Met wat voor test heb je nu getest? Ik hoop het zó! Ik denk nog steeds dat je zwanger bent hoor! Dikke
 Met wat voor test heb je nu getest? Ik hoop het zó! Ik denk nog steeds dat je zwanger bent hoor! Dikke  voor de onzekerheid, je temp stemt hoopvol in elk geval..
 voor de onzekerheid, je temp stemt hoopvol in elk geval.. 

ik hoop dat het snel positief laat zien, en anders dat het snel doorbreekt... bah, onzekerheid...
 ik hoop dat het snel positief laat zien, en anders dat het snel doorbreekt... bah, onzekerheid...  
  voor je, omdat je het gewoon verdient!
 voor je, omdat je het gewoon verdient!  

Dat dus... en als je nou ook nog rode handpalmen hebtquote:Op zondag 28 februari 2010 10:46 schreef Tierrr het volgende:
O jeetje wat een spanning PZE... pff, als je dan eindelijk gaat testen na zoveel dagen overtijd kan dat ding toch het beste gewoon maar direct positief aangeven... nu weet je nog niks...
Nouja, geen bloed (en een hoge temp) geeft moed, dus ik blijf heel hard duimen!!
 (dat was mijn signaal!)
 (dat was mijn signaal!)

De ene test is wat gevoeliger dan de andere, dus als je hcg nog wat aan de lage kant is kan de test die je gebruikt natuurlijk verschil makenquote:Op zondag 28 februari 2010 10:15 schreef prinseszondererwt het volgende:
Bedankt allemaal! Jompelmeisje
Incantrix, ik gebruikte een dipstickding van babyboomshop. Ik zit hier ook de test de schuld te geven, maar dat is een beetje de makkelijkste weg natuurlijk.
Fluugs, ik had afgelopen woensdag op dag 30 ongesteld moeten worden. Vandaag is dag 34, dus 4 dagen overtijd.
 Kun je het geduld nog opbrengen om een dagje (of 2) te wachten of zit je tegen het plafond? Heb je nog testjes liggen? Wat ook een mini-telltale-sign kan zijn: ineens bloedend tandvlees bij het poetsen. Just so you know
 Kun je het geduld nog opbrengen om een dagje (of 2) te wachten of zit je tegen het plafond? Heb je nog testjes liggen? Wat ook een mini-telltale-sign kan zijn: ineens bloedend tandvlees bij het poetsen. Just so you know  

pze daar ga je nuchter mee om ... (voor het oog dan... volgens mij ben jij er een beetje hetzelfde in als ik...)
 pze daar ga je nuchter mee om ... (voor het oog dan... volgens mij ben jij er een beetje hetzelfde in als ik...)  

Denk dat je het zo heel verstandig doet
 Denk dat je het zo heel verstandig doet 
 voor de andere dames hier! Ook voor jullie wordt nog altijd heel hard geduimd!
 voor de andere dames hier! Ook voor jullie wordt nog altijd heel hard geduimd!

Het is alleen de eerste keer sinds we proberen, dus een beetje bijzonder voelt het wel.
 Het is alleen de eerste keer sinds we proberen, dus een beetje bijzonder voelt het wel. 

Dat extra sta[je omhoog had ik ook niet toen ik zwanger was hoor..quote:Op zondag 28 februari 2010 13:19 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dat extra stapje omhoog heb ik dus niet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |