... een hoge temperatuur is toch mooi. Ik kan me voorstellen dat het toch wel een beetje speciaal voelt. Ik blijf nog even voor je verder duimen. En wel goed trouwens dat je tot vrijdag kunt wachten... ik had ook nooit zoveel haast om maar door te gaan met testen, ook idd om teleurstelling op teleurstelling te voorkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')